Publikováno Listopad 11, 200717 r Idem menit silentbloky ramena na FABUJE..... chcem tam dat tie s cupry...potrebujem to katalogove cislo. Dakujem
Listopad 11, 200717 r Idem menit silentbloky ramena na FABUJE..... chcem tam dat tie s cupry...potrebujem to katalogove cislo. Dakujem viz foto
Listopad 11, 200717 r Autor Idem menit silentbloky ramena na FABUJE..... chcem tam dat tie s cupry...potrebujem to katalogove cislo. Dakujem viz foto dakujem
Listopad 11, 200717 r Hele, ty silenbloky jdou na jakekoli auto nemecke provenience? Kolega by je chtel na sveho Golfa 1.9TDi 66kW.
Listopad 11, 200717 r Kolko stoja tie silenbloky jeden par? cca 430Kč v autorizovaný prodejně Seat edit: + mě stála výměna 6kil a geoška 6kil... Upraveno Listopad 11, 200717 r od Dakie
Listopad 11, 200717 r Ešte je tu iná možnosť: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=13060 Mňa to čaká asi tiež nedávno som si dal zoštelovať geometriu lebo mi dralo vnútra gúm tak som sa pýtal mechoša či sú tie silenbloky OK odpovedal že ano!Tento týždeň som bol na STK a tech. nik ma zavolal do jamy na tom vybračnom zar. a ukázal mi že tie gumy sú tak do polovice roztrhnuté. Tak mam "velkú radosť"!
Listopad 11, 200717 r Autor Taka otazocka. Chcem si to menit sam a rad by som sa spytal ci na tom ramene a silentbloku je nejaka drazka, ktora oznacuje smer lisovania rsp natocenie toho silentbloku.
Listopad 11, 200717 r Autor Aj ste to mazali niecim pred tym lisovanim? Upraveno Listopad 11, 200717 r od TiGeRZ
Listopad 11, 200717 r Ty silenbloky jsou porad jedny a ty same jako na odkaze dieselpoweru Lisovani se provadi samozrejme pod urcitym natocenim, nejlepe odvodit od puvodniho a natocit aby ctyrhran sedel stejne, jinak ma na sobe tecky podle kterych se da take ridit. Mazani vazelinou. Samorzejme DRUHA VEC k zamysleni je geometrie!!! Fabia ma +10 proto , ze jsou silenbloky mekke a pri akcelereci se sbihavost srovnava! V případě montáže pevných uložení se geometrie podle me musi zmenit. Nevím kolik, ale osobne si myslim ze kolem 0. Upraveno Listopad 11, 200717 r od octavia_66_tdi
Listopad 11, 200717 r Autor ak nalisujem ten silentblok do toho drziaku ramena tak akym najlepsim sposobom to skompletizujem s ramenom....ide to lahko natlacit do toho silentbloku to rameno?
Listopad 11, 200717 r velice z těžka, u mě a dalších pomocí truhlářské svěrky octavia_66_tdi: s tou geometrií zajímavý postřeh, chystám se na geošku co nevidět, tak by mě to zajímalo
Listopad 11, 200717 r mě říkali, že když to mám snížený, tak se musí taky trochu změnit geoška, je to pravda, bylo by to celkem logický, protože tím snížením se taky změní odklon kol...???
Listopad 11, 200717 r já bych řek, že snížením nám to dělá víc A-čka mno právě, tudíž je vidět změna odklonu a musí se geoška jinak nastavit nééé?
Listopad 12, 200717 r ještě je dobrý vzít pilník a na novém silenbloku srazit hrany na válcové ploše tak, tak, to byla vždycky tvá práce
Listopad 12, 200717 r ještě je dobrý vzít pilník a na novém silenbloku srazit hrany na válcové ploše tak, tak, to byla vždycky tvá práce + hromada keců, že?
Listopad 12, 200717 r ještě je dobrý vzít pilník a na novém silenbloku srazit hrany na válcové ploše Já se na to u prvního vysral a šel nalisovat kua těžce...u druhého jsem celou válcovou plochu vzal jemným smirklem a šel tam pak o dost lépe... rameno do novýho silentbloku jde kua těžko...konzoli sem měl ve svěráku rameno tlačil dovnitř a kroutil s ním a ještě nohama vzepřenej o zed..tak sem ho tam lámal cca 10min. a měl sem toho dost....
Listopad 12, 200717 r Tak uz i ja jsem podlehl vymene Kdyz jsem videl co tam davaj z vyroby a ten z Cupry, tak fakt nechapu jak to tam celejch 140 tisic km mohlo vydrzet. Setrej fakt uplne vsude.
Listopad 12, 200717 r To snaď nie je ani šetrenie skôr vychcanosť oni dobre vedia že ta fabia na ten silenblok trpí ale prečo by si kazili dobrý kšeft s predajom nových (svojich) slenblokov! A ešte tým získavajú prácu pre značkové servisy!
Listopad 13, 200717 r Tak uz i ja jsem podlehl vymene Kdyz jsem videl co tam davaj z vyroby a ten z Cupry, tak fakt nechapu jak to tam celejch 140 tisic km mohlo vydrzet. Setrej fakt uplne vsude. A jako pocity dost dobrý, ne?
Listopad 13, 200717 r Tak uz i ja jsem podlehl vymene Kdyz jsem videl co tam davaj z vyroby a ten z Cupry, tak fakt nechapu jak to tam celejch 140 tisic km mohlo vydrzet. Setrej fakt uplne vsude. A jako pocity dost dobrý, ne? Nie je to tvrdšie,nebúcha to viac?Je to vôbec "meratelné"?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.