Přejít na obsah

Prohnuté prahy


rominator33

Doporučené příspěvky

také raději zvedám hydraulickým vozíkem pod rameny nápravy.

kdyz nekdo dela jedno kolo,tak pod napravu,ale ne kazdej z nas ma v kufru pojizdnej hever,tak za peto dokoupit...Jinak c praci to nezvedam za prahy,myslim cele auto na dvousloupovem zvedaku,ale davam to pod nosniky,v predu je to az pod nohami ridice a vzadu to vypada takova kostka s gum.krytkou,nekdy to vyfotim,jinak ty prahy i kdyz davam dreva tak trpi jak krava,i ve skodovce to museji zvedat za nosniky,mam to od nich,kdysi jsem to zvedal take za prahy

Foto by se hodilo.

Taky mám ohlé prahy, vepředu. Dá se to vyrovnat? Pobouchat třeba přes gumu?

ten práh je teda tvrdej jako beton - alespoň ta venkovní část, já to měl promáčklý od patníku posledních cca 30cm a nakonec se to přeplátovalo jiným prahem, ten původní se nedal vůbec vyrovnat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mám prohlé obě strany holt někde udělali soudruzy chybu. Origo hever je debilní. Místo kde je označení na hever je zespodu takové vroubkovaté a origo hefer tam nesedí a auto z heveru spadne :aggressive: což se mi taky poprvé stalo. Takže se musí dát hned vedle. A prahy jsou prohnuté. A když koukám po ostatních octaviích tak to má skoro každá

Včera jsu si to ve statice zkoušel namodelovat, a kdyby se do prahů v místě umístění

heveru vložil dovnitř do prahu ocelový špalík T profilu (v místě vždy jen pro ten hever),

bylo by to o mnoho lepší :palec2:

(jak jsu psal výše, také to mám na jedné straně prohnuté :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky mám prohlé obě strany holt někde udělali soudruzy chybu. Origo hever je debilní. Místo kde je označení na hever je zespodu takové vroubkovaté a origo hefer tam nesedí a auto z heveru spadne :aggressive: což se mi taky poprvé stalo. Takže se musí dát hned vedle. A prahy jsou prohnuté. A když koukám po ostatních octaviích tak to má skoro každá
Prohnute to ma snad kazdy,kdo mel defekt treba v noci jako ja..Tenkrat jsem jeste nemel sebou pojizhnej hever a zvedej auto v noci,kdyz je v aute zena ,dite ,pes a ty spechej,prohlo se to i tvz profikovi pres zvedani,ted to mam jen poradne natrene a vystrikane zevnitr,at to nerezavi Editováno: , autor: octavie81
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

také raději zvedám hydraulickým vozíkem pod rameny nápravy.

kdyz nekdo dela jedno kolo,tak pod napravu,ale ne kazdej z nas ma v kufru pojizdnej hever,tak za peto dokoupit...Jinak c praci to nezvedam za prahy,myslim cele auto na dvousloupovem zvedaku,ale davam to pod nosniky,v predu je to az pod nohami ridice a vzadu to vypada takova kostka s gum.krytkou,nekdy to vyfotim,jinak ty prahy i kdyz davam dreva tak trpi jak krava,i ve skodovce to museji zvedat za nosniky,mam to od nich,kdysi jsem to zvedal take za prahy

Přesně tak, zvedat za nosníky. Jsou to škodovkou příma místa k tomuto účelu doporučená. Jen při tom výměně jednoho kola se to zvedá za ten práh. Já mám taky oba práhy prohlé, už jsem to tak koupil, prostě né všechny servisy ví, že má okta místa ke zvedání auta jinde než na prahách.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

také raději zvedám hydraulickým vozíkem pod rameny nápravy.

kdyz nekdo dela jedno kolo,tak pod napravu,ale ne kazdej z nas ma v kufru pojizdnej hever,tak za peto dokoupit...Jinak c praci to nezvedam za prahy,myslim cele auto na dvousloupovem zvedaku,ale davam to pod nosniky,v predu je to az pod nohami ridice a vzadu to vypada takova kostka s gum.krytkou,nekdy to vyfotim,jinak ty prahy i kdyz davam dreva tak trpi jak krava,i ve skodovce to museji zvedat za nosniky,mam to od nich,kdysi jsem to zvedal take za prahy

