rolbař Vloženo 13. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2007 také raději zvedám hydraulickým vozíkem pod rameny nápravy. kdyz nekdo dela jedno kolo,tak pod napravu,ale ne kazdej z nas ma v kufru pojizdnej hever,tak za peto dokoupit...Jinak c praci to nezvedam za prahy,myslim cele auto na dvousloupovem zvedaku,ale davam to pod nosniky,v predu je to az pod nohami ridice a vzadu to vypada takova kostka s gum.krytkou,nekdy to vyfotim,jinak ty prahy i kdyz davam dreva tak trpi jak krava,i ve skodovce to museji zvedat za nosniky,mam to od nich,kdysi jsem to zvedal take za prahy Foto by se hodilo. Taky mám ohlé prahy, vepředu. Dá se to vyrovnat? Pobouchat třeba přes gumu? ten práh je teda tvrdej jako beton - alespoň ta venkovní část, já to měl promáčklý od patníku posledních cca 30cm a nakonec se to přeplátovalo jiným prahem, ten původní se nedal vůbec vyrovnat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reddy Vloženo 14. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2007 něco podobnýho mám taky, ale moji blbostí, blbě jsem nasadil zvedák. už taky přes rok řeším jak to spravit, teď jsem u kamoša v dílně viděl nějaký lamino prahy z Venta, překvapivě až na pár detailů pasují, teď jen přemluvit kamoša, aby je pustil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Vloženo 14. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2007 Taky mám prohlé obě strany holt někde udělali soudruzy chybu. Origo hever je debilní. Místo kde je označení na hever je zespodu takové vroubkovaté a origo hefer tam nesedí a auto z heveru spadne což se mi taky poprvé stalo. Takže se musí dát hned vedle. A prahy jsou prohnuté. A když koukám po ostatních octaviích tak to má skoro každá Včera jsu si to ve statice zkoušel namodelovat, a kdyby se do prahů v místě umístění heveru vložil dovnitř do prahu ocelový špalík T profilu (v místě vždy jen pro ten hever), bylo by to o mnoho lepší (jak jsu psal výše, také to mám na jedné straně prohnuté Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 14. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2007 (editace) Taky mám prohlé obě strany holt někde udělali soudruzy chybu. Origo hever je debilní. Místo kde je označení na hever je zespodu takové vroubkovaté a origo hefer tam nesedí a auto z heveru spadne což se mi taky poprvé stalo. Takže se musí dát hned vedle. A prahy jsou prohnuté. A když koukám po ostatních octaviích tak to má skoro každá Prohnute to ma snad kazdy,kdo mel defekt treba v noci jako ja..Tenkrat jsem jeste nemel sebou pojizhnej hever a zvedej auto v noci,kdyz je v aute zena ,dite ,pes a ty spechej,prohlo se to i tvz profikovi pres zvedani,ted to mam jen poradne natrene a vystrikane zevnitr,at to nerezavi Editováno: 14. Listopad 2007, autor: octavie81 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 14. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2007 také raději zvedám hydraulickým vozíkem pod rameny nápravy. kdyz nekdo dela jedno kolo,tak pod napravu,ale ne kazdej z nas ma v kufru pojizdnej hever,tak za peto dokoupit...Jinak c praci to nezvedam za prahy,myslim cele auto na dvousloupovem zvedaku,ale davam to pod nosniky,v predu je to az pod nohami ridice a vzadu to vypada takova kostka s gum.krytkou,nekdy to vyfotim,jinak ty prahy i kdyz davam dreva tak trpi jak krava,i ve skodovce to museji zvedat za nosniky,mam to od nich,kdysi jsem to zvedal take za prahy Přesně tak, zvedat za nosníky. Jsou to škodovkou příma místa k tomuto účelu doporučená. Jen při tom výměně jednoho kola se to zvedá za ten práh. Já mám taky oba práhy prohlé, už jsem to tak koupil, prostě né všechny servisy ví, že má okta místa ke zvedání auta jinde než na prahách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krupica Vloženo 14. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2007 také raději zvedám hydraulickým vozíkem pod rameny nápravy. kdyz nekdo dela jedno kolo,tak pod napravu,ale ne kazdej z nas ma v kufru pojizdnej hever,tak za peto dokoupit...Jinak c praci to nezvedam za prahy,myslim cele auto na dvousloupovem zvedaku,ale davam to pod nosniky,v predu je to az pod nohami ridice a vzadu to vypada takova kostka s gum.krytkou,nekdy to vyfotim,jinak ty prahy i kdyz davam dreva tak trpi jak krava,i ve skodovce to museji zvedat za nosniky,mam to od nich,kdysi jsem to zvedal take za prahy Přesně tak, zvedat za nosníky. Jsou to škodovkou příma místa k tomuto účelu doporučená. Jen při tom výměně jednoho kola se to zvedá za ten práh. Já mám taky oba práhy prohlé, už jsem to tak koupil, prostě né všechny servisy ví, že má okta místa ke zvedání auta jinde než na prahách. a mohol by teda niekto napisat ako mame zdvihat octu so seriovym zdvihakom my ostatni, ktori este mali to stastie??? Dakujem.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 15. