Galaxy64 Vloženo 17. Prosinec 2007 Vloženo 17. Prosinec 2007 Ahoj chlapi, obracim se predevsim na benzinaky s dotazem. Posledni dobou, asi tak pred 2-3. mesici jsem si vsiml, ze jsem uz dlouho naslysel cvakat ventil na nadobce s uhlim. Predtim ventil normalne fachcil a casto jsem jej slysel, ted nic. Zajimaji me tedy podminky, ktere museji byt splneny aby ventil pracoval. Nejdriv jsem to prisuzoval nizsim teplotam venku, jenze jezdim i sluzebkou 1.6/75 a tam to cvaka v poho. i ted v zime. Taky jestli se muze neco podelat, kdyz to nefunguje. Auto jezdi normalne, VagCom nic neukazuje, test akcniho clenu ventilu je O.K. Uvitam jakekoli info, VagCom mam. Dik Citovat
Ján Storoška Vloženo 18. Prosinec 2007 Vloženo 18. Prosinec 2007 Ahoj chlapi, obracim se predevsim na benzinaky s dotazem. Posledni dobou, asi tak pred 2-3. mesici jsem si vsiml, ze jsem uz dlouho naslysel cvakat ventil na nadobce s uhlim. Predtim ventil normalne fachcil a casto jsem jej slysel, ted nic. Zajimaji me tedy podminky, ktere museji byt splneny aby ventil pracoval. Nejdriv jsem to prisuzoval nizsim teplotam venku, jenze jezdim i sluzebkou 1.6/75 a tam to cvaka v poho. i ted v zime. Taky jestli se muze neco podelat, kdyz to nefunguje. Auto jezdi normalne, VagCom nic neukazuje, test akcniho clenu ventilu je O.K. Uvitam jakekoli info, VagCom mam. Dik Caw.Chcel by som sa spytat na tu OCT co mas sluzobne.Ked rano nastartujes a chces mu pridat plyn a pohnut sa ako sa sprava?Nedusi sa?Neviem si dat rady zo svojou OCT a v servise by menili vsetko za radom az pokial by neprisli na chybu.Wag hlasi chybu Spatneho vedenia vyfukovych plynov na EGR ventil.Potom ked trochu pobezi tak je to OK a auto ide ako raketa.Co tvoja OCT? Citovat
Ján Storoška Vloženo 18. Prosinec 2007 Vloženo 18. Prosinec 2007 Ahoj chlapi, obracim se predevsim na benzinaky s dotazem. Posledni dobou, asi tak pred 2-3. mesici jsem si vsiml, ze jsem uz dlouho naslysel cvakat ventil na nadobce s uhlim. Predtim ventil normalne fachcil a casto jsem jej slysel, ted nic. Zajimaji me tedy podminky, ktere museji byt splneny aby ventil pracoval. Nejdriv jsem to prisuzoval nizsim teplotam venku, jenze jezdim i sluzebkou 1.6/75 a tam to cvaka v poho. i ted v zime. Taky jestli se muze neco podelat, kdyz to nefunguje. Auto jezdi normalne, VagCom nic neukazuje, test akcniho clenu ventilu je O.K. Uvitam jakekoli info, VagCom mam. Dik A to cvakanie raz ho je pocut raz nie,tak neviem ako ma fungovat. Citovat
TomášT Vloženo 19. Prosinec 2007 Vloženo 19. Prosinec 2007 Jak je to s tím ventilem?Na svojí koupené Oktě 1.6 55Kw slyším na volnoběh cvakání jakoby od řemenic(na pravé straně).Samo že když vystoupím z auta, vevnitř nic.Při důkladném poslechu jsem zjistil že to není kladka ale nádobka s aktivním uhlím.Po přečtení tohoto tématu usuzuji, že to cvakání je v pořádku.Mám pravdu? :help: Citovat
rolbař Vloženo 19. Prosinec 2007 Vloženo 19. Prosinec 2007 Jak je to s tím ventilem?Na svojí koupené Oktě 1.6 55Kw slyším na volnoběh cvakání jakoby od řemenic(na pravé straně).Samo že když vystoupím z auta, vevnitř nic.Při důkladném poslechu jsem zjistil že to není kladka ale nádobka s aktivním uhlím.Po přečtení tohoto tématu usuzuji, že to cvakání je v pořádku.Mám pravdu? :help: ano, máš pravdu Citovat
Galaxy64 Vloženo 20. Prosinec 2007 Autor Vloženo 20. Prosinec 2007 nikdo mi jeste ale neodpovedel, jake podmink musi byt splneny, aby to cvalalo, kdyz to teda nekdy cvaka a nekdy ne. tak kdo vi, nedo aspon tusi? chlapi, vzdyt vy ty vedomosti mate, chce to vzit jen tak trochu povojensky Citovat
