Červen 18, 200817 r je tam holt malo mista od te doby co me ta garaz vyhorela, tak jeste vsechno, co bych potreboval nemam. Chybi mi jeste jedny supliky, stena na naradi a jedna skrin. Pak uz tam bude o 5% vetsi poradak a to CD dam do skrine . Jak si na ty fotce z mobilu vubec poznal dverni jednotku ?
Červen 18, 200817 r já abych nepoznal dveřní jednotku řekl bych že je z předních dveří (stranu už ale nepoznám ) Upraveno Červen 18, 200817 r od Vaša
Červen 18, 200817 r leve predni dvere. Musim priznat, ze ja bych si na tyhle sileny fotce z mobilu nepoznal.
Červen 18, 200817 r takze to funguje i pri jizde. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tim padem je spotreba VYRESENA. Pri ceste do prace to ukazovalo cca to stejny jako driv se staryma budikama. Moje obvykla spotreba do prace 12l/100km (( Holt tomu davam. Takze ted uz jenom prevod z testovaci desky na plosnak a mam to hotovy komplet
Červen 26, 200817 r Takze faze 1 hotova. Finalni funkcni prototyp: a druha strana: Takze ted mam objednany vyvojovy kit pro AT90CAN128 od Atmelu a zacnu vyrabet interface, ktery nahradi ten Nemecky. Takze bude jeden interface, ktery prevede analogovy signal spotreby na CAN. (prapadne muze interface umet i vic veci, treba psat na horni polovinu maxidotu )
Červen 26, 200817 r SUPER PRÁCE pane, smekám. Dokázal by si udělat převodník CAN, aby do něj šel signá spotřeby, rychlosti a otáček s tím, že ven by to šlo už v CANu? Bylo by to super pro motory AEE, které nemají vůbec CAN, tím pádem se nedají chytit ani otáčky přes něj
Červen 26, 200817 r myslim ze jo Ted si hodlam stavet CAN-Hacker, ktery umi poslouchat na CANu. Tim jsem schopen zjistit co mam vlastne posilat. Planuju, ze prevodnik mezi analog a CAN udelam univerzalni, takze bude mozne si zvolit, co ma posilat (jenom spotrebu, otacky, zhaveni u dieselu, atd.) Tim padem se to bude dat pouzit ve vsech pripadech. Dal by mel adapter umet poskytnou climatronicu signal o delce iddle time v analogu a mozna par dalsich veci Az pokrocim ozvu se. Upraveno Červen 26, 200817 r od dolezelk
Červen 28, 200817 r s AGN by to melo urcite fungovat. Jinak sem si postavil CAN-USB interface, napojil jsem se na motorovej CAN. Zatim sem zjistil jak se posila spotreba a Otacky. Kde je zakodovana externi teplota a mnozstvi paliva. spotreba je na ID 480 byte 2 a 3 uz vim i co tam poslat. Jeste zjistit jak posilat zhaveni dieselu, G266 , rychlost (asi 1A0) a ktrej z tech message je signal iddle time pro Climatronic. Kdybyste nekdo vedel, kde se daji takove informace sehnat, delsim mi prosim vedet, celkem by me to urychlilo praci. Jeste jsem si can hacker pripojil na HEX-USB+CAN a trosku s nim "pokecal" po CANU:))))
Červenec 10, 200817 r Jeste jsem se pripojil na komfort Celkem dost dokumentace jsem k tomu nasel, takze se pokusim, zda-li by na to slo primo psat Mohlo by to byt zajimavy. Uz se me podarilo nasimulovat pripojenou navigaci, ale zatim nevim jak psat na display.
Červenec 10, 200817 r Mozna bys mi mohl pomoct, vypada to, ze vis co delas... JA mam motor ASV a me ukazuje spotreba asi o 1.8 litru min. Da se s tim neco udelat... jednoduse?
Červenec 13, 200817 r maxika - ted zrovinka predelano na 3G z 2,5G. Me po upravach ukazuje za taky min nez je skutecnost, pokud bys to mel v serii tak by ukazoval presne...
Červenec 14, 200817 r To je zaujimave, co to pri originalnej montazi nejako inak nakodovavaju, alebo prisposobuju? Bol pouzity maxik na rovnaku motorizaciu, alebo je prisposobeny?
Červenec 14, 200817 r jediny co se da nakodovat je distance pulse. Tim jedinym by to melo jit opravit. Pokud ne , tak uz snad jedine pres nejakej CAN bridge, kterej by primo upravoval signaly na CANu.
Červenec 19, 200817 r Puvodne byl stejny problem i na 2.5G komfortu. Jedine co jsme zjistili, tak asi byla menena RJ motoru, protoze tam bylo najeto 76tis. a na pristrojich bylo 135tis... Da se podivat na prizpusobeni RJ motoru a ovlivnit tim prumernou spotrebu? Kdyz to sleduju v prubehu casu, tak je priblizne o 1.8 litru nizsi. Napadne vas neco?
Srpen 1, 200817 r tak mam odzkousenej druhou verzi prototypu. Pres vykend navrhnu finalni plosnak a v pondeli dam do vyroby, takze privni adaptery by meli byt k dispozici za cca 14 dni. Pridal jsem tam i moznost rucne nastavit korekci spotreby, protoze se to muze lehce lisit podle auta.
Srpen 2, 200817 r Když já už se nemohu dočkat!!! Tohle mne na celé přestavbě štvalo nejvíc, kdybych to věděl předem tak na nějaké RS budíky s Maxíkem kašlu a teď konečně je tady šance !!!!
Srpen 24, 200817 r Když já už se nemohu dočkat!!! Tohle mne na celé přestavbě štvalo nejvíc, kdybych to věděl předem tak na nějaké RS budíky s Maxíkem kašlu a teď konečně je tady šance !!!! svíta naděje i pro mě
Srpen 24, 200817 r pristi tyden bude hotovej plosnak. normalne to melo byt 10.8, ale dovoleny ve firme , co mi vyrabi plosnaky to silene zdrzelo
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.