michal_1 Vloženo 11. Prosinec 2007 Vloženo 11. Prosinec 2007 Ahoj, rád bych se zeptal zda lze vyměnit samotný teploměr chl. kapaliny v přístrojové desce? Chvilku ukazuje a chvilku zas ne, teď spíše neukazuje, než ukazuje. Diag. - zkrat na plus. Děkuji za případné rady. Popřípodě uvítám i kontak na někoho kdo to zvládne vyměnit. Praha a okolí... Citovat
garny Vloženo 11. Prosinec 2007 Vloženo 11. Prosinec 2007 hmm dost divné... jako ten ukazatel v budíkách ten se jan tak neporouchá... spíš máš v háji čidlo na motoru a nebo kabeláž k němu ... Citovat
1.8T Vloženo 11. Prosinec 2007 Vloženo 11. Prosinec 2007 porucha vlastního měřáku velmi nepravděpodobná, zato čidla odcházejí velmi často a projevuje se to právě tím že chvíli měří a chvíli ne. Vzhledem k náročnosti výměny měřáku a jednoduchosti výměny čidla bych určitě vyměnil to. Pravděpodobnost.... 90% Citovat
Jirka L. Vloženo 15. Prosinec 2007 Vloženo 15. Prosinec 2007 Budík samostatně vyměnit nelze. Pouze celý štít přístrojů. Ale asi to bude čidlem 06A919501A nebo 059919501. Podle motorizace. Citovat
octan Vloženo 17. Únor 2008 Vloženo 17. Únor 2008 Poprosím o radu. Teplomer chladiacej kvapaliny prestane ukazovať teplotu a za chvílu zase všetko v poho. Je to nepravidelné a neviem čo tomu je. Pravdepodobne skorodovaný kontakt. Poradíte niekto ako na to a kde je pes zakopaný ? Citovat
octan Vloženo 8. Březen 2008 Vloženo 8. Březen 2008 Priatelia, to som jediný ktorý má problém s kontaktom teplomeru? Nie som elektrikár takže sa obraciam na odborníkov. Je to čidlo teploty niekde na chladiacej sústave? Neviem kde môže ten blbý kontakt byť ! HELP Citovat
ace ventura Vloženo 8. Březen 2008 Vloženo 8. Březen 2008 To čidlo je při pohledu na motor nad převodovkou na pravém rohu. Je přišroubovaný zprava (vodorovně) a mělo by mít černej konektro. Chtělo by to načíst VAGem, ale asi bude ko. Citovat
Mr.BuBaK Vloženo 9. Březen 2008 Vloženo 9. Březen 2008 Cidlo je pod cerpadlom podtlaku brzd , pri pohlade spredu v strede medzi motorom a prvodovkou,od prevodovky strc ruku smerom pod cerpadlo podtlaku brzd,tam ho nahmatas,potlac ho smerom k sebe a zatlac poisku v konektorz,potom uz ho lahko vytiahnes. Citovat
octan Vloženo 9. Březen 2008 Vloženo 9. Březen 2008 Ďakujem za info, zajtra zrealizujem pátranie. Citovat
octan Vloženo 16. Březen 2008 Vloženo 16. Březen 2008 Tak som sa k tomu konečne dostal . Vag diagnóza : Řídící jednotka: 1U0 920 841 B Komponent: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V10 Kódování: 19123 Opravna #: WSC 31480 TMBHX41U338707476 SKZ7Z0C2019343 1 Nalezeny chyby: 01039 - Snimac pro ukazatel teploty chladici kapaliny (G2) 30-00 - preruseni n.zkrat na plus Po nájdení (dakujem za identifikáciu miesta) a odpojení: Vag diagnóza: Řídící jednotka: 06A 906 033 BG Komponent: SIMOS33 1.6l 2VG00HS4600 Kódování: 00231 Opravna #: WSC 31480 TMBHX41U338707476 SKZ7Z0C2019343 1 Nalezeny chyby: 16500 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Nesmyslny signal P0116 - 35-10 - - - Sporadicky A tak som si neni istý ktorý s tých dvoch je ten vadas. Poradí niekto? Citovat
Zuro Vloženo 22. Březen 2008 Vloženo 22. Březen 2008 Vyměň to čidlo teploty a budeš mít klid, měl jsem ho černé, momentálně nové je zelené, je více druhů, tak opatrně na kontakty. Mne to také hlásilo sporadickou chybu zkrat na plus, vymazal a znova to udělalo, dal jsem auto do servisu a myslel jsem, že mi ho vyměnil, ale asi jen vymazal chybu, protože při teplotě nějakých 70°c mi spadl na 60 nebo na 50°c, někdy třeba i z 80°c na 60°C, tak jsem koupil to čidlo, vyměnil jsem ho a ukazatel jede v pohodě, jen je třeba vypustit chladící kapalinu, pokud budeš rychlý tak ti uteče jen kousek, ale pokud budeš mít nějaké komplikace s těsněním tak ti uteče hodně vody a neměň to za teplé vody, hrozí opaření- nic příjemného. Tak práci zdar Citovat
