Přejít na obsah

Reklamace


DUsoft

Doporučené příspěvky

A hradit spotřebovanou část vozu nelze - když reklamuješ např. boty, taky nehradíš spotřebovanou část.

těžko říct. Auto nejsou boty a pravdou je, že jsi dva roky auto užíval a měl jsi z toho prospěch...A kdo je poskytovatelem té čtyřleté (tedy nadstandardní) záruky? Automobilka, nebo prodejce? Jestli ti to auto vezmou, tak to bude mistrovské dílo :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V kupní smlouvě ani nikde jinde není řečeno, že prodloužena záruka není v rozsahu jako standardní. Víc budu vědět po poradě s advokátem.

Ja si jasne pamatuju, ze jsem v podminkach te zaruky videl formulaci, ze ta prodlouzena zaruka ma totozne parametry jako standardni s jedinou vyjimkou, a to je prave moznost odstoupeni od smlouvy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud to splnuje zakonne podminky, tak to uhrajes na cokoliv, ale jen v tech 2 letech. Pokud by napriklad nebyli schopni tu zarovku zadnym zpusobem opravit, tak ti proste auto zpet vzit musi. Ale to je samozrejme hypoteticky pripad, ktery nemuze nastat. Na banalnosti zavady ale obecne nesejde.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja myslim, ze Skodovka neni az takovy krumpl, ze by se tam za 2 roky jedno a totez rozpadlo 3x po sobe. Musi to byt uplne ta stejna zavada. Nestaci treba ze bude clovek 3x reklamovat ze to zere moc oleje kdyz to bude po kazde necim jinym. To uz spise je realna ta neodstranitelna zavada.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vrátit kvůli pumpě není podstatné - důležité je, že je to třetí opakující se stejná závada, tudíž podle občanského zákoníku jeden z důvodů k odstoupení od kupní smlouvy. A taky je otravné a zdržující stále řešit opravy. Samozřejmě si sjednám právní pomoc při vyřizování.

No, to je jednoduchý. 2x to byla pumpa a světe div se, po třetí to způsobila napínací kladka. Takže ne stejná závada.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Po delší pauze ohledně mé reklamace puchýřků (červen) jsem konečně celou věc dořešil. Co se týče puchýřků na dveřích, tam jsem se smířil s tím, že je to od kamínků a nechal to opravit na vlastní náklady. Po několika měsíčních peripetiích a dopisováním se Škodou Auto, konečně dorazili technici na posouzení puchýřků 5.tých dveřích na mém Scoutovi. Přivezli si elektronickou lupu, poprvé jsem toto zařízení viděl na vlastní oči a asi nejen já, ale i technici servisu. Docela fajnová věcička, která ukázala, že i puchýřek, kde není viditelný vryp od kamene může být opravdu od poškozené vrstvy laku, zvětšuje to tolikrát, že je krásně vidět škrábance, které na první pohled vypadají jako vlasové, nicméně jsou docela hluboké a způsobí povrchové poškození laku a vrstvy zinku a následně začne povrch dílu korodovat a vytváří puchýře. Po tomto ohledání jsem musel uznat, že se tedy jedná o povrchové poškození. Nicméně pánové ze ŠA, aby prý na mě nebyli tak zlí, provedli ještě ohledání pod osvětlením SPZ a ejhle, tam se objevila na hranách, které nejsou nastříkány barvou rez. Nikdy jsem sufitku v osvětlení SPZ neměnil, takže jsem docela koukal. Řekli, že v těchto místech se prostě rez objevuje. Tudíž závěr byl, že mi budou vyměněny 5.té dveře v rámci záruky :) . Takže jsem nakonec rád, že jsem se nenechal odradit zamítnutím reklamace a vytrval až do konce. Ještě jako bonus si auto prohlédli a poukázali na jim známé místo zadního prachu a blatníku, kde těsnění dveří narušuje vrstvu laku a pomalu jej ošoupe až dojde rovněž ke korozi. Jelikož u mě naznali, že k tomu pomalu dochází, tak mi navrhli, že mi to nechají u servisu bezplatně opravit. Takže to zde píšu, aby si majitelé prohlédli zavčas ty 5.té dveře dokud mají záruku na lak a prorezavění karosérie, určitě to asi má více OII.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja teda nevim, ale podle me dnesni antikorozni ochrana a lak musi odolat poskozeni, ktere neni ani okem viditelne, a nezacit korodovat. Predni kapota dostane desitky ran od sutru, ktere jsou videt pouhym okem i ze tri metru a presto tam puchyrky a koroze nevznikaji.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To s tebou souhlasím, proto jsem se nenechal jen tak odbýt. Podle mě je antikorozní ochrana zadního víka ošizená proto to rezne. Jinak co se týče laku, tak odborníci ze ŠA co mi to kontrolovali říkali, že lak na novém autě je v podstatě "horší" v tom, že je tvrdší a méně pružný než lak, kterým se stříká při opravách apod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
V ‎12‎.‎10‎.‎2015 at 19:30, l79 napsal:

... Přivezli si elektronickou lupu, poprvé jsem toto zařízení viděl na vlastní oči a asi nejen já, ale i technici servisu. Docela fajnová věcička, která ukázala, že i puchýřek, kde není viditelný vryp od kamene může být opravdu od poškozené vrstvy laku, zvětšuje to tolikrát, že je krásně vidět škrábance, které na první pohled vypadají jako vlasové, nicméně jsou docela hluboké a způsobí povrchové poškození laku a vrstvy zinku a následně začne povrch dílu korodovat a vytváří puchýře. Po tomto ohledání jsem musel uznat, že se tedy jedná o povrchové poškození. ...

To nejspíš nebudou žádné škrábance, ale popraskaný lak od koroze. Ani žiletkou neuděláš takový neviditelný škrábanec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...