Publikováno Červen 3, 200619 r Chlapi máte s ní někdo skušenosti.Mam jednu v merku najeto 45tis rv03,je to pro poklidneho(až moc)řidiče a pro meziměstky(příměstky) provoz,dalnice asi nikdy..Je mezi 1.2/40kw a 1.0/37 moc velkej rozdíl nebo to je hodně podobné.Víc jak 1.2 nechce. Upraveno Duben 2, 20178 r od Pawouk Vložen obrázek.
Červen 3, 200619 r Chce se s tím 1.0 projet, koukám že máš HTP 40kw tak můžeš objektivně posoudit. Jinak konstrukčně 1.0 vychází z 1.4 MPi Tom
Červen 3, 200619 r Asi by som volil radšej 1,2 HTP. Predsa len je modernejší, myslím, že aj úspornejší a behá ich mraky, tak aj diely budú ľahšie dostupné.
Červen 3, 200619 r Asi by som volil radšej 1,2 HTP. Predsa len je modernejší, myslím, že aj úspornejší a behá ich mraky, tak aj diely budú ľahšie dostupné. presen s tychto dovodov by som isiel do 1.2 ak by som sa rozhodoval medzi spominanymi motorizaciami
Červen 3, 200619 r jasne ze 1,2htp hlavne koli krutiacemu momentu.je to v pohode do mesta 1,0bol omyl.skoda 120l 37kw 82Nm cca 800kg 0-100km 20sekund.fabia 1,0junior 37kw 85Nm 0-100 21sekund 1050-1100kg
Červen 5, 200619 r ja jsem se svym Juniorem max.spokojen.Mam ho jako funglovku od roku2002 a slape jak hodinky bez jedine zavady.najeto 45000km.Na bezne jezdeni to staci,ale na zavodeni to neni.Byl jsem s nim 8x v Chorvatsku a NIKDY NEZKLAMAL!!!!!!!!!
Červen 5, 200619 r HTP je lepsia rychlejsia a uspornejsia a chlapci mam dotaz 1.0 fabia junior je to 3 valec alebo 4 valec?? diki
Červen 5, 200619 r HTP je lepsia rychlejsia a uspornejsia a chlapci mam dotaz 1.0 fabia junior je to 3 valec alebo 4 valec?? diki plnokrvny stvorvalec
Červen 6, 200619 r už jenom, že nárazníky u 1.2 jsou v barvě a motor je modernější. jestli v tom nehrají roli peníze, tak nevím, co řeší.
Červen 6, 200619 r suhlasim s predchadzajucim prispevkom... este by som dodal, ze Junior sa robil aj 1.4 44kW a narazniku bez farby (resp vo farbe podvozku ja tomu hovorim)
Červen 6, 200619 r Pokud jak píšeš řidič je velmi poklidný a nevyžívá se v agresivnější jízdě ani jízdě na delší štreky tak klidně vol 1.0 - bohatě to postačí účelům a cenově je mírnější...
Červen 7, 200619 r fabia junior htp 40kW sa vyraba s ciernymi naraznikmi. len teraz to uz skodovka nepredava ako junior ale tusim fabia easy.
Červen 7, 200619 r aaaaaaa berem spat junior sa este vyraba. ta easy je doplnenie ponuky velmi podobne ako junior. dokonca ma uz junior odkladaciu skrynku pred spolujazdcom a nie dieru ako kedysi. aspon to skodovka pise.
Červen 7, 200619 r fabia junior htp 40kW sa vyraba s ciernymi naraznikmi. len teraz to uz skodovka nepredava ako junior ale tusim fabia easy. somaryna ja mam fabiu easy a mam naraznik vo farbe a mam aj odkladaciu skrinku takze predava sa stale aj ako junior a pred tyzdnom som bol v automobilke a na okne bol velky nadpis Fabia Junioru uz od 299 tis
Červen 7, 200619 r V/// RS: vidno ze si moj druhy prispevok necital lebo tak som to zobral spät co som napisal, aj uz som spominal ze tam je ta odkladacia skrinka
Leden 10, 200817 r Tato motorizace je asi nejposmívanější ve Fabii, já mám v Otávce 1.6 55Kw, takže se této motorizaci nesměju-nevidím v tom důvod.Jenom mě zajímá jestli s ní někdo z vás jezdí a jaké má s litrem zkušenosti(spotřeba, jízdní vlastnosti...)???? Dík moc za info!
Leden 10, 200817 r Otec ma tuto Fabiu junior 1.O MPI.... a nema ziaden problem 145000km...okrem tych svetielok co blikaju na pristrojovke, elektronika motora a tak Spotreba? Mne hovori ze spravi 6l na 100km. Vlastnosti? Je to lenive auto....... Jemu to staci chodi maximalne 80-90km/h Upraveno Leden 10, 200817 r od TiGeRZ
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.