amadeus110r Vloženo 30. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2008 No prečo asi?? Aby mala rovnakú teplotu jak motor je napojena na chladici okruh kvuly automatickemu sytici Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 30. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2008 Trošku nechápu souvislost. Co má automatický sytič společného s chladicím okruhem klapky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlaji Vloženo 30. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 30. Říjen 2008 Ahoj všem tak k té výměně svíček, dneska jsem to měnil a bez problému se člověk dostane ke svíčkám bez sundání sání, stáčí jen krátký nástavec na svíčky a kloub kterým se tam pak člověk bez problémů dostane, asi nejhorší bylo vyndat fajfky, ta jedna mrcha tam držela jako přibitá. Obrázky nemám, protože mi zamrzly ruce, jinak pokud by někomu nešla vyndat fajfka, takovej malej zlepšováček od crazyduka, kousek drátu udělat očko a fajfka jde vytáhnout jak po másle. Zatím ahoj všem a nesundavejte sání, když nemusíte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 10. Září 2009 Sdílet Vloženo 10. Září 2009 (editace) Tak uz to mam take za sebou,pomohl upraveny klic za 80,-, kus dratu a kleste. Drzak klice rozriznut a navaren mezikus o prumeru 10x200mm.Jak jsem se bal tak absolutni pohoda, chce to delat s klidem anglicana a bylo to za 15min hotove.Prikladam sadu naradi VAG128977. Editováno: 10. Září 2009, autor: milosk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zemlub Vloženo 15. Září 2009 Sdílet Vloženo 15. Září 2009 Co tady blbneš hlavy??? Sání nemusí dolů ani náhodou!!! A jestli kupuješ nářadí v globusu, tak se s tím moc nechlub. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zemlub Vloženo 2. Únor 2010 Sdílet Vloženo 2. Únor 2010 Pro neznalé, co je to ta rezonanční klapka? jinak, jaké zapalovací svíčky jsou takové nej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zemlub Vloženo 3. Únor 2010 Sdílet Vloženo 3. Únor 2010 (editace) Jaké máte zkušenosti se zapalovacíma svíčkama, které jsou tak optimální pro 1,6 75kW? Jaké máte ve svých vozech? Editováno: 3. Únor 2010, autor: zemlub Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 3. Únor 2010 Sdílet Vloženo 3. Únor 2010 - nejlépe asi origo NGK, já sjem s nima spokojen někdo občas zkouší BOSCH, BRISK, ... ? záleží jestli jezdíš na benzín nebo na LPG http://www.svickyngk.cz/?strana=quick&...mp;x_obsah=1884 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zemlub Vloženo 3. Únor 2010 Sdílet Vloženo 3. Únor 2010 Tak v Brisku sem dělal 3 roky a tolik peněz a takovou odvahu nemám, abych si tam dal Brisk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 11. Únor 2010 Sdílet Vloženo 11. Únor 2010 A to si určitě ještě nedělal v NGK - :-)... legrace. Jinak jsem nedavno také měnil svíčky (mj.davam už dlouho Brisk Platinum-bezproblémů). Do sundavání sání se mi taktéž nechtělo. Kdo je trochu zručnější, sání dolů opravdu nemusí, postačí svíčkový nástavec na golu s kloubkem, pravda trochu opatrnosti musí být, je to ťip ťop. Doporučuji to aspoň zkusit. Z vlastní zkušenosti vím (ať už aut nebo motorek), že čím víc se toho rozebírá, tím víc problémů může nastat, nehledě na to, co je jednou rozebere, podruhe už tak sedět nemusí, ale nechci tady strašit, je to jenom sání :-). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zemlub Vloženo 11. Únor 2010 Sdílet Vloženo 11. Únor 2010 Mám na to stím rozebíráním stejný názor. Ohledně toho Brisku, nemůžu si na svíčky z Brisku stěžovat. Vždy byl na ně spoleh, ale používal jsem je jen ve starších vozech a motorkách apod. Kolik máš na těch Platinech najeto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 11. Únor 2010 Sdílet Vloženo 11. Únor 2010 3x Fabie (verze 1mm) najeto od 20000 do 50000km. Nedavno jsem koukal na tu s tema 50000km a vypadaji skoro jako nove. 1x Felicie (verze 0,8mm) asi 15000km A ted Octavka (verze 1mm) 2000km :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zemlub Vloženo 12. Únor 2010 Sdílet Vloženo 12. Únor 2010 To jsi mě docela překvapil, takže dost odzkoušené. Teď jsem nalomen, co tam teda vůbec osadit. A ještě se zeptám (podej prst a utrhnu celou ruku Nevíš, jaký je rozdíl mezi NGK BKUR6ET a NGK BKUR6ET -10 ? Je to vysunutější jiskřiště, popř. co se stane když bych do 1,6 75kW motor BFQ dal NGK BKUR6ET? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 12. Únor 2010 Sdílet Vloženo 12. Únor 2010 S NGK jsem tyhle svíčky vedle sebe neviděl...takže ti asi neporadím. Pak se hojně říkává, že tyhle motory potřebují 2 nebo 3 bodové jiskříště....atd. Ja tyhle více bodové jiskřiště nepoužívám, ten Brisk Platinum je jednobodový a oproti těm, co tam byly (nějaké 3-bodové) to jede bez problémů. Nechci tě lákat na Brisky, protože vím, že NGK jsou taky v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zemlub Vloženo 12. Únor 2010 Sdílet Vloženo 12. Únor 2010 Já jsem právě nikdy NGK v ničem neměl, takže opravdu nevím jak se můžou chovat. O tom 2 a 3 bodovém jiskřišti jsem taky slyšel. Tak teď opravdu nevím co tam dát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 12. Únor 2010 Sdílet Vloženo 12. Únor 2010 Pokud nechces mít problémy, drž se asi papírových hodnot a kup 3-bodovou NGK BKUR6ET -10. Pokud chces ušetřit, za sebe říkám, za cca. 130,- Brisk Platinum na mém autě OII 1,6 75kW jedou v pohodě (předtím jsem tam měl nějaké 3-bodové, které nedělali problém a nebyly uplně opálené, ale osadil jsem je Brisk svíčkama a jedou stejně). Nebo tu zkus projít forum, jestli se tu svíčku už neřešily. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 12. Únor 2010 Sdílet Vloženo 12. Únor 2010 NGK - made in Japan - osazovano primo z vyroby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zemlub Vloženo 16. Únor 2010 Sdílet Vloženo 16. Únor 2010 Tak už jsem konečně včera vyměnil svíčky. Nechápu Ty, kteří chtějí kvůli svíčkám sundavat sání. Je to úplně zbytečné akorád si přidělávat starosti s přetěsněním sání. Celá "operace" trvala 40 minut i s navařením klíče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 16. Únor 2010 Sdílet Vloženo 16. Únor 2010 - no nekecej že jsi na 75kW vyměnil svíce bez sundání sání??? já na to koukal a 2 a 3 fajfku jsem v té změti ani nevyděl natož ji sundat a povolit svíčku asi jsem kopyto ale raději jsem shodil sání. - pravda že těsnění asi zakalilo (kolem jednoho parohu mastný flek) ale mám nakoupené nové kroužky taže přetěsním a při tom i mrknu jak se svíčkám vede (mám NGK ty tříbodové cca 10 000) a dám fotky - nějaké rady jak bez sundání nedáš? a jak to jede s novejma jiskrama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zemlub Vloženo 16. Únor 2010 Sdílet Vloženo 16. Únor 2010 (editace) Tak 1 a 4 fajfka je v pohodě, to se udělá poměrně bez problémů. pro mě byl nějvětší problém 2 fajfka, místa tam opravdu moc není ale svíčák se tam vejde. Největší problém bylo, dát si pozor na kablíky, co vedou ke střikům a trošku si nalámat prsty Ale jak říkám, než sundat sání, ať už přední (spodní) díl, nebo zadní (horní), tak je podle mě rychlejší to dělat takhle. Zkusím přiložit obrázek, kudy jsem se ke svíčkám dostal, ale na téhle fotce to není moc dobře viděl, ale v práci bohužel jinou nemám. Pokud by si chtěl, udělám odpoledně doma lepší foto. Jinak svíčky jsem nakonec osadil origo. NGK BKUR6ET-10 (tří vnější elektrody) Editováno: 17. Únor 2010, autor: KaJe Necituj předchozí příspěvky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 16. Únor 2010 Sdílet Vloženo 16. Únor 2010 Bocni sani neni vubec problem sundat - kdyz vam nejde svicka povolit tak se to tak resi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 16. Únor 2010 Sdílet Vloženo 16. Únor 2010 na svíčky stačí dlouhej nástavec kloubek a ořech na svíčky nikdy bych kvuli tomu sání nesundaval zdráta času Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 16. Únor 2010 Sdílet Vloženo 16. Únor 2010 (editace) Pokud to chce sundavat laik ci domaci kutil tak nedoporucuji - pri poskozeni je to draha vec - v kazdem pripade se jedna jen o 6 krasne dostupnych sroubu a 2 matky Editováno: 16. Únor 2010, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 17. Únor 2010 Sdílet Vloženo 17. Únor 2010 Tak 1 a 4 fajfka je v pohodě, to se udělá poměrně bez problémů. pro mě byl nějvětší problém 2 fajfka, místa tam opravdu moc není ale svíčák se tam vejde.Největší problém bylo, dát si pozor na kablíky, co vedou ke střikům a trošku si nalámat prsty Ale jak říkám, než sundat sání, ať už přední (spodní) díl, nebo zadní (horní), tak je podle mě rychlejší to dělat takhle. Zkusím přiložit obrázek, kudy jsem se ke svíčkám dostal, ale na téhle fotce to není moc dobře viděl, ale v práci bohužel jinou nemám. Pokud by si chtěl, udělám odpoledně doma lepší foto. Jinak svíčky jsem nakonec osadil origo. NGK BKUR6ET-10 (tří vnější elektrody) - fotky uvítám díky - stejně ale sání hodím dolů, je pak víc místa a můžu zkontrolovat kabely atd v tom prostoru mezi kablíkama od vstřiků se mi šermovat s čímkoli prostě nechce Jo a když budou berany dole tak zkontroluju vstřiky (pohledově) a taky čistotu kanálů a ventilů Posledně jsem byl mile překvapen jak se uvnitř vše lesklo (dávám aditiva na čištění). Viděl jsem jednu fotku kde motor s 55tis km byl zašlehanej až hrůza, můj s 80 good - navíc stejně musím povyměňovat těsnění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 17. Únor 2010 Sdílet Vloženo 17. Únor 2010 no dělej jak myslíš, ale rozhodně je lepší se do ničeho moc nevrtat často je spíš víc škody než užitku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.