Návštěvník Vloženo 18. Únor 2010 Sdílet Vloženo 18. Únor 2010 (editace) cirka 5 minut prace na vic Editováno: 17. Březen 2010, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 18. Únor 2010 Sdílet Vloženo 18. Únor 2010 - ja sundaval při první výměně svíček, dolů šlo sání proto že jsem nevěřil že na 75kW verzi to dám ... - práce na sice víc jak 5min - navíc je tam čerpadlo vzduchu atd - ale i tak v klidu - navíc mám rád když vše dělám v klidu a můžu věřit že jsem to udělal dobře. na vše vidím a zkontroluju, svíčku dotáhnu krásně s citem a poctivě docvaknu fajfky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barnalad Vloženo 6. Březen 2010 Sdílet Vloženo 6. Březen 2010 zdrvim.mám okt.1.6/75kw kúpená ako ojazdená r.v.2002 dnes som menil sviečky skutočne netreba dávať dole sanie ide to pekne môj postup: dal som dole motor sekundárneho vduchu aj držiakom je lepší prístup hlavne na sviečky 3 a 4 potom som potiahol dohora fajky sviečok hačikom urobeného skúska drôtu na sviečkach 2 a 3 sa dá manipulovať aj cez otvor kde sa sanie rozdeluje je pekne vidno na sviečky 2 a 3 náradie bežné orig.gola na sviečky,klb,dlhý nástavec a račňa a ktomu troška citu. Mne to išlo dobre až kým som neprišiel na štvrtý valec nejaký akože odborník pri predošlej výmene sviečku natočil cez závit asi tak do polovici poriešil problem nasledovne vytočil sviečku vyskladal ju ďalšími podloškami a natočil ju späť. Samozrejme ja som inú možnosť nemal len to poriešiť tak isto sviečka drží ale nemám stoho dobrí pocit.Keď mal,alebo má niekto tento problem dajťe vedieť ako sa to dá riešiť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinklec Vloženo 7. Březen 2010 Sdílet Vloženo 7. Březen 2010 Také mě čeká výměna svíček ale chci se zaptat jestli jste někdo měnil i zapalovací kabely.Mám na autě najeto přes 254tis km tak už by si to výměnu asi zasloužilo. Může mi někdo doporučit nějakou dobrou značku kabelů.Jaká je jejich cena? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 7. Březen 2010 Sdílet Vloženo 7. Březen 2010 kabely tam nech dokud to jede je zbytečný je měnit a pokud nový tak já osobně bych dal jedině orignál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zemlub Vloženo 8. Březen 2010 Sdílet Vloženo 8. Březen 2010 Také mě čeká výměna svíček ale chci se zaptat jestli jste někdo měnil i zapalovací kabely.Mám na autě najeto přes 254tis km tak už by si to výměnu asi zasloužilo. Může mi někdo doporučit nějakou dobrou značku kabelů.Jaká je jejich cena? Přesně tak, kabely tam zatím nech, není potřeba zatím měnit. Pokud teda nemáš nějaký problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 9. Březen 2010 Sdílet Vloženo 9. Březen 2010 (editace) zdrvim.mám okt.1.6/75kw kúpená ako ojazdená r.v.2002 dnes som menil sviečky skutočne netreba dávať dole sanie ide to pekne môj postup: dal som dole motor sekundárneho vduchu aj držiakom je lepší prístup hlavne na sviečky 3 a 4 potom som potiahol dohora fajky sviečok hačikom urobeného skúska drôtu na sviečkach 2 a 3 sa dá manipulovať aj cez otvor kde sa sanie rozdeluje je pekne vidno na sviečky 2 a 3 náradie bežné orig.gola na sviečky,klb,dlhý nástavec a račňa a ktomu troška citu. Mne to išlo dobre až kým som neprišiel na štvrtý valec nejaký akože odborník pri predošlej výmene sviečku natočil cez závit asi tak do polovici poriešil problem nasledovne vytočil sviečku vyskladal ju ďalšími podloškami a natočil ju späť. Samozrejme ja som inú možnosť nemal len to poriešiť tak isto sviečka drží ale nemám stoho dobrí pocit.Keď mal,alebo má niekto tento problem dajťe vedieť ako sa to dá riešiť. - tak to je myslím solidní průser !!! dle mě jedině sundat hlavu a zkusit přeřezet závit pak jedině vyvrtat větší díru a něchat udětal futro ... nebo někdo doporučuje zvětšit závit o 1mm a vložit nějakou pružinku nevím jak přesně se ten systém jmenuje - každopádně podložky jsou dost blbé, jiskra ti pálí na jiné místo než by měla - to sou přesně ty připády kdy 20min práce navíc na začátku ušetří kupu času a peněz na koci Editováno: 9. Březen 2010, autor: KarlosTDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zemlub Vloženo 9. Březen 2010 Sdílet Vloženo 9. Březen 2010 zdrvim.mám okt.1.6/75kw kúpená ako ojazdená r.v.2002 dnes som menil sviečky skutočne netreba dávať dole sanie ide to pekne môj postup: dal som dole motor sekundárneho vduchu aj držiakom je lepší prístup hlavne na sviečky 3 a 4 potom som potiahol dohora fajky sviečok hačikom urobeného skúska drôtu na sviečkach 2 a 3 sa dá manipulovať aj cez otvor kde sa sanie rozdeluje je pekne vidno na sviečky 2 a 3 náradie bežné orig.gola na sviečky,klb,dlhý nástavec a račňa a ktomu troška citu. Mne to išlo dobre až kým som neprišiel na štvrtý valec nejaký akože odborník pri predošlej výmene sviečku natočil cez závit asi tak do polovici poriešil problem nasledovne vytočil sviečku vyskladal ju ďalšími podloškami a natočil ju späť. Samozrejme ja som inú možnosť nemal len to poriešiť tak isto sviečka drží ale nemám stoho dobrí pocit.Keď mal,alebo má niekto tento problem dajťe vedieť ako sa to dá riešiť. Dojdi do lepšího želeřázství, ale opravdu lepšího. Kup si tam vložku na opravu závitu. Je to vrták,závitník, spec. vložka a klíč na tu vlošku. Vyvrtáš, vyřízneš, a natočíš vložku. Není to nic těžkého a nahradí to ten závit v plné míře. Už jsem si takhle opravoval hlavu u Favorita. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 9. Březen 2010 Sdílet Vloženo 9. Březen 2010 - já bych teda rozhodně na namontovaný hlavě žádný záívit neřezal, ani favorit si nezaslouží aby chroupal hliníkové piliny - osobně bych dal hlavu dolů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barnalad Vloženo 9. Březen 2010 Sdílet Vloženo 9. Březen 2010 Dojdi do lepšího želeřázství, ale opravdu lepšího. Kup si tam vložku na opravu závitu. Je to vrták,závitník, spec. vložka a klíč na tu vlošku. Vyvrtáš, vyřízneš, a natočíš vložku. Není to nic těžkého a nahradí to ten závit v plné míře. Už jsem si takhle opravoval hlavu u Favorita. je mi to jasné až na tú vložku tá vložka má shodný závit zo sviečkou myslim stúpanie priemer? ďakujem za nápady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barnalad Vloženo 9. Březen 2010 Sdílet Vloženo 9. Březen 2010 mám už závitník skúsim opatrne prerezávať závit zvonku do vnútra aby hlava nešla dole na odpad pri rezaní ktorý napadá do valca mám pripravenu vakuovú pumpu s hadičkou s ktorou vysajem priestor nad piestom keď to zrealizujem dám vedieť ako som dopadol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barnalad Vloženo 13. Březen 2010 Sdílet Vloženo 13. Březen 2010 tak dnes som riešil ten poškodený sviečkový závit dopadlo to dobre. treba dať pozor v akej je polohe piest pozor aby nebol piest v hornej polohe lebo závitník sa stretne s piestom pred rezaním som závitník postriekal mazivom a odpad sa pri rezaní prilepí do drážok závitníka dodržať kolmosť vôči otvoru ide to ľahko po narezaní treba dať piest do hornej polohy a hadičkou pre istotu odsať s priestoru piestu prípadný odpad po rezaní odsať sa dá aj vysavačom zredukovať sanie na hrúbku akejkoľvek hadičky keď tento poznatok niekomu pomôže budem rád Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zemlub Vloženo 15. Březen 2010 Sdílet Vloženo 15. Březen 2010 tak dnes som riešil ten poškodený sviečkový závit dopadlo to dobre. treba dať pozor v akej je polohe piest pozor aby nebol piest v hornej polohe lebo závitník sa stretne s piestom pred rezaním som závitník postriekal mazivom a odpad sa pri rezaní prilepí do drážok závitníka dodržať kolmosť vôči otvoru ide to ľahko po narezaní treba dať piest do hornej polohy a hadičkou pre istotu odsať s priestoru piestu prípadný odpad po rezaní odsať sa dá aj vysavačom zredukovať sanie na hrúbku akejkoľvek hadičky keď tento poznatok niekomu pomôže budem rád No, že by se Ti povedlo odsád všechno, tomu bych moc nevěřil, ale budiž. Snad Ti bude auto sloužit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barnalad Vloženo 15. Březen 2010 Sdílet Vloženo 15. Březen 2010 No, že by se Ti povedlo odsád všechno, tomu bych moc nevěřil, ale budiž. Snad Ti bude auto sloužit v pohode bez problemov nastala drobná zmena volný chod motora je kultivovanejší zrejme pomohlo,že sviečka siaha až do spaľovacieho priestoru ta jak má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mácha Vloženo 18. Duben 2010 Sdílet Vloženo 18. Duben 2010 Původně jsem chtěl sundat sání,ale nakonec jsem to vzdal.Pořádně jsem vyfoukal nečistoty kolem zapalovacích svíček a po úpravě svíčáku (prodloužení)jsem svíčky v pohodě vyměnil.Trvalo to nějakých 10minut.Rád vám to i nafotím kudy jsem se k nim dostával. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deny8 Vloženo 18. Duben 2010 Sdílet Vloženo 18. Duben 2010 Zdarec,chlapi mám otázku,která souvisí s tématem,včera jsem měnil lambda sondu,protože Vag psal že je špatná a fakt to jezdilo na kokot. Jízda si sice zlepšila,jde to líp za plynem, ale stejně to čas od času lehce vynechá a trochu přidusí. Za běžícího motoru jsem zkusil,jestli nemám nějaký volnější kabel ke svíčce a na prvním válci jsem dostal pecku do ruky. tak jsem se chtěl zeptat, je v prdeli svíčka, nebo ten kabel? nebo se to snad může stát a mám hledat chybu jinde?? díky za tipy... jo a výměna lambdy je fakt sranda,vůbec nebyla připečená,šla krásně povolit,jen to chce i u tak malýho motůrku jako má 1,6,mít malý ruce,protože dostat se k tomu torxu bylo docela honička. nechápu jak se jim ve škodovce povedlo udělat takto slabý obsah tak nepřístupný,když jsem měl alfu-3litra, tak ten přístup byl stejný jako tady...ne oprava-lepší,protože znepřístupnění svíček,jaké se povedlo těm pitomcům v Boleslavi nemá ve světě snad konkurenci!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 19. Duben 2010 Sdílet Vloženo 19. Duben 2010 tyhle svíščky jsou v klidu a pohodě chtěl bych Tě slyšet když bys je musel měnit na AUDI RS6 nebo na A8 s W12 motorem svíčky na tvým autě jsou čajíček stačí na ně dlouhej nástavec kloubek a svíčák jsou vyměněný za max 20minut když bych byl hoooodně pomalej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deny8 Vloženo 23. Duben 2010 Sdílet Vloženo 23. Duben 2010 Tak včera jsem měnil svíčky+kabely(jeden jsem měl špatný a protože prodávají celou sadu,vyměnil jsem všechny).Mam tam ještě LPG,takže při tom málu místa se tam motá ještě ten plyn, ale musím říct, že oproti minulé výměně, kdy jsem sundaval celé sání (ukrutný vopruz-zvlášť v zimě, kdy plasty velice rádi praskají), tak ted to byla fakt sranda. Specielní nářadí-stačil pouze svářecí drát, na kterém jsem na jednom konci udelal oko jako držadlo druhý konec jsem zahnul do praveho úhle cca 4mm na vytáhnutí fajfek. Pak stačí krásně obyčejná gola-svíčák, na něj dát kloubek na kloubek dlouhý nástavec a ráčnu. S tímhle se člověk dostane ke všem svíčkám.Trochu jsem si vyhrál s tím,když jsem dával nové svíčky-trefit se, ale ze předu se tam dá mezi trubkama sání krásně vidět a i si pomoc. Pro ty, ktreří mají před výměnou svíček a jezdí taky na LPG- nedoporučuji si kupovat BRISK-silver, protože na nich jsem najel 10 000km a jsou uplně v hajzlu. Předtím jsem tam měl DENSO, najel jsem na nich také 10 000 a oproti těm Briskám vypadjí jako nové. A cenově jsou srovnatelné-jedna cca 80-90kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 23. Duben 2010 Sdílet Vloženo 23. Duben 2010 Tak to jsem slyšel z více zdroju že svíčky přimo na LPG nejsou moc dobre a je lepši tam dat ty klasicke Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deny8 Vloženo 26. Duben 2010 Sdílet Vloženo 26. Duben 2010 no jsou tam vyšší teploty,...nevím, ale určitě brisky jsou špatný, ty densa vycistit, tak nepoznáš, že mají 10tis.km,ale brisky mají uplně upálený kontakty... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maros01 Vloženo 5. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2010 (editace) Tady je moje foto, výměna max. půl hodiny Jo a jedině NGK, BOSCH nejedou! Editováno: 5. Říjen 2010, autor: Maros01 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wladko1307 Vloženo 5. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2010 Kluci s tým saním myslím že je to fór, žádne sanie nemusí ísť dá sa to v pohode vymeniť len treba trošku trpezlivosti a správne náradie. Ja som používal klbový kľúč. Sviečku som si povolil, kľúč som vybral von potom som tam strčil hadičku (o priemere sviečky) na sviečku, vytočil zo závitu a krásne bez problémov vybral von všetky 4ks. Trvalo mi to celé cca 15minút. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Harry Korek Vloženo 22. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2010 Zdravím pánové, taky bych chtěl vyměnit svíčky, ale mám k tomu dotaz. Všude se píše jen o svíčkách NGK jako originál, ale já našel v etce pro motor 1.6 BFQ svíčky BERU. To NGK je psáno pro motor AVU. Tak co tam tedy dát? Díky za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 22. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2010 s klidným svědomím tam dej NGK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yockey Vloženo 5. Červen 2012 Sdílet Vloženo 5. Červen 2012 daj tam NGK BKUR ET 10 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.