Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

tak.. malta s najetými 250 000 na valtekach je jasnym dukazem... že...asi je to kus od kusu..

prosim tě, plácáš nesmysly....přečti si jeho příspěvky a zjistíš kolikrát je rozdělával,seřizoval a pak dělej závěry....

Tak my taky měli na jednom autě v rodině valteky a popravdě už bych je opravdu nechtěl.

no musím říci, že po repasu, což bylo loni v lednu, ještě ani jednou. Přes zimu se vůbec nelepily a mají nějakých 35t km. Na ty první jsem také do nějakých 90t km ani nesáhl

  • 3 roky později...

Chlapi zdar potrebujem pomocť. Známy si kúpil auto a má v ňom plynový systém od BRC ale nevie nájsť žiadne návody k tymto systémom. Viem, že tu na fóre sú ľudia čo BRC systémy dobre poznajú tak by som ich poprosil či by sa nemohli podeliť o manuál. Díky

určitě ti odpoví KarelLPG, ovšem také určitě bude chtít vědět co tam má dotyčný za typ BRC, protože ta tvoje informace je jako by jsi řekl, že si známý koupil škodovku :kol-28:

nejlépe nafoť přepínač, komponenty v motorové části-reduktor, jednotku, prostě krabičky od LPG a pošli mi to na autogas.bartak@iol.cz., kouknu na to a popíšu jak to funguje....

  • 2 měsíce později...

KarelLPG: mam dotaz kdyz mam plneni v narazniku a ten bych potreboval sundat, muzu to odmontovat sam nebo musi to servis LPG ... ?

  • 3 měsíce později...

Zdravím všechny PLYNAŘE,

dnes jsem se nudil,tak tady pročítám vaše všechny názory i zkušenosti s LPG a připojím se do debaty se svými.Autem jezdím od roku 1999 a za tu dobu jsem prostřídal několik aut(Opel Kadet 1,6D  5l/100km-najeto 100 tis.km ,Opel Vectra A 1,6 i  10l/100km-najeto 50 tis.km ,Seat Toledo 1,9D  6l/100km -najeto 130 tis.km,Škoda Octavia 1,9 tdi 66KW  5,5 l/km-najeto 220 tis.km ,Opel Omega Caravan 2,2i LPG  11,5l/100km-najeto 130 tis.km,Škoda Superb 2,5TDI  8l/100km-najeto 120 tis.km,Ford Mondeo kombi 2,5 V6 LPG  11l/100km-najeto pouze 130 tis.km-havarie,Škoda Octavia combi 1,8T 4x4 LPG  10,5l/100km-najeto 50 tis.km,Seat Altea 1,6 MPi LPG 8,5l/100km-najeto 30 tis.km) a momentálně mám Škoda Octavia combi 2,0 FSI LPG.LPG bylo namontováno tento týden systém PRINS pracující v poměru 20:80  benzín:LPG  .LPG jezdím montovat do Polska,ale ne kvůli ceně,nýbrž díky zkušenostem které mají s montážema LPG systémů do automobilů-působí od roku 1994 a mají přes 40 000 instalací LPG do automobilů,5 let záruka-bez omezení kilometrů.Samozřejmě že i cena potěší,ale hlavně je důležitá kvalita práce a čas který ušetřím tím,že nejezdím pořád do servisu na nějaké opravy a jen sednu otočím klíčem jedu.Jezdil jsem 12 let jako taxikář a vůbec nejhorší pro mne by bylo,kdyby to moje auto nejezdilo a nevydělávalo peníze.Auta jsem měnil z důvodu opotřebení interiéru a 1x nehoda,nikoli z důvodu poruch,pouze Seat Altea šla do světa,protože těch 75 KW na mne bylo dost málo-SLABÉ AUTO RYCHLE JET NEMŮŽE,ALE SILNÉ AUTO POMALU JET UMÍ a ta jistota při předjíždění je k nezaplacení.

Sám jsem zvědavý jak bude LPG pracovat v motoru 2,0 fsi 110 kw - zatím nepociťuji žádné změny co se týče jízdy.

Postřehy dopíšu jak nějaké budou.

 

To samé zajímá mě.

Zeptám se montážníkú,jak je vhodné Citigo 1.0 mpi 44 nebo 55kw k přestavbě na lpg?Je tam potřeba přívstřik benzínu?A jaká jde dát největší toroidní nadrž?

jasně že je vhodné, je to poslední motor u Škodovky, do kterého lze dát sekvenc ... to je taky proč bude v plánu next rok (pokud se něco nepose...) F III s tímto motorem. Ovšem nádrž nevím, ikdyž jsem o tom se servisákem už mluvil, když jsem se ho ptal jestli už tento motor dělal, takže říkal že už několik citigo-ček dělal, ale na nádrž jsem se fakt neptal, neb jsem o tomto autě neuvažoval 

Škoda Citigo 1.0i 55kW - zařízení BRC SQ32, nádrž 54l..přívstřik automaticky dle stylu jízdy, takže od zatížení motoru na 94%, ale to tak dělá automaticky i systémů BRC již 10 let, jinak přívstřik není potřeba...

V 16. 6. 2016 at 16:32, centris610 napsal:

KarelLPG: mam dotaz kdyz mam plneni v narazniku a ten bych potreboval sundat, muzu to odmontovat sam nebo musi to servis LPG ... ?

