rkonf Vloženo 15. Květen 2009 Sdílet Vloženo 15. Květen 2009 To je zvlastni, ze to neni uprostred. Je to tak u obou ? Kazdopadne oba dva dat stejne a asi tou 22mm stranou smerem ke kolu, protoze co jsem videl na fabiich, tak se vsechny unavuji taky smerem ven ke kolu, tak at je tam vice masa... Já bych je právě nalisoval 22mm stranou směrem ke středu auta. Opačně by se namáhaly a dřív potrhaly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 15. Květen 2009 Sdílet Vloženo 15. Květen 2009 (editace) MartinD-ale střed není přesně uprostřed,tak nevím kterou stranu dát dovnitř A na origo to ako vyzera je otvor uprostred? Inak ak mozem pri tejto prilezitosti poprosit. Ten "vylepseny silentblok" ma stejne rozmery ako ten co sa montoval do fabie ? Myslim vonkajsi priemer. A ak tomu dobre rozumiem tak sa montoval aj do oktavie II? POdla etky ale oktavia II tam nema tento silentblok vedeny,je tam iba rameno. Co by ma strasne zaujmalo je,ci dakto videl utrhnuty ten novy silentblok o ktorom sa tu teraz pise. No a MartinD sa nekvor zmenuje ze tam mal povodne ten klasicky s 2 uchytmi. Editováno: 15. Květen 2009, autor: Piaggio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobo Vloženo 15. Květen 2009 Sdílet Vloženo 15. Květen 2009 (editace) Já si myslím,že původní i cupra silentblok má díru přesně uprostřed.Tak nevím,nevím nakonec to budu mít jako ležák!!!a budu muset investovat do cupra vikino1 díky za obr.-škoda,že to nemaj vymakaný a přesně popsaný-pár str z5 čtu,že ne okta II,ale superb,takže omluva Editováno: 15. Květen 2009, autor: bobo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 15. Květen 2009 Sdílet Vloženo 15. Květen 2009 skusim sa est spytat.Tieto akoze vynovene silenbloky o ktorych sa tu hovori uz dakto videl na FII,ci roomsterovi? Co som ja pocul a cital tak vraj sa davaju ine ramena ale o silentbl. tu este nikto nepisal,ze tam ma prave tieto. Mne ten bradaty ujo zo skladu ND skoda povedal ,ze 1KO .... to bude oktavia a dusoval sa ze oktavia ma ine rameno ako F.Preto som sa pytal na ten priemer. Ale to ze sa myli nieje nic nove. Aj vtedy tvrdil,ze packa tempomatu zo superba nepojde vo Fabii .Dvolezite je co vidite na vlastne oci.Ja nemam v dosahu novu FII alevo Room,tak neviem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 15. Květen 2009 Sdílet Vloženo 15. Květen 2009 Koukal jsem do Etky. OII i SII toto lůžko nepoužívají. Je to inovace toho klasického pro Fabii, akorát že do FII a Roomu se už montuje náprava z nové Ibizy, tak jediný model, který ho dle Etky používá je VW Polo (předchozí generace, to úplně nové má též nápravu z Ibizy). Takže ho můžeš v klidu do Fabie nalisovat. V Etce je poznámka použít v páru, což vysvětluje tu nesouměrnost. Zůstává tedy otázka, jak ho správně nalisovat. Na většině fotek zde na fóru se konce ramen tlačí směrem ke kolům, což svádí k tomu, aby užší strana silentbloku byla u kol, čímž bude rameno uložené přirozeně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 15. Květen 2009 Sdílet Vloženo 15. Květen 2009 (editace) Ze by to slo do toho pola? Zacina sa to na 1KO 407 ... ? Sa mi zda,ze v tom starsom pole je taky ako na fabke I ale akurat ine cislo. Bodlo by foto toho noveho ramena co sa teraz dava toho hore spominaneho z ibizy.Zatial som nenatrafil na foto a ani na vlakno v sekcii FII,ze by to dakto riesilTo ma uz silentblok ako celok?