Mr.BuBaK Vloženo 22. Březen 2008 Vloženo 22. Březen 2008 Vyměň to čidlo teploty a budeš mít klid, měl jsem ho černé, momentálně nové je zelené, je více druhů, tak opatrně na kontakty. Mne to také hlásilo sporadickou chybu zkrat na plus, vymazal a znova to udělalo, dal jsem auto do servisu a myslel jsem, že mi ho vyměnil, ale asi jen vymazal chybu, protože při teplotě nějakých 70°c mi spadl na 60 nebo na 50°c, někdy třeba i z 80°c na 60°C, tak jsem koupil to čidlo, vyměnil jsem ho a ukazatel jede v pohodě, jen je třeba vypustit chladící kapalinu, pokud budeš rychlý tak ti uteče jen kousek, ale pokud budeš mít nějaké komplikace s těsněním tak ti uteče hodně vody a neměň to za teplé vody, hrozí opaření- nic příjemného. Tak práci zdar U tdi je cidlo dvoite,jedno pre budik druhe pre spinanie zhavenia Citovat
foorm Vloženo 27. leden 2009 Vloženo 27. leden 2009 (editace) Prosím o radu ohledně teploměru už jsem vyměnil přístrojovku,termostat. čidlo teploty vody a teploměr si občas něco ukáže ale hned spadne na nulu.Při kontrole na počítači je teplota vody 79 stupnu. A teploměr je v pořadku.Dík za info. Editováno: 27. leden 2009, autor: foorm Citovat
MartinG4_TDi Vloženo 22. Březen 2009 Vloženo 22. Březen 2009 Zdravím všechny, jsem nováček a dost amatér proti všem co sem píší - už jsem to tu značně pročetl Mám r.v. 2000 z ledna - takže maska před faceliftem a interier už faceliftovanej (doufám, že nekecám:) ) Octavia 1.9 Tdi 66kW. Mám problem s budíkem na teplotu. Občas prostě jde a občas nejde. Auto se nepřehřívá ani výstražná signalizace nesvítí - mám za to, že problem je čistě v kontaktu od čidla k budíku. Nicméně je tam toho hodně a nevím přesně, který drát jde přímo na budík? Díky moc za radu! Martin Citovat
stihacka Vloženo 22. Březen 2009 Vloženo 22. Březen 2009 Kdybys hledal ještě trochu víc tak přijdeš na to že to je čidlo teploty na hadici u motoru. Citovat
MartinG4_TDi Vloženo 22. Březen 2009 Vloženo 22. Březen 2009 díky moc, podívám se na to a dám vědět... Citovat
stihacka Vloženo 22. Březen 2009 Vloženo 22. Březen 2009 Nebo by to mohlo být budíkama, že by občas padaly některý ručičky. Je to známej problém, studenej spoj u jednoho "brouka". Jinak to vadný čidlo by se poznalo na vagu, má dva okruhy, jeden pro motor a druhej na budíky, když bude každej údaj jinej tak je to jasný. Citovat
krokodylek3 Vloženo 1. Srpen 2017 Vloženo 1. Srpen 2017 také mám problém s ručičkou mě neukazuje vůbec tak jsem dnes vyměnil čidlo teploty chladící kapaliny a stále mi to neukazuje. Citovat
Pawouk Vloženo 1. Srpen 2017 Vloženo 1. Srpen 2017 Opět porušuješ pravidla fora - ptát se na stejnou věc ve vícero tématech není dovoleno! Duplicitní příspěvek jsem smazal. Citovat
krokodylek3 Vloženo 3. Srpen 2017 Vloženo 3. Srpen 2017 a nemohl jsem koupit špatné čidlo to staré má označení Beru ST 119 1410 a teď jsem koupil FEBI armatura [mm]: 20 počet přípojek: 4 od čísla karoserie 1U-X-232429 32510 | 078919501C | 059919501A | Citovat
krokodylek3 Vloženo 7. Srpen 2017 Vloženo 7. Srpen 2017 tak to nové čidlo je špatné do řídicí jednotky ukaazuje,ale do budíků ne Citovat
krokodylek3 Vloženo 10. Srpen 2017 Vloženo 10. Srpen 2017 Tak čidlem to není vyměnil jsem ho za nové a stále to nejde tak jsem to nové zkusil vyndat zapojil jsem ho a zkusil ho nahřát a teplota na budíku normálně ukazala dal jsme ho zpět jel jsem to projeta ručička se nehla.Tak nevím jestli nebudu mít špatný termostat. Citovat
krokodylek3 Vloženo 16. Srpen 2017 Vloženo 16. Srpen 2017 Tak včera jsem ještě vyměnil termostat nechal jsem běžet motor ta ručička se normálně zvedala tak jsem to potom jel projet a nic.Ručička se zvedne jenom když auto stojí jak se rozjedu tak spadne. Citovat
Wittmann Vloženo 16. Srpen 2017 Vloženo 16. Srpen 2017 spadne na nulu, nebo se jen teplota sníží? Když zastavíš, jde opět nahoru? V 7. 8. 2017 na 20:20, krokodylek3 napsal: tak to nové čidlo je špatné do řídicí jednotky ukaazuje,ale do budíků ne a jak jsi na to přišel? Budíky si teplotu berou z ŘJ motoru Citovat
KaJe Vloženo 16. Srpen 2017 Vloženo 16. Srpen 2017 Budíky si berou teplotu z čidla, proto je dvouokruhové 4 pinové. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.