Přesně tak, zvedat za nosníky. Jsou to škodovkou příma místa k tomuto účelu doporučená. Jen při tom výměně jednoho kola se to zvedá za ten práh. Já mám taky oba práhy prohlé, už jsem to tak koupil, prostě né všechny servisy ví, že má okta místa ke zvedání auta jinde než na prahách.

a mohol by teda niekto napisat ako mame zdvihat octu so seriovym zdvihakom my ostatni, ktori este mali to stastie??? Dakujem.... :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S klasickým heverem z příslušenství můžeš auto zvedat jen za práh. Já si myslím, že když se zvedá jen ta jedna strana, práh se neprohne, k tomu dle mě dochází jen v těch případech, kdy se prostě zvedá celé auta. Ta váha na předku je hold velká, hlavně u TDi a i třeba mého 2.0!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S klasickým heverem z příslušenství můžeš auto zvedat jen za práh. Já si myslím, že když se zvedá jen ta jedna strana, práh se neprohne, k tomu dle mě dochází jen v těch případech, kdy se prostě zvedá celé auta. Ta váha na předku je hold velká, hlavně u TDi a i třeba mého 2.0!

Minimalne jedenkrat rocne zvedam octu heverem z vybavy, samozrejme kazde kolo zvlast, a zadne prohnuti jsem zatim nezeznamenal. Musi se ale venovat pozornost usazeni heveru. Kdyz je ta noha vystrcena mimo vuz, zacne se hever prichylovat k prahu a to je mozne ten duvod prohnuti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, zkuste prosím někdo přihodi ty fota, kde se to má správně zvedat za ty nosníky.

Minulý rok jsem byl v servisu a musel jsem ten lem toho prahu taky opravovat. Byly tam zřetelné obtisklé packy za který to zvedali (jejich délka na tom lemu byla cca 10cm). Jinak prahy zatím prohlé nejsou.

Při letošní prohlídce bych jim to chtěl vysvětlit:-) ...kde se to má správně zvedat. Díky.

Editováno: , autor: broad
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Minimalne jedenkrat rocne zvedam octu heverem z vybavy, samozrejme kazde kolo zvlast, a zadne prohnuti jsem zatim nezeznamenal. Musi se ale venovat pozornost usazeni heveru. Kdyz je ta noha vystrcena mimo vuz, zacne se hever prichylovat k prahu a to je mozne ten duvod prohnuti.

Jo, to je možný, že když se posadí hever mimo osu prahu, že to tak dopadne. Jinak si to neumim vysvětlit. Přece by nám nedávali inženýři ze Škodovky nefunkční, prahy ničící hever k autu, ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Minimalne jedenkrat rocne zvedam octu heverem z vybavy, samozrejme kazde kolo zvlast, a zadne prohnuti jsem zatim nezeznamenal. Musi se ale venovat pozornost usazeni heveru. Kdyz je ta noha vystrcena mimo vuz, zacne se hever prichylovat k prahu a to je mozne ten duvod prohnuti.

Jo, to je možný, že když se posadí hever mimo osu prahu, že to tak dopadne. Jinak si to neumim vysvětlit. Přece by nám nedávali inženýři ze Škodovky nefunkční, prahy ničící hever k autu, ne?

já už to tedy mírně prohnuté koupil, ale jak tady čtu-tak si ty prahy neničíme sami hevírkem, ale likvidují to špatně placení zaměstnaci servisů špatným posazením na zvedák, a vůbec bych se nedivil kdyby ty packy ramen zvedáku natvrdo nějaký debil opřel pod prahy fuck

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak snad to bude poznat kde se to má zvedat. Je to z knížky Jak na to.

post-5941-1195298647_thumb.jpg

Přesně tak se to má zvedat, ale pokud má servis lyžinový hever, tak to tahle zvedat nejde, protože je jiná vzdálenost bodů zdvihu ve předu a vzadu.