-nemam etku po ruke tak neviem isto. A teda da sa to dako potvrdit,ze tie nove ramena uz su OK ? Spominal sa tu romster po14t km tak zas je to dost nejasne.. Editováno: 15. Květen 2009, autor: Piaggio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 15. Květen 2009 Sdílet Vloženo 15. Květen 2009 Ano, ten nový 1K0 407 183 E je přímá náhrada 6Q0 407 183 A, což je ta Fabiácká klasika, která se dávala i do FII+R vyrobených někdy do léta/podzimu 2008, pak se začala montovat náprava z Ibizy. Nové rameno vypadá tako: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 15. Květen 2009 Sdílet Vloženo 15. Květen 2009 No tak tomu sa vravi vychytavka Uz si spominam ktosi to tu menil za delphi silentbloky a bolo mi divne co je to za rameno. Uz to vsetko zacina mat zmysel. No ale este mi to neda... Ta "priama" nahrada je vyplod skodovky ci je to daky aftermarket napad ,teda daka neofiko nahrada. Tym som chcel len tolko,ci to uz dakto videl na aute z vyroby.Tot vsio. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 15. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 15. Květen 2009 Je to urcite lepsie riesenie.... a hlavne lepsia vymena Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 15. Květen 2009 Sdílet Vloženo 15. Květen 2009 Jak už jsem psal, FI byla první koncernové auto na nové podvozkové platformě. Stejný podvozek má tedy i Polo minulé generace vč. toho neštastného silentbloku. Polo minulé generace se vyrábí dál (pro některé trhy) a dostalo tento inovovaný silentblok. A jelikož už je jediným vozidlem vyráběným na této platformě, tak se tento díl do sortimentu náhradních dílů Škoda nedostal. Koupit ho tedy můžeš u VW. Dnes jsem volal do VW Tukas v Praze a nemají ho skladem, byl by v úterý. Cena je prý 250,- Kč za kus. Možná ho zkusím místo Cupry. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 15. Květen 2009 Sdílet Vloženo 15. Květen 2009 Bobo tak tu to máš s toho Supa,ale neviem či ti to pomôže: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 15. Květen 2009 Sdílet Vloženo 15. Květen 2009 Jak už jsem psal, FI byla první koncernové auto na nové podvozkové platformě. Stejný podvozek má tedy i Polo minulé generace vč. toho neštastného silentbloku. Polo minulé generace se vyrábí dál (pro některé trhy) a dostalo tento inovovaný silentblok. A jelikož už je jediným vozidlem vyráběným na této platformě, tak se tento díl do sortimentu náhradních dílů Škoda nedostal. Koupit ho tedy můžeš u VW. Dnes jsem volal do VW Tukas v Praze a nemají ho skladem, byl by v úterý. Cena je prý 250,- Kč za kus. Možná ho zkusím místo Cupry. Dik za objasnenie. Ja som chcel spravit to same.Dat to miesto cupry.Ked sa vravelo ze je to zo superba,octavie alebo ja neviem z coho este od skody,tak som tam volal,lebo som chcel vediet ci to zas neni daky panc z ciny.V skode ma zmiatli,ze nic take sa neda objednat a tak. Bolo by to zaujmave skusit.Ja som uz kupil z audi. Nic by na tom nebolo keby neboli nekrestansky drahe Keby som mal vtedy tieto info,tak by to bolo zaujmave. Nemozem to v tej etke najst.Nemohol by si dako navigovat? Aky model,rok a pod... Zaujma ma to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 15. Květen 2009 Sdílet Vloženo 15. Květen 2009 (editace) Bobo tak tu to máš s toho Supa,ale neviem či ti to pomôže: vyzera to pekne ale na Fabku to asi nebude Zato ten elektronicky servisny informacny system vyzera zaujmavo Editováno: 15. Květen 2009, autor: Piaggio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 15. Květen 2009 Sdílet Vloženo 15. Květen 2009 VW Polo MR2009. Když si dáš vyhledávání, tam ATP a napíšeš číslo dílu, tak ti ho vyhledá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 15. Květen 2009 Sdílet Vloženo 15. Květen 2009 (editace) asi mam zlu etku. Ja tam nemam to polo MR2009.Uz to dlabem,nebudem kvoli tomu stahovat inu etku Editováno: 15. Květen 2009, autor: Piaggio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 15. Květen 2009 Sdílet Vloženo 15. Květen 2009 tady je obrázek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 15. Květen 2009 Sdílet Vloženo 15. Květen 2009 (editace) uz to maaaaaaaam 8.79E za 2 kusy? 270Sk ??? Ta etka je trochu divna,najprv