kuba44 Vloženo 15. leden 2008 Sdílet Vloženo 15. leden 2008 Prosím ostatní majitele FII o radu, případně informace: Cca týden (najeto cca 650 Km, motor stále syrový) vlastním FII 1.4 Ambiente a mám občas problémy zařadit jedničku - páka klade značný odpor a neskočí do pozice, případně skočí ale za doprovodu značného drhnutí, oproti ostatním rychlostem. Někdy pomůže zařadit dvojku a pak znovu jedničku .... doteď jsem jezdil s FI 1.2 a nikdy jsem neměl podobnou zkušenost - u zpátečky se mi to stává u všech škodovek, ale tam je to normální a pomůže vyšlápnout ještě jednou spojku .... Vím že řazení je u FII o něco méně "user-friendly" než u FI, ale toto mi přijde trochu divné - a nechce se mi s novým autem ihned do servisu. Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 15. leden 2008 Sdílet Vloženo 15. leden 2008 Prosím ostatní majitele FII o radu, případně informace: Cca týden (najeto cca 650 Km, motor stále syrový) vlastním FII 1.4 Ambiente a mám občas problémy zařadit jedničku - páka klade značný odpor a neskočí do pozice, případně skočí ale za doprovodu značného drhnutí, oproti ostatním rychlostem. Někdy pomůže zařadit dvojku a pak znovu jedničku .... doteď jsem jezdil s FI 1.2 a nikdy jsem neměl podobnou zkušenost - u zpátečky se mi to stává u všech škodovek, ale tam je to normální a pomůže vyšlápnout ještě jednou spojku ....Vím že řazení je u FII o něco méně "user-friendly" než u FI, ale toto mi přijde trochu divné - a nechce se mi s novým autem ihned do servisu. Díky za rady. Dle mého názoru špatně seřízené lanovody řazení. Seřízení je jednoduché cca 5 minut práce. Jezdil jsem s Roomsterem 1.4 a řazení lahůdka, lepší než v mé Fabii. Nech to seřídit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 15. leden 2008 Sdílet Vloženo 15. leden 2008 (editace) Já bych počkal ještě tak 1000km, možná si to ještě sedne. Když by to pak dělalo i nadále tak do servisu. Editováno: 15. leden 2008, autor: Lancelot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 16. leden 2008 Sdílet Vloženo 16. leden 2008 Mne to robilo tiez zo zaciatku a potom sa to upravilo asi po 1500km. Inac radit jednotku za jazdy chce dost velky cit a treba zosuladit otacky motora a rychlost auta. Takze rozhodne to tam nervat nasilu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 16. leden 2008 Sdílet Vloženo 16. leden 2008 Mne to robilo tiez zo zaciatku a potom sa to upravilo asi po 1500km. Inac radit jednotku za jazdy chce dost velky cit a treba zosuladit otacky motora a rychlost auta. Takze rozhodne to tam nervat nasilu. řadit jedničku za jízdy je pěkná prasárna! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuba44 Vloženo 16. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 16. leden 2008 Jde o zařazení jedničky při rozjezdu, samozřejmě. Dnes mám ujeto o 100 Km více (výhradně jízda po Brně) a měl jsem mírné problémy jen jednou ... a v servise mi taky doporučili počkat ... tak zkusím najet ještě nějakou stovku a uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 16. leden 2008 Sdílet Vloženo 16. leden 2008 byla mi svěřena FII s najetými 2500 km a řazení jako po másle. Počkej ještě pár km a nech seřídit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 17. leden 2008 Sdílet Vloženo 17. leden 2008 řadit jedničku za jízdy je pěkná prasárna! Ja netvrdim, ze to robim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 17. leden 2008 Sdílet Vloženo 17. leden 2008 Ja netvrdim, ze to robim Není na tom nic špatného, pokud jedeš krokem a nerveš tam jedničku násilím, ale počkáš, aby si tam skočila sama. Normálně takto řadím a nevidím v tom problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 17. leden 2008 Sdílet Vloženo 17. leden 2008 Tak tak, ja pri prichode domov tak činím Není na tom nic špatného, pokud jedeš krokem a nerveš tam jedničku násilím, ale počkáš, aby si tam skočila sama. Normálně takto řadím a nevidím v tom problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuba44 Vloženo 27. