lars Vloženo 4. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 4. Únor 2008 Ale stále neviem, či automatika sama hýbe klapkou podla nasavenej teploty /napr.spočiatku kúri na max. a potom ubere na nastavenú teplotu/, alebo klapka sa sama od seba nikdy ani nepohne. Na túto otázku mi v servise povedali, aby som to výskúšal u auta, kde je servomotor v poriadku. Vraj ani oni to presne nevedia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inya Vloženo 4. Únor 2008 Sdílet Vloženo 4. Únor 2008 Ano klimoška si hýbe s klapkou mísení podle vyhodnocení ze všech čtyřech čidel. Takže když nastavíš třeba 20°C a venku bude 0°C, tak bude nejprve topit jak blázen a postupně se přivírat teplý vzduch až bude na čidle interiéru cca 20°C. Když bude venku 30°C a nebude zapnutý kompresor bude teplý vzduch úplně uzavřen. Pokud pustíš kompresor, klimoška nastaví výkon kompresoru a postupuje opačně než při ohřívání interiéru (jen ještě mění výkon kompresoru). Jak je přesně udělanej ten program na řízení tý klapky ti nepovím, ale snad jsem to popsal dostatečně. Vadná mísící klapka se dá zjistit na VAGu podle naměřených a požadovaných hodnot... - o tomto tu i najdeš další info. Ale nikde jsem nenašel, že by se dala klimoška nějak přizpůsobit, maximálně provést základní nastavení. Doufám, že už stačí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 4. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 4. Únor 2008 Jasné ďakujem, teraz je mi to už jasné. Teraz už len rozhodnúť či sa dať na výmenu serva, alebo to iba prečistiť ako tu už bolo písané, len vďaka náročnosti rozoberania ma to odrádza z tým niečo robiť. V servise to však robiť nenechám. Tie servá existujú iba originály? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 4. Únor 2008 Sdílet Vloženo 4. Únor 2008 A to ma kazda Fabia to cidlo?Lebo sa mi to dako nezda... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 4. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 4. Únor 2008 Iba Fabie s klimatizáciou. Bez klími majú iba čidlá na výstupe vzduchu v stredovom panely a na výstupe vzduchu dole pri nohách vodiča. Automatické dolaďovanie teploty interiéru by však malo fungovať aj tu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 4. Únor 2008 Sdílet Vloženo 4. Únor 2008 Hmmm,tak to uz ano Inak Lars,ides do toho rozoberania ?Bol by som velmi zvedavy,ci je to mozne opravit v domacich podmienkach Zrovna 4klacky sa mi nechcu vyhadzovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 4. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 4. Únor 2008 som elektrikár nebojím sa to rozobrať, ale tiež sa mi nechce kupovať to servo nové a iba vyčistiť je neistý výsledok a kopa roboty okolo toho. Možno keby som zohnal za lepšiu sumu tak by som do toho išiel. Mimochodom tu na fóre je aj velmi pekný popis ako na to, aj s fotkami, je to fakt makačka aspoň na 5 hodín. Pre šikovných je to vraj robota na 2 hodiny a bez rozoberania palubky, asi dám dole ten plast pod zapalovaním a kuknem na to. to je návod, na konci je popis ako na to bez demontáže palubky, no neviem či sa to fakt dá : topení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inya Vloženo 5. Únor 2008 Sdílet Vloženo 5. Únor 2008 Iba Fabie s klimatizáciou. Bez klími majú iba čidlá na výstupe vzduchu v stredovom panely a na výstupe vzduchu dole pri nohách vodiča. Automatické dolaďovanie teploty interiéru by však malo fungovať aj tu. Teď jsem tě nepochopil. K čemu jsou údajná čidla u aut bez klimatizace, když se mísící klapka nastavuje mechanicky pomocí ručního pohonu? - U aut bez klimy žádná čidla nejsou. Ledaže za čidla považuješ řidiče a spolujezdce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 5. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2008 (editace) Tá miešacia klapka je aj u auto bez klímy a nastavovanie teploty interiéru je u auta bez klímy aj s klímou úplne totožné. Pozeral som do DP a nezdá sa mi žeby sa u fabii bez klimy miešanie vzduchu dialo mechanicky, napr bovdenom ako u felicie. Je tam podla mňa servomotor. Editováno: 5. Únor 2008, autor: lars Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mode Vloženo 6. Únor 2008 Sdílet Vloženo 6. Únor 2008 Tá miešacia klapka je aj u auto bez klímy a nastavovanie teploty interiéru je u auta bez klímy aj s klímou úplne totožné.Pozeral som do DP a nezdá sa mi žeby sa u fabii bez klimy miešanie vzduchu dialo mechanicky, napr bovdenom ako u felicie. Je tam podla mňa servomotor. myslím že namáš pravdu. Bez klimy je tam bowden Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 6. