deko Vloženo 9. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2007 Zdravicko mel bych maly dotaz a spise i radu Sestra s pritelem si chteji poridit fabii combi a rozhoduji se mezi motorem 1,4 16 V 55kw nebo 74kw Ve fabiich se moc nevyznam tak vas prosim o radu. Pouzivalo by se to ve meste,sem tam na hory v zime ale i v lete na vylety. Jaka je spotreba ,chovaní poruchovost. Diky vsem a pardon moc jsem tu toho nenasel tak me neukamenujte. A jestli tu neco je tak diky za odkazy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonny Vloženo 9. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2007 Zdravicko mel bych maly dotaz a spise i radu Sestra s pritelem si chteji poridit fabii combi a rozhoduji se mezi motorem 1,4 16 V 55kw nebo 74kw Ve fabiich se moc nevyznam tak vas prosim o radu. Pouzivalo by se to ve meste,sem tam na hory v zime ale i v lete na vylety. Jaka je spotreba ,chovaní poruchovost. Diky vsem a pardon moc jsem tu toho nenasel tak me neukamenujte. A jestli tu neco je tak diky za odkazy. Myslím že je tu toho dost.A hlavně je to další téma kde se všichni "poštěkají". U motoru 74Kw davat pozor na typ AUB často se stává že berou olej. A je lepší používat N98 motor je pružnejší hlavně z nízkých otáček protože do 2500ot. není s motorem moc řeč pak zabere a od 3500ot. jede jako pila do 6tis. - alespon ta moje. Spotřeba 50% město a 50% okresky denně do práce 20km tam a 20 zpět 5.8-6.2 ale jezdím dle předpisů. Ale 55Kw je taky dobrá.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 9. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2007 jj, to zas bude řežba do města bych jednoznačně zvolil 55kw, právě kvůli tomu, že lépe jezdí v nízkých otáčkách. Jestli bude nějak zásadně převažovat městský provoz, tak bych motor 16V nekupoval vůbec a pořídil HTP. Právě v městském provozu nevyužiješ výkon, co tyto motory nabízejí, akorát se budeš neustále potýkat s faktem, že v nízkých otáčkách se jim nechce moc makat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonny Vloženo 9. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2007 jj, to zas bude řežba do města bych jednoznačně zvolil 55kw, právě kvůli tomu, že lépe jezdí v nízkých otáčkách. Jestli bude nějak zásadně převažovat městský provoz, tak bych motor 16V nekupoval vůbec a pořídil HTP. Právě v městském provozu nevyužiješ výkon, co tyto motory nabízejí, akorát se budeš neustále potýkat s faktem, že v nízkých otáčkách se jim nechce moc makat. už se to rozjíždí , ale jinak souhlas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xman Vloženo 9. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2007 jj, to zas bude řežba do města bych jednoznačně zvolil 55kw, právě kvůli tomu, že lépe jezdí v nízkých otáčkách. Jestli bude nějak zásadně převažovat městský provoz, tak bych motor 16V nekupoval vůbec a pořídil HTP. Právě v městském provozu nevyužiješ výkon, co tyto motory nabízejí, akorát se budeš neustále potýkat s faktem, že v nízkých otáčkách se jim nechce moc makat. tak to teda bude dovolim si nesuhlasit s nazorom, ze sa 16V motorom nechce makat v nizkych otackat. to plati mozno pre 16V 74kW, ale 55kW taha prijemne aj v okoli 2.000ot. no zeby zrovna HovnoToPojede mali v nizkych otackach sily na rozdavanie????? wtf? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deko Vloženo 9. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 9. Listopad 2007 1,2 zase nechteji protoze do hor ve 4 to jede jak..... a plne nalozeny .A N98 do 74kw hmm to by se jim asi hodne prodrazilo tak to rovnou tdi 55kw Mam pro ne vyhlidntou 1,4 55kw kombi s xenony ,2003,klima ,za 239tis,zitra se jdu na ni juknout tak prosim na co si mam dat bacha. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 9. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2007 (editace) jj, to zas bude řežba do města bych jednoznačně zvolil 55kw, právě kvůli tomu, že lépe jezdí v nízkých otáčkách. Jestli bude nějak zásadně převažovat městský provoz, tak bych motor 16V nekupoval vůbec a pořídil HTP. Právě v městském provozu nevyužiješ výkon, co tyto motory nabízejí, akorát se budeš neustále potýkat s faktem, že v nízkých otáčkách se jim nechce moc makat. tak to teda bude dovolim si nesuhlasit s nazorom, ze sa 16V motorom nechce makat v nizkych otackat. to plati mozno pre 16V 74kW, ale 55kW taha prijemne aj v okoli 2.000ot. no zeby zrovna HovnoToPojede mali v nizkych otackach sily na rozdavanie????? wtf? presne suhlasim kde to HTP taha, v meste vdaka lahkym prevodom ale inak je to nepohodlny motor ked clovek porovna HTP ako to musi tocit aby to malo silu tahat tak to radsej 16V 74kW a to uz je ine kafe v pripade ze nevadia otacky ale inak 55kW. presne suhlasim . plne s tebou suhlasim p.s.: zalezi aky su vodici pokial pohodaci a maju radi normalnu jazdu tak 55kW a ked ma sportovejsie sklony a nevadi mu ze to bude tocit aj na dialnici tak 74kW. nechapem jednu vec len preto ze 70% naroda ma HTP tak to nemusi mat kazdy, skus si precitat hodnotenia aut majitelov HTP, pisu ako uz by to nechceli a nabuduce 1,4 16V je to nebe a dudy. p.s.s.: pre majitelov HTP neprudik ze nie je rozdiel medzi 16V a HTP prudit vo svojej teme toto je tema 1,4 16V cize 4 valcov. Editováno: 9. Listopad 2007, autor: houmr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabka2004 Vloženo 9. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2007 HTP sa do kopcoviteho terenu moc nehodi a hlavne nie ked chodia v styroch ludoch plus nalozeny (chyba vykon aj tah) Ja osobne by som zobral 74kW verziu a vyhol sa motoru AUB ako to tu bolo spomenute. Do 3000ot prakticky rozdiel medzi 55kW a 74kW verziu nieje vyrazny, a potom ma jednoznacne navrch 74kW verzia (ved to by aj bolo keby to tak nebolo) Inac prelistuj forum najdes tu na tuto temu dost prispevkov, tak studuj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 9. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2007 že jé to HTP vůbec zmiňoval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 9. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2007 Do 3000ot prakticky rozdiel medzi 55kW a 74kW verziu nieje vyrazny, a potom ma jednoznacne navrch 74kW verzia (ved to by aj bolo keby to tak nebolo) to platí pro samotné motory, ale 55 kW je podle mého názoru komfortněji zpřevodované - člověk to nemusí točit jak neurotický hovado Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 9. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2007 Do 3000ot prakticky rozdiel medzi 55kW a 74kW verziu nieje vyrazny, a potom ma jednoznacne navrch 74kW verzia (ved to by aj bolo keby to tak nebolo) to platí pro samotné motory, ale 55 kW je podle mého názoru komfortněji zpřevodované - člověk to nemusí točit jak neurotický hovado zalezi co chcu ak chce pohodovu jazdu tak 55kW ak ma rad trochu sportovejsiu jazdu a tocenie 5-6t ot. tak 74kW. nech si pozre motory 55kW su AUA a BBY a 74kW AUB a BBZ. p.s.: ja mam motor AUA jeden s poslednych o 3 mesiace nastupil BBY, spotreba teda zranie oleja tento problem nemam je to MR 2002. ta spotreba oleja bola zapricinena vyrobnou vadou seriou motorov, najchulostivejsie su na to rocniky 2000 a 2001 tym by som sa vyhol. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deko Vloženo 9. