Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Panove take bych mohl vypravet o jendom servise a mont. LPG do Fabie a Octavie

Vsechny tyto zavady jsou po montazi LPG

Kdyz jsem dojizdel ke krizovatce tak po vyrazeni to chciplo, met zasebou nejaky vozejk tak to neubrzdim.

V lete zase LPG si neporadilo se zapnutou klimatizaci - zacal motor silene houpat.

Ranni starty benzinove - silene obohacene, neprav.chod motoru az do chcipnuti, smrdel benzin - rozhozena benzinova mapa.

Vyhorata RJ LPG na 3 vstrik zadna impulz.

Neslo natankovat do 42L nadrze ani 20L LPG, spatne nast.zaviraci ventil na plovaku, takze celej multiventil ven.

Vstriky maji pri kazde jine teplote jiny zdvih, -10 a +30 - katastrofalni ladeni, ale podarilo se a uz zadne blafani.

Nemuzu si pomoct ale kabelaz v aute je nehorazne vedena vcetne uchyceni RJ LPG kterou jsem mel jen tak hozenou v prostoru motoru, opraveno ale trhal bych ruce - k sani vrutem a spousty xxxxx stahovacich pasku a izolacek ke spojovani, pojistka k LPG jen tak hozena s dlouhym vedenim u baterky a nejhorsi jsou volne pohozene vstriky LPG, ktere drzi na hadickach do sani - bohuzel jen nasunute hadicky na vstriky, prej se tam sponky nedavaj-je to podtlakove, ale az me to sjede z nich diky teplu, tak budu asi hodne kricet.

A mnoho dalsiho jako reklamace uchyceni reduktoru, ktery bouchal o svetlomet, k inducce byl naletovan kabel pro otacky, ale byl nezaizolovana vsude samej cin

panove nepral bych vam to, ale mam uz poladeno ale trvalo to pulroku na kazdem aute nez se to vychytalo

Ale jsem rad ze jezdim za 1,20 kc km

Turbo1:Bohužel i takove firmy jsou.A neni jich malo.... :feve:

  • 2 měsíce později...

Panove take bych mohl vypravet o jendom servise a mont. LPG do Fabie a Octavie

Vsechny tyto zavady jsou po montazi LPG

Kdyz jsem dojizdel ke krizovatce tak po vyrazeni to chciplo, met zasebou nejaky vozejk tak to neubrzdim.

V lete zase LPG si neporadilo se zapnutou klimatizaci - zacal motor silene houpat.

Ranni starty benzinove - silene obohacene, neprav.chod motoru az do chcipnuti, smrdel benzin - rozhozena benzinova mapa.

Vyhorata RJ LPG na 3 vstrik zadna impulz.

Neslo natankovat do 42L nadrze ani 20L LPG, spatne nast.zaviraci ventil na plovaku, takze celej multiventil ven.

Vstriky maji pri kazde jine teplote jiny zdvih, -10 a +30 - katastrofalni ladeni, ale podarilo se a uz zadne blafani.

Nemuzu si pomoct ale kabelaz v aute je nehorazne vedena vcetne uchyceni RJ LPG kterou jsem mel jen tak hozenou v prostoru motoru, opraveno ale trhal bych ruce - k sani vrutem a spousty xxxxx stahovacich pasku a izolacek ke spojovani, pojistka k LPG jen tak hozena s dlouhym vedenim u baterky a nejhorsi jsou volne pohozene vstriky LPG, ktere drzi na hadickach do sani - bohuzel jen nasunute hadicky na vstriky, prej se tam sponky nedavaj-je to podtlakove, ale az me to sjede z nich diky teplu, tak budu asi hodne kricet.

A mnoho dalsiho jako reklamace uchyceni reduktoru, ktery bouchal o svetlomet, k inducce byl naletovan kabel pro otacky, ale byl nezaizolovana vsude samej cin

panove nepral bych vam to, ale mam uz poladeno ale trvalo to pulroku na kazdem aute nez se to vychytalo

Ale jsem rad ze jezdim za 1,20 kc km

Zdarec,to teda moc neprožívali tu montáž,prostě to tam navalili pod tlakem a nějaký přemýšlení a preciznost nula.Nemáš nějaký foto,jak to bylo udělaný?To byl značkový servis,nebo jiný?

  • 5 měsíců později...

