mira Vloženo 10. leden 2008 Vloženo 10. leden 2008 Potřebuju malinko poradit...auto pro rodiče...oni chtějí buď :FORD FUSION,MERCEDES A,OPEL MERIVA,TOYOTA YARIS.... AUTO BY MĚLO BÝT TAK 1.4 A BENZÍN...RV. MAX 2003...tak co ......nazory atd... Citovat
mira Vloženo 10. leden 2008 Autor Vloženo 10. leden 2008 Kurňa to nemáte nikdo skušenosti..... Citovat
Jar_da Vloženo 10. leden 2008 Vloženo 10. leden 2008 poslední dvě, meriva je dobře hodnocená na poruchovost, yaris je japonec a držák, osobně bych byl pro merivu Citovat
Jero Vloženo 10. leden 2008 Vloženo 10. leden 2008 Potřebuju malinko poradit...auto pro rodiče...oni chtějí buď :FORD FUSION,MERCEDES A,OPEL MERIVA,TOYOTA YARIS....AUTO BY MĚLO BÝT TAK 1.4 A BENZÍN...RV. MAX 2003...tak co ......nazory atd... Pokud jezdi uz jen sami dva ,tak bych volil tu Yarisku ,,, Citovat
camron Vloženo 10. leden 2008 Vloženo 10. leden 2008 A co je třeba špatného na Škodě Fabii 1.4? Citovat
jirkaK Vloženo 10. leden 2008 Vloženo 10. leden 2008 A co je třeba špatného na Škodě Fabii 1.4? na Fabii se asi pujde zeptat na jiný forum Já bych z toho výčtu ojetin šáhnul rozhodně po Yarinovi Citovat
jirka3 Vloženo 10. leden 2008 Vloženo 10. leden 2008 Taky bych se rozhodoval mezi Merivou a Yarískem.Meriva je větší,ale pro dva lidi stačí i ten Yaris.Já osobně bych šel radši do Merivy Citovat
mira Vloženo 10. leden 2008 Autor Vloženo 10. leden 2008 JaKr:taky jsem jim povídal o merivě a o yarisovi....táta pořád o mercedesu... Koukal jsem na mercedes a moc se sehnat nedá,zdá se mě že jich je málo..a to samé o merivě a fordu...yarisů je docela dost....asi jsem ale blbě hledal... Camron:fabii mám já..tu nechtějí....nelíbí se jim Citovat
Jar_da Vloženo 11. leden 2008 Vloženo 11. leden 2008 "Ačko" bych osobně nebral, u yarisu mě točí budíky jinde než před volantem a meriva je větší, to je pravda, ale ne zas o tolik a někdy se větší auto hodí, přeci jen yaris je jen nákupní taška, ale bude mít nižší pojistku Citovat
Radys.s Vloženo 11. leden 2008 Vloženo 11. leden 2008 Fusion - nevzhledná krabice, Ford mi už nesmí do baráku :-) Merceses A - moc drahý, kvalita nic moc Meriva - velice chválená kvalita, prostorný interiér, jestliže to je ale pro dva lidi, tak zbytečně velké auto, 1,4 není moc výkonej na tuto velikost auta, doporučeju se na Merivu min 1,6 Yaris - osobní zkušenost (Yaris Verso) 1,0 VVTi vynikající motor, jde krásně do otáček, dle tach jel přes 170km/h, malá spotřeba, prostorný interier, kvalitní držák; motor1,0 - nízký pov. ručení a celkově nízké provozní náklady! můj favorit jednoznačně Yarin a hned v závěsu Meriva Citovat
mira Vloženo 11. leden 2008 Autor Vloženo 11. leden 2008 tak meriva a mercedes padají...mercedes jsem se dočetl kvalita nic moc a meriva?docela drahá kolem rv.2004...tákže.yaris.... Citovat
Jar_da Vloženo 11. leden 2008 Vloženo 11. leden 2008 zkusil bych pokoukat ještě po Hondě Jazz ty taky moc nejsou, ještě míň než meriv, alespoň na tipcars.com Citovat
Martyp Vloženo 11. leden 2008 Vloženo 11. leden 2008 Fusiona mame sluzebak a nechtel bych to ani zadarmo..Jezdecky mi to neni vubec prijemny..Ma najeto 50tkm a zatim bez jedinyho problemu,akorat obcas vrze lozisko na spojce.. Jinak to auto neni ani vysoky ani nizky,ani osobak ani jeep,ani kombik..Nic specifickyho..Ses tam jak ve vyloze..vnitrek je takovej strohej,fordackej.Na mestskej provoz to ma cekem tvrdej podvozek a poskakuje to jak koza...Jinak celkem pekne sedi. Co bych tomu vycetl hodne,ze v rychlosti od 60 do 90 km/h, ve ktere se treba po praze pohybujes nejvic ma aerodynamickej hluk,jak krava..Jak kdyby vedle tebe nekdo nepretrzite piskal.. Jediny,co je na nem kladny,je to ,ze se do kufru vejdou podelne dva sudy piva vedle sebe.. Ale to asi vasi neoceni.. Osobne bych asi koukal po Yarisovi,na vasem miste.Meriva nevim,s tou zkusenosti nemam,ale s Oplem zkusenosti celkove nic moc.. A MB Acko..Je jich malo a budou myslim celkem drahy..Co nejaka Ibiza,treba?Nebo i golf IV.Nebo Nissan Alemra?Jsou to auta,co se daji sehnat za prijatelnej peniz.Ale ten Jazz,jak tady padnul,si myslim by byl dobrej vyber.. Citovat