Tak proto mám ty prahy také prohnuté :(

SUHLAS. Mam prehnuty prah pod vodicovymi dverami a auto mi zatial dvihali len v servise Skoda. (Sam som zatial este nemal tu potrebu...).

Po opytani sa, co to ma znamenat len povedali, ze som vyliezol niekde na obrubnik...trosku nerealne...Mam posit, ze neexistuje seriozny orginalny Skoda servis :ble

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsem byl u servisni prohlidky(byl jsem u ni) tak jsem jen cekal jak to zvedne .Jak to daval pod prahy tak jsem se jenom dival a jak to zacal zvedat tak jsem ho zdupal jak to dava a ejhle naraz to slo na ty vytycený místa. Jak to jde rychle.Ale meli me plny zuby protoze jsem si to celý hlídal a jeste kontroloval srouby co a jak .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsem byl u servisni prohlidky(byl jsem u ni) tak jsem jen cekal jak to zvedne .Jak to daval pod prahy tak jsem se jenom dival a jak to zacal zvedat tak jsem ho zdupal jak to dava a ejhle naraz to slo na ty vytycený místa. Jak to jde rychle.Ale meli me plny zuby protoze jsem si to celý hlídal a jeste kontroloval srouby co a jak .

to je ale někde potřeba, jsem úplně stejnej, jsem vždycky u auta, mechanici ze mě už tečou, ale jsem furt u auta. furt mě posílají na kafe, ať se jdu podívat do autosalonu na doplňky, na nový modely a tak, ale já jsem furt u auta a mechanikům padají šroubováky, klíče

možná někdo si řekně, že jsem trapnej, ale když se mě jednou stalo, to když jsem Octu dovezl ze Švýcarska, tak jsem koupil suprovej olej a zajel ho do ( origo ) servisu vyměnit. šel jsem si sednout na kafe, za hodinu vrátil, olej vyměněj, dobrej pocit jak jsem udělal něco pro auti, najednou se dívám, mechanik co ho měnil, tak s mým kanistrem toho mýho oleje šup do svýho Formana. tak jsem se vrátil, začali jsme na sebe hulákat, on ho vytáhnul, a tam ještě cenovka jak jsem ho kupoval. přiznal to, že tam nalit ten co dávají normálně při serviskách a ten můj už měl prodanej nějakýmu kamošovi. omlouval se, ať to nikomu neříkam.

tak to jen na vysvětlenou, proč když jsem donucenej zajet do servisu, tak jsem ta vysírka, která je furt u auta

Editováno: , autor: reddy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bohužel stalo v jednom hodně velkým origo servise v Brně, svým způsobem jsem si to měl pohlídat, protože jsem byl tam rok v učení, ale stalo se, neřešil jsem to, jezdím jinam.

jinak k tématu, pokud není defekt a nemusím, tak se snažím auto zvedat hydraulickým heverem a dám si tam pod práh dřevěnej špalík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsem byl u servisni prohlidky(byl jsem u ni) tak jsem jen cekal jak to zvedne .Jak to daval pod prahy tak jsem se jenom dival a jak to zacal zvedat tak jsem ho zdupal jak to dava a ejhle naraz to slo na ty vytycený místa. Jak to jde rychle.Ale meli me plny zuby protoze jsem si to celý hlídal a jeste kontroloval srouby co a jak .

No to si snad děláš kozy ne?? Promiň ten výraz, ale to je fakt maso. :kuk: :kuk: :kuk: To bych asi nedal. Já jsem podobný týpek, "problémový zákazník" když tam už s něčím musím tak si taky ohlídám co a jak. To poté, co mi dolívali kapalinu do ostřikovačů do úplně plné nádobky - dolil jsem před příjezdem do servisu. A když jsem juknul na fakturu a ptal se, co to tam dělá, tak si ještě vymýšlel že to tam nalil. Děs. Omlouvám se za odbočení od tématu "prahy..." :palec2:

Jinak taky zvedám pouze hydraulickým heverem. Na první Octě jsem musel jednou dělat defekt a na prahu (na tom lemu) to bylo znát. Zvedáno origo zvedákem.

Editováno: , autor: danmark
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...