Přejít na obsah

Ventil nadobky s akt. uhlim


Galaxy64

Doporučené příspěvky

Ahoj chlapi, obracim se predevsim na benzinaky s dotazem. Posledni dobou, asi tak pred 2-3. mesici jsem si vsiml, ze jsem uz dlouho naslysel cvakat ventil na nadobce s uhlim. Predtim ventil normalne fachcil a casto jsem jej slysel, ted nic. Zajimaji me tedy podminky, ktere museji byt splneny aby ventil pracoval. Nejdriv jsem to prisuzoval nizsim teplotam venku, jenze jezdim i sluzebkou 1.6/75 a tam to cvaka v poho. i ted v zime. Taky jestli se muze neco podelat, kdyz to nefunguje. Auto jezdi normalne, VagCom nic neukazuje, test akcniho clenu ventilu je O.K. Uvitam jakekoli info, VagCom mam. Dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj chlapi, obracim se predevsim na benzinaky s dotazem. Posledni dobou, asi tak pred 2-3. mesici jsem si vsiml, ze jsem uz dlouho naslysel cvakat ventil na nadobce s uhlim. Predtim ventil normalne fachcil a casto jsem jej slysel, ted nic. Zajimaji me tedy podminky, ktere museji byt splneny aby ventil pracoval. Nejdriv jsem to prisuzoval nizsim teplotam venku, jenze jezdim i sluzebkou 1.6/75 a tam to cvaka v poho. i ted v zime. Taky jestli se muze neco podelat, kdyz to nefunguje. Auto jezdi normalne, VagCom nic neukazuje, test akcniho clenu ventilu je O.K. Uvitam jakekoli info, VagCom mam. Dik

Caw.Chcel by som sa spytat na tu OCT co mas sluzobne.Ked rano nastartujes a chces mu pridat plyn a pohnut sa ako sa sprava?Nedusi sa?Neviem si dat rady zo svojou OCT a v servise by menili vsetko za radom az pokial by neprisli na chybu.Wag hlasi chybu Spatneho vedenia vyfukovych plynov na EGR ventil.Potom ked trochu pobezi tak je to OK a auto ide ako raketa.Co tvoja OCT?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj chlapi, obracim se predevsim na benzinaky s dotazem. Posledni dobou, asi tak pred 2-3. mesici jsem si vsiml, ze jsem uz dlouho naslysel cvakat ventil na nadobce s uhlim. Predtim ventil normalne fachcil a casto jsem jej slysel, ted nic. Zajimaji me tedy podminky, ktere museji byt splneny aby ventil pracoval. Nejdriv jsem to prisuzoval nizsim teplotam venku, jenze jezdim i sluzebkou 1.6/75 a tam to cvaka v poho. i ted v zime. Taky jestli se muze neco podelat, kdyz to nefunguje. Auto jezdi normalne, VagCom nic neukazuje, test akcniho clenu ventilu je O.K. Uvitam jakekoli info, VagCom mam. Dik

A to cvakanie raz ho je pocut raz nie,tak neviem ako ma fungovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak je to s tím ventilem?Na svojí koupené Oktě 1.6 55Kw slyším na volnoběh cvakání jakoby od řemenic(na pravé straně).Samo že když vystoupím z auta, vevnitř nic.Při důkladném poslechu jsem zjistil že to není kladka ale nádobka s aktivním uhlím.Po přečtení tohoto tématu usuzuji, že to cvakání je v pořádku.Mám pravdu? :help: :help: :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak je to s tím ventilem?Na svojí koupené Oktě 1.6 55Kw slyším na volnoběh cvakání jakoby od řemenic(na pravé straně).Samo že když vystoupím z auta, vevnitř nic.Při důkladném poslechu jsem zjistil že to není kladka ale nádobka s aktivním uhlím.Po přečtení tohoto tématu usuzuji, že to cvakání je v pořádku.Mám pravdu? :help: :help: :help:

ano, máš pravdu ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě to taky cvaká nějak nepravidelně. Někdy cvaká strašně rychle, někdy pomalu a někdy třeba vůbec několik minut ani necvakne. Zdá se mi, že čím je motor studenější, tím to cvaká míň nebo necvaká vůbec. Ale vše mi funguje dobře a tak to neřeším. Snad to má takhle být.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mozna trapna otazka...ale k cemu tam ten ventil v nadobce je? :-) je u vsech aut tedy i v TDi?? :-) Diky :-)

Funkci tu má tu, že když se benzín odpařuje, tak to uhlí to zase zkapalní a hodí zpět. Je to prostě odvětrávání nádrže, aby se to nevypouštělo do vzduchu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Funkci tu má tu, že když se benzín odpařuje, tak to uhlí to zase zkapalní a hodí zpět. Je to prostě odvětrávání nádrže, aby se to nevypouštělo do vzduchu.

Nehodi to zpet ale jde to do spalovani

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze pokud mi u meho TDi neco cvaka v mistech palivoveho filtru, tak to neni nadrzka s aktivnim uhlim :-) co to tedy muze bejt? Cvaka to dost intenzivne hlavne pokud je motor studenej...

Něco takového se zde taky již řešilo a jestli si pamatuji správně, tak to dělala buď napínací kladka drážkového řemenu, nebo některá z kladek rozvodů motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze pokud mi u meho TDi neco cvaka v mistech palivoveho filtru, tak to neni nadrzka s aktivnim uhlim :-) co to tedy muze bejt? Cvaka to dost intenzivne hlavne pokud je motor studenej...

Mě tam taky něco cvakalo a zjistil sem, že se jedná o pohon "servo" čerpadla.

Ve škodě na mě vybalili 20tisíc, tak sem se na to vybod. (zatím) Až začne prolínat olej, necham udělat B)

Editováno: , autor: Komárek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...