Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Když se ti zvedla teplota běžel ventilátor?To ti ale nejspíš mech.kontroloval.

Nevím přesně nejsem si jistý..Zkonstatoval pouze,že je termostat v pořádku.

Pro začátek zkus s nahozeným motorem zapnout klimošku, oba ventilátory se mají roztočit na 1. stupeň, taky bych preventivně zkontroloval pojistky na baterce, to je hned.

Upraveno od Viktor X

Já bych to spíš viděl na utrženou vrtulku na vodní pumpě.

To by neuchladil asi ani klimatizací.At zkontroluje funkci ventilátoru.Po jízdě to nech nastartovaný motor a pozoruj ručíčku a ventilátor jestli se ti roztočí.Případně pomoz ohřátí přidánim plynu.

  • 2 týdny později...
To by neuchladil asi ani klimatizací.At zkontroluje funkci ventilátoru.Po jízdě to nech nastartovaný motor a pozoruj ručíčku a ventilátor jestli se ti roztočí.Případně pomoz ohřátí přidánim plynu.

Takže,neběží ventilátor. :feve:

Pojistky jsou v pořádku. Zadřený motorek snad nebude,když se volně otáčí (zkouška),ale mechanik nejsem.Dneska dávám do jinýho servisu,takže uvidíme co v tom bude přesně-dle telef.rozhovoru s mechanikem to vidí na termospínač nebo zaoxidovaný kontakt.

  • 3 týdny později...
Takže,neběží ventilátor. :feve:

Pojistky jsou v pořádku. Zadřený motorek snad nebude,když se volně otáčí (zkouška),ale mechanik nejsem.Dneska dávám do jinýho servisu,takže uvidíme co v tom bude přesně-dle telef.rozhovoru s mechanikem to vidí na termospínač nebo zaoxidovaný kontakt.

Mám podobný problém, teplota se vyšplhá na 110°C hlavně při táhlejším kopci na 5 stupeň. Při jízdě po rovině teplota klesne. Tdi 66kW 2004. Na kolik tě ve finále vyšla oprava?

Také mám podobný problém.Mám 1,6MPi (2002), po delší jizdě začne teplota stopat a pomalu lítá mezi 90-110°C,když jedu uplně volně a nebo vyřadím na volnoběh,tak se drží na 90°C, kapalina neubívá,ale netopí mi vůbec topení.Dnes jsem to dal do servisu,tak jsem zvědav s čím koumáci příjdou.

To bude vodní čerpadlo(utržená vrtulka od osičky.)

To bude vodní čerpadlo(utržená vrtulka od osičky.)

Naštěstí to bylo jen čidlo teploty, které dává údaj o teplotě do ŘJ a budíku v přístrojovce, cena na netu do 400Kč.

Naštěstí to bylo jen čidlo teploty, které dává údaj o teplotě do ŘJ a budíku v přístrojovce, cena na netu do 400Kč.

Ta odpovět že je to vod. čerpadlo patřila Embimu.Je totiš důležité jestli jde teplý vzduch z topení.

Já už jsem úplně bezradnej.....auto ve 3 servisech a nikde nemůžou pořád přijít na to co je.......Všechno prý je jak má být.Vyměnily termospínač,proměřily kontakty,pojistky OK,čerpadlo funguje taky,topení topí,ale ventilátor se ne a ne rozběhnout.Funkční je,ale pouze , když je seplá klima,jenže takhle se fakt jezdit nedá....... :help: :help: :help: Nejradši bych ho nechal sešrotovat........

Je po zahřátí teplej celej chladič?Jak kontrolovali to vodní čerpadlo?Odvírá termostat?

No tak mám auto spátky ze servisu a byla to ta vodní pumpa jak tady v příspěvcích různí lidé tipovali.V servise pořád mysleli že je to něco jinýho i když jsem jim to říkal, rozebrali to a ona to byla pumpa,prasklá vrtulka,takže to při vyšších točkách prokluzovalo a málo tlačilo vodu,přehřívalo se to a do topení to vodu vubec asi nedotlačilo. Takže není špatný si obšas nějaký forum přečíst.

No tak mám auto spátky ze servisu a byla to ta vodní pumpa jak tady v příspěvcích různí lidé tipovali.V servise pořád mysleli že je to něco jinýho i když jsem jim to říkal, rozebrali to a ona to byla pumpa,prasklá vrtulka,takže to při vyšších točkách prokluzovalo a málo tlačilo vodu,přehřívalo se to a do topení to vodu vubec asi nedotlačilo. Takže není špatný si obšas nějaký forum přečíst.

Kolik mas km, mela by se menit s druhejma rozvodma na 180tkm po 200tkm lecky odchazeji..

Je po zahřátí teplej celej chladič?Jak kontrolovali to vodní čerpadlo?Odvírá termostat?

Vodní čerpadlo měnily zároveň u rozvodů co jsem dělal na podzim.Termostat je OK.......

Už snad konečně na to přišly čím to je.........Je prý vadný kabelový svazek co vede s řídící jednotky směrem k ventilátoru.Nedá čidlu povel,aby seplo ventilátor...

Tak doufám,že to už konečně bude tím.....

1 stupen ventilátorů snad nejde přes jednotku dochlazování až ten druhý.Takže by to muselo běžet aspon na první stupen.

Oba jdou přes dochlazovačku. Se podívej na kabely kam vedou.

Z tohodle schéma(označené červeně) jsem pochopil že jde 1 rychlost přímo.Nebo mám jiné schema(Špatný ročník nebo výbavu)?

Clim_4.bmp

  • 4 roky později...

Čus mně by zajímalo asi víš v kolika by přesně spínat ventilátor na dochlazovaní eště se mi nepodařilo to ohřat tak aby se mi zpustil díky nejvíc jsem tam měl 90 zhruba díky

  • 9 let později...

Čau, mám problém s octavkou 1.9 66 kW strašně rychle se na rotačku zahřeje motor a začne vařit

Termostaty 3 vyzkoušené, pumpy 2, bublinky to nedělá že by bylo fouknuté těsnění, jsem v pasti

Prosím o pomoc

 

Upraveno od coler

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.