Publikováno Listopad 4, 200717 r Nevíte jak to funguje? Mám to v autě a připadá mi že voda z ostřikovačů jde studená. Má to stříkat pořád teplý, nebo jen když je pod nulou?
Listopad 5, 200717 r Myslím, že teplé to nestříká, nebylo by to ideální pro to studené sklo, jde jen o to, aby voda/směs nezamrzla v těch tryskách. Navíc si nedovedu představit ten brutální průtokáč co by to musel ohřívat
Listopad 5, 200717 r Co já vím tak to začne vyhřívat po zapnutí zapalování ale nikdy jsem to nesledoval. Chtělo by to asi osahat trysku jestli je teplá.
Listopad 5, 200717 r Taky si myslím, že je vevnítř trysek jenom nějakej odporovej drátek který udržuje trysku ve "vlažným" stavu aby nezamrzla, jestli tam máš v ostřikovačích vodu tak ti to vyhřejvání asi moc nepomůže, každopádně by to v zimě asi nemělo zamrzat, jako se to občas už asi každýmu stalo, i když tam měl nemrznoucí kapalinu do -30. Dá se to nějak dodělat??
Listopad 5, 200717 r Slouží to jen k ohřátí tělesa trysky nikoliv nemrznoucí směsi.Toto by dodělat jít mělo, možná ne automaticky ale na vypínač určitě.
Listopad 5, 200717 r Autor Jo to je mi jasný že tam musí bejt nemrznocí směs , ale myslel jsem že když to stříkne na sklo že je to aspoň vlažný, ale je to studený. Tak pravě nevím jestli mi to funguje jak má.
Listopad 6, 200717 r Jo to je mi jasný že tam musí bejt nemrznocí směs , ale myslel jsem že když to stříkne na sklo že je to aspoň vlažný, ale je to studený. Tak pravě nevím jestli mi to funguje jak má. Ta kapalina nebude ani vlažná, víš jakej by ten drát musel mít výkon aby jí stíhal ohřívat?!
Listopad 6, 200717 r Návod k inspiraci- měl jsem jednou na dílně ještě starého favorita a ten měl udělané vyhřívání tak, že hadička od motorku ostřikovače byla dostatečně dlouhá a byla namotaná na té silné hadici co vede ke chladiči a pak k tryskám, motorek tlačil, voda se ohřívala, asi to fungovalo...
Listopad 7, 200717 r Návod k inspiraci- měl jsem jednou na dílně ještě starého favorita a ten měl udělané vyhřívání tak, že hadička od motorku ostřikovače byla dostatečně dlouhá a byla namotaná na té silné hadici co vede ke chladiči a pak k tryskám, motorek tlačil, voda se ohřívala, asi to fungovalo... Nějak si nedovedu představit jak bych v autě za víc než půl mega tahal hadice ostřikovačů okolo hadic s chlazením motoru
Březen 14, 20178 r Ahoj, nemáte někdo zkušenost s dodatečnou montáží vyhřívaných trysek ostřikovačů? Jestli to jde a případně co všechno je třeba. OC II facelift, 2,0 TDI CR, 2010/12
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.