Zdravím pánové,tak jsem si konečně nechal udělat plyn na své fabce combi II 1.2 a to stag 300 premium,zatím system šlape tak jak má a nádrže se mi vlezla 38 l a ujel 520 km,což je celkem slušné na začátek,jen se chci zeptat proč mi ted při dalším čerpání do prázdne vlezlo pouze 36 litrů a za druhé se mi rozsvítila žlutá kontrolka závada řídící jednotka motoru ,tak se ptám jestli mi po čase zhasne či si zajet hned do servisu či počkat a na 1500 km a pak to udělat při celkovém seřízení,

děkuji.

Obsah nádrže je tankovan na 80%. Proc to ale nevim, asi kvuli tlakum, je tam pak dostatecna rezerva. Navic tam u kazde pumpy dostanu i jine mnozstvi LPG prave podle tlaku, ktery maji zrovna v pumpe.

Chybu jsem mel po montazi taky, byla to chuda smes, chyba byla sporadicka a asi pomohlo serizeni. Dnes se mi chyba obcas objevuje, kdyz mam hodne prazdnou nadrz a seslapnu hodne plyn treba kvuli predjizdeni, nebo najedu na nejaky vetsi vymol. RJ pak hlasi opet chybu ve smesi nebo ze vynechal dokonce 1 valec. Resim to pripojenim diagnostiky a kdyz je to nejaka takovato chyba, vymazu ji a jedu dale. Diagnostiku na to mam jednoduchou za cca 1200.

Upraveno od jojouf

Obsah nádrže je tankovan na 80%. Proc to ale nevim, asi kvuli tlakum, je tam pak dostatecna rezerva. Navic tam u kazde pumpy dostanu i jine mnozstvi LPG prave podle tlaku, ktery maji zrovna v pumpe.

Chybu jsem mel po montazi taky, byla to chuda smes, chyba byla sporadicka a asi pomohlo serizeni. Dnes se mi chyba obcas objevuje, kdyz mam hodne prazdnou nadrz a seslapnu hodne plyn treba kvuli predjizdeni, nebo najedu na nejaky vetsi vymol. RJ pak hlasi opet chybu ve smesi nebo ze vynechal dokonce 1 valec. Resim to pripojenim diagnostiky a kdyz je to nejaka takovato chyba, vymazu ji a jedu dale. Diagnostiku na to mam jednoduchou za cca 1200.

Děkuji za odpověď,pro jistotu jsem volal jeste do servisu kde mi řekli ze mi to pak seřídí,a včera mi kontrolka i zhasla takze je po problému.

  • 3 týdny později...

budeš tam mít sporadickou chybu bohatá, či chudá směs (otázka naladění) a co se týká množství plynu, záleží to také na venkovní teplotě, ve vedrech je plyn roztažený a do nádrže natalčíš méně a také jak už tu zaznělo, každá pumpa tlačí jinak, stačí slabší čerpadlo a už tam tolik nedáš

  • 2 týdny později...

chlapy když si čepujete sami,kolik si dáváte do nádrže.Mělo by se dávat těch 80 procent.Já mám nádrž 45 a chtěl bych si dávat aspoň 40l.

no já si teda zatím sám nikdy "nenaprděl", ale předpokládám, že ti to pumpa ani nepovolí a to proto, že pak prostě nebude mít dostatečný tlak na to, aby odtlačila ten kuličkovej ventil, co máme každý na vstupu a který občas děla ten šílenej rámus jak u kulometu :D

ono záleží jak máš nastavený plovák, ale pokud máš ještě starší provedení nádrže, kde plnící ventil po uzavření hrká, nedoporučuji to přeplňovat, páč si poškozuješ mechanismus toho ventilu a časem by se ti mohlo stát že dostaneš do nádrže méně a méně plynu, až ti nezbyde než ten ventil vyměnit. Pokud máš novější provedení nádrže, kde ventil cvakne ale nehrká, tak pokud má čerpačka dostatečně silné čerpadlo, můžeš třeba na dovču na cestu natlačit víc, aby sis zvýšil dojezd.

ono záleží jak máš nastavený plovák, ale pokud máš ještě starší provedení nádrže, kde plnící ventil po uzavření hrká, nedoporučuji to přeplňovat, páč si poškozuješ mechanismus toho ventilu a časem by se ti mohlo stát že dostaneš do nádrže méně a méně plynu, až ti nezbyde než ten ventil vyměnit. Pokud máš novější provedení nádrže, kde ventil cvakne ale nehrká, tak pokud má čerpačka dostatečně silné čerpadlo, můžeš třeba na dovču na cestu natlačit víc, aby sis zvýšil dojezd.

