Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

pánové, od nákupu auta se potýkám s následujícími problémy.

Již od začátku mám trápení s fabii 1,4 16V, auto je líné, nechce jít za plynem. Pokud chci plný výkon při plné akceleraci, tak se mi to zdá jakoby přidušený a vůbec se tomu nechce.(jako bych za sebou táhl roztažený padák).

Do 5 000 km se to chovalo stejně. Pak se něco uvolnilo a auto se rozjelo, ale jen chvíli a pak se stav opět uvedel do původního. (pohybuje se to tak 70% nejetí - spotřeba 7 - 8 a 30%jetí.- spoteba kolem 6,5). Takže výsledek je asi okolo 7.

Připomíná mi to dojezdový režim při poruše zařízení. Byl jsem ve dvou značkových servisech, v jednom provedli výměnu filtru a ve druhém výměnu čerpadla benzínu. Po druhém zásahu auto ujelo cca 350 km a stav se opět vrátil do původního stavu.

Nyní má najeto 20 000 km. rozjely se pouze ložiska, ale auto se chová pořád stejně.

Jediné co ještě momentálně trochu zabere je zapnout klimatizaci. Alespoň to chce za plynem, a když tomu přišlápnete, tak to má snahu jít dopředu. Ale samozřejmně se spotřebou nahoru.

Navrhoval jsem v servisech, aby vyměnili jednotku, a tak se zjistilo, zda je dobrá. Doposud hledají závadu někde jinde, a nenacházení.

Taktéž se projevuje závada s klepáním motoru jak za studena(mlátí to fakt jako diesel), tak za tepla. Měl jsem před tímto vozem fabii 1,2 47kW a ta neměla takové závady a šlapala jako hodinky (potichoučku), spotřeba okolo 6 lítrů.

Pokud Vás někoho něco napadne, napište. Dík

Vloženo

tankujes N 98 palivo ?

ked ti to klepe preco netrvas na vymene zdvihatiek ?

skrtiaca klapka funguje tak ako ma ?

neskusali menit sviecky ?

v RJ by som dal prehrat novy soft.

skusal si auto niekde prevetrat a roztahat ?

ono je jasne ze ked to budes tocit tak spotreba bude vyssia, tam nie je co riesit.

p.s.: nejazdis ty nahodou zo zatiahnutou rucnou.

Vloženo

tak to co pises je fakt divny.Ja mam najeto 125000km a auto jede jak ma a motor naprosto ok.To co popisujes je jakoby ti brzdila zadni naprava nic jinyho nemuze udelat pocit jako by jsi tahl padak

Vloženo
ked nevedia najst zavadu tak nech ti ju vymenia celu. v ramci zaruky.

Přesně tak, možná bych třeba ještě zkusil dojet na brzdu a jít tam s tím protokolem, teda pokud naměří nižší hodnoty, a udělat jim pořádnej vítr ;)

A to co ti napsal houmr udělej ;)

Vloženo
tankujes N 98 palivo ?

ked ti to klepe preco netrvas na vymene zdvihatiek ?

skrtiaca klapka funguje tak ako ma ?

neskusali menit sviecky ?

v RJ by som dal prehrat novy soft.

skusal si auto niekde prevetrat a roztahat ?

ono je jasne ze ked to budes tocit tak spotreba bude vyssia, tam nie je co riesit.

p.s.: nejazdis ty nahodou zo zatiahnutou rucnou.

tankuji N95,Zdvihátka jsem jim v servisu nahlásil, aby se na ně podívali, příp. vyměnily, škrtící klapku mají spravovat, v RJ přehrávali SW již cca 10x, byl jsem na to tak nasraný, že to provětrávám dnenně. Výsledek je pořád stejný. Má to omezovač na 5.500 otáčkách. Zítra jdu pro to do servisu, tak uvidím co bude.

Vloženo
tankujes N 98 palivo ?

ked ti to klepe preco netrvas na vymene zdvihatiek ?

skrtiaca klapka funguje tak ako ma ?

neskusali menit sviecky ?

v RJ by som dal prehrat novy soft.

skusal si auto niekde prevetrat a roztahat ?

ono je jasne ze ked to budes tocit tak spotreba bude vyssia, tam nie je co riesit.

ůZdvihátka je nesmysl klepání

p.s.: nejazdis ty nahodou zo zatiahnutou rucnou.

Zdvihátka je nesmysl klepání, mě je vyměnili v záruce po 8000 km a klepe za studena dál.Řešíme viz: 1,4 16V klepe!!!

Vloženo

pánové, od nákupu auta se potýkám s následujícími problémy.

Již od začátku mám trápení s fabii 1,4 16V, auto je líné, nechce jít za plynem. Pokud chci plný výkon při plné akceleraci, tak se mi to zdá jakoby přidušený a vůbec se tomu nechce.(jako bych za sebou táhl roztažený padák).

Do 5 000 km se to chovalo stejně. Pak se něco uvolnilo a auto se rozjelo, ale jen chvíli a pak se stav opět uvedel do původního. (pohybuje se to tak 70% nejetí - spotřeba 7 - 8 a 30%jetí.- spoteba kolem 6,5). Takže výsledek je asi okolo 7.

Připomíná mi to dojezdový režim při poruše zařízení. Byl jsem ve dvou značkových servisech, v jednom provedli výměnu filtru a ve druhém výměnu čerpadla benzínu. Po druhém zásahu auto ujelo cca 350 km a stav se opět vrátil do původního stavu.

Nyní má najeto 20 000 km. rozjely se pouze ložiska, ale auto se chová pořád stejně.

Jediné co ještě momentálně trochu zabere je zapnout klimatizaci. Alespoň to chce za plynem, a když tomu přišlápnete, tak to má snahu jít dopředu. Ale samozřejmně se spotřebou nahoