Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Pro začátek zkus s nahozeným motorem zapnout klimošku, oba ventilátory se mají roztočit na 1. stupeň, taky bych preventivně zkontroloval pojistky na baterce, to je hned.

Editováno: , autor: Viktor X
Vloženo

To by neuchladil asi ani klimatizací.At zkontroluje funkci ventilátoru.Po jízdě to nech nastartovaný motor a pozoruj ručíčku a ventilátor jestli se ti roztočí.Případně pomoz ohřátí přidánim plynu.

  • o 2 týdny později...
Vloženo
To by neuchladil asi ani klimatizací.At zkontroluje funkci ventilátoru.Po jízdě to nech nastartovaný motor a pozoruj ručíčku a ventilátor jestli se ti roztočí.Případně pomoz ohřátí přidánim plynu.

Takže,neběží ventilátor. :feve:

Pojistky jsou v pořádku. Zadřený motorek snad nebude,když se volně otáčí (zkouška),ale mechanik nejsem.Dneska dávám do jinýho servisu,takže uvidíme co v tom bude přesně-dle telef.rozhovoru s mechanikem to vidí na termospínač nebo zaoxidovaný kontakt.

  • o 3 týdny později...
Vloženo
Takže,neběží ventilátor. :feve:

Pojistky jsou v pořádku. Zadřený motorek snad nebude,když se volně otáčí (zkouška),ale mechanik nejsem.Dneska dávám do jinýho servisu,takže uvidíme co v tom bude přesně-dle telef.rozhovoru s mechanikem to vidí na termospínač nebo zaoxidovaný kontakt.

Mám podobný problém, teplota se vyšplhá na 110°C hlavně při táhlejším kopci na 5 stupeň. Při jízdě po rovině teplota klesne. Tdi 66kW 2004. Na kolik tě ve finále vyšla oprava?

Vloženo

Také mám podobný problém.Mám 1,6MPi (2002), po delší jizdě začne teplota stopat a pomalu lítá mezi 90-110°C,když jedu uplně volně a nebo vyřadím na volnoběh,tak se drží na 90°C, kapalina neubívá,ale netopí mi vůbec topení.Dnes jsem to dal do servisu,tak jsem zvědav s čím koumáci příjdou.

Vloženo
To bude vodní čerpadlo(utržená vrtulka od osičky.)

Naštěstí to bylo jen čidlo teploty, které dává údaj o teplotě do ŘJ a budíku v přístrojovce, cena na netu do 400Kč.

Vloženo
Naštěstí to bylo jen čidlo teploty, které dává údaj o teplotě do ŘJ a budíku v přístrojovce, cena na netu do 400Kč.

Ta odpovět že je to vod. čerpadlo patřila Embimu.Je totiš důležité jestli jde teplý vzduch z topení.

Vloženo

Já už jsem úplně bezradnej.....auto ve 3 servisech a nikde nemůžou pořád přijít na to co je.......Všechno prý je jak má být.Vyměnily termospínač,proměřily kontakty,pojistky OK,čerpadlo funguje taky,topení topí,ale ventilátor se ne a ne rozběhnout.Funkční je,ale pouze , když je seplá klima,jenže takhle se fakt jezdit nedá....... :help: :help: :help: Nejradši bych ho nechal sešrotovat........

Vloženo

No tak mám auto spátky ze servisu a byla to ta vodní pumpa jak tady v příspěvcích různí lidé tipovali.V servise pořád mysleli že je to něco jinýho i když jsem jim to říkal, rozebrali to a ona to byla pumpa,prasklá vrtulka,takže to při vyšších točkách prokluzovalo a málo tlačilo vodu,přehřívalo se to a do topení to vodu vubec asi nedotlačilo. Takže není špatný si obšas nějaký forum přečíst.

Vloženo
No tak mám auto spátky ze servisu a byla to ta vodní pumpa jak tady v příspěvcích různí lidé tipovali.V servise pořád mysleli že je to něco jinýho i když jsem jim to říkal, rozebrali to a ona to byla pumpa,prasklá vrtulka,takže to při vyšších točkách prokluzovalo a málo tlačilo vodu,přehřívalo se to a do topení to vodu vubec asi nedotlačilo. Takže není špatný si obšas nějaký forum přečíst.

Kolik mas km, mela by se menit s druhejma rozvodma na 180tkm po 200tkm lecky odchazeji..

Vloženo
Je po zahřátí teplej celej chladič?Jak kontrolovali to vodní čerpadlo?Odvírá termostat?

Vodní čerpadlo měnily zároveň u rozvodů co jsem dělal na podzim.Termostat je OK.......

Už snad konečně na to přišly čím to je.........Je prý vadný kabelový svazek co vede s řídící jednotky směrem k ventilátoru.Nedá čidlu povel,aby seplo ventilátor...

Tak doufám,že to už konečně bude tím.....

  • o 4 roky později...
Vloženo

Čus mně by zajímalo asi víš v kolika by přesně spínat ventilátor na dochlazovaní eště se mi nepodařilo to ohřat tak aby se mi zpustil díky nejvíc jsem tam měl 90 zhruba díky

  • o 9 let později...
Vloženo (editace)

Čau, mám problém s octavkou 1.9 66 kW strašně rychle se na rotačku zahřeje motor a začne vařit

Termostaty 3 vyzkoušené, pumpy 2, bublinky to nedělá že by bylo fouknuté těsnění, jsem v pasti

Prosím o pomoc

 

Editováno: , autor: coler

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...