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 9. Listopad 2007 ehhh 5-6 tis to ani v 1,8 T moc nejezdim ,no jeho bratr ma prave HTP a meli za tim nalozeny vozik a to auto 3xzdechlo na krizovatce,sportovni ridici to nejsou jizda klem 3,5 max 4 kdyz to neni nutne a at je primerena i spotreba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 9. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2007 tak ak bude drzat otacky a vyuzivat niekde 3,5 - 4 t ot. tak je pre neho vhodna 55kW ta uz zacina slusne tahat od 3-4 t ot. a v 3800 ot. ma maximum krutaku, takze na takuto jazdu mu staci bohate 55 ktora bude dobre zaberat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deko Vloženo 10. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 10. Listopad 2007 Tak byl jsem se na to podivat a je to motor BBY rok vyroby 5/2003 a vypada slibne jen je vadou fabii ze jak se spojuje predni blatnik s naraznikem ta je tam rozdil z jednoho do druheho kraje asi 1,5mm nebo to ma byt uplne presne?????????, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kutil_Tim Vloženo 10. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2007 Tak byl jsem se na to podivat a je to motor BBY rok vyroby 5/2003 a vypada slibne jen je vadou fabii ze jak se spojuje predni blatnik s naraznikem ta je tam rozdil z jednoho do druheho kraje asi 1,5mm nebo to ma byt uplne presne?????????, jeste jsem nevidel fabii ktera by to mela napasovane presne a neni se cemu divit kdyz clovek zjisti na cem to drzi ja mam 1,4 74kw a bratranec ma 55 a kdybych mohl tak vymenim, akorat mi vadi ze ta 55 nema kotouce vsude uz jsem si na to zvykl a uplne jinak to brzdi:) u te moji 74 mi vadi ty vysoke otacky, opravdu to auto nesmi klesnout pod 2500 jinak je mrtve. Muj nazor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 10. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2007 Tak byl jsem se na to podivat a je to motor BBY rok vyroby 5/2003 a vypada slibne jen je vadou fabii ze jak se spojuje predni blatnik s naraznikem ta je tam rozdil z jednoho do druheho kraje asi 1,5mm nebo to ma byt uplne presne?????????, toto neries staci ho dat dole a uz sa to tazko dopasuje aj ja mam jednu presne a druha 3mm odskok, to je len drobna esteticka, ak je to 5/03 fabia tak tam uz bol BBY 1rok aj 2 mesiace v obehu. ak je slusna tak nech ju vezme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 10. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2007 Tak byl jsem se na to podivat a je to motor BBY rok vyroby 5/2003 a vypada slibne jen je vadou fabii ze jak se spojuje predni blatnik s naraznikem ta je tam rozdil z jednoho do druheho kraje asi 1,5mm nebo to ma byt uplne presne?????????, jeste jsem nevidel fabii ktera by to mela napasovane presne a neni se cemu divit kdyz clovek zjisti na cem to drzi ja mam 1,4 74kw a bratranec ma 55 a kdybych mohl tak vymenim, akorat mi vadi ze ta 55 nema kotouce vsude uz jsem si na to zvykl a uplne jinak to brzdi:) u te moji 74 mi vadi ty vysoke otacky, opravdu to auto nesmi klesnout pod 2500 jinak je mrtve. Muj nazor presne ako som pisal ak je pohodovy vodic tak 55kW ak to rad toci a nevadia mu otacky a ma sportovejsie sklony tak 74kW, ale pokial nie je zvyknuty tocit tak by bol nestastny s tej 74kW a zdalo by sa mu to strasne slabe, predpokladam ze to chce pre rodinu cize pohodovu rodinnu jazdu tak nech vezme 55kW. skoda ze u FI nebola 1,4 16V 63kW uplne idealny motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
