Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

tak Evers, jak to tam u vás dnes vypadá, máte tam sníh? Pošlete i něco k nám na Moravu ;) ?

To nepřivolávej kurňa... :help:

Dneska náledí, zítra tady máš sníh a pak už jen období samých prosolených sraček a teplo bude zase až kdoví kdy kua fix.... :feve:

Ten Praotec Čech byl fakt velký cíp, že to zapíchl zrovna tady, radši bych se válel někde pod palmama a ne pod věčně zmrzlým Řípem... ;)

no kurňa jsem chtěl sníh néééé led .... to zas byla cesta, jsem jel místo obvyklých 50 min rovné dvě hodiny fuck a poslední tříkilometrový úsek od Lipůvky rovnou hodinu

jooo včera ve 2 rano u nas ten lesní úsek slušnééé porno , sníh tady žádnej jen kosa :)

Ahoj,nechtěl jsem zakladat nove téma tak to dam sem,snad to nebude vadit.Chci se zeptat jestli nema někdo zkušenosti s aditivy přimo do LPG.U nas ve FM to jedna firma nabízí.Aplikuje se to do prazdne nadrže a pak jse dotankuje plyn.Slibujou od toho pročištěni celeho lpg systemu a odstraněni usazenin.Stoji to zhruba 300kč,uvažuju o tom ale nechce se mi vyhazovat penize za něco co by nefungovalo.Tak jestli jse s tim někdo nahodou nesetkal.

A kam že to naleješ?

Ne-motenzí si to s benzínem?

Normalně jse to aplikuje do prazdne nadrže od lpg a pak dotankuješ plyn do plna.S aditivem do benalu jsi to určitě nepletu. ;) Jinak už jsem to našel i na netu i s obrazkem aplikace do lpg nadrže

No já ti nevím... Nic takového jsem nikdy neaplikoval a auti jezdí furt v pohodě, tak mám spíš pocit, jestli to není jen reklamní fígl. Dle mého názoru to asi neublíží, ale otázka je, zda pomůže... ;)

tak čistě pro zajímavost Bittpower, nahoď sem link, ať se můžem také mrknout. Jinak se připojuji, také jsem o tom ještě neslyšel a dost by mě zajímala ta aplikace, jakým způsobem, jestli je to přes plnící ventil?

Rád se poučím :)

Nicméně to médium by se tam muselo natlačit pod tlakem, jinak to nepobírá smysl.

no právě, dost dobře si nedokáži představit, že jenom kvůli nějakému sajrajtu na přidání, by se měla rozdělávat nádrž :doh

Takže tady vam napišu odkaz na to aditivum,vzhledem k tomu že jsem počitačovy antitalent :smich: tak to napišu takto:foerch.cz na te strance date produkty-dilenska chemie-aditiva do lpg a jste tam.Tak se kouknětě a posudte... ;)Je tam k tomu i obrazek

Upraveno od bitttpower

no čučím jak blázen :unsure: . A mě by zajímalo jak moc to dokáže pročistit. Takže kdo to vyzkkouší ;) ?

Já na to peču, jsem rád, že mě to jezdí i bez toho, už jsem se s tím na tom svým trojhrnku natrápil dost a jsem rád, že to konečně chvíli funguje :p

A prevence je sice prevence, ale jiné pravidlo zase říká, že co funguje, do toho se nemá rejpat.... :p Takže já se dobrovolně hlásím, že asi nic :)

A navíc by mne zajímalo, v kterých částech lpg systému to má nejvíc pomoct s pročištěním... V nádrži se dle mě nějaký bordel za delší dobu ježdění jistě nasbírá, ale pak jej odchytají filtry...:feve: No a detailně dočista do čista bude nádrž tak jako tak vyčištěna po 10 letech provozu vyhozením na smeťák a pořízením nové... ;) Tak jsem stejně pesouš a nevím, nevím....

no šak právě na to jsem myslel, aby se to vůbec do té nejproblematičtější části, kterou jsou vstřikovače, vůbec dostalo. Říkám si jestli není lepší je rozebrat a důkladně vyčistit mechanicky

No ti šikovnější z nás, co už s tím mají bohaté zkušenosti, si jistě mohou šoupnout rozborku/sborku a pohrát si... :p

Obávám se ale, že my ostatní to asi preventivně řešit stejně nebudeme a skončíme v servisu až se to pos**** ;)

Protože je konec konců otázkou do akademické diskuse, zda preventivní pročištění pomůže prodloužit životnost.... Že asi neublíží, chápu, jestli pomůže netuším, toť otázka spíš pro servisáky... :feve:

Ahoj vespolek,

zavedu téma z trochu jiného soudku a možná se zeptám trochu blbě a tak mne hned nekamenujte.

Můj dotaz se týká zahřívání motoru v těchto chladných dnech. Je možný, že by se po instalaci LPG (fabia 1.2, 47kW) nějak razantně prodloužila doba, než se teploměr dostane na provozní teplotu? A potom o to rychleji motor chládnul? Poměrně dlouho mi trvá, než se vyhrabu na teploměrových 90°.

