Říjen 19, 200816 r me pipne rezerva a jezdim az se mi na dojezdu ukaze 0km potom hledam benzinku a modlim se aby mi to na krizovatce nezdechlo.jinak po pipnuti najedu urco tech 70km
Říjen 19, 200816 r tak mne to zvykne zasvietit pri dojazde 90km a ked som ich aj odjazdil a palubny mi ukazoval 0km tak som natankoval 56litrov moj rekord
Říjen 20, 200816 r Jenom abych to uvedl na pravou míru, dotlačil jsem to k té nejdražší benzínce ve městě - takže klasika, za 200,- a jedem někam za normální cenu
Říjen 23, 200816 r dnes som tankoval 56l ked mi to prvy krat piplo a zasvietila pumpa presiel som este 105km
Říjen 23, 200816 r Vyjel jsem několikrát až k nule. Palubák ukazoval nulu a najej jsem lehkou nohou 80km Myslim že jsem pak natankoval 54l
Říjen 23, 200816 r Tak dneska mi pípla rezerva, na PP byl dojezd 80km a já sem s tim najel ještě 110km lehká noha a u benzínky jsem vzal plnou a vešlo se mi tam 52L............
Říjen 23, 200816 r spici ono vojde ti tam viac ked pouzijes odvzdusnovak ktory mas pri usti nadrze na lavej strane...
Říjen 23, 200816 r jednou jsem jel až nadoraz, cca 85 km po pípnutí došlo palivo, motor zdechl, dolil jsem palivo, několikrát otočil klíčkem, aby se natlakoval palivový systém, nastartoval a jel dál, tak nevím jak je to s tím zavzdušněním. Upraveno Říjen 23, 200816 r od turbokar
Listopad 18, 200816 r Tak dneska mi pípla rezerva, na PP byl dojezd 80km a já sem s tim najel ještě 110km lehká noha a u benzínky jsem vzal plnou a vešlo se mi tam 52L............ SLX ještě dojezd neukazuje, po pípnutí tam podle mě bude asi víc než 7 litrů. Ve své nevědomosti jsem celkem v klídku najížděl 100 - 150 km. Poté tankování úplně doplna a max. těch 65-66l. Jak jsem četl někde na začátku, mělo by tam vejít 71.
Listopad 19, 200816 r Taky mi palubak neukazuje dojezd ( škoda poduk by to někdo uměl navolit uvítám ale stejně bych nikdy na rezervu nejel vic jak 30km. Příjde mi zbytečné jezdit na tu sedlou šlichtu u dna nádrže a zavzdušňovat si systém. Do pípnutí najedu 900km a pak tankuju kolem 45l, max 47. Víc mě to nikdy nepustilo. Končím prvním vypnutím pistole.
Listopad 19, 200816 r Já to pěchuju úplně naknap kvůli takovému falešnému pocitu, že netankuju často. Díky té rezervě stačí jednou za 10 dní, jinak by to byl každý pátek.
Leden 11, 201213 r Pánové prosím o radu. Mám Octávku kombi r.v. 2001 1,9 TDI 66 kWh, podle manuálu by měla mít objem nádrže 55 l. Pokaždé když jsem chtěl natankovat plnou, tak pistole cvakne a už nejde tankovat, ale nádrž plná asi není, ručička ukazuje jeden dílek před plnou a pokaždé tam dotankuju přibližně 40 - 45 l + nějaká rezerva (většinou tankuju když to pípne a PC ukáže dojezd 70 km), čili do 55 l je ještě daleko. Jinými slovy nedaří se mi natankovat plnou nádrž. Nevíte, čím to může být a co mám udělat. Mám zkusit tankovat ikdyž ta pistole už vypíná ? Nerad bych lél naftu na zem.
Leden 12, 201213 r Když to "pípne", nějakých 6 litrů tam ještě být může...takže 45+6=51l. Ty zbývající cca 4 litry se dá dolít tak, že tu naftu necháš ustát - třeba 1-2minuty a pak tankuješ dál. Záleží na té rezervě, která tam zbyde.
Leden 12, 201213 r Pánové když tu tak čtu jak pořád tankujete do plné.... Není vám líto tahat ty kila navíc? To je jak když bych si sebou na kolo vzal 5 dvoulitrových PETlahví. Mám systém-jak to pípne dám za 500Kč.Akorát za těch 500Kč mi ta ručička už nezastaví na půlce jako před lety Ikdyž můj názor je nepodstatný.Nejedu tak 3-4 tis ročně. Vy co najezdíte desetitisíce asi nemáte náladu pořád stavět u pumpy.
Leden 12, 201213 r Tak to je názor. Já najezdím tak 3 až 5 a půl tisíc měsíčně. To bych se po pětistovce utankoval.
Leden 12, 201213 r Pro někoho to může být denně na cestách a pro někoho 3-4 dálkové jízdy za měsíc. Je to relativní.
Leden 12, 201213 r Tak já znám pár lidí co toho taky málo najezdí a pořád musí mít 3/4 nádrže... Jakmile se ručka dostane k 1/2 tak tankujou. Proto jsem to psal.Nač tahat litry navíc.
Říjen 12, 201212 r jednou jsem jel až nadoraz, cca 85 km po pípnutí došlo palivo, motor zdechl, dolil jsem palivo, několikrát otočil klíčkem, aby se natlakoval palivový systém, nastartoval a jel dál, tak nevím jak je to s tím zavzdušněním. Mám stejný motor 1,8T 20V, r.v.2000. Nemůžu se pořád dopočítat velikosti nádrže...Když mi píplo hladové oko, vynuloval jsem denní počítadlo a najel jsem 60km k pumpě. Podle palivoměru jsem byl pod červeným polem na nule. Natankoval jsem co to šlo, a výsledek byl 48litrů!!!! tzn. že mi v nádrži zbývalo ještě 7litrů=!!!??? Nechápu... Díky za info Upraveno Říjen 12, 201212 r od Andour
Říjen 12, 201212 r Co chceš počítat? Nádrž má 55 litrů a z toho je 7 litrů rezrvy. Palivoměr je měřící přístroj s třídou přesnosti tak 10-15% Co od něj očekáváš, že bude měřit na mililitry? Jednou pípne při 15 litrech, podruhé při deseti, podle toho jak je zrovna přelitý benzín/nafta v nádrži.
Říjen 12, 201212 r Wojnare, máš Boží trpělivost! To víš já už jsem starej dědek a když se koukám na Krampola a nebo čtu tady, tak je mi z toho smutno!
Říjen 15, 201212 r Co chceš počítat? Nádrž má 55 litrů a z toho je 7 litrů rezrvy. Palivoměr je měřící přístroj s třídou přesnosti tak 10-15% Co od něj očekáváš, že bude měřit na mililitry? Jednou pípne při 15 litrech, podruhé při deseti, podle toho jak je zrovna přelitý benzín/nafta v nádrži. Teda nevím jak u tebe, ale mě hladové oko pípá pořád cca stejně. Prostě se mi nezdá, že by pípalo, když v nádrži zbývá 13L benzínu - to je všechno. Všichni tu píšete, že se na nádrž má ujet cca 100km, já bych to měl 150km? Teď neberu dlouhé trasy se zahřítým motorem. Vím, že řešením by byla zkouška vyjetí do mrtě, ale to se mi dělat nechce...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.