Přejít na obsah

Maxidot - dodělání


kenny1

Doporučené příspěvky

takze to funguje i pri jizde. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tim padem je spotreba VYRESENA.

Pri ceste do prace to ukazovalo cca to stejny jako driv se staryma budikama.

Moje obvykla spotreba do prace 12l/100km :((( Holt tomu davam.

Takze ted uz jenom prevod z testovaci desky na plosnak a mam to hotovy komplet

-_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Takze faze 1 hotova.

Finalni funkcni prototyp:

post-18821-1214472458_thumb.jpg

a druha strana:

post-18821-1214472464_thumb.jpg

Takze ted mam objednany vyvojovy kit pro AT90CAN128 od Atmelu a zacnu vyrabet interface, ktery nahradi ten Nemecky.

Takze bude jeden interface, ktery prevede analogovy signal spotreby na CAN. (prapadne muze interface umet i vic veci, treba psat na horni polovinu maxidotu :))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslim ze jo :)

Ted si hodlam stavet CAN-Hacker, ktery umi poslouchat na CANu. Tim jsem schopen zjistit co mam vlastne posilat.

Planuju, ze prevodnik mezi analog a CAN udelam univerzalni, takze bude mozne si zvolit, co ma posilat (jenom spotrebu, otacky, zhaveni u dieselu, atd.) Tim padem se to bude dat pouzit ve vsech pripadech. Dal by mel adapter umet poskytnou climatronicu signal o delce iddle time v analogu a mozna par dalsich veci

Az pokrocim ozvu se.

Editováno: , autor: dolezelk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s AGN by to melo urcite fungovat.

Jinak sem si postavil CAN-USB interface, napojil jsem se na motorovej CAN. :)

Zatim sem zjistil jak se posila spotreba a Otacky. Kde je zakodovana externi teplota a mnozstvi paliva.

post-18821-1214681831_thumb.jpg

spotreba je na ID 480 byte 2 a 3 :) uz vim i co tam poslat.

Jeste zjistit jak posilat zhaveni dieselu, G266 , rychlost (asi 1A0) a ktrej z tech message je signal iddle time pro Climatronic.

Kdybyste nekdo vedel, kde se daji takove informace sehnat, delsim mi prosim vedet, celkem by me to urychlilo praci.

Jeste jsem si can hacker pripojil na HEX-USB+CAN a trosku s nim "pokecal" po CANU:))))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Puvodne byl stejny problem i na 2.5G komfortu. Jedine co jsme zjistili, tak asi byla menena RJ motoru, protoze tam bylo najeto 76tis. a na pristrojich bylo 135tis... Da se podivat na prizpusobeni RJ motoru a ovlivnit tim prumernou spotrebu? Kdyz to sleduju v prubehu casu, tak je priblizne o 1.8 litru nizsi. Napadne vas neco?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

tak mam odzkousenej druhou verzi prototypu. Pres vykend navrhnu finalni plosnak a v pondeli dam do vyroby, takze privni adaptery by meli byt k dispozici za cca 14 dni.

Pridal jsem tam i moznost rucne nastavit korekci spotreby, protoze se to muze lehce lisit podle auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...