Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Prosím ostatní majitele FII o radu, případně informace: Cca týden (najeto cca 650 Km, motor stále syrový) vlastním FII 1.4 Ambiente a mám občas problémy zařadit jedničku - páka klade značný odpor a neskočí do pozice, případně skočí ale za doprovodu značného drhnutí, oproti ostatním rychlostem. Někdy pomůže zařadit dvojku a pak znovu jedničku .... doteď jsem jezdil s FI 1.2 a nikdy jsem neměl podobnou zkušenost - u zpátečky se mi to stává u všech škodovek, ale tam je to normální a pomůže vyšlápnout ještě jednou spojku ....

Vím že řazení je u FII o něco méně "user-friendly" než u FI, ale toto mi přijde trochu divné - a nechce se mi s novým autem ihned do servisu.

Díky za rady.

Vloženo
Prosím ostatní majitele FII o radu, případně informace: Cca týden (najeto cca 650 Km, motor stále syrový) vlastním FII 1.4 Ambiente a mám občas problémy zařadit jedničku - páka klade značný odpor a neskočí do pozice, případně skočí ale za doprovodu značného drhnutí, oproti ostatním rychlostem. Někdy pomůže zařadit dvojku a pak znovu jedničku .... doteď jsem jezdil s FI 1.2 a nikdy jsem neměl podobnou zkušenost - u zpátečky se mi to stává u všech škodovek, ale tam je to normální a pomůže vyšlápnout ještě jednou spojku ....

Vím že řazení je u FII o něco méně "user-friendly" než u FI, ale toto mi přijde trochu divné - a nechce se mi s novým autem ihned do servisu.

Díky za rady.

Dle mého názoru špatně seřízené lanovody řazení. Seřízení je jednoduché cca 5 minut práce. Jezdil jsem s Roomsterem 1.4 a řazení lahůdka, lepší než v mé Fabii. Nech to seřídit.

Vloženo

Mne to robilo tiez zo zaciatku a potom sa to upravilo asi po 1500km. Inac radit jednotku za jazdy chce dost velky cit a treba zosuladit otacky motora a rychlost auta. Takze rozhodne to tam nervat nasilu.

Vloženo
Mne to robilo tiez zo zaciatku a potom sa to upravilo asi po 1500km. Inac radit jednotku za jazdy chce dost velky cit a treba zosuladit otacky motora a rychlost auta. Takze rozhodne to tam nervat nasilu.

řadit jedničku za jízdy je pěkná prasárna!

Vloženo

Jde o zařazení jedničky při rozjezdu, samozřejmě. Dnes mám ujeto o 100 Km více (výhradně jízda po Brně) a měl jsem mírné problémy jen jednou ... a v servise mi taky doporučili počkat ... tak zkusím najet ještě nějakou stovku a uvidíme.

Vloženo
Ja netvrdim, ze to robim ;)

Není na tom nic špatného, pokud jedeš krokem a nerveš tam jedničku násilím, ale počkáš, aby si tam skočila sama. Normálně takto řadím a nevidím v tom problém.

Vloženo

Tak tak, ja pri prichode domov tak činím

Není na tom nic špatného, pokud jedeš krokem a nerveš tam jedničku násilím, ale počkáš, aby si tam skočila sama. Normálně takto řadím a nevidím v tom problém.
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Jen pro doplnění tématu - nakonec tam byla závada, zvrzali mi montáž zamykání zpátečky, naštěstí to dělal přímo prodejce, takže opraveno a už je v pohodě. Teď pro změnu řeším jiný problém - a to cvakání pružin na lamele u spojky. Objevuje se to při pouštění spojky, tedy pokud ji nepustím úplně pooooomaloučku. V servisu jsem to s nimi schválně vyzkoušel na více autech - a jak na potvoru to dělá nejvíc jen to moje!!!! Asi mám ten noční kus, protože i motor je o něco hlučnější než u ostatních 1.4, se kterými jsem jel .... takový hezký "turbo" zvuk při akceleraci :( + vibrace ... .

Ty pružiny nejsou zatím na výměnu lamely, ale štve to, při každém jen malinko rychlejším řazení cvakání. Jednička, cvak, dvojka, cvak, trojka ... když kličkujete městským provozem tak prakticky permanentně cvakáte. Máte někdo podobnou zkušenost?

PS: Aktuálně najeto 2000 Km a podruhé v servisu. :076

Vloženo

kuba44: Bohužiaľ, to sa pri Constructe alebo DefendLocku stáva relatívne často - odflákne sa montáž a potom sú problémy. Takisto aj to cvakanie spojky, nedá sa s tým spraviť nič. Na niektorých autách to cvaká, na niektorých nie. Toto je moja štvrtá Fabia (3x F1 + 1x FII), najviac to cvakalo na tej druhej v poradí. Neprešlo to, bolo to počuť rovnako aj po 90tisíc km. Nepotešil som ťa :ph34r:

Vloženo

Ja mam spise problem s dvojkou (najeto mam 3500km) proste nekdy tam nechce vubec jit, musim jedine vyslapnout spojku a znova. Setkal se nekdo s tim?