nic a zrazu to skocilo.Ale pred tym som vyhladaval manualne ten stary . Neviem,neviem ci odolam vyzera to zvodne za tie prachy. Zeby nova LOW-COST nahrada?? Ked nic ine ,tak si ich dam do sekretara medzi sklenicky. Original je original. Vo WW uz budem znamy ako silentblok dealer ,najprv z AUDII teraz z POLA :smich: Aj tak si sikovny,ze si na to prisiel -_- Editováno: 15. Květen 2009, autor: Piaggio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 15. Květen 2009 Sdílet Vloženo 15. Květen 2009 Ale neni to az tak vesele. Je to cena za kus,ale nevadi. Pozit jen v paru. To celkom nechapem.V paru,sak sa predava len jeden typ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 Tak už mám ty zázraky doma. Ve VW Tukas v Praze (na objednání do 2 dnů) za ně chtěli 249,- Kč/ks. Při lisování bych se řídil výstupkem viz foto. Něco podobného je i na klasických škodováckých blocích a výstupek směřuje do středu auta. Takže dle fotky, kterou sem dával Bobo, bych lisoval 22mm stranu směrem ke kolu a 18 mm stranu (tam je výstupek) směrem do středu auta. Až najdu čas, tak silentbloky přehodím a napíšu pocity s přímého srovnání s Cupra bloky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 Su paradne. A to "v paru" v etke co znamena?? Konecne prvy odvazlivec . Zaujmalo by ma ,ci uz videl dakto tieto silentbloky dake zdeformovane. Ale aj tak si myslim ,ze maju na viac,hlavne pre tie dorazy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 19. Květen 2009 Sdílet Vloženo 19. Květen 2009 (editace) Ja budem musiet pri vymene silentblokov vymenit aj capy. Otazka.Ked vymenim capy,riadenia,vymenit aj zvysle capy,aby to bolo vstko nove?Ci je to jedno. Ak mozem,pri jednom sa opytam,kolko take capy vydrzia?.Viem,kazdy jazdi inak.... Editováno: 19. Květen 2009, autor: Piaggio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 20. Květen 2009 Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 (editace) já když už byly ramena dole, kvůli silentblokům, tak jsem měnil i čep ramene a řízení, už to není zas tolik práce navíc a dělej pak znovu geošku, když ju uděláš při silentblocích a pak si za půl roku vzpomeneš že uděláš čepy. Mám najeto 157 000km a po výměně je to sakra znát, tuhší náprava, tuhší řízení Editováno: 20. Květen 2009, autor: Malta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobo Vloženo 20. Květen 2009 Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 Piaggio-to v páru myslí tak,že aby jsi neměl na jedné straně silentblok s audi a na druhé straně třeba cupra-aby byly stejně tvrdé/měké-jinak mám už vyměněno a je to tak,22mm ven ke kolu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 20. Květen 2009 Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 Aha takze tak jeto . Inak ake su prve dojmy z "das POLO" silentblok? Prajem,nech vydrzia aspon 200tkm Myslim si,ze je to zaujmava volba.Taky rozumny kompromis.A cas ukaze vydrz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 20. Květen 2009 Sdílet Vloženo 20. Květen 2009 já když už byly ramena dole, kvůli silentblokům, tak jsem měnil i čep ramene a řízení, už to není zas tolik práce navíc a dělej pak znovu geošku, když ju uděláš při silentblocích a pak si za půl roku vzpomeneš že uděláš čepy. Mám najeto 157 000km a po výměně je to sakra znát, tuhší náprava, tuhší řízení Pri 150t km by som isto nerozmyslal nad vymenou.Ja mam teprv 70tkm,tak preto sa mi zda este skoda tych capov.Ja som neni kdo vie aky svetobeznik-este by to cosi vydrzalo.Tie na riadeni asi budem musiet pri najblizsej rozborke vymenit.Kua,len keby sa dako dohodli tie capy aj so silentblokmi,zeby to slo naraz von. Inak nebolo by odveci dat dake krytky na tie matice na capoch riadenia.Nemusi to tam hrdzavit zbytocne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.