Návštěvník Vloženo 21. Prosinec 2007 Vloženo 21. Prosinec 2007 Da se i otestovat mam dojem ventil s akt. uhlim - v akcnich clenech, takze by to urcite hodilo hlasku - takze pokud vAG nic - tak snad je ok. Citovat
KaJe Vloženo 21. Prosinec 2007 Vloženo 21. Prosinec 2007 Mě to taky cvaká nějak nepravidelně. Někdy cvaká strašně rychle, někdy pomalu a někdy třeba vůbec několik minut ani necvakne. Zdá se mi, že čím je motor studenější, tím to cvaká míň nebo necvaká vůbec. Ale vše mi funguje dobře a tak to neřeším. Snad to má takhle být. Citovat
viewer Vloženo 23. Prosinec 2007 Vloženo 23. Prosinec 2007 Píšeš že máš VAG, otestuj ventil v akčních členech a pokud tam cvaká tak je OK, a nic neřeš.... Citovat
tomina Vloženo 23. Prosinec 2007 Vloženo 23. Prosinec 2007 Mozna trapna otazka...ale k cemu tam ten ventil v nadobce je? :-) je u vsech aut tedy i v TDi?? :-) Diky :-) Citovat
Komárek Vloženo 23. Prosinec 2007 Vloženo 23. Prosinec 2007 Mozna trapna otazka...ale k cemu tam ten ventil v nadobce je? :-) je u vsech aut tedy i v TDi?? :-) Diky :-) To aktivní uhlí je jen u motorů zážehových! Jinak nevím k čemu tam slouží - asi k regulaci přívodu a odvodu paliva, ne? Citovat
KaJe Vloženo 23. Prosinec 2007 Vloženo 23. Prosinec 2007 Mozna trapna otazka...ale k cemu tam ten ventil v nadobce je? :-) je u vsech aut tedy i v TDi?? :-) Diky :-) Funkci tu má tu, že když se benzín odpařuje, tak to uhlí to zase zkapalní a hodí zpět. Je to prostě odvětrávání nádrže, aby se to nevypouštělo do vzduchu. Citovat
Galaxy64 Vloženo 23. Prosinec 2007 Autor Vloženo 23. Prosinec 2007 Tak diky za nazory, vcera jsem si vsimnul, ze ventil zase funguje, tak se to spravilo asi samo nebo co. Jenom pro ty z vas co mi tady radili otestovat ventil vagem v akcnich clenech, at si poradne prectou hned prvni prispevek, chjo . jinak diiiky. Ted jdu resit zase mikrospinace v zamku Citovat
KaJe Vloženo 23. Prosinec 2007 Vloženo 23. Prosinec 2007 Tak ti asi bude vše fungovat jak má. Jak jsem napsal, mě to taky občas ani necvakne a nekdy je to jak cvrček. Citovat
Návštěvník Vloženo 24. Prosinec 2007 Vloženo 24. Prosinec 2007 Funkci tu má tu, že když se benzín odpařuje, tak to uhlí to zase zkapalní a hodí zpět. Je to prostě odvětrávání nádrže, aby se to nevypouštělo do vzduchu. Nehodi to zpet ale jde to do spalovani Citovat
KaJe Vloženo 26. Prosinec 2007 Vloženo 26. Prosinec 2007 Nehodi to zpet ale jde to do spalovani Dík za upřesnění , ale skoro jsem to trefil Citovat
tomina Vloženo 26. Prosinec 2007 Vloženo 26. Prosinec 2007 Takze pokud mi u meho TDi neco cvaka v mistech palivoveho filtru, tak to neni nadrzka s aktivnim uhlim :-) co to tedy muze bejt? Cvaka to dost intenzivne hlavne pokud je motor studenej... Citovat
KaJe Vloženo 26. Prosinec 2007 Vloženo 26. Prosinec 2007 Takze pokud mi u meho TDi neco cvaka v mistech palivoveho filtru, tak to neni nadrzka s aktivnim uhlim :-) co to tedy muze bejt? Cvaka to dost intenzivne hlavne pokud je motor studenej... Něco takového se zde taky již řešilo a jestli si pamatuji správně, tak to dělala buď napínací kladka drážkového řemenu, nebo některá z kladek rozvodů motoru. Citovat
Komárek Vloženo 27. Prosinec 2007 Vloženo 27. Prosinec 2007 (editace) Takze pokud mi u meho TDi neco cvaka v mistech palivoveho filtru, tak to neni nadrzka s aktivnim uhlim :-) co to tedy muze bejt? Cvaka to dost intenzivne hlavne pokud je motor studenej... Mě tam taky něco cvakalo a zjistil sem, že se jedná o pohon "servo" čerpadla. Ve škodě na mě vybalili 20tisíc, tak sem se na to vybod. (zatím) Až začne prolínat olej, necham udělat Editováno: 27. Prosinec 2007, autor: Komárek Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.