Vloženo
kuba44: Bohužiaľ, to sa pri Constructe alebo DefendLocku stáva relatívne často - odflákne sa montáž a potom sú problémy. Takisto aj to cvakanie spojky, nedá sa s tým spraviť nič. Na niektorých autách to cvaká, na niektorých nie. Toto je moja štvrtá Fabia (3x F1 + 1x FII), najviac to cvakalo na tej druhej v poradí. Neprešlo to, bolo to počuť rovnako aj po 90tisíc km. Nepotešil som ťa :ph34r:

Nepotěšil si mě, to je pravda kol119. Ještě si ovšem dělám naději - domlouval jsem se servisákem v autosalonu, že tomu nechám ještě 2000 km a pokud by to trvalo nebo se zhoršovalo, tak to pošle přímo na Boleslav - a že by mi to vyměnil. Opravdu mi to cvaká hodně hlasitě, bál jsem se že je tam dokonce něco utrženého ... teď si říkám kéž by bylo - dali by mi novou.

Vloženo
Ja mam spise problem s dvojkou (najeto mam 3500km) proste nekdy tam nechce vubec jit, musim jedine vyslapnout spojku a znova. Setkal se nekdo s tim?

Tenhle problém mám s jedničkou i když se to stává jen zřídka. Někdy musím zařadit nejdřív dvojku a pak spátky na jedničku jinak ji tam nedostanu.A většinou je to zrovna na křižovatce když padne zelená. :feve:

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Mě se to u FI občas taky stávalo, většinou stačilo znovu vyšlápnout spojku. Po 20tis. km to bylo lepší,ale musel jsem si zvyknout. Teď mám už objednanou FII,tak jsem zvědavej jak bude šlapat

Vloženo (editace)

hmm asi bude potreba odlisit, kdyz je to normalni., a staci jen znova vysapnout spojku a "srovnat "kola, aby 1 sedla, a kdy to fat nejde vubec a je treba servis. prvni pripad je normalni, stavalo se mi to u zugula u favorita, formana, felcky FI ,OI, OII i R, neprikadam tomu zadny zvlastni vyznam. :palec2:

Editováno: , autor: Blacky
  • o 1 rok později...
Vloženo (editace)

Dobrý den,

chtěl jsem se zeptat, zda teď s odstupem času se řazení zlepšilo, nebo byl nutný servisní zásah.

Já mám zatím najeto 800 km.

Díky Honza

Editováno: , autor: .Honza.
Vloženo

Také mám 1,4 FII Combi a s jedničkou jsem ze začátku dost soupeřil, někdy to vypadalo jako když jsem úplnej začátečnik. Prostě jsem ji tam nedal nadoraz a ona se vrátila zpět. Teď mám již za sebou 3000km a zdá se to lepší, ale občas se stane, že tam nejde. Vždy se však jedná o rozjezd z klidu, pomůžu si tím, že ji podržím a přitom pomalu pouštím spojku, a ona si tam tu cestičku krásně najde., podobně se zpátečkou.. :palec2:

Vloženo (editace)

Nejde ti to takhle přes zuby? Já mám větší problémy jenom se zpátečkou. Stačí párkrát vyšlápnout spojku a docela to jde.

Upřímně jsem ale trochu zklamaný z řazení u FII. Všude píšou, jaký je oproti konkurenci řazení hladké, ale mě to moc

nepřesvědčilo. Sice nevím, jaké má konkurence řazení, ale můj starej favorit ho má mnohem hladší.

Editováno: , autor: mambo
Vloženo

no nevím teda, můžu srovnávat s favoritem a s peugetotem 207 a na FII nemá zdaleka ani jedno, ten peugeot ma řazení oproti fábce fakt o dost horší, taková guma to je,..

Vloženo (editace)

U toho favorita mi jdou rychlosti úplně hladce bez jakýchkoliv problémů, což se o fabii říct moc nedá. Nejhorší je to s tou

zpátečkou. Občas taky mívám problémy s jedničkou a dvojkou. Úplně bez problémů jdou 3, 4, 5. Jak jsem psal,

s konkurencí zkušenosti moc nemám a s francouzskými auty vůbec, tak s nima to srovnávat nemůžu.

Editováno: , autor: mambo
Vloženo (editace)

no na naší Fábce občas nejde narvat dvojka a také někdy trojka a taky se mi poslední dobou občas stane, že přepočítám zuby převodovky :feve: , ale to bude tím, že se mi to povede nepečlivě zařadit, jinak mi to přijde celkem v poho

Editováno: , autor: HjM

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...