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2007 S klasickým heverem z příslušenství můžeš auto zvedat jen za práh. Já si myslím, že když se zvedá jen ta jedna strana, práh se neprohne, k tomu dle mě dochází jen v těch případech, kdy se prostě zvedá celé auta. Ta váha na předku je hold velká, hlavně u TDi a i třeba mého 2.0! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 15. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2007 Ja uz to taky tak koupil - a zvedame to v dilne po cele dylce na tramkach, ale stejne ten predek je tak tezkej kurna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 15. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2007 S klasickým heverem z příslušenství můžeš auto zvedat jen za práh. Já si myslím, že když se zvedá jen ta jedna strana, práh se neprohne, k tomu dle mě dochází jen v těch případech, kdy se prostě zvedá celé auta. Ta váha na předku je hold velká, hlavně u TDi a i třeba mého 2.0! Minimalne jedenkrat rocne zvedam octu heverem z vybavy, samozrejme kazde kolo zvlast, a zadne prohnuti jsem zatim nezeznamenal. Musi se ale venovat pozornost usazeni heveru. Kdyz je ta noha vystrcena mimo vuz, zacne se hever prichylovat k prahu a to je mozne ten duvod prohnuti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tunak Vloženo 16. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2007 9 rokov, 2 O1, origo hever a nikdy som prah neprehol ani neznicil. je pravda ze som zdvihal takto auto vzdy len na jednej strane - teda jedno koleso. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kadlec Vloženo 16. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2007 no těžko nměkdo z nás zvedal origo heverem celý auto dycky asi jedno kolo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
broad Vloženo 16. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2007 (editace) Pánové, zkuste prosím někdo přihodi ty fota, kde se to má správně zvedat za ty nosníky. Minulý rok jsem byl v servisu a musel jsem ten lem toho prahu taky opravovat. Byly tam zřetelné obtisklé packy za který to zvedali (jejich délka na tom lemu byla cca 10cm). Jinak prahy zatím prohlé nejsou. Při letošní prohlídce bych jim to chtěl vysvětlit:-) ...kde se to má správně zvedat. Díky. Editováno: 16. Listopad 2007, autor: broad Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Puschkin Vloženo 17. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2007 Minimalne jedenkrat rocne zvedam octu heverem z vybavy, samozrejme kazde kolo zvlast, a zadne prohnuti jsem zatim nezeznamenal. Musi se ale venovat pozornost usazeni heveru. Kdyz je ta noha vystrcena mimo vuz, zacne se hever prichylovat k prahu a to je mozne ten duvod prohnuti. Jo, to je možný, že když se posadí hever mimo osu prahu, že to tak dopadne. Jinak si to neumim vysvětlit. Přece by nám nedávali inženýři ze Škodovky nefunkční, prahy ničící hever k autu, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 17. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2007 Minimalne jedenkrat rocne zvedam octu heverem z vybavy, samozrejme kazde kolo zvlast, a zadne prohnuti jsem zatim nezeznamenal. Musi se ale venovat pozornost usazeni heveru. Kdyz je ta noha vystrcena mimo vuz, zacne se hever prichylovat k prahu a to je mozne ten duvod prohnuti. Jo, to je možný, že když se posadí hever mimo osu prahu, že to tak dopadne. Jinak si to neumim vysvětlit. Přece by nám nedávali inženýři ze Škodovky nefunkční, prahy ničící hever k autu, ne? já už to tedy mírně prohnuté koupil, ale jak tady čtu-tak si ty prahy neničíme sami hevírkem, ale likvidují to špatně placení zaměstnaci servisů špatným posazením na zvedák, a vůbec bych se nedivil kdyby ty packy ramen zvedáku natvrdo nějaký debil opřel pod prahy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 17. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2007 Tak snad to bude poznat kde se to má zvedat. Je to z knížky Jak na to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 17. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2007 Tak snad to bude poznat kde se to má zvedat. Je to z knížky Jak na to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 18. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2007 Tak jsem se dneska díval jak vypadá moje auto a musím to zaklepat všechny prahy jsou v pořádku a to mi už několikrát zvedali auto na zvedáku. Nejsem si ale jistej jestli to dávali přímo pod prahy nebo ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Franta Vloženo 22. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2007 Tak snad to bude poznat kde se to má zvedat. Je to z knížky Jak na to. Přesně tak se to má zvedat, ale pokud má servis lyžinový hever, tak to tahle zvedat nejde, protože je jiná vzdálenost bodů zdvihu ve předu a vzadu. Tak proto mám ty prahy také prohnuté Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 28. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2007 Tak snad to bude poznat kde se to má zvedat. Je to z knížky Jak na to. Přesně tak se to má zvedat, ale pokud má servis lyžinový hever, tak to tahle zvedat nejde, protože je jiná vzdálenost bodů zdvihu ve předu a vzadu. Tak proto mám ty prahy také prohnuté SUHLAS. Mam prehnuty prah pod vodicovymi dverami a auto mi zatial dvihali len v servise Skoda. (Sam som zatial este nemal tu potrebu...). Po opytani sa, co to ma znamenat len povedali, ze som vyliezol niekde na obrubnik...trosku nerealne...Mam posit, ze neexistuje seriozny orginalny Skoda servis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deko Vloženo 28. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2007 Jak jsem byl u servisni prohlidky(byl jsem u ni) tak jsem jen cekal jak to zvedne .Jak to daval pod prahy tak jsem se jenom dival a jak to zacal zvedat tak jsem ho zdupal jak to dava a ejhle naraz to slo na ty vytycený místa. Jak to jde rychle.Ale meli me plny zuby protoze jsem si to celý hlídal a jeste kontroloval srouby co a jak . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reddy Vloženo 29. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2007 (editace) Jak jsem byl u servisni prohlidky(byl jsem u ni) tak jsem jen cekal jak to zvedne .Jak to daval pod prahy tak jsem se jenom dival a jak to zacal zvedat tak jsem ho zdupal jak to dava a ejhle naraz to slo na ty vytycený místa. Jak to jde rychle.Ale meli me plny zuby protoze jsem si to celý hlídal a jeste kontroloval srouby co a jak . to je ale někde potřeba, jsem úplně stejnej, jsem vždycky u auta, mechanici ze mě už tečou, ale jsem furt u auta. furt mě posílají na kafe, ať se jdu podívat do autosalonu na doplňky, na nový modely a tak, ale já jsem furt u auta a mechanikům padají šroubováky, klíče možná někdo si řekně, že jsem trapnej, ale když se mě jednou stalo, to když jsem Octu dovezl ze Švýcarska, tak jsem koupil suprovej olej a zajel ho do ( origo ) servisu vyměnit. šel jsem si sednout na kafe, za hodinu vrátil, olej vyměněj, dobrej pocit jak jsem udělal něco pro auti, najednou se dívám, mechanik co ho měnil, tak s mým kanistrem toho mýho oleje šup do svýho Formana. tak jsem se vrátil, začali jsme na sebe hulákat, on ho vytáhnul, a tam ještě cenovka jak jsem ho kupoval. přiznal to, že tam nalit ten co dávají normálně při serviskách a ten můj už měl prodanej nějakýmu kamošovi. omlouval se, ať to nikomu neříkam. tak to jen na vysvětlenou, proč když jsem donucenej zajet do servisu, tak jsem ta vysírka, která je furt u auta Editováno: 29. Listopad 2007, autor: reddy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quicksilver Vloženo 29. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2007 Tak to je fakt síla... To jsem si nemyslel, že by si tohle vůbec v origo servisu mohli dovolit, je to hnus Jinak octu zvedám doma zásadně heverem Desta 3222LX - maximální spokojenost, akorát se nevejde do kufru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reddy Vloženo 29. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2007 bohužel stalo v jednom hodně velkým origo servise v Brně, svým způsobem jsem si to měl pohlídat, protože jsem byl tam rok v učení, ale stalo se, neřešil jsem to, jezdím jinam. jinak k tématu, pokud není defekt a nemusím, tak se snažím auto zvedat hydraulickým heverem a dám si tam pod práh dřevěnej špalík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danmark Vloženo 29. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2007 (editace) Jak jsem byl u servisni prohlidky(byl jsem u ni) tak jsem jen cekal jak to zvedne .Jak to daval pod prahy tak jsem se jenom dival a jak to zacal zvedat tak jsem ho zdupal jak to dava a ejhle naraz to slo na ty vytycený místa. Jak to jde rychle.Ale meli me plny zuby protoze jsem si to celý hlídal a jeste kontroloval srouby co a jak . No to si snad děláš kozy ne?? Promiň ten výraz, ale to je fakt maso. :kuk: To bych asi nedal. Já jsem podobný týpek, "problémový zákazník" když tam už s něčím musím tak si taky ohlídám co a jak. To poté, co mi dolívali kapalinu do ostřikovačů do úplně plné nádobky - dolil jsem před příjezdem do servisu. A když jsem juknul na fakturu a ptal se, co to tam dělá, tak si ještě vymýšlel že to tam nalil. Děs. Omlouvám se za odbočení od tématu "prahy..." Jinak taky zvedám pouze hydraulickým heverem. Na první Octě jsem musel jednou dělat defekt a na prahu (na tom lemu) to bylo znát. Zvedáno origo zvedákem. Editováno: 29. Listopad 2007, autor: danmark Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aless Vloženo 2. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2007 KaJe---Mohl by jsi tady poradit ,jak jinak zvednout auto,nám(nezkušeným) jinak než za práh? Kde že je to speciální místo na zvedání podle škodováckých servisu? Děkujeme určitě všichni :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.