Měl by to udělat plynař a po opětovném namontování natlakovat a odzkoušet...

citigo pobere 54 litrovou nádrž? (v roomovi mám 51) ... tak to je bomba teda :palec2:, to pak musí být dojezd jako hrom

no jak, jednoduše, podvodem....jsou firmy, které za peníze vydají náhradní papíry a je to.....na druhou stranu jsou už úřady, kde se musí doložit i faktura od montáže a poté si s FÚ dohledají, zda to firma zdanila.....ale pořád majitel vozu zodpovídá za řádné schválení vozidla.....

V Polu  jsme měli kolem 40l a to mi říkal chlapík že větší už nejde. Tak to koukám.Díval jsem se do toho kufříčku a připodalo mi,že tam je ještě mín místa,ale Karel říká 54,tak to tak bude.

možná to bude se zvedlým kobercem, ale to by mi zrovna u tohoto auta vadilo nejméně, za tak velkou nádrž ... tam nejde o kufr

Pánové,

zajímalo by mne,z jakého důvodu - logicky - zde u nás v ČR nelze přihlásit na úřadě např.LPG,když systém,který je ve vozidle namontován je úplně stejný jako systém,který se instaluje-lépe řečeno nainstaluje člověk v Holandsku,v Německu,v Polsku,v ČR,v Rakousku.......Všude je schválený a když dovezeš auto z venku tak jdeš na dovozovou STK + ME a k PLYNAŘI,který ti vystaví k plynu papíry a dá revizi.

Mi se zdá,že tady firmy nebo lidé instalující LPG systémy do aut se bojí o svůj přemrštěný honorář za montáž,nebo že to někdo jiný umí lépe,nebo mají lepší přístup k zákazníkovi,lepší  a levnější servis - prostě služby a český člověk časem přijde na všechno.

Nikoho se tady nechci dotknout,ale podle zkušeností mých kolegů na taxi,kteří investovali průměrně o 1/3 - 1/2 financí více než já a stáli neustále v servise kvůli kdejakým problémům s LPG , jsem udělal nejlepší věc jakou jsem mohl.Prostě tady v našem kraji není firma nebo člověk který by to zvládl na 100% a kterému bych podle doporučení mohl věřit.A firmu kde montuji LPG mi doporučil policista,který měl se svými kolegy s danou firmou dobré zkušenosti.

Tak nevím proč mohou přihlásit Škodovku v Německu,Mazdu v Česku a mohl bych pokračovat dál,ale je to zbytečné,každý ať si na to udělá svůj názor.

Taky nebudu chodit do pekárny,kde mají tvrdé rohlíky ale zajdu si tam kde jsou pěkně křupavoučké,nebo mají koláče o průměru 8cm za 15 Kč a jinde jsou stejně dobré ale větší za stejné peníze tak kde asi půjdu.A tak je to se vším.Spokojím se pouze s tím nejlepším...

 

Já myslel, že se bavíme o plynových zařízeních, ne o koláčích a rohlících...forum pekařů bude zřejmě někde jinde....my taky nemůžeme namontovat auto do Německa, do Rakouska, ba ani na Slovensko, prostě předpisy to nedovolují, bohužel naši zkorumpovaní úředníci a s nimi i firmy,které to s nimi mají domluvené to na Ostravsku běžně dělají....toto je velice dlouhou a nekonečnou diskusi, já jsem se zařekl, že už ji na toto téma nebudu absolvovat, protože jako vždy se oto obrátí proti nám plynařům.....předpis je jedna věc, dle toho nová montáž v cizině nelze u nás schválit, praxe je taková, že se to přes podvodné firmy, které ani plyn nemontují(nepotřebují-vydělávají na takových jako ty), to zlegalizují, už se kolem toho točí i FˇU, MD a další složky, taky se může stát, že jednoho krásného dne to dopadne přesně jak se systémem COMEX, došlo to tak daleko, že se všechny auta zpětně musely kdysi zdemontovat , asi to tak kvůli polákům dopadne zřejmě znovu, ale necháme tomu čas, uvidíme....názor si z toho co jsi napsal těžko někdo udělá, to by všichni museli přesně znát legislativní výklad předpisů, já se přiznám, neznám ho tak podrobně-nemusel jsem to nikdy řešit...pokud bychom dělali auto do Německa, musíme mít speciální sady, německy označené, schválené překlady zařízení, návody, a další věci k tomu, to samé do Rakouska, takže jak píšeš, že je to tak jednoduché tak to zase není, když nic, stálo by to šílené peníze navíc....jen polák namontuje auto, pošle je do Česka a ostatní ať si zařídí majitel, on za nic nezodpovídá a když něco, odskáče to majitel vozu, tak nějak jsi to myslel o té jednoduchosti....

 

a co má přihlašování společného se spotřebou LPG????? JSTE MIMO TÉMA :kol-74:

Omlouvám se za odbočení od tématu

Žere to benzín i plyn B) - plynu víc než benzínu o dost.

Pro Karel.lpg podle příspěvků co jsi tady psal a já četl plynu rozumíš a kdybych věděl kde pobýváš a já měl cestu kolem jsem se mohl k tobě stavit abys to zhodnotil.-_-

Jinak trošku jsi mě nepochopil,ale to nevadí.Myslel jsem tím že např. Landi renzo sada pro 1,6 mpi 75 kw BSE  se dodává stejná do každé země(samozřejmě s překladem pro ten či onen stát),montuje se stejně,jinak by asi nefungovala,tak proč dělají takové cavyky s přihlášením.

karla LPG najdeš dle podpisu dole pod každým jeho příspěvkem

před 50 minutami, Malta napsal:

a co má přihlašování společného se spotřebou LPG????? JSTE MIMO TÉMA :kol-74:

Přesunul jsem to do obecného tématu o LPG. ;)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.