mira Vloženo 11. leden 2008 Autor Vloženo 11. leden 2008 Honda jazz..mno..to mě ani nenapadlo...kouknu po ní...taky jí poměrně chválej,jinak ibiza nebo golf či almara to určitě ne...jinak jsem myslel že ford fusion je docela dobrý auto....to mě překvapilo... Citovat
jirka3 Vloženo 11. leden 2008 Vloženo 11. leden 2008 Honda jazz..mno..to mě ani nenapadlo...kouknu po ní...taky jí poměrně chválej,jinak ibiza nebo golf či almara to určitě ne...jinak jsem myslel že ford fusion je docela dobrý auto....to mě překvapilo... Co jsem slysel,tak ten Fusion nic moc,ma ho znamej a uz by si ho prej nekoupil.Ja mam zase s Oplama dobry zkusenosti,mam Corsu,najel jsem s ni za posledni pulrok 16 tis a krom vymeny oleje zadnej servis Citovat
Jar_da Vloženo 12. leden 2008 Vloženo 12. leden 2008 Co jsem slysel,tak ten Fusion nic moc,ma ho znamej a uz by si ho prej nekoupil.Ja mam zase s Oplama dobry zkusenosti,mam Corsu,najel jsem s ni za posledni pulrok 16 tis a krom vymeny oleje zadnej servis u opelu záleží dost na modelu Citovat
mira Vloženo 14. leden 2008 Autor Vloženo 14. leden 2008 focuse Péťo nee,něco menšího...jinak zřejmě volba bude Jazz... Citovat
jirkaK Vloženo 14. leden 2008 Vloženo 14. leden 2008 záleží podle jakých parametrů chtějí rodiče to auto vybírat. Jestli podle kvality, tak rozhodně Toyota. Měl jsem dvě Corolly a to byly naprosto bezporuchový auta. V tuhle chvíli bych ale z vlastní zkušenosti mohl doporučit ještě jedno auto, a to je Polo. Mám ten poslední model a můžu říct, že v některých ohledech je to možná lepší nebo srovnatelný svezení, jako v OII. Perfektní interiér a celkový zpracování. Skvělej podvozek a řízení. Pokud jim bude stačit tahle velikost, to auto nemá chybu. Otázka je, kolik do toho chtějí rodiče investovat. To, co mám já, stálo 230 t., jako předváděčka. Citovat
P2M Vloženo 15. leden 2008 Vloženo 15. leden 2008 ohledně Pola jsou tu (snad Igor) i naprosto opačný reference někde na fóru.. Citovat
jirkaK Vloženo 15. leden 2008 Vloženo 15. leden 2008 ohledně Pola jsou tu (snad Igor) i naprosto opačný reference někde na fóru.. nevím o jakým modelu Pola je řeč a co je mu vytýkáno, já mluvím o posledním typu. A říkám, že při srovnání s autama, který vlastním nebo s nimi jezdím, jsem byl velmi příjemně překvapen. Ve srovnání s Fabií I vede jednoznačně Polo, s druhou generací jsou na tom asi srovnatelně, i když mi v něčem opět o trochu víc sedí to Polo (vnitřní hluk, ovladatelnost, stabilita). Citovat
P2M Vloženo 15. leden 2008 Vloženo 15. leden 2008 Tak je to opravdu Igor a typ je to tenhle, nevím, jaký je poslední, mění se stejně jen palubka a kastle, spodek je stále ala Fabia I, ne? Citovat
jirkaK Vloženo 15. leden 2008 Vloženo 15. leden 2008 Tak je to opravdu Igor a typ je to tenhle, nevím, jaký je poslední, mění se stejně jen palubka a kastle, spodek je stále ala Fabia I, ne? to měl ten předchozí model. Citovat
