DIAGNOSTIK Vloženo 16. Prosinec 2005 Vloženo 16. Prosinec 2005 Dnes jsem měl hezký případ vynechávání motoru v akceleraci,vynechával druhý válec a blikala kontrolka CHECK.Prohodil jsem svíčky ,trafa a nic.Nezbylo mi nic jiného a pustil jsem se do výměny vstřik.ventilu.Hezký přístup,jen co je pravda a celou dobu se modlil ,aby to bylo tím.A bylo.Motor je v poho a zákazník spokojený.Začínají se pomalu objevovat závadičky i na těchto motorech,jen doufám ,že tohle byla vyjímka. Citovat
DIAGNOSTIK Vloženo 19. Prosinec 2005 Autor Vloženo 19. Prosinec 2005 Tak dnes druhý případ,ale je to zapalovací cívka-trafo. Citovat
Saboter Fabia 1.4 16V 55kW Vloženo 28. Červenec 2006 Vloženo 28. Červenec 2006 Nazdar Má někdo z vás v Octavii II motor 2.0 FSI, jestli ano jak je s ním spokojen či nespokojen atd. Prolezl jsem celkem dost diskuzí ale všude je to samá nafta. Ale o benzínu tu toho moc nepadlo. Dík za příspěvky Citovat
Luke288 Vloženo 28. Červenec 2006 Vloženo 28. Červenec 2006 muj postreh je, ze malo jede a hodne zere. alespon za tu cestu, co jsem ho mel pujceny, aby me zas nekdo nenarknul, ze nepisu osobni zkusenosti... Citovat
Marios Vloženo 28. Červenec 2006 Vloženo 28. Červenec 2006 Ja mam teda 1.6 FSI v O2 a nemuzu si vubec stezovat, ale pokud nad tim motorem uvaujes a mas penize, tak si ho kup! Je fakt paradni, dobrej vykon, nizka spotreba, kultivovany... Nevahej a ber! Jinak mas pravdu, kazdej kupuje TDIcka.... uz jsou s tim trapni Moc MPI a FSI nepotkavam, cca tak 90% O2 v TDI a 10% MPI,FSI Citovat
Saboter Fabia 1.4 16V 55kW Vloženo 28. Červenec 2006 Vloženo 28. Červenec 2006 nad 1.6 FSI jsem taky přemýšlel, ale tam mně štve že k tomu motoru není šesti stupňová převodovka, jinak diesel určitě nechci sice se mi líbi jejich zátah ale to tak asi vše a viděl bych to na ten 2.0 FSI. Co myslíte jakou má spotřebu, tak přibližně? Citovat
Saboter Fabia 1.4 16V 55kW Vloženo 28. Červenec 2006 Vloženo 28. Červenec 2006 to by mně už moc svádělo k rychlé jízdě, ale beru to v potaz jde mi i o spotřebu Citovat
Luke288 Vloženo 28. Červenec 2006 Vloženo 28. Červenec 2006 Ja mam teda 1.6 FSI v O2 a nemuzu si vubec stezovat, ale pokud nad tim motorem uvaujes a mas penize, tak si ho kup! Je fakt paradni, dobrej vykon, nizka spotreba, kultivovany... Nevahej a ber! Jinak mas pravdu, kazdej kupuje TDIcka.... uz jsou s tim trapni Moc MPI a FSI nepotkavam, cca tak 90% O2 v TDI a 10% MPI,FSI dobrej vykon, nizka spotreba? fakt nechci nikomu brat iluze, ale s timhle motorem jsem jezdil v Passatu a prvni, co jsem se na ty testovacce zeptal bylo, kam tech 150 koni schovali. 140koni v TDI bylo daleko presvedcivejsi. a co se tyce ty spotreby, tak na palubaku bylo 12.5 litru. ano, byly to testovaci jizdy, takze neustale rozjezd, pak asi 3km do kopce a z kopce, ale v tomhle aute sedel chlap, co vsechny dost krotil a nejakou divocinu nepovoloval. takze pokud benzin, jedine 2.0TFSI, to uz je o necem jinym. proc myslis, ze potkavas spis TDI nez benziny? protoze ten dvoulitr se proste nepoved. Citovat
Saboter Fabia 1.4 16V 55kW Vloženo 28. Červenec 2006 Vloženo 28. Červenec 2006 nevím každý má jiný nároky, mně třeba ten 2.0 bude vyhovovat uvidím Citovat
Luke288 Vloženo 28. Červenec 2006 Vloženo 28. Červenec 2006 jj, presne tak. je to jak rikas, o narokach, ja bych od dvoulitru chtel vic, daleko vic. nejdriv si ho vyzkousej, jedna jizda je lepsi nez 1000 nazoru jinych lidi Citovat
jirkaK Vloženo 28. Červenec 2006 Vloženo 28. Červenec 2006 vzpomente si na motor 1,8 20V se kterým se objevila nová OI v r.1996. To byl asi nejhorší motor, co tam dali. A ten 2.0 FSI je lepší obdoba, zase bez turba. Možná ti bude vyhovovat, pokud máš rád když to žere a stejně nejede. Já bych ale čekal něco jinýho. Citovat
