NoNeX Vloženo 17. leden 2008 Sdílet Vloženo 17. leden 2008 (editace) Zdar, lidi, chtěl bych se vás zeptat, zda někdo neví proč při zahřátém motoru na provozní teplotu mi ukazatel teploty spadne na nulu nebo na polovinu provozní teploty a poté se opět dostane na provotní teplotu a udrží se tam a nebo zůstane na nule. Díky za rady Editováno: 17. leden 2008, autor: NoNeX Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FilipV Vloženo 18. leden 2008 Sdílet Vloženo 18. leden 2008 Viděl bych to spíš na vadné čidlo teploty, nebo jen špatný kontakt na jeho svorkovnici - sundat konektor, kouknout jestli nejsou nějak uvolněné nebo poškozené dráty, vyčistit a popřípadě prostříknout nějakým přípravkem. Když tak diagnostika by mohla napovědět více ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaman Vloženo 18. leden 2008 Sdílet Vloženo 18. leden 2008 vyměn čidlo!je pak i problém se starty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NoNeX Vloženo 18. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 18. leden 2008 Díky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavio Vloženo 26. leden 2008 Sdílet Vloženo 26. leden 2008 U mna bolo to iste, cidlo vymenene a fachame dalej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NoNeX Vloženo 19. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 19. Únor 2008 (editace) Ukazatel teploty ožil, pohybuje se krásně plynule a ukazuje správnou teplotu, stačilo jen lehce s nimi pohnout a bylo vše vyřešeno. Vadou byl nejspíš špatný kontakt. Editováno: 19. Únor 2008, autor: NoNeX Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LuVIrs Vloženo 7. Duben 2008 Sdílet Vloženo 7. Duben 2008 Chtěl bych poprosit jestli nemá někdo zkušenost jedná se o 1.8T začala mi blbnout teplota.. zahřátí na provoz. teplotu běžně kolem 3-4km, pak to začalo blbnout... dokonce i 9 km a rafička ani ne ve čtvrtce.. říkal jsem si asi čidlo teploty, jenže pak zas to bylo normální 4km a zahřáto. Poslední cesta kterou jsem jel 20km tak v cíli byla rafička v pulce mezi45-90°C jel jsem rychleji, takže kdyby to byl termostat tak by to mělo byt za tu cestu zahřáté i kdyby byl celou dobu otevřený??(po zastaveni jsem setrval v autě par minut a rafička se při zhasnutem motoru na tu provozku dostala) Dneska jsem zkusil ujet 2 km na 2 3000otáček a sáhnout na chladič.. měl stejnou teplotu jak hadice typl bych to tak na 40°C možná vic a rafička v budíku se sotva pohla.. Mám se zaměřit na čidlo nebo termostat?? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 7. Duben 2008 Sdílet Vloženo 7. Duben 2008 Tohle bych viděl na stále otevřenej termostat. Když stojíš na místě a není to chlazené náporem vzduchu, tak se to v pohodě zahřeje, jakmile se rozjedeš, tak padá teplota. Takže já bych řekl vyměnit termostat. Zrovna něco podobného řeším na kámošovo Oktě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LuVIrs Vloženo 7. Duben 2008 Sdílet Vloženo 7. Duben 2008 (editace) Taky si to myslím.. a dá se vyměnit aniž bych sundal alternátor a věci okolo? Až na tom zbytečně netrávím hodiny.. Místa tam je málo ale jak se sundá ten plech co drží plast, tak by to možná mohlo jít.. ale chtěl bych slyšet někoho kdo to dělá až nezjistím v pulce práce, že ho stejně budu muset sundat. Editováno: 6. Červenec 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FilipV Vloženo 9. Duben 2008 Sdílet Vloženo 9. Duben 2008 Alternátor se musí rozdělat, ale nemusí se odpojovat od kabelů, stačí ho sejmout z držáku a odsunout vedle. S nerozdělaným alternátorem by se nešlo dostat pořádně na ten druhej šroub u termostatu a pak i ten plastový nátrubek s O kroužkem by se špatně usazoval zpátky, takže alternátor určitě rozdělat. A doporučuju koupit origo termostat, cena něco přes 1000,- s neorigo termostaty už sem si užil svoje, jeden vydržel asi tři měsíce a druhej ani ne den a pak zůstal pootevřený ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 9. Duben 2008 Sdílet Vloženo 9. Duben 2008 Jen takovej malej dotaz, nemá náhodou 1,8T elektronickej termostat??? Co já vím tak ano... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FilipV Vloženo 9. Duben 2008 Sdílet Vloženo 9. Duben 2008 Co vím já a mám odzkoušeno na vlastní kůži tak 1,8T AGU má obyčejnej termostat ... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukascheck Vloženo 9. Duben 2008 Sdílet Vloženo 9. Duben 2008 1,8 T má normální termostat to 1,6 75KW BFQ a tuším že AVU-tím si nejsem jist že je to 1,6 tak Ti mají ten elektronickej paskvil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 5. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2008 ahoj nechce se mi zakládat nové téma,mám takovýhle problém: Dnes jsem s autem jezdil od rána,spíše kratší trasy,auto normálně startovalo,jelo a vše ok. Po cestě domů jsem stál na semaforech, blikla zelená a já chtěl předjet jedno auto v druhém pruhu, zrychluji a najednou auto ztratilo výkon,teplota jela nahoru jak zběsilá,zajel jsem ke kraji a zkoušel nechat motor běžet,aby se schladil. oba větráky běžely, ale teplota neustále stoupala, tak sem motor radši vypnul a nechal jsem puštěnou pouze baterku. překontroloval jsem obvyklé věci, větráky jedou oba, pojisty, chladící kapalina je v míře, olej taky v míře, nic nikde neuniká, po vypnutí, když běží větráky motor rychle chladne. došel jsem tedy k názoru, že se mi zřejmě kousnul zavřený termostat a proto se auto přehřívá. můžu se samozřejmě mýlit, tak bych chtěl poprosit o radu děkuju vám moc za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 6. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2008 nikdo nic?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 6. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2008 Moze to byt aj odidena vodna pumpa. Bola menena pri vymene rozvodov? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 6. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2008 rozvody mám ve 180 tisících a a sem těsně za půlkou,je možný, žře by to mohlo být těsnění pod hlavou? třeba, že by bylo podfouklý a cpalo by to bublinu do chladící soustavy? dbes jsem s tím zkoušelk jet do garáže, plus teda ještě testovačka se zahřítím, tak než se tomu začlo šlapat po krku tak teplotu držela normálně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.