tak to asi mám starší,jelikož mi to sřílá :)

no mě na fábuli hrká a na roomovi cvakne, ale je možné natlačit víc. Zrovna teď jsem v sobotu po okružní cestě z Polského Těšína přes Slovensko ;) bral v Prievidze a tankoval jsem si sám u Lukoilu a nějak jsem kvůli rachotu z okolní silnice nepostřehl cvaknout ventil, takže jsem plnil tak dlouho dokud čerpadlo výrazně nezpomalilo, pak už jsem je netrápil ;)

  • 2 měsíce později...

tak jsem koupil dovezene auto z Italie,system landi renzo ..jenze mi je obcas cejtit plyn hlavne to jde vetrakama na topeni a nejvic na volnobeh ...tak jsem zajel k borcoj co dela LPG a tak pouzil nejaky sprej na uniky a nikde nic...ale ze to taky citi jako by z motoru,ze pry nespaleny plyn ...bohuzel ani s programem na landi renzo a kabelem se do ridici jednotky nedostal (je to delane ve skodovce a aji na ridici jednotce je napsane vw-seat-skoda..pry to maji nejak kodovena asi)..jelikoz klasicky vag hlasi bohatou smes ..tak nevim co s tim ..nemate nekdo nejake rady? (svicky meneny) diky motor BZG 1,2 htp 51kw najeto 110 000 z toho 105 tis na plyn

Upraveno od mara00

  • 1 měsíc později...

Zdravím borci,měl jsem bouračku a auto mám totálku,múžete mi poradit co se dá ještě z peněžit (nebo spíš co je nekdražší na tom systemu stag 300 premium).Auto je ponočené z předku.Jinak další dotaz je jak mám vypustit plnou nádrž.

post-41565-1324371515,0048_thumb.jpg

pokud by jsi chtěl z tvého auta něco použít do jiného, musíš udělat následovné.....najít firmu, která má oprávnění na demontáž zařízení Stag, protože pokud ti odborná firma neudělá demontáž a neodepíše zařízení z DAVOZu (každý odbor dopravy v republice má v tomto systému zapsanou tvou přestavbu včetně čísel dílů a homologačních čísel(, takže to musíš dostat ze systému, jinak jakýkoliv díl, který prodáš, a někdo bude chtít použít-třeba tu nádrž, nikdo tím pádem nepřihlásí, protože bude prakticky pořád vedené v tvém autě, i kdyby jsi je zrušil.....takže firmu, co udělá demontáž, odepíše plyn a pak s tím můžeš něco dělat..možná se domluvíš s firmou o odprodeji za nějaký peníz...

děkuji Karle ,přesně tohle jsem potřeboval vědět.Domluvím se s firmou co mi to montovali a uvidím.Díky moc.

  • 4 měsíce později...

Pánové, právě jsem dorazil od Karla-lpg s novou montáží BRC na Roomsteru 1.2 51 kW. Ujeto 220 kilometrů za 2hodiny 18 minut ...:-) ,

jsem zvědavej na spotřebu...Zatím se mi zdálo, že diody zhasínaj nějak moc rychle ale zase při tom stylu jízdy.. se ani moc nedivím,

Uvidíme co to bude dělat až začnu jezdit svojí pravidelnou trasu, abych to měl s čím porovnat.

Jen bych se chtl zeptat těch, co jsou zkušenější, je možný, že počítač ukazuje teď spotřebu o hodně optimističtějš než při jízdě na benzín?