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 6. Únor 2008 V DP som to hladal a všade som našiel iba ovládanie klapiek cez servomotor. Niekde som už síce počul, že u aut bez klímy sú tam bowdeny, ale neviem to isto. Ak by tam boli bowdeny tak je kúrenie vlastne iba mechanické. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 6. Únor 2008 Sdílet Vloženo 6. Únor 2008 To máš pravdu, ale opravdu na ovládání teploty je tam opravdu bowden... V DP (aspoň v tý co mám já) je to rozděleno na "topení bez klimatizace" a "topení s klimatizací". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 6. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 6. Únor 2008 Já mám v DP iba česť nazvanú Topení a klimatizace a tam je servo. Nevieš sem prosím hodiť ten obrázok z DP kde sú tie bovdeny.Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 6. Únor 2008 Sdílet Vloženo 6. Únor 2008 Večer to sem hodim, jestli nezapomenu... Jo, této části to je - jak topení s klimou, tak bez ní. Přečti si celý rejtřík na začátku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 6. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 6. Únor 2008 Asi som to našiel. OK je to bowdwn. Takže u auta bez klímy je to proste mechanika, aspoň sa nepokazí ten servomotor ako u mňa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 6. Únor 2008 Sdílet Vloženo 6. Únor 2008 A jako u mě... Jo, to je ta stránka... Jedině někde sehnat ty trimry co jsou vydřený - nevíte kdo je vyrábí? Přžípadně nějak opravit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 6. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 6. Únor 2008 Neviem ako sú tie trimre poškodené, či má bežec iba zlý kontakt, alebo je odporová dráha predretá ? Kontakt by šlo opraviť, dráhu očistiť isoprophyl-alkoholom a lahko natrieť vodivou vazelinou a kontakt mierne napružiť, ale predretú odporovú dráhu žial už nikto neopraví. Videl to niekto na vlastné oči ako je to poškodené ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 6. Únor 2008 Sdílet Vloženo 6. Únor 2008 A co vyběhlou dráhu opravit nejsou nějaký "grafitový, apod." spreje/laky? běžec by jít přihnou mělo - pokud to ty bejci zase chytře nezatavili... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 6. Únor 2008 Sdílet Vloženo 6. Únor 2008 A uz som sa stratil ja ubohy geodet...hlavne chlapi napiste ci to ide opravit,alebo si mam ist odniest do autorizaku 4t Sk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 7. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 7. Únor 2008 No mne hovoriliv servise, že iba to servo stojí cca 3900 Sk bez roboty. Čislo by malo byť 6Q1 819 453B. Robota ešte aspoň 1500 Sk. To servo sa síce dá objednať inde aj lacnejšie/cca 3000Sk/,ale neni isté, že bude pasovať, lebo sa vraj vyrábalo viac variant. Ja to vidím asi tak, že skúsiť demontovať, opraviť a zložiť a možno ušetríme 5500 Sk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 7. Únor 2008 Sdílet Vloženo 7. Únor 2008 No mne hovoriliv servise, že iba to servo stojí cca 3900 Sk bez roboty. Čislo by malo byť 6Q1 819 453B. Robota ešte aspoň 1500 Sk. To servo sa síce dá objednať inde aj lacnejšie/cca 3000Sk/,ale neni isté, že bude pasovať, lebo sa vraj vyrábalo viac variant. Ja to vidím asi tak, že skúsiť demontovať, opraviť a zložiť a možno ušetríme 5500 Sk. Nieje jednoduchsie skocit na vrakac a demontovat to z ineho auta? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 7. Únor 2008 Sdílet Vloženo 7. Únor 2008 Jenže to může být to samý... muselo by to být jedině "nový" auto. Teď už prý dělají nějaké modifikované provedení které tak nezlobí... Za dvě serva dát 7tis. se mi nechce... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 7. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 7. Únor 2008 Keby netrebalo robiť tú neskutočnú rozoberačku, tak aj skúsim tem vrakáč, ale rozoberať to pri mojom šťastí dvakrát sa mi nechce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 7. Únor 2008 Sdílet Vloženo 7. Únor 2008 Pod kaslíkem spolujezdce je to lehce přístupný. Ty serva budou snad stejný né? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lars Vloženo 7. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 7. Únor 2008 Hovoríme tu o serve V68 a to je na opačnej strane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.