Přejít na obsah

Zkušenosti s www.skoda-dily.cz


johnxx

Doporučené příspěvky

Co se týče těch origo dílů z skoda-dily.cz a alternativních značek, tak si myslim, že to nebude tak úplně pravda. Na některých dílech jsou "divoce" popsané různé nápisy v různých jazycích, něco jiného je na krabici a něco jiného na dílu. Ale to bude dneska už asi skoro všude.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Ahoj všem škodadíly.cz já nevím má smíšené pocity,s něčím jsem max spokojen ale mám i záporné zkušenosti.A to hlavně co se týče reklamací a jak už jsem někde četl dodávka dílů mám na mysly originální ale posílají repliky,nevím jestli je to omyl nebo záměr.Příklad čidlo abs na webu nabízené dva kusy jeden prvovýroba označen jako originál a druhý Německo cenový rozdíl 100Kč.Objednal jsem si prvovýrobu ale v balíku byl Topran za cenu originalu.

Co mi ještě vadí je komunikace,zavolám mám dotaz ohledně ať už mé reklamace nebo objednávce a tam nikdo nic neví a ujistí mě že hned jak něco zjistí ozvou se ale nikdo se už neozve.Musím zde TK taky napsat že mé reklamace byly sice vyřízeny kladně ale stálo mě to víc úsilí a telefonování než bych musel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Já zde také objednával vzpěry na zadní dveře. Mohu tento obchod doporučit.

A čo , v Asgardu ich nemali?

 

 

 

jo já vím, ale který originální prodejce není žejo, naopak Škodovka má ještě levnější díly než třeba hyundai a jiný automobilky, když to srovnáte s jinými tak to tak hrozný není, ale když to porovnáte třeba s těmi škoda-díly atd tak jsou samozřejmě dražší, ale je to riziko že se může stát co mě, že si člověk objedná orig. díl ale příjde mu jen hodně podobný a tak si toho nevšimne a neřeší to, nevím jestli to byla náhoda a hned 2x, nebo schválnost a normálka díkyž čemu si dovolí tak srazit ceny :)

 Nebuďte naivní, kde myslíte že sa tie origo diely vyrábajú, v Nemecku ? Všetko je to z číny a podobných krajín s lacnou prac. silou. To ale nutne neznamená, že to musí byť nekvalitné, vždy je to otázkou kontroly. Mech. diely ktoré nevyžadujú extrém. presnosť, by som origo nikdy nekupoval, a už vôbec nie v škodovke. Malý príklad - pred 3 rokmi mi odišla remenica na kompresore klímy. Keď na mna v škodovke vytasil, že to vyjde na 360 eur, myslel som že mu hrablo - za kus železa teda 10 litrov fakt nedám. Nakoniec som to kúpil v obchode za 39 eur. Schválne som to dal prekontrolovať a pokiaľ ide o pevnosť a presnosť, bolo to zrovnateľné s origo dielom, ktorý bol možno vyrobený v rovnakej fabrike :)  Takže asi tak - ak máš peňazí že nevieš čo s nimi, hurá do škodovky

Editováno: , autor: Wojnar
Edituj příspěvky!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

By ses divil kolik ND se vyrábí v Německu. A taky v ČR nebo SR a to nejen na škodovky. Jasně, jsou i takové země původu u origo dílů jako Malta apod.

 

 

 

Mezi náma, řemenice na kompresor klimy není JEN řemenice a už vůbec si nemyslím, že je to: "Mech. diely ktoré nevyžadujú extrém. presnosť," .

 

I když je fakt, že za 10-9 litrů bych ji nekupoval taky. Ale taky ne jen za 9-set.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Chlapi už dříve jsem vám psal s jakýma obchody jsem spokojený, ale teď mám novou zkušenost, bo mi vyplivlo na mé Octě turbo a i repasované je docela palba, kde je práce, oleje, prostě na to nyní nemám a objevil jsem eshop s autodíly na splátky www.autodily-na-splatky.cz, takže jsem za turbo i s olejem a drobnostmi zaplatil 1500 Kč a budu splácet měsíčně jen 1500.. Jo a ještě mi těch prvních 1500 Kč obchod vrátí, takže luxus bez přeplatku!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Já na Fábii kupoval filtry, silentbloky př. nápravy, dorazy, prachovky, ložiska př. tlumičů, ložiska a nějaké příchytky a zatím vše v pořádku s maximální spokojeností.

