Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

  • Autor

Ale stále neviem, či automatika sama hýbe klapkou podla nasavenej teploty /napr.spočiatku kúri na max. a potom ubere na nastavenú teplotu/, alebo klapka sa sama od seba nikdy ani nepohne. Na túto otázku mi v servise povedali, aby som to výskúšal u auta, kde je servomotor v poriadku. Vraj ani oni to presne nevedia.

Ano klimoška si hýbe s klapkou mísení podle vyhodnocení ze všech čtyřech čidel.

Takže když nastavíš třeba 20°C a venku bude 0°C, tak bude nejprve topit jak blázen a postupně se přivírat teplý vzduch až bude na čidle interiéru cca 20°C. Když bude venku 30°C a nebude zapnutý kompresor bude teplý vzduch úplně uzavřen. Pokud pustíš kompresor, klimoška nastaví výkon kompresoru a postupuje opačně než při ohřívání interiéru (jen ještě mění výkon kompresoru).

Jak je přesně udělanej ten program na řízení tý klapky ti nepovím, ale snad jsem to popsal dostatečně.

Vadná mísící klapka se dá zjistit na VAGu podle naměřených a požadovaných hodnot... - o tomto tu i najdeš další info.

Ale nikde jsem nenašel, že by se dala klimoška nějak přizpůsobit, maximálně provést základní nastavení.

Doufám, že už stačí... :feve:

  • Autor

Jasné ďakujem, teraz je mi to už jasné. Teraz už len rozhodnúť či sa dať na výmenu serva, alebo to iba prečistiť ako tu už bolo písané, len vďaka náročnosti rozoberania ma to odrádza z tým niečo robiť. V servise to však robiť nenechám. Tie servá existujú iba originály?

A to ma kazda Fabia to cidlo?Lebo sa mi to dako nezda... :feve:

  • Autor

Iba Fabie s klimatizáciou. Bez klími majú iba čidlá na výstupe vzduchu v stredovom panely a na výstupe vzduchu dole pri nohách vodiča. Automatické dolaďovanie teploty interiéru by však malo fungovať aj tu.

Hmmm,tak to uz ano ;):D

Inak Lars,ides do toho rozoberania ?Bol by som velmi zvedavy,ci je to mozne opravit v domacich podmienkach Zrovna 4klacky sa mi nechcu vyhadzovat ;)

  • Autor

som elektrikár nebojím sa to rozobrať, ale tiež sa mi nechce kupovať to servo nové a iba vyčistiť je neistý výsledok a kopa roboty okolo toho. Možno keby som zohnal za lepšiu sumu tak by som do toho išiel.

Mimochodom tu na fóre je aj velmi pekný popis ako na to, aj s fotkami, je to fakt makačka aspoň na 5 hodín. Pre šikovných je to vraj robota na 2 hodiny a bez rozoberania palubky, asi dám dole ten plast pod zapalovaním a kuknem na to.

to je návod, na konci je popis ako na to bez demontáže palubky, no neviem či sa to fakt dá : topení

Iba Fabie s klimatizáciou. Bez klími majú iba čidlá na výstupe vzduchu v stredovom panely a na výstupe vzduchu dole pri nohách vodiča. Automatické dolaďovanie teploty interiéru by však malo fungovať aj tu.

Teď jsem tě nepochopil. :kuk: K čemu jsou údajná čidla u aut bez klimatizace, když se mísící klapka nastavuje mechanicky pomocí ručního pohonu? - U aut bez klimy žádná čidla nejsou. :palec2: Ledaže za čidla považuješ řidiče a spolujezdce lol

  • Autor

Tá miešacia klapka je aj u auto bez klímy a nastavovanie teploty interiéru je u auta bez klímy aj s klímou úplne totožné.

Pozeral som do DP a nezdá sa mi žeby sa u fabii bez klimy miešanie vzduchu dialo mechanicky, napr bovdenom ako u felicie.

Je tam podla mňa servomotor.

Upraveno od lars

Tá miešacia klapka je aj u auto bez klímy a nastavovanie teploty interiéru je u auta bez klímy aj s klímou úplne totožné.