JasteR Vloženo 28. Červenec 2006 Vloženo 28. Červenec 2006 vzpomente si na motor 1,8 20V se kterým se objevila nová OI v r.1996. To byl asi nejhorší motor, co tam dali. A ten 2.0 FSI je lepší obdoba, zase bez turba. Možná ti bude vyhovovat, pokud máš rád když to žere a stejně nejede. Já bych ale čekal něco jinýho. Vono uz taky asi klasika 2.0FSI pude do kytek, asi kuli malym vykonum a spotrebe. Audi bude davat nove 1.8TFSI 118kW ten by byl super i pro CR Citovat
Diamant Vloženo 28. Červenec 2006 Vloženo 28. Červenec 2006 Na www.railweb.sk v skecii Škoda mám nejaké testy OII s rôznymi motormi. Tak mrkni tam. Citovat
Saboter Fabia 1.4 16V 55kW Vloženo 28. Červenec 2006 Vloženo 28. Červenec 2006 to Diamant: jo na tvých stránkách už jsem několikrát byl,mám už všechny testy přečtene akorát že si tam netestoval te 2.0 FSI v manuále. Píšeš že dynamika byla dobrá ale o spotřebě jsi se nezmínil Teďka máš ten TFSI myslíš že je o hodně lepší než ten atmosférický 2.0? Citovat
Saboter Fabia 1.4 16V 55kW Vloženo 29. Červenec 2006 Vloženo 29. Červenec 2006 no jak se tak dívám tak ty benzíny fakt moc neletí hlavně ten 2.0 Citovat
cosby Vloženo 29. Červenec 2006 Vloženo 29. Červenec 2006 Má to místní taxikář.Výkon mě tedy nenadchl,dlouhodobě má 7,5 litrů ale ten motor na volnoběh hrůza,pokud bere klasickou 95.Zvoní,jako by tam byly zvonečky.V servisu prý že je to benzínem Citovat
Saboter Fabia 1.4 16V 55kW Vloženo 29. Červenec 2006 Vloženo 29. Červenec 2006 7,5 litrů to je na 2.0 slušné, ale o tom chodu jsem zas slyšel že je hodně kultivovaný i Diamant to píše na svém webu tak nevím asi jde i o ten benzín. Chce to zkušební jízdu ale mám dojem že ho tu nemají. Citovat
Diamant Vloženo 29. Červenec 2006 Vloženo 29. Červenec 2006 Odhad spotreby som písal v teste 2,0 TDI. Teraz môžem hodnotiť TFSI. Ale to zhltne predsa len o čosi viacej. Zatiaľ to vychádza na kombinovanú okolo 8. U FSI to odhadujem tak o 1/2-3/4 litra menej. Dnes som skúsil economy run a pod 6 som sa nedostal (dosiahol som presne 6,0 na trase 38 km - mesto na opačný koniec - okreska + dediny - mesto). Jasne, výkonovo je TFSI úplne inde. Čo sa týka kultivovanosti chodu, tak v aute je zvuk motora mimoriadne dobre utlmený. V otáčkach motor síce už trochu počuť, ale tu sa práve prejavuje jeho vysoká kultúra chodu a teda minimum vibrácií a pazvukov. Na voľnobehu má ten motor taký zvláštny surovo cvakavý zvuk. Ale vtedy ho počuť len ak človek stojí vonku. V aute nie. Takže zvuk je super, vibrácie necítiť. A tieto črty majú ako 2,0 FSI tak aj TFSI spoločné. Citovat
Saboter Fabia 1.4 16V 55kW Vloženo 30. Červenec 2006 Vloženo 30. Červenec 2006 A tak to jde 8l u turba, to je fakt solidní a s tím atmosférickým 2.0 by neměl být problem dostat se na 7.5l dlouhodobě Citovat
cosby Vloženo 30. Červenec 2006 Vloženo 30. Červenec 2006 Jinak spoustu majitelů Octávii II TDI-PD si právě stěžuje na špatné odhlučnění motoru Citovat
cosby Vloženo 30. Červenec 2006 Vloženo 30. Červenec 2006 jinak hoši doporučuji svézt se v Superbu 2,5 TDI.Sice výkon neohromí,ale ta zvuková lahoda-to je supr Citovat
Saboter Fabia 1.4 16V 55kW Vloženo 30. Červenec 2006 Vloženo 30. Červenec 2006 to cosby: to je šestiválec ne? Citovat
Diamant Vloženo 31. Červenec 2006 Vloženo 31. Červenec 2006 Presne tak, je to šesťvalec. Zvuk to má ale dobrý. Akurát odporúčam verziu s automatom, lebo bez neho je ten motor do cca 2000 otáčok dosť fest lenivý a mne to vadilo. Myslím, že do 7,5 by sa malo dať zmestiť s 2,0 FSI určite. Je to podarený agregát. Ja som nad ním pôvodne uvažoval tiež. A správy o jeho nahradení motorom 1,8 TFSI u Audi by som zase nebral v zmysle, že 2,0 FSI je zlý. Audi je proste drahá značka a môže si dovoliť ponúkať turbomotory. Navyše to v cenníku lepšie vyzerá, ak je tam ponuka 1,6 - 1,8 - 2,0 - 3,2 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.