El Barto Vloženo 28. Duben 2009 Sdílet Vloženo 28. Duben 2009 Když se ti zvedla teplota běžel ventilátor?To ti ale nejspíš mech.kontroloval. Nevím přesně nejsem si jistý..Zkonstatoval pouze,že je termostat v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 29. Duben 2009 Sdílet Vloženo 29. Duben 2009 (editace) Pro začátek zkus s nahozeným motorem zapnout klimošku, oba ventilátory se mají roztočit na 1. stupeň, taky bych preventivně zkontroloval pojistky na baterce, to je hned. Editováno: 29. Duben 2009, autor: Viktor X Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 29. Duben 2009 Sdílet Vloženo 29. Duben 2009 Já bych to spíš viděl na utrženou vrtulku na vodní pumpě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 29. Duben 2009 Sdílet Vloženo 29. Duben 2009 To by neuchladil asi ani klimatizací.At zkontroluje funkci ventilátoru.Po jízdě to nech nastartovaný motor a pozoruj ručíčku a ventilátor jestli se ti roztočí.Případně pomoz ohřátí přidánim plynu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
El Barto Vloženo 11. Květen 2009 Sdílet Vloženo 11. Květen 2009 To by neuchladil asi ani klimatizací.At zkontroluje funkci ventilátoru.Po jízdě to nech nastartovaný motor a pozoruj ručíčku a ventilátor jestli se ti roztočí.Případně pomoz ohřátí přidánim plynu. Takže,neběží ventilátor. Pojistky jsou v pořádku. Zadřený motorek snad nebude,když se volně otáčí (zkouška),ale mechanik nejsem.Dneska dávám do jinýho servisu,takže uvidíme co v tom bude přesně-dle telef.rozhovoru s mechanikem to vidí na termospínač nebo zaoxidovaný kontakt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
casius Vloženo 26. Květen 2009 Sdílet Vloženo 26. Květen 2009 Takže,neběží ventilátor. Pojistky jsou v pořádku. Zadřený motorek snad nebude,když se volně otáčí (zkouška),ale mechanik nejsem.Dneska dávám do jinýho servisu,takže uvidíme co v tom bude přesně-dle telef.rozhovoru s mechanikem to vidí na termospínač nebo zaoxidovaný kontakt. Mám podobný problém, teplota se vyšplhá na 110°C hlavně při táhlejším kopci na 5 stupeň. Při jízdě po rovině teplota klesne. Tdi 66kW 2004. Na kolik tě ve finále vyšla oprava? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
embi Vloženo 3. Červen 2009 Sdílet Vloženo 3. Červen 2009 Také mám podobný problém.Mám 1,6MPi (2002), po delší jizdě začne teplota stopat a pomalu lítá mezi 90-110°C,když jedu uplně volně a nebo vyřadím na volnoběh,tak se drží na 90°C, kapalina neubívá,ale netopí mi vůbec topení.Dnes jsem to dal do servisu,tak jsem zvědav s čím koumáci příjdou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 3. Červen 2009 Sdílet Vloženo 3. Červen 2009 To bude vodní čerpadlo(utržená vrtulka od osičky.) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
casius Vloženo 9. Červen 2009 Sdílet Vloženo 9. Červen 2009 To bude vodní čerpadlo(utržená vrtulka od osičky.) Naštěstí to bylo jen čidlo teploty, které dává údaj o teplotě do ŘJ a budíku v přístrojovce, cena na netu do 400Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 9. Červen 2009 Sdílet Vloženo 9. Červen 2009 Naštěstí to bylo jen čidlo teploty, které dává údaj o teplotě do ŘJ a budíku v přístrojovce, cena na netu do 400Kč. Ta odpovět že je to vod. čerpadlo patřila Embimu.Je totiš důležité jestli jde teplý vzduch z topení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
El Barto Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 Já už jsem úplně bezradnej.....auto ve 3 servisech a nikde nemůžou pořád přijít na to co je.......Všechno prý je jak má být.Vyměnily termospínač,proměřily kontakty,pojistky OK,čerpadlo funguje taky,topení topí,ale ventilátor se ne a ne rozběhnout.Funkční je,ale pouze , když je seplá klima,jenže takhle se fakt jezdit nedá....... :help: Nejradši bych ho nechal sešrotovat........ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 Je po zahřátí teplej celej chladič?Jak kontrolovali to vodní čerpadlo?Odvírá termostat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
embi Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 No tak mám auto spátky ze servisu a byla to ta vodní pumpa jak tady v příspěvcích různí lidé tipovali.V servise pořád mysleli že je to něco jinýho i když jsem jim to říkal, rozebrali to a ona to byla pumpa,prasklá vrtulka,takže to při vyšších točkách prokluzovalo a málo tlačilo vodu,přehřívalo se to a do topení to vodu vubec asi nedotlačilo. Takže není špatný si obšas nějaký forum přečíst. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 No tak mám auto spátky ze servisu a byla to ta vodní pumpa jak tady v příspěvcích různí lidé tipovali.V servise pořád mysleli že je to něco jinýho i když jsem jim to říkal, rozebrali to a ona to byla pumpa,prasklá vrtulka,takže to při vyšších točkách prokluzovalo a málo tlačilo vodu,přehřívalo se to a do topení to vodu vubec asi nedotlačilo. Takže není špatný si obšas nějaký forum přečíst. Kolik mas km, mela by se menit s druhejma rozvodma na 180tkm po 200tkm lecky odchazeji.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
El Barto Vloženo 17. Červen 2009 Sdílet Vloženo 17. Červen 2009 Je po zahřátí teplej celej chladič?Jak kontrolovali to vodní čerpadlo?Odvírá termostat? Vodní čerpadlo měnily zároveň u rozvodů co jsem dělal na podzim.Termostat je OK....... Už snad konečně na to přišly čím to je.........Je prý vadný kabelový svazek co vede s řídící jednotky směrem k ventilátoru.Nedá čidlu povel,aby seplo ventilátor... Tak doufám,že to už konečně bude tím..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 17. Červen 2009 Sdílet Vloženo 17. Červen 2009 1 stupen ventilátorů snad nejde přes jednotku dochlazování až ten druhý.Takže by to muselo běžet aspon na první stupen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 18. Červen 2009 Sdílet Vloženo 18. Červen 2009 Oba jdou přes dochlazovačku. Se podívej na kabely kam vedou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 18. Červen 2009 Sdílet Vloženo 18. Červen 2009 Z tohodle schéma(označené červeně) jsem pochopil že jde 1 rychlost přímo.Nebo mám jiné schema(Špatný ročník nebo výbavu)? Clim_4.bmp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MARK09 Vloženo 15. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2013 Čus mně by zajímalo asi víš v kolika by přesně spínat ventilátor na dochlazovaní eště se mi nepodařilo to ohřat tak aby se mi zpustil díky nejvíc jsem tam měl 90 zhruba díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
coler Vloženo 22. Březen 2023 Sdílet Vloženo 22. Březen 2023 (editace) Čau, mám problém s octavkou 1.9 66 kW strašně rychle se na rotačku zahřeje motor a začne vařit Termostaty 3 vyzkoušené, pumpy 2, bublinky to nedělá že by bylo fouknuté těsnění, jsem v pasti Prosím o pomoc Editováno: 22. Březen 2023, autor: coler Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.