Myslím na stejným úseku stejná rychlost a aktuální spotřeba tak o litr a půl nižší, než když jsem ten úsek jel na benzín

Jinak u Karla-lpg přístup při montáži naprosto perfektní, všechno vysvětleno, popsáno prostě super. Nemůžu sice jako laik moc posuzovat kvalitu montáže,

ale všechno čistě, kabely vyrovnané a tak, prostě se mi líbí, jak to v motoru vypadá, žádnej chaos. taková hezká a čistá práce.....

palubák ti bude ukazovat na LPG nesmysl, podle něj se řídit nemůžeš. Jinak diody ber spíše orientačně, ta poslední ti klíďo může svítit i 200km

Je mi jasný, že ukazuje nesmysl, jen jsem se snažil zjistit jak velkej a jestli to má nějaký pravidlo, zatím to vypada, že čím se jede rychlejš tím je větší odchylka od toho co ukazuje na benzin ve stejným režimu a stylu jizdy. Ve městě, při rozjezdech, na volnoběh atd ukazuje to samý, při dálničních stoupáních i o tři litry na aktuálu míň...Jezdim 15 let stejnou trasu do práce poslední 4 roky s roomsterem tak mám co porovnávat :-))

  • 2 měsíce později...

tak jsem koupil dovezene auto z Italie,system landi renzo ..jenze mi je obcas cejtit plyn hlavne to jde vetrakama na topeni a nejvic na volnobeh ...tak jsem zajel k borcoj co dela LPG a tak pouzil nejaky sprej na uniky a nikde nic...ale ze to taky citi jako by z motoru,ze pry nespaleny plyn ...bohuzel ani s programem na landi renzo a kabelem se do ridici jednotky nedostal (je to delane ve skodovce a aji na ridici jednotce je napsane vw-seat-skoda..pry to maji nejak kodovena asi)..jelikoz klasicky vag hlasi bohatou smes ..tak nevim co s tim ..nemate nekdo nejake rady? (svicky meneny) diky motor BZG 1,2 htp 51kw najeto 110 000 z toho 105 tis na plyn

Podobný problém mám aj ja, len mám LPG systém ESGI

  • 8 měsíců později...

Zdravím,chci se zeptat,kamarad ma Hondu CR-V rv.2012 a uvažuje o přestavbě na lpg.A ted k jeho problemu,někde mu přimo nařizuji sadu na ochranu ventilovych sedel a někde tvrdi že je to u tohoto motoru(2.0 110 kw) zbytečne.Tak nevim co jsi ma člověk vybrat.Nejde mu tak přimo o tuto investici,neni nějak velka ale spiš o to jestli to tam ma cenu dávat nebo ne.A dale bych se chtěl zeptat kdyby to tam daval zdali je lepši Vap-saver nebo flash lube,ja sam to v autě nemam tak nedokaži posoudit.Diky za připadne nazory.

Upraveno od bitttpower

napiš čadkovi na forum, ten ti rad odborně poradí...

Děkuji ti za cennou radu....

pokud je vozidlo úplně nové každopádně doporučuji Vap Saver s rozdělovačekm do jednotlivých válců, pokud má vozidlo najeto více km,třeba 20 a více doporučil bych zařízení s přívstřikem benzínu...pokud má strach o motor,spíš se přiklonit k Vap Saveru, ekonomicky vyjde pro dlouhodobou návratnost líp.....u montáží co léta provádíme je zřejmé, že starší motory(ty co jezdily původně na benzín) jsou na tom lépe než nové, samozřejmě je to i o výrobcích motorů, motory z produkce VW neměly nikdy problém, ani BMW, Peugeot, Citroen, Mazdy, a další....v dnešní době je to horší s kvalitou, jen si vzpomeňte na dobu, kolik stála první Felicie(cca 240 tisíc)....dnešní některé značky jsou i hluboko pod touto cenou...jsou lepší technologie opracování, ,ale...další a to zase tady naštvu moře oponentů plynu, záleží na tom jaký systém se zvolí, tady ty věčné diskuse stylu že se vstřiy Valtek dají zrepasovat za pár kaček je sice hezké, ale to jsou ty hlavní problémy....neudrží stále stejné parametry, řasem se unavující pístky zadrhávají, nepřesně dávkují, chudou směsí podpalují ventily....možná, že tento Váš kamarád se mnou jednal, má strach, protože má milion informací ze všech možných for a proto se nemůže rozhodnout ....my jsme těchto aut dělali několik, i po letech provozu nemají žádný problém, nemají ani přívstřik, ani Vap, jde jen o přesné a dlouhodobé stále nastavení plynu.... 

Děkuji moc za info.Ja mu to přetlumočim.Je pravda že dnešni motory už nejsou to co byvaly,jsou šizeny na materialech.Taky ma samozřejmně strach o motor,přece jen by to nebyla levna sranda na opravu.Auto ma najeto od srpna asi 30 tis km.Takže už by mohl byt motor trošku "sedly".

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.