Duben 28, 200916 r Když se ti zvedla teplota běžel ventilátor?To ti ale nejspíš mech.kontroloval. Nevím přesně nejsem si jistý..Zkonstatoval pouze,že je termostat v pořádku.
Duben 29, 200916 r Pro začátek zkus s nahozeným motorem zapnout klimošku, oba ventilátory se mají roztočit na 1. stupeň, taky bych preventivně zkontroloval pojistky na baterce, to je hned. Upraveno Duben 29, 200916 r od Viktor X
Duben 29, 200916 r To by neuchladil asi ani klimatizací.At zkontroluje funkci ventilátoru.Po jízdě to nech nastartovaný motor a pozoruj ručíčku a ventilátor jestli se ti roztočí.Případně pomoz ohřátí přidánim plynu.
Květen 11, 200916 r To by neuchladil asi ani klimatizací.At zkontroluje funkci ventilátoru.Po jízdě to nech nastartovaný motor a pozoruj ručíčku a ventilátor jestli se ti roztočí.Případně pomoz ohřátí přidánim plynu. Takže,neběží ventilátor. Pojistky jsou v pořádku. Zadřený motorek snad nebude,když se volně otáčí (zkouška),ale mechanik nejsem.Dneska dávám do jinýho servisu,takže uvidíme co v tom bude přesně-dle telef.rozhovoru s mechanikem to vidí na termospínač nebo zaoxidovaný kontakt.
Květen 26, 200916 r Takže,neběží ventilátor. Pojistky jsou v pořádku. Zadřený motorek snad nebude,když se volně otáčí (zkouška),ale mechanik nejsem.Dneska dávám do jinýho servisu,takže uvidíme co v tom bude přesně-dle telef.rozhovoru s mechanikem to vidí na termospínač nebo zaoxidovaný kontakt. Mám podobný problém, teplota se vyšplhá na 110°C hlavně při táhlejším kopci na 5 stupeň. Při jízdě po rovině teplota klesne. Tdi 66kW 2004. Na kolik tě ve finále vyšla oprava?
Červen 3, 200916 r Také mám podobný problém.Mám 1,6MPi (2002), po delší jizdě začne teplota stopat a pomalu lítá mezi 90-110°C,když jedu uplně volně a nebo vyřadím na volnoběh,tak se drží na 90°C, kapalina neubívá,ale netopí mi vůbec topení.Dnes jsem to dal do servisu,tak jsem zvědav s čím koumáci příjdou.
Červen 9, 200916 r To bude vodní čerpadlo(utržená vrtulka od osičky.) Naštěstí to bylo jen čidlo teploty, které dává údaj o teplotě do ŘJ a budíku v přístrojovce, cena na netu do 400Kč.
Červen 9, 200916 r Naštěstí to bylo jen čidlo teploty, které dává údaj o teplotě do ŘJ a budíku v přístrojovce, cena na netu do 400Kč. Ta odpovět že je to vod. čerpadlo patřila Embimu.Je totiš důležité jestli jde teplý vzduch z topení.
Červen 11, 200916 r Já už jsem úplně bezradnej.....auto ve 3 servisech a nikde nemůžou pořád přijít na to co je.......Všechno prý je jak má být.Vyměnily termospínač,proměřily kontakty,pojistky OK,čerpadlo funguje taky,topení topí,ale ventilátor se ne a ne rozběhnout.Funkční je,ale pouze , když je seplá klima,jenže takhle se fakt jezdit nedá....... :help: Nejradši bych ho nechal sešrotovat........
Červen 11, 200916 r Je po zahřátí teplej celej chladič?Jak kontrolovali to vodní čerpadlo?Odvírá termostat?
Červen 11, 200916 r No tak mám auto spátky ze servisu a byla to ta vodní pumpa jak tady v příspěvcích různí lidé tipovali.V servise pořád mysleli že je to něco jinýho i když jsem jim to říkal, rozebrali to a ona to byla pumpa,prasklá vrtulka,takže to při vyšších točkách prokluzovalo a málo tlačilo vodu,přehřívalo se to a do topení to vodu vubec asi nedotlačilo. Takže není špatný si obšas nějaký forum přečíst.
Červen 11, 200916 r No tak mám auto spátky ze servisu a byla to ta vodní pumpa jak tady v příspěvcích různí lidé tipovali.V servise pořád mysleli že je to něco jinýho i když jsem jim to říkal, rozebrali to a ona to byla pumpa,prasklá vrtulka,takže to při vyšších točkách prokluzovalo a málo tlačilo vodu,přehřívalo se to a do topení to vodu vubec asi nedotlačilo. Takže není špatný si obšas nějaký forum přečíst. Kolik mas km, mela by se menit s druhejma rozvodma na 180tkm po 200tkm lecky odchazeji..
Červen 17, 200916 r Je po zahřátí teplej celej chladič?Jak kontrolovali to vodní čerpadlo?Odvírá termostat? Vodní čerpadlo měnily zároveň u rozvodů co jsem dělal na podzim.Termostat je OK....... Už snad konečně na to přišly čím to je.........Je prý vadný kabelový svazek co vede s řídící jednotky směrem k ventilátoru.Nedá čidlu povel,aby seplo ventilátor... Tak doufám,že to už konečně bude tím.....
Červen 17, 200916 r 1 stupen ventilátorů snad nejde přes jednotku dochlazování až ten druhý.Takže by to muselo běžet aspon na první stupen.
Červen 18, 200916 r Z tohodle schéma(označené červeně) jsem pochopil že jde 1 rychlost přímo.Nebo mám jiné schema(Špatný ročník nebo výbavu)? Clim_4.bmp
Říjen 15, 201311 r Čus mně by zajímalo asi víš v kolika by přesně spínat ventilátor na dochlazovaní eště se mi nepodařilo to ohřat tak aby se mi zpustil díky nejvíc jsem tam měl 90 zhruba díky
Březen 22, 20232 r Čau, mám problém s octavkou 1.9 66 kW strašně rychle se na rotačku zahřeje motor a začne vařit Termostaty 3 vyzkoušené, pumpy 2, bublinky to nedělá že by bylo fouknuté těsnění, jsem v pasti Prosím o pomoc Upraveno Březen 22, 20232 r od coler
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.