Dám příklad: přední ložisko zn. FAG skoda-dily +/- 850,-Kč, Škoda Servis 3.000,- (jen za díl bez montáže).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Z mého pohledu a zkušenostech s touto firmopu Škoda díly.cz jsem naprosto spokojen , objednávky zboží je na velmi dobré úrovni. otazkou je pak samotná kvalita výrobku,ale je docela super, že dávají na výber jak výrobce, tak cenu to chválim. Při tel. kontaktu záleží na konkrétním pracovníkovi,jaké má znalosti v tomto oboru,jna koho člověk narazí. Jinak celkový dojem mohu hodnotit velmi dobře. Doporučuji tutu firmu ostatním zákazníkům.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Hezky vecer, 

 

koukal jsem k nam do systemu a za posledni rok nikdo nekoupil originalni provedeni zamku na prave predni dvere (spolujezdec) cislo dilu 3D1837016AC, ktery potrebujete na Vasi O2 (predpokladam, ze mate O2, jejiz VIN jste zde na foru uvadel pro dohledani historie). Zaroven bych Vas rad ujistil, ze na tento dil, ktery diky prodejnosti ani nedrzime skladem (a tedy vzdy objednavame pro konkretniho zakaznika) mame jedineho dodavatele a to je originalni distribuce v siti Skoda, resp. VW Group. Budu rad, kdyz mi na e-mail jakovec@skoda-dily.cz nebo klidne tady do PM hodite cislo objednavky nebo nejaky udaj, podle ktereho si mohu objednavku dohledat a podivat se na to.

 

Kazdopadne s vracenim neni problem, radi Vam i zasleme stitek pro zpetne zaslani zdarma (zaplatime my), pokud chcete, ale troufam si rict, ze bud doslo k absolutnimu omylu nekde na skladu OE dilu, coz bych prakticky vyloucil, nebo ne vsechny fakta, ktere tu uvadite, jsou tak, jak je uvadite.

 

Hezky vecer.

 

M. Jakovec, jednatel skoda-dily.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Já jsem s nimi také spokojený. V pondělí jsem si vyzvedával (osobně) objednávku a dostal jsem o 1 l oleje méně. Zjistil jsem to až když jsem ho lil do motoru. Říkal jsem si, moje blbost, ale nedalo mně to a zajel jsem tam s tím, že mně dali méně oleje než jsem měl objednáno. Měl jsem obavy, že mně nebudou věřit, ale paní pochybnosti ani nenaznačila a ještě se omlouvala. Takže za mně dobrý, 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 hodinami, Xanticek4400 napsal:

Já tedy doporučit nemůžu už tam nikdy nic nekoupím.

Začalo to tak ze jsem chtěl spíš preventivně vyměnit vnitřní homokinetické klouby auto má už 200tkm a drobné vůle klouby měli . Tak jsem vybral klouby značky SKF na tomto e-shopu kde bylo napsáno ze se jedná o německou prvovýrobu! Zásilka dorazila a na krabici skf napsáno made in china! Mechanik vymontoval jednu poloosa a začal se montovat nový kloub po vložení tripodu do tzv klece byla vůle v kloubu stejná jako na původním originálním díle který měl za sebou 200tkm. Zkusili jsme tedy poloosu namontovat a udělat zkušební projížďku. Od cca 115 km/h a výše se projevili silné vibrace v tahu (akceleraci). Mechanik řekl zpět a vymontovat! Vrátili jsme do vozu původní kloub s 200tkm a bez sebemenších vibrací. Druhy kloub už se odmítlo montovat. 

U nepoužitého kloubu jsem udělal odstoupení od smlouvy s vracením peněz na to mají podle jejich obchodních podmínek 14dní. Patnáctý den jsem žádal vysvětlení co se děje (takže lhůta překročena). Dnes je to 16ctý den peníze stále nemám.

Druhý kloub jsem reklamoval a reklamace samozřejmě (ani jsem nedoufal že by mohla být v můj prospěch) zamítnuta že díl je v pořádku a ze nevykazuje vady.  Paní mě po tel řekla ze je doporučena kontrola ostatních dílů a případné přidání více maziva do kloubu( tím se asi odstraní ty vibrace) a to už jsem byl hodně nasraný.Tento vadný díl už jsem si zpět poslat nenechal a věnoval jsem jim ho jako stojánek třeba na tužky. 

Zakoupil jsem tedy klouby nové opravdovou prvovýrobu značku GKN a bez jediné vibrace.

Je pravda že jsem malý zákazník za cca rok a půl jsem u nich utratil  pouze cca 25tis Kč. Toto je moje zkušenost s Škoda-díly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hezky den, 

 

pridam jeste vyjadreni z nasi strany.

 

Jak pisete, penize jsme nevratili vcas, za cos ze Vam kolegyne omlouvala a snazila se vysvetlit proc - jelikoz z Vaseho dopisu (dva listy sesite k sobe, jeden reklamace a druhy odstoupeni od smlouvy - oba bez uvedeni poctu ks nebo jakekoliv zminky o tom, ze se kazdy vztahuje k jednomu dilu) pochopili, ze chcete oba klouby reklamovat, poslali na reklamaci oba dva. Platbu jsme Vam vcera kolem seste hodiny zadali k vraceni na Vas ucet a timto se jeste jednou omlouvam, to se samozrejme da povazovat za chybu na nasi strane - mohla zavolat a upresnit si situaci.

