Přejít na obsah

Reklamace


DUsoft

Doporučené příspěvky

Ahojte

nesetkali jste se nekdo s vrzajicim spojkovým pedalem? Rano kdyz je motor studeny, tak pri seslapnuti spojky to je OK, ale po ujeti cca 30km a vypnuti motoru a seslapnuti spojky, jde slyset mirne vrzani, pri seslapovani. Jde to slyset jen pri vyplem motoru, kdyz bezi, tak se to v tom hluku uplne ztraci... Nevite cim by to mohlo byt?

Taky mi ten pedál párkrát za tepla zavrzal, ale nějak jsem se nad tím nepozastavoval no zatím mám jen 2200km tak si to možná ještě sedne a dokonce záruky času dost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dva měsíce po záruce zjistil,že se začíná loupat barva na tom horním díle madla ve dveřích řidiče..kruciš :aggressive:

No tak to naštve! Jsem zvědavý co mi řeknou na tu řadičku v servisu a jak se budou vykrucovat.

no to nevim co Ti řeknou? Možná, že na gumě barva drží fakt blbě :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem to vysledoval co mi dela ta predni naprava. Napred jsem myslel ze jsem to odstranil, jak jsem psal o par prispevku vyse, ale ee. Takze problem je v tom, ze kdyz prejizdim pricnou nerovnost (typicky zpomalovaci retarder, nebo rozbity prejezd) tak jakmile s toho retarderu auto sjede prednimi koly, tak se zhoupne na predni naprave dolů a pritom to celkem hoodne zavrže. Kdyz ale prejizdim nerovnosti na silnici a auto se na cele predni naprave nezhoupne, tak to nevrže. Cim to muze byt nevite? Ja tipuju predni tlumice. Nesetkali jste se s tim uz nekdo? Jinak zadek je v pohode tichej, tam problem neni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no to nevim co Ti řeknou? Možná, že na gumě barva drží fakt blbě :smich:

On má ale gumovou řadičku obšitou gumou..nebudou řešit barvu,dostane nový gumový návlek :p

prostě dostane na to šprcku aby se v budoucnosti už podobný problémy řešit nemusely nebo i.. teď nevim :kuk:

Editováno: , autor: superfatty
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem to vysledoval co mi dela ta predni naprava. Napred jsem myslel ze jsem to odstranil, jak jsem psal o par prispevku vyse, ale ee. Takze problem je v tom, ze kdyz prejizdim pricnou nerovnost (typicky zpomalovaci retarder, nebo rozbity prejezd) tak jakmile s toho retarderu auto sjede prednimi koly, tak se zhoupne na predni naprave dolů a pritom to celkem hoodne zavrže. Kdyz ale prejizdim nerovnosti na silnici a auto se na cele predni naprave nezhoupne, tak to nevrže. Cim to muze byt nevite? Ja tipuju predni tlumice. Nesetkali jste se s tim uz nekdo? Jinak zadek je v pohode tichej, tam problem neni.

hmm mně občas vrznou zadní tlumiče.. a obávám se že jsou už vetchý, nevím.. podle mě s tím minulý majitel tahal auta na plaťáku.. no schválně se mrkněte ke mně na poslední fotky z toho parkoviště.. http://forum.skodahome.cz/index.php?s=&amp...st&p=450824 :feve:

jednu noc jsem z toho nespal když jsem si toho všimnul..

Editováno: , autor: superfatty
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Host Guest_Carlito_*

mischicka wrote: Hele, nevržou Vám náhodou boty, podrážky, nezdá se mi, že by na spojkovém pedálu bylo něco, co by vrzalo i v klidu motoru a jen při ohřátém?

>>>>>>

Praveze , ked si otvorim kapotu a skusam sliapat na spojku , tak to vrze . Ale len za tepla a pri prudcom stlaceni. Ak to zosliapnem pomaly , tak to skoro nezavrzga. Neda sa tam nic namazat ....je to vsetko schovane niekde vo vnutry tej spojkovej skrine.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem to vysledoval co mi dela ta predni naprava. Napred jsem myslel ze jsem to odstranil, jak jsem psal o par prispevku vyse, ale ee. Takze problem je v tom, ze kdyz prejizdim pricnou nerovnost (typicky zpomalovaci retarder, nebo rozbity prejezd) tak jakmile s toho retarderu auto sjede prednimi koly, tak se zhoupne na predni naprave dolů a pritom to celkem hoodne zavrže. Kdyz ale prejizdim nerovnosti na silnici a auto se na cele predni naprave nezhoupne, tak to nevrže. Cim to muze byt nevite? Ja tipuju predni tlumice. Nesetkali jste se s tim uz nekdo? Jinak zadek je v pohode tichej, tam problem neni.