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 27. Únor 2008 Jen pro doplnění tématu - nakonec tam byla závada, zvrzali mi montáž zamykání zpátečky, naštěstí to dělal přímo prodejce, takže opraveno a už je v pohodě. Teď pro změnu řeším jiný problém - a to cvakání pružin na lamele u spojky. Objevuje se to při pouštění spojky, tedy pokud ji nepustím úplně pooooomaloučku. V servisu jsem to s nimi schválně vyzkoušel na více autech - a jak na potvoru to dělá nejvíc jen to moje!!!! Asi mám ten noční kus, protože i motor je o něco hlučnější než u ostatních 1.4, se kterými jsem jel .... takový hezký "turbo" zvuk při akceleraci + vibrace ... . Ty pružiny nejsou zatím na výměnu lamely, ale štve to, při každém jen malinko rychlejším řazení cvakání. Jednička, cvak, dvojka, cvak, trojka ... když kličkujete městským provozem tak prakticky permanentně cvakáte. Máte někdo podobnou zkušenost? PS: Aktuálně najeto 2000 Km a podruhé v servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Vloženo 27. Únor 2008 Sdílet Vloženo 27. Únor 2008 kuba44: Bohužiaľ, to sa pri Constructe alebo DefendLocku stáva relatívne často - odflákne sa montáž a potom sú problémy. Takisto aj to cvakanie spojky, nedá sa s tým spraviť nič. Na niektorých autách to cvaká, na niektorých nie. Toto je moja štvrtá Fabia (3x F1 + 1x FII), najviac to cvakalo na tej druhej v poradí. Neprešlo to, bolo to počuť rovnako aj po 90tisíc km. Nepotešil som ťa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PMA Vloženo 28. Únor 2008 Sdílet Vloženo 28. Únor 2008 Ja mam spise problem s dvojkou (najeto mam 3500km) proste nekdy tam nechce vubec jit, musim jedine vyslapnout spojku a znova. Setkal se nekdo s tim? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuba44 Vloženo 28. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 28. Únor 2008 kuba44: Bohužiaľ, to sa pri Constructe alebo DefendLocku stáva relatívne často - odflákne sa montáž a potom sú problémy. Takisto aj to cvakanie spojky, nedá sa s tým spraviť nič. Na niektorých autách to cvaká, na niektorých nie. Toto je moja štvrtá Fabia (3x F1 + 1x FII), najviac to cvakalo na tej druhej v poradí. Neprešlo to, bolo to počuť rovnako aj po 90tisíc km. Nepotešil som ťa Nepotěšil si mě, to je pravda . Ještě si ovšem dělám naději - domlouval jsem se servisákem v autosalonu, že tomu nechám ještě 2000 km a pokud by to trvalo nebo se zhoršovalo, tak to pošle přímo na Boleslav - a že by mi to vyměnil. Opravdu mi to cvaká hodně hlasitě, bál jsem se že je tam dokonce něco utrženého ... teď si říkám kéž by bylo - dali by mi novou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitt Vloženo 28. Únor 2008 Sdílet Vloženo 28. Únor 2008 Ja mam spise problem s dvojkou (najeto mam 3500km) proste nekdy tam nechce vubec jit, musim jedine vyslapnout spojku a znova. Setkal se nekdo s tim? Tenhle problém mám s jedničkou i když se to stává jen zřídka. Někdy musím zařadit nejdřív dvojku a pak spátky na jedničku jinak ji tam nedostanu.A většinou je to zrovna na křižovatce když padne zelená. