burek Vloženo 13. Březen 2008 Sdílet Vloženo 13. Březen 2008 Tak zkus sundat tu hadici na egr a koukni na tu chcípací klapku,často tam jsou usazeniny a klapka se ti nemusí dovírat.Jinak turbo jsem měl včera taky venku a regulace chodila uplně lehce,lopatky byly jen poprašený,ale trochu se přidíraly,takže pouhým zahýbaním z venku nic nepoznáš PROBLEM JE V TOM ZE RTA CHCIPACI KLAPKA VUBEC NEEFUNGUJE,PROTO PRI VYPINANI MOTORU SE ME ZAKLEPE CELY AUTO.JDE TAM ¨PORAD VZDUCH...NEJDE TO SPRAVIT??NECHCE SE MI KUPOVAT CELY egr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mihot Vloženo 28. Březen 2008 Sdílet Vloženo 28. Březen 2008 JA mam asi podobny problém v okoli 3000 otacok spadne do nudzového režimu.Motor ASV 81 kw rok 02. Kto mi vie pomoct v okoli Nitry? ĎAkujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PeterD Vloženo 1. Květen 2008 Sdílet Vloženo 1. Květen 2008 S tou chcípacou klapkou mám problémy aj ja.Pri vypnutí motora sa mi len maličko privrie a motorom to pekne zatrasie.Vymenil som všetky podtlakové hadičky,ale nepomohlo to. nakoniec som odpojil hadičku od N75 smerom k turbu a fukol som do nej a na plechovke pri turbe mi to fučalo.Tu sa mi strácal podtlak a preto mi ani nazavrelo chcípaciu klapku.Samozrejme aj auto strácalo výkon,ako sa diera zvačšovala.Regulacia sa da rukou celkom lahko pohnút. Neviete,kde by sa dala podtlaková plechovka zohnat a za kolko?Som z okolia trnavy-Pieštan.Díki. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukascheck Vloženo 1. Květen 2008 Sdílet Vloženo 1. Květen 2008 (editace) http://www.turbocar.cz/ TADY SE DÁ OBJEDNAT A POSLAT NA DOBÍRKU Editováno: 30. Březen 2011, autor: Wojnar 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PeterD Vloženo 1. Květen 2008 Sdílet Vloženo 1. Květen 2008 (editace) Díki moc. Editováno: 30. Březen 2011, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
torpedox Vloženo 26. Březen 2011 Sdílet Vloženo 26. Březen 2011 Čus hladam niekoho na demontaž a vyčistenie turba tdi 2001, AHF, Bratislava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ludwig Vloženo 27. Březen 2011 Sdílet Vloženo 27. Březen 2011 Ahoj, mám dotaz. Než se pustím do čištění turba, do čehož se mi zrovna moc nechce, chtěl bych vědět jestli se dá nějak jednoduše zjistit správná funkce ventilu N75. Mám jednu s klasických závad, na octavii 1,9 TDI, 81 kw, motor ASV, MR 2003, naj. 150000km, a to 17965 regulace plnícího tlaku – mez regulace překročena. Do nouzového režimu to sice v minulosti padlo, ale spíš pozoruji o něco nižší výkon než dřív obecně. Někdy se při poměrně mírné akceleraci objeví takové cuknutí – něco podobného jako když sepne kompresor klimatizace, bez toho aniž by to spadlo do nouzového režimu. Hadičky od zmíněného ventilu vypadají nepoškozené. Jde mi jen o to, abych zbytečně nekupoval N75 a pak stejně musel čistit turbo. Dík za případné rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
torpedox Vloženo 27. Březen 2011 Sdílet Vloženo 27. Březen 2011 cau cez vag si skontroluj akcne cleny motora, ten ventil je pri kontrole jemne pocut, teda aspon u mna, bol som v tichu v noci na parkovisku, cez den pri okolitom hluku by som ho asi nepocul. Na druhu stranu neviem ci sa da povedat ze pokial ten ventil pocujem ci je aj na 100% fyzicky O.k. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tompo Vloženo 29. Březen 2011 Sdílet Vloženo 29. Březen 2011 Ráno to bylo OK z toho důvodu, že jsi vypnul a následně zapnul zapalování a vyskočil z nouzového režimu, příčin je jen pár, buď ventil N75, nebo zatuhlé lopatky v turbu, nebo zatuhlá baňka - regulace na turbu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davča Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 Zdravím Vás,mám také problém zřejmě s turbem.Při startu vyjde z výfuku černý kouř.Při jízdě a otáčkách od cca 1800 do 2500 mi auto při přidaném plynu chvíli zrychluje,poté se jakoby odmlčí a poté zase zrychluje,pak zase povolí atd...Při sešlápnutí plynu mi piští auto víc než je zdrávo.Auto nechce jet víc než 110 na rovince.EGR ventil klepe,jak o život.Stoupla i spotřeba.Máte nějaký tip,čím by to mohlo být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davča Vloženo 5. leden 2015 Sdílet Vloženo 5. leden 2015 Zapoměl jsem mám 1,9TDi 4x4 66 kW z roku 1999. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mi5 Vloženo 7. leden 2015 Sdílet Vloženo 7. leden 2015 Mrkni na VAG, ale nejspíš to bude turbína. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alcoa Vloženo 11. leden 2015 Sdílet Vloženo 11. leden 2015 Ahoj chtěla bych se zeptat na mojí Octávečku r.v. 2003 1,9 TDI 66 kw, Digi klimatronic, celý týden vysoká spotřeba a točí max. 2200 ot., do kopce vytáhnu max. 70-80 km/hod. Nepomáhá ani znovu start. Mám najeto 220 tis. v létě rozvody, filtry a olej. Nijak neškube, jen mi asi před měsícem začaly vydávat divné zvuky (elektrika) od pojistek a asi stykač za výstr. trojúhel., od té doby nejde vyhřívání sedačky a (nový termostat) ručka teploty lítá od 0 po 90. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mi5 Vloženo 12. leden 2015 Sdílet Vloženo 12. leden 2015 (editace) Načíst Vag, to je prostě základ. Dál bych řešil naklápění lopatek u turba(často se zanasi sazema), proto to nejde vytočit víc 2 tisice,je to v nouzaku. Nejdřív vag a pak řešit dál. Editováno: 12. leden 2015, autor: mi5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alcoa Vloženo 12. leden 2015 Sdílet Vloženo 12. leden 2015 (editace) Díky dnes jsem byla a podtlak, takže budu měnit ventil a pak zkontrolujeme tu elektriku ;-). Editováno: 14. leden 2015, autor: Pawouk Odstraněna citace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mi5 Vloženo 14. leden 2015 Sdílet Vloženo 14. leden 2015 Sám jsem měl prasklé hadičky od podtlaků, pak už nebyl problém. Zda-li cvaká ventil, tak bych ještě pro jistotu zkontroloval před výměnou ventilu hadičky. Ať to nekupuješ zbytečně. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alcoa Vloženo 14. leden 2015 Sdílet Vloženo 14. leden 2015 (editace) Tak dnes konečně do servisu a hadičky prý zkontroluje jako první a ventil namontuje na zkoušku. Bude toho asi víc... :-( Jen doufám, že nebudu muset investovat do turba. Díky za info. Editováno: 14. leden 2015, autor: Pawouk Odstraněna citace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. leden 2015 Sdílet Vloženo 14. leden 2015 Necituj předchozí příspěvek. Pro odpověď využij pole "Odpovědět" na konci stránky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ury7 Vloženo 14. leden 2015 Sdílet Vloženo 14. leden 2015 Zdravím , máte někdo zkušenost s repasi nebo čištění turba v Plzni a okolí děkuji za info . O I r.v.2003 81 kW ASV. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mi5 Vloženo 14. leden 2015 Sdílet Vloženo 14. leden 2015 Kamarád nechal posílat Turbo na repasi do Strakonic, ke je myslím že i vyrábí. Pohledej na netu, jsou osvědčení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ury7 Vloženo 14. leden 2015 Sdílet Vloženo 14. leden 2015 Jo jo tam jsem , byl no v Plzni se asi nikdo nenajde osvědčený co ? No nic ,ale děkuji . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davča Vloženo 27. leden 2015 Sdílet Vloženo 27. leden 2015 (editace) Kde se dají sehnat hadičky k podtlakům? Mám pocit,že mi to utíká skrz ně,ale i tak by zasloužily vyměnit,jelikož vypadají hrozně. Jsou to ony? Hadice 3,5x2 nebo 7,3x3,5 a spona manžety? Editováno: 27. leden 2015, autor: Davča Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikl Vloženo 27. leden 2015 Sdílet Vloženo 27. leden 2015 Podtlakové hadičky seženeš téměř všude ,buď standardní gumové s opletením,nebo silikonové. http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily/?search_kod=N02035327&getid.x=11&getid.y=5 http://www.speedpro.eu/silikonova-hadice-podtlakova-delka-modra-prumer-p-7360.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davča Vloženo 28. leden 2015 Sdílet Vloženo 28. leden 2015 Díky za informaci,zřejmě to dám do servisu,ať neudělám víc škody než užitku.Nevíte o někom z okolí Nového Jičína popř. z Ostravy, kdo rozumí tomuto problému? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mikl Vloženo 28. leden 2015 Sdílet Vloženo 28. leden 2015 (editace) TDI Fun -Bohumín http://www.tdifun.cz/ http://forum.skodahome.cz/user/6180-tdifun/ Autoservis Smetana - Frýdek Místek http://www.autosmetana.cz/ Editováno: 28. leden 2015, autor: mikl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.