Jamast Vloženo 26. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2007 Ahoj vlastním 1.2 12V R.v. 09/03 a mám najeto 62t km a v zimě při studeném motoru mi přebíjí alternátor (70A bez klimy) až na 14,7V to se mi zda jako docela dost,ale po zahřátí klesne max na 14,3V a se stoupající zátěží klesá až na 13.8V (vše zapnuto).Co to může být,že by regulátor?Prosím poraďte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peto105L Vloženo 26. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2007 No teda ja nie som elektrikar ale myslim ze najaka desatina v okoli tych 14,5V neni az tak hrozne. Keby to slo cez 15V tak uz by to nieco znamenalo, ale takto nic vazne. S chemickeho hladiska oloveny akumulator je schopny sa nabijat do napatia 2,5V na clanok. Nad 2,5 uz neprebiehaju take reakcie ako by maly a len plynuje bez efektu. Tych 14,4V sa berie preto lebo pri takom napati akumulator najmenej plynuje a najlepsie prebieha elektrolyza ci co to je. Nechce sa mi hladat v chemii pre 1 rocnik VŠ. Takze zhrnutie ---je to v pohode. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jamast Vloženo 26. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2007 (editace) No teda ja nie som elektrikar ale myslim ze najaka desatina v okoli tych 14,5V neni az tak hrozne. Keby to slo cez 15V tak uz by to nieco znamenalo, ale takto nic vazne. S chemickeho hladiska oloveny akumulator je schopny sa nabijat do napatia 2,5V na clanok. Nad 2,5 uz neprebiehaju take reakcie ako by maly a len plynuje bez efektu. Tych 14,4V sa berie preto lebo pri takom napati akumulator najmenej plynuje a najlepsie prebieha elektrolyza ci co to je. Nechce sa mi hladat v chemii pre 1 rocnik VŠ. Takze zhrnutie ---je to v pohode. O baterku my ani tak nešlo, ale spíše třeba o el.spotřebiče(ŘJ, žárovky apod.) A proč to hlavně dělá jen za studena? Editováno: 26. Prosinec 2007, autor: Jamast Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 26. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2007 a nevšimol si si spojitosť s vyššími otáčkami motoru za studena? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jamast Vloženo 26. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2007 a nevšimol si si spojitosť s vyššími otáčkami motoru za studena? Máš namysli sitič?Ten je okolo 1200ot.,ale já to měříl i pod plynem a to až do 3500ot. Prostě dokuď se to neohřeje,tak my signalizace palubního napětí (3LED-ky)ukazuje mírné přepětí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 27. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2007 Máš namysli sitič?Ten je okolo 1200ot.,ale já to měříl i pod plynem a to až do 3500ot. Prostě dokuď se to neohřeje,tak my signalizace palubního napětí (3LED-ky)ukazuje mírné přepětí. napisi,kolik mi to dela na octavce - se svetlami dobiji 14.2 a kdyz je du po dalnici 140 tak se tam ukaze i 14.5,kdyz zapnu vse i klimu,ventilator tak 13.7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jamast Vloženo 1. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 1. leden 2008 Je možny,aby to dělaly špatně přiletovaný diody(studěnák)? Znamej to prej měl na Felicii stejný a po odletování a zpětněmu přiletování diod vše OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.