Mě to dělá úplně stejně, ale jen když je auto hodně studené, zpravidla jen když je pod nulou. V rámci záruky jsem se to snažil vyreklamovat, ale jak na potvoru mi končila záruka a díky teplotám nad nulou to prostě nebylo slyšet, když to technik projížděl. Teď v teple se to prakticky neprojevuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem to vysledoval co mi dela ta predni naprava. Napred jsem myslel ze jsem to odstranil, jak jsem psal o par prispevku vyse, ale ee. Takze problem je v tom, ze kdyz prejizdim pricnou nerovnost (typicky zpomalovaci retarder, nebo rozbity prejezd) tak jakmile s toho retarderu auto sjede prednimi koly, tak se zhoupne na predni naprave dolů a pritom to celkem hoodne zavrže. Kdyz ale prejizdim nerovnosti na silnici a auto se na cele predni naprave nezhoupne, tak to nevrže. Cim to muze byt nevite? Ja tipuju predni tlumice. Nesetkali jste se s tim uz nekdo? Jinak zadek je v pohode tichej, tam problem neni.

Mě to dělá úplně stejně, ale jen když je auto hodně studené, zpravidla jen když je pod nulou. V rámci záruky jsem se to snažil vyreklamovat, ale jak na potvoru mi končila záruka a díky teplotám nad nulou to prostě nebylo slyšet, když to technik projížděl. Teď v teple se to prakticky neprojevuje.

Na tohle má známej zpracovanou metodu opravy - pustí si rádio hlasitěji. Možná jde o to v jaké rychlosti přejíždíte ty příčné nerovnosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Marios wrote:

Ahojte

nesetkali jste se nekdo s vrzajicim spojkovým pedalem? Rano kdyz je motor studeny, tak pri seslapnuti spojky to je OK, ale po ujeti cca 30km a vypnuti motoru a seslapnuti spojky, jde slyset mirne vrzani, pri seslapovani. Jde to slyset jen pri vyplem motoru, kdyz bezi, tak se to v tom hluku uplne ztraci... Nevite cim by to mohlo byt?

>>>>>>>>>>>>

Tiez mi to robi.....zatial neviem co to je. Ak budete vediet ...sem s tym.

Dik

Čau problém vyřešen, přečti si to v novém threadu s názvem VRZAJICI SPOJKOVY PEDAL

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzduchová klapka(2,0 TDi),měsíc po záruce a KO,cena 12700 bez daně,naštěstí za dobré vztahy gratis

jo jo mně zjistil závadu na měřidle množství vzduchudo motoru (váze) diagnostikou Ing. Janda(cimbu) a teď envím jestli ještě zkusit uplatnit reklamaci.. on říkal, že je to něco za 3500,- a že u těhlech motorů BKD se to prostě stává.. :aggressive:

Záruka mi skončila posledního prosince :mellow:

Editováno: , autor: superfatty
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

//Tak jsem to vysledoval co mi dela ta predni naprava. Napred jsem myslel ze jsem to odstranil, jak jsem psal o par prispevku vyse, ale ee. Takze problem je v tom, ze kdyz prejizdim pricnou nerovnost (typicky zpomalovaci retarder, nebo rozbity prejezd) tak jakmile s toho retarderu auto sjede prednimi koly, tak se zhoupne na predni naprave dolů a pritom to celkem hoodne zavrže. Kdyz ale prejizdim nerovnosti na silnici a auto se na cele predni naprave nezhoupne, tak to nevrže. Cim to muze byt nevite? Ja tipuju predni tlumice. Nesetkali jste se s tim uz nekdo? Jinak zadek je v pohode tichej, tam problem neni.//

Mne tiez nieco skripe pri prejazde nerovnosti /retarder/ hlavne hned po starte auta ... myslim ze je to: /naprava, pruziny/ je to len spinou? Po niekolkominutovej jazde zvuk po prejazde nerovnosti sa bud strati alebo nieje az taky vyrazny ... mate nejake skusenosty...

Editováno: , autor: Tissot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že toto autá vždy robili a aj budú robiť. Si zober, že pri tom retardéri sa tie pohyblivé diely dostanú do polohy, kam sa pri bežnej jazde (teda väčšinu času) nedostanú. Takže tam môže byť špina, nemusí byť trecia plocha tak vyhladené a podobne. Napríklad u Favoritov to robilo spodné lôžko trojuholníkovej vzpery prednej nápravy. Bola tam guma v objímke. Za nova sa tá guma pri prejazde nerovností deformovala. Ale časom sa v tej gume vytvorila vôľa a už sa v nej začal ten stredový čap ramena otáčať. A keď sa to natočilo do nie bežného uhla (napr. retardér), tak to vŕzgalo. Ale od dôb Felicie je v tej gume už kovové lôžko, tak by to malo byť lepšie. Už som to ale nikdy neriešil, kašlal som na to. Tak neviem, či to stále robí to lôžko, alebo aj tlmiče. Ale nerobia to len Škodovky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ja stale resim problem s častým a nesmyslným spínáním chlazení. ted mi resetovali ridici jednotku climatronicu, ale dela to přád, auto je pul roku po zaruce, ale vypadá to na výměnu celý ridici jednotky, vzhledem k tomu, ze to uz pred pul rokem delali, tak prej stále na záruku. tak uvidime

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...