Přejít na obsah

Oprava turba nebo vaha


Spawn78

Doporučené příspěvky

Tak zkus sundat tu hadici na egr a koukni na tu chcípací klapku,často tam jsou usazeniny a klapka se ti nemusí dovírat.

Jinak turbo jsem měl včera taky venku a regulace chodila uplně lehce,lopatky byly jen poprašený,ale trochu se přidíraly,takže pouhým zahýbaním z venku nic nepoznáš

PROBLEM JE V TOM ZE RTA CHCIPACI KLAPKA VUBEC NEEFUNGUJE,PROTO PRI VYPINANI MOTORU SE ME ZAKLEPE CELY AUTO.JDE TAM ¨PORAD VZDUCH...NEJDE TO SPRAVIT??NECHCE SE MI KUPOVAT CELY egr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

S tou chcípacou klapkou mám problémy aj ja.Pri vypnutí motora sa mi len maličko privrie a motorom to pekne zatrasie.Vymenil som všetky podtlakové hadičky,ale nepomohlo to. nakoniec som odpojil hadičku od N75 smerom k turbu a fukol som do nej a na plechovke pri turbe mi to fučalo.Tu sa mi strácal podtlak a preto mi ani nazavrelo chcípaciu klapku.Samozrejme aj auto strácalo výkon,ako sa diera zvačšovala.Regulacia sa da rukou celkom lahko pohnút.

Neviete,kde by sa dala podtlaková plechovka zohnat a za kolko?Som z okolia trnavy-Pieštan.Díki.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Ahoj, mám dotaz. Než se pustím do čištění turba, do čehož se mi zrovna moc nechce, chtěl bych vědět jestli se dá nějak jednoduše zjistit správná funkce ventilu N75. Mám jednu s klasických závad, na octavii 1,9 TDI, 81 kw, motor ASV, MR 2003, naj. 150000km, a to 17965 regulace plnícího tlaku – mez regulace překročena. Do nouzového režimu to sice v minulosti padlo, ale spíš pozoruji o něco nižší výkon než dřív obecně. Někdy se při poměrně mírné akceleraci objeví takové cuknutí – něco podobného jako když sepne kompresor klimatizace, bez toho aniž by to spadlo do nouzového režimu. Hadičky od zmíněného ventilu vypadají nepoškozené. Jde mi jen o to, abych zbytečně nekupoval N75 a pak stejně musel čistit turbo. Dík za případné rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cau

cez vag si skontroluj akcne cleny motora, ten ventil je pri kontrole jemne pocut, teda aspon u mna, bol som v tichu v noci na parkovisku, cez den pri okolitom hluku by som ho asi nepocul. Na druhu stranu neviem ci sa da povedat ze pokial ten ventil pocujem ci je aj na 100% fyzicky O.k.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Zdravím Vás,mám také problém zřejmě s turbem.Při startu vyjde z výfuku černý kouř.Při jízdě a otáčkách od cca 1800 do 2500 mi auto při přidaném plynu chvíli zrychluje,poté se jakoby odmlčí a poté zase zrychluje,pak zase povolí atd...Při sešlápnutí plynu mi piští auto víc než je zdrávo.Auto nechce jet víc než 110 na rovince.EGR ventil klepe,jak o život.Stoupla i spotřeba.Máte nějaký tip,čím by to mohlo být?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj chtěla bych se zeptat na mojí Octávečku r.v. 2003 1,9 TDI 66 kw, Digi klimatronic,  celý týden vysoká spotřeba a točí max. 2200 ot., do kopce vytáhnu max. 70-80 km/hod. Nepomáhá ani znovu start. Mám najeto 220 tis. v létě rozvody, filtry a olej. Nijak neškube, jen mi asi před měsícem začaly vydávat divné zvuky (elektrika) od pojistek a asi stykač za výstr. trojúhel., od té  doby nejde vyhřívání sedačky a (nový termostat) ručka teploty lítá od 0 po 90. Díky 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Načíst Vag, to je prostě základ. Dál bych řešil naklápění lopatek u turba(často se zanasi sazema), proto to nejde vytočit víc 2 tisice,je to v nouzaku. Nejdřív vag a pak řešit dál.

Editováno: , autor: mi5
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes konečně do servisu a hadičky prý zkontroluje jako první a ventil namontuje na zkoušku. Bude toho asi víc... :-( Jen doufám, že nebudu muset investovat do turba. Díky za info.

Editováno: , autor: Pawouk
Odstraněna citace.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...