Pozeral som do DP a nezdá sa mi žeby sa u fabii bez klimy miešanie vzduchu dialo mechanicky, napr bovdenom ako u felicie.

Je tam podla mňa servomotor.

myslím že namáš pravdu. Bez klimy je tam bowden

  • Autor

V DP som to hladal a všade som našiel iba ovládanie klapiek cez servomotor. Niekde som už síce počul, že u aut bez klímy sú tam bowdeny, ale neviem to isto.

Ak by tam boli bowdeny tak je kúrenie vlastne iba mechanické.

To máš pravdu, ale opravdu na ovládání teploty je tam opravdu bowden...

V DP (aspoň v tý co mám já) je to rozděleno na "topení bez klimatizace" a "topení s klimatizací".

  • Autor

Já mám v DP iba česť nazvanú Topení a klimatizace a tam je servo. Nevieš sem prosím hodiť ten obrázok z DP kde sú tie bovdeny.Díky.

Večer to sem hodim, jestli nezapomenu...

Jo, této části to je - jak topení s klimou, tak bez ní. Přečti si celý rejtřík na začátku...

  • Autor
post-10764-1202285886_thumb.jpgAsi som to našiel. OK je to bowdwn. Takže u auta bez klímy je to proste mechanika, aspoň sa nepokazí ten servomotor ako u mňa.

A jako u mě... :feve:

Jo, to je ta stránka...

Jedině někde sehnat ty trimry co jsou vydřený - nevíte kdo je vyrábí? Přžípadně nějak opravit...

  • Autor

Neviem ako sú tie trimre poškodené, či má bežec iba zlý kontakt, alebo je odporová dráha predretá ? Kontakt by šlo opraviť, dráhu očistiť isoprophyl-alkoholom a lahko natrieť vodivou vazelinou a kontakt mierne napružiť, ale predretú odporovú dráhu žial už nikto neopraví. Videl to niekto na vlastné oči ako je to poškodené ?

A co vyběhlou dráhu opravit nejsou nějaký "grafitový, apod." spreje/laky? běžec by jít přihnou mělo - pokud to ty bejci zase chytře nezatavili...

A uz som sa stratil :D ja ubohy geodet...hlavne chlapi napiste ci to ide opravit,alebo si mam ist odniest do autorizaku 4t Sk.

  • Autor

No mne hovoriliv servise, že iba to servo stojí cca 3900 Sk bez roboty. Čislo by malo byť 6Q1 819 453B. Robota ešte aspoň 1500 Sk. To servo sa síce dá objednať inde aj lacnejšie/cca 3000Sk/,ale neni isté, že bude pasovať, lebo sa vraj vyrábalo viac variant. Ja to vidím asi tak, že skúsiť demontovať, opraviť a zložiť a možno ušetríme 5500 Sk.

No mne hovoriliv servise, že iba to servo stojí cca 3900 Sk bez roboty. Čislo by malo byť 6Q1 819 453B. Robota ešte aspoň 1500 Sk. To servo sa síce dá objednať inde aj lacnejšie/cca 3000Sk/,ale neni isté, že bude pasovať, lebo sa vraj vyrábalo viac variant. Ja to vidím asi tak, že skúsiť demontovať, opraviť a zložiť a možno ušetríme 5500 Sk.

Nieje jednoduchsie skocit na vrakac a demontovat to z ineho auta?

Jenže to může být to samý... muselo by to být jedině "nový" auto. Teď už prý dělají nějaké modifikované provedení které tak nezlobí...

Za dvě serva dát 7tis. se mi nechce... :feve:

  • Autor

Keby netrebalo robiť tú neskutočnú rozoberačku, tak aj skúsim tem vrakáč, ale rozoberať to pri mojom šťastí dvakrát sa mi nechce.

Pod kaslíkem spolujezdce je to lehce přístupný. Ty serva budou snad stejný né?

  • Autor

Hovoríme tu o serve V68 a to je na opačnej strane.

post-10764-1202285886_thumb.jpg

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.