poka Vloženo 10. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2007 skoda ze u FI nebola 1,4 16V 63kW uplne idealny motor.... Jak to,že není - co motor BUD 1.4 16V 59kw má stejný toč.moment 132 na 3800ot a 59kW v 5000ot tahá jak fík i pěkně odspodu, nej.benzín pro Fabie I generace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 10. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2007 Tím, že se jedná o vybírání bazarového vozu bych se trochu bál nákupu 74 kW. Je to přeci jen auto co si pořizovali lidi se sportovnějším duchem, a proto bude velmi pravděpodobně celkově více jeté než 55 kW, kterou si přeci jen pořizují klidnější jedninci :-). Třeba kvalitní ojetina s dvoulitrovým benzinovým motorem prakticky neexistuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deko Vloženo 10. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 10. Listopad 2007 No je to ojetina a ma najeto 81tis. kilometru .Je to auto z leasingu takze muselo chodit na servisky a je prvni majitel.Jedine co tam je, je male poskrabaní na prednim narazniku ale fakt jen 2 jemne ryhy daji se vybrousit a na zadnim narazniku jak se naklada tak taky skrabance ,taky se daji vybrousit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 11. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2007 tak to v pohode nech si necha skontrolovat rozvody to je ta hranica, tak ho priprav ze ich bude musiet vymenit teraz alebo pri tych 90tkm, zalezi v akom stave su. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radec Vloženo 11. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2007 74kW v nizkych otackach naozaj netaha. presne tak ako 55kW nemyslim si, ze ho treba za kazdu cenu vytacat. ja ho tocim do 6000 tiez, ale len pri predbiehani. vtedy ma naozaj excelentny tah. pokial sa normalne jazdi, tak ho drzim v 2-3 tisicoch. uplne rovnako ako 55kW alebo HTP. Ta 55kW ma o 2dL nizsiu spotrebu, do mesta bude naozaj stacit. Ale treba uvazovat takisto aj vybavu. 74kW sa nepredavala vo vybave classic, takze su vacsinou lepsie vybavene ako vacsina 55kW verzii. A ma lepsie brzdy. Pokial ide o spotrebu oleja, ja mam 2001 a olej mi nezere. Problem bol asi len v konkretnej serii. Jazdil som s oboma verziami a musim povedat, ze sa s nimi jazdi dost podobne, preto by som pri vybere auta ani nejak velmi neriesil ktoru verziu, skor by som riesil stav a vybavu. Vela stastia pri vybere. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deko Vloženo 12. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 12. Listopad 2007 HMmmmm zde na foru se jeste prodava Fabia kombi 1,4 TDI 55kw myslite ze je to jeste lepsi volba nez 16V 55kw ,Nebude to moc klepat???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 12. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2007 HMmmmm zde na foru se jeste prodava Fabia kombi 1,4 TDI 55kw myslite ze je to jeste lepsi volba nez 16V 55kw ,Nebude to moc klepat???? neviem ako 55kW TDI ale asi to bude obdobne ako 59kW, ak poznas zvuk 1,9 TDI tak to je proti ten 1,4 TDI samet. ta 1,4 TDI to je zvuk HTP (3- valec ) s chro chro TDI + este take dunenie v urcitom rezime, zalezi ci chce niekto klud alebo mu nevadi ten prejav. p.s.: inak tusim zrovna tato 55kW bola asi najlepsia verzia, inak na predvadzacke s 1,4 TDI 59kW zo zaciatku sa zdalo ze ako to ide pocitovo ale ked clovek videl ten tacho tak to az taka slava nie je, benzin amtosfera nejaka 1,6 tomu ujde bez problemov a nepomoze ani to tocit na 4 t ot. ale zase jazdi to za malo. zalezi co clovek chce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 12. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2007 HMmmmm zde na foru se jeste prodava Fabia kombi 1,4 TDI 55kw myslite ze je to jeste lepsi volba nez 16V 55kw ,Nebude to moc klepat???? neviem ako 55kW TDI ale asi to bude obdobne ako 59kW, ak poznas zvuk 1,9 TDI tak to je proti ten 1,4 TDI samet. ta 1,4 TDI to je zvuk HTP (3- valec ) bych řekl, že HTP je zvukově příjemnější a tišší než TDI tříhrnek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.