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PMA Vloženo 29. Únor 2008 Sdílet Vloženo 29. Únor 2008 ...A většinou je to zrovna na křižovatce když padne zelená. jj, to znám z jedničkový fábky, vždycky v ten nejvhodnější moment Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kostner Vloženo 13. Duben 2008 Sdílet Vloženo 13. Duben 2008 Mě se to u FI občas taky stávalo, většinou stačilo znovu vyšlápnout spojku. Po 20tis. km to bylo lepší,ale musel jsem si zvyknout. Teď mám už objednanou FII,tak jsem zvědavej jak bude šlapat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 14. Duben 2008 Sdílet Vloženo 14. Duben 2008 (editace) hmm asi bude potreba odlisit, kdyz je to normalni., a staci jen znova vysapnout spojku a "srovnat "kola, aby 1 sedla, a kdy to fat nejde vubec a je treba servis. prvni pripad je normalni, stavalo se mi to u zugula u favorita, formana, felcky FI ,OI, OII i R, neprikadam tomu zadny zvlastni vyznam. Editováno: 25. Duben 2009, autor: Blacky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
muchapuk Vloženo 25. Duben 2009 Sdílet Vloženo 25. Duben 2009 mne to robilo uz na rapidke tak dufam ze na fabke , z 2ky na 1dnotku sa mi moc nechce radit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.Honza. Vloženo 29. Duben 2009 Sdílet Vloženo 29. Duben 2009 (editace) Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, zda teď s odstupem času se řazení zlepšilo, nebo byl nutný servisní zásah. Já mám zatím najeto 800 km. Díky Honza Editováno: 29. Duben 2009, autor: .Honza. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miro 2 Vloženo 5. Květen 2009 Sdílet Vloženo 5. Květen 2009 Také mám 1,4 FII Combi a s jedničkou jsem ze začátku dost soupeřil, někdy to vypadalo jako když jsem úplnej začátečnik. Prostě jsem ji tam nedal nadoraz a ona se vrátila zpět. Teď mám již za sebou 3000km a zdá se to lepší, ale občas se stane, že tam nejde. Vždy se však jedná o rozjezd z klidu, pomůžu si tím, že ji podržím a přitom pomalu pouštím spojku, a ona si tam tu cestičku krásně najde., podobně se zpátečkou.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 5. Květen 2009 Sdílet Vloženo 5. Květen 2009 (editace) Nejde ti to takhle přes zuby? Já mám větší problémy jenom se zpátečkou. Stačí párkrát vyšlápnout spojku a docela to jde. Upřímně jsem ale trochu zklamaný z řazení u FII. Všude píšou, jaký je oproti konkurenci řazení hladké, ale mě to moc nepřesvědčilo. Sice nevím, jaké má konkurence řazení, ale můj starej favorit ho má mnohem hladší. Editováno: 5. Květen 2009, autor: mambo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 5. Květen 2009 Sdílet Vloženo 5. Květen 2009 no nevím teda, můžu srovnávat s favoritem a s peugetotem 207 a na FII nemá zdaleka ani jedno, ten peugeot ma řazení oproti fábce fakt o dost horší, taková guma to je,.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mambo Vloženo 6. Květen 2009 Sdílet Vloženo 6. Květen 2009 (editace) U toho favorita mi jdou rychlosti úplně hladce bez jakýchkoliv problémů, což se o fabii říct moc nedá. Nejhorší je to s tou zpátečkou. Občas taky mívám problémy s jedničkou a dvojkou. Úplně bez problémů jdou 3, 4, 5. Jak jsem psal, s konkurencí zkušenosti moc nemám a s francouzskými auty vůbec, tak s nima to srovnávat nemůžu. Editováno: 6. Květen 2009, autor: mambo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 6. Květen 2009 Sdílet Vloženo 6. Květen 2009 (editace) no na naší Fábce občas nejde narvat dvojka a také někdy trojka a taky se mi poslední dobou občas stane, že přepočítám zuby převodovky , ale to bude tím, že se mi to povede nepečlivě zařadit, jinak mi to přijde celkem v poho Editováno: 6. Květen 2009, autor: HjM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.