Netvrdím, že toto auto nějak závratně topí, ale přijde mi, že teď to právě topí ještě o něco míň než před instalací LPG. Jezdím většinou kratší trasy (cca 20km do práce) a zde to právě pociťuji nejvíce. (=je mi zima :-))

Dále: Lze nějak zamezit rychlému chládnutí reduktoru v těchto chladných dnech? Např. jedu 10km, auto se zahřeje, přepne na LPG. Já zastavím na nějakou dobu (5-20min.) a po rozjedu se auto zase chová jako studené - dlouho trvá než se zahřeje (=přepne na plyn)

Díky za jakoukoliv reakci :-)

Mám sice jiný motor, ale toto nijak znatelně nepozoruji. O něce déle se to ohřívá

a rychleji chladne, ale ne dramaticky :palec2:

no záleží jaká je venkovní teplota, ale pokud je kolem těch současných -8°C, tak to zas tak dramaticky nevidím. Ano s LPGéčkem to pak topí o něco pomaleji, páč voda musí ohřívat i reduktor, takže na radiátor už tolik tepla nezůstává jako dříve. Jinak co se týká ohřevu a doby než je ručka stabilně na kolmé rysce, tak to jsem měl problémy akorát když je venku okolo -25 až -30°C, to mi pak klidně trvalo 20 km než se ručička ustálila na těch 90°C a teprve potom začalo být v autě trochu teplo. Jinak samo vzpomínám neustále jak topí Felda, tam ikdyž jsem měl (teď mám teda taky) plyn, tak ta topí suprově oproti Fábči. Jinak musím říci i takovou historku co se stala drahé polovic, když jednou jela z noční a bylo právě těch vzpomínaných -27°C. Přijela dom a tehdy mě sjela :076 , že cože s tím autem je, že jí málem došel benzín a že je zmrzlá jak h..vno, že to vůbec netopí. Zůstal jsem čučet s otevřenou hubou a nechápal jak u auta na plyn může dojít benzín. Tak jsem celý den přemýšlel (musel jsem ráno odjet do práce) co s tím asi bude, jestli je termostat v háji či co. No jak jsem přijel večer domů a sedl do Fábči a ještě než jsem zapl klíček, bylo mi rázem vše jasné kol104 . Uviděl jsem totiž topení naplno a ventilátor na max. otáčky. Takže motor se v té zimě nestačil vůbec ohřívat páč všechna vlažná voda šla do radiátoru, jenže ta nestačila vůbec ten vymrzlý interiér vyhřát a o tom že vlastně nezbyla ani žádná teplá voda pro reduktor, aby se to přeplo na LPG nemusím ani říkat ;) (takže benzín rapidně ubýval, když jela celých 25km na něj, že) . Takže jsem jí musel vysvětlit jakým stylem musí jezdit, když je taková zima a co jsem měl já odzkoušeno v zimě 2006 kdy bylo 3 týdny tahem mezi těmi -25 až 30°C. Tedy, topení buď nula, nebo úplně minimum, pomalejší jízda, mezi 2,5-3000 otáčkami, jakmile se přeplo (v těchto zimách se tak dělo po cca 5-6 km) tak teprve topení na max a rozhodně ne ventilátor na čtyřku, páč tak se stejně více neohřeje, protože odběr tepla bude takový že to motor nestihne ani ohřát. Takže závěr je takový, chce to něco jiného než třeba Felda, musí se s tím člověk naučit, je to prostě tříhrnek a ten jeden válec na to "vyhřívání" tam prostě chybí ;) .

Covece , to sem nevedel :). Ja to jedu na klasiku , topeni doprava - ventilator 1 a tradaaa .. ohreje se to cca po 3km jizdy :) teda aspon ted v tech -10 co u nas jsou

Rozsta: jen jestli se Ti, třeba blbou shodou okolností, třeba neodporoučel termostat... ;) Byla by to blbá náhoda, ale taky se stát může a asi by to za nějaké prověření taky stálo...

Covece , to sem nevedel :). Ja to jedu na klasiku , topeni doprava - ventilator 1 a tradaaa .. ohreje se to cca po 3km jizdy :) teda aspon ted v tech -10 co u nas jsou

ale jo, když je takhle, tak nechám topení na půlku, ventilátor 1 a 2-3km a přepínám, ale když jsou fakt extrémní mrazy, tak čék fakt musí počítat s tím, že "hřejou" jen tři válce.

Jinak souhlas s Wassim, může být i termostat v háji. Ale zkus dát info jak probíhá tvoje jízda a zejména ovládání prvků topení a ventilátoru.

Si vzpomínám i na tu krutou zimu 2006, co uvádí Malta. Tehdy jsem vyjel z garáže a zahříval auti snad 20 km, furt jízda na benzín, rafika ne a ne vylézt na 90 a když už se mi to někde kolem 70st. přeplo tak škubance jako kráva a poprvé, co mi svítil check motoru... no prostě plyn nebyl dostatečně "rozmražený", tak se ta směs motoru pranic nelíbila... :feve:

Tak jsem ty mrazy jezdíval na benzin až do 90st a pak přepínal na plyn manuálně, protože automatiku jsem měl nastavenou nízko, ale kvůli těm pár arktickým dnům, kdo by běžel hned do servisu to přelaďovat... ;) Ale kruté to tehdy bylo, dokonce se mi stalo to co nikdy předtím - při dlouhé jízdě šla rafika teploměru pomalu nahoru, nahoru, pak už skoro 90st, zastavím na semaforu a kua málem sem tam přimrzl, než mi padla zelená, teplota zase hezky rychle padala a padala... :p

Až jsem uvažoval o kartonové krabici před chladič jako v dobách Š 120.... ;)

Kdo ví, jaká bude ta letošní zima.... :feve:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.