 

Co se tyce SKF "made in China", resime to denne, Bosch made in China, TRW/Lemforder made in Poland, UFI made in China, Škoda originalni dily made in China - pokud budeme uvadet u dilu zemi, kde byl ten konretni dil vyroben a ne zemi puvodu dodavatele, budeme mit bez nadsazky takovych 80% veci oznacenych jako Cina, prestoze se jedna o kvalitni vyrobek. To je bohuzel naprosto bezna situace, kdy, myslim si, kazdy je schopen pochopit, ze SKF neni Vika a UFI/Bosch neni noname Cina.

 

V zaveru reklamacniho protokolu, ktery nam zaslal dodavatel (ne, nemame stolici na prezkouseni vsech nahradnich dilu a opravdu je odesilame na posouzeni), se pise presne to, co Vam rekla kolegyne - tedy ze kloub je v poradku a nevykazuje nadmerne vule, z toho vychazime.

 

Setkavame se v zasade s dvema typy reakci, pokud nekomu zamitneme reklamaci:

1. Zakaznik je rozumny a snazi se nejak domluvit, vysvetli svoji situaci, chce resit problem a dojit nejakeho vysledku, obecne jedna rozumne.

2. Zakaznik nepozdravi, zacne kricet, mluvit sproste, je arogantni a o rozumne komunikaci nemuze byt rec ani zdaleka.

 

Ve Vasem pripade se jednale presne o ten druhy pripad, kdy Vam kolegyne volala, Vy jste to nebral, nasledne volal zpet a bez pozdravu spustil nejak takhle "volate kvuli reklamaci urcite, tu jste urcite zamitli... ... ...prebalujete cinsky smejdy do krabicek SKF... ... ...strcte si to do prdele... a podobne. Verte, ze u nas casto resime reklamace nad ramec povinnosti dane zakonem, snazime se vzit do role zakaznika a obecne je nas zakaznicky servis to, na cem si zakladame. Nicmene ve chvili, kdy se zakaznik chova takhle, naprosto uprimne rikam, ze chut cokoliv resit nestandardne a navic z nasi strany je nulova a postupujeme naprosto presne v mantinelech danych zakonem.

 

Miroslav Jakovec, skoda-dily.cz, jednatel

Editováno: , autor: NoiseR
pridani podpisu
  • Díky 1
  • Pozitivní 6
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vy jste u toho telefonního hovoru byl ze jste si tak jistý úrovní komunikace?

vysvětlete mě tedy jak je možné že po montáži vašeho prodávaného produktu takové problémy, vrátíme do vozu díl původní problémy zmizí. Namontujeme do vozu kloub gkn opět bez problému. 

Jak je tedy možné že zmíněné problémy jsou pouze s vašim prodávaným produktem. 

Ale z vaší strany je výrobek v pořádku. 

Mě vůbec nejde o ty blbý peníze ale o princip. 

V mnou odeslaném balíku byl kloub nepoužitý řádně popsán cedulkou nepoužitý odstoupení a k němu vložen formulář o odstoupení. U druhého reklamovaneho  použitý reklamace a reklamační protokol . 

Určitě to srozumitelné bylo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nereagoval jsem, abych tu rozjizdel sahodlouhou diskuzi o nicem, takze tohle je ma posledni reakce, myslim, ze neni co vic resit.

 

- ano, u hovoru jsem byl, jelikoz druhy prodejce ma dovolenou a sedel jsem tam misto nej, takze jisty urovni komunikace si jsem

- ano, jak jsem rikal, to, ze jsme odeslali oba dily na reklamaci je nase chyba - uz dvakrat jsme se za to omlouvali, jednou ja v minulem prispevku, jednou kolegyne pri hovoru

- co se tyce popisovanych problemu s dilem, netusim, jak je to mozne, mame nejakou informaci od Vas, nejake posouzeni od vyrobce, postupujeme tedy dle zakona, coz jsem take zminil v predchozim prispevku

- stejne jako Vam, i nam jde o princip, ale to uz jsem take popisoval v zaveru prvniho prispevku

 

Pokud chcete, radi Vam dil na nase naklady zasleme zpet (jelikoz jsme si jej chytre i pres Vasi vyzvu nestrcili do prdele) a muzete jej nechat posoudit Vy. Pokud se ukaze, ze je vadny, samozrejme Vam proplatime vsechny naklady s timto posouzenim spojene a take vratime penize za dil.

 

Hezky den.

 

Miroslav Jakovec, skoda-dily.cz

Editováno: , autor: NoiseR
podpis
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...