Igor Vloženo 17. leden 2008 Vloženo 17. leden 2008 Áno, bol som to ja a bolo to Polo 6N, predfacelift so 4 okrúhlymi prednými svetlami. Výpis závad (copy & paste) zo sťažnosti: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 1.) Cestou z predajne sa rozsvietila kontrolka elektroniky motora, podľa príručky bolo treba auto bezodkladne zastaviť. Po telefonáte do servisu nám bolo oznámené, že ak žiadame výjazd servisného vozidla, budeme to musieť uhradiť napriek tomu, že auto je v záruke a vzťahuje sa naňho záruka mobility. Po návšteve servisu vymazali akúsi chybu z riadiacej jednotky, odvtedy sa kontrolka nerozsvietila. 2.) Na novom aute sa druhý týždeň (stav km 140) zadrelo vodné čerpadlo, auto bolo v servise 12 dní, kým závadu odstránili v rámci záruky. V rámci servisného zásahu nahrali do riadiacej jednotky motora nový softvér. 3.) V novembri 2003 bolo hlásené pískanie z zadnej časti vozidla. V servise zistili, že príčinou je palivový filter (či čerpadlo?), nachádzajúci sa pred pravým zadním kolesom na podvozku auta. Keďže pískanie filtra nemá vplyv na jeho funkciu, v rámci záruky nebol vymenený. 4.) V decembri 2003 sa pri určitých otáčkach motora ozvývali z prednej časti vozidla nepríjemné zvuky rezonancie neznámeho pôvodu. Auto bolo v servise niekoľko dní, prevzanané bolo s tým, že je všetko v poriadku. Zvuky sa opakovali cestou zo servisu, vozidlo sa do servisu vrátilo ešte v ten deň. Zároveň bol nahlásený ďaľší zdroj nepríjemných zvukov – vŕzgajúca prístrojová doska, ktorej vŕzganie bolo spôsobené nesprávnou montážou po demontáži pri hľadaní pôvodného zdroja rezonancie. Celkovo bolo auto v servise 2 týždne. Bol prizvaný servisný technik priamo od importéra VW, za jeho pomoci sa podarilo odhaliť, že zvuk bol spôsobený uvoľnenými trubkami klimatizácie v motorovom priestore. Pri tejto príležitosti bolo zistené, že výfuk je namontovaný nesprávne, čo bolo následne opravené. 5.) V júni 2004 bolo auto odvezené do servisu s nasledujúcimi závadami: • Klimatizácia slabo chladí resp. nechladí vôbec • Po zapnutí vnútorného okruhu hlasno bzučí motorček klapky • Uniká chladiaca kvapalina • Nefunguje ABS, pri brzdení sa zablokujú kolesá • Vŕzganie volantu pri otáčaní ním • Zintenzívňujúce sa pískanie palivového čerpadla • Odlupovanie laku z 5-tych dverí • Rozpadáva sa madlo ručnej brzdy • Hrkot predných dverí pri pomalej jazde • Pískanie výfuku po pridaní plynu • Strata výkonu motora Z uvedených závad, boli odstránené závady týkajúce sa vŕzgania volantu (úprava plastového obloženia stĺpika riadenia), odlupovanie laku (prestriekanie), madla ručnej brzdy (výmena za nový kus) a hrkot predných dverí (namazanie zámkov dverí). Po kontrole tesnosti klimatizačnej sústavy bola klimatizácia ohodnotená ako plne funkčná a bez závad, diagnostikou ostatných súčastí auta bola neboli zistené žiadne závady ABS, motorčeka klapky vnútorného okruhu ani palivového čerpadla. Podľa tvrdenia servisu výkon motora bol zmeraný je v poriadku. 6.) V júli 2004 sa znova ozvali hrkajúce predné dvere, vŕzgajúce plasty okolo volantu aj problémy s klimatizáciou. Vozidlo zatiaľ z časových dôvodov nebolo v servise... ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Auto bolo kúpené v septembri 2003, sťažnosť sme písali v lete 2004 t.j. auto ešte nemalo ani rok. Medzi júlom 2004 a septembrom 2006 auto niekoľkokrát odtiahnuté do servisu, kedy počas jazdy motor vypovedal službu. Závadu sa podarilo odstrániť až u garážového servisáka pred predajom auta, ktorý zistil, že poistková skrinka v interiéri auta je cela zhrdzavená. Jednalo sa o VW Polo 1.4FSI Comfortline s výbavou navyše, v cene 520tisíc Sk. Auto bolo vyrobené v Španielsku. Odvtedy platí doma zákaz všetkého, čo má na kapote znak VW, pod kapotou FSI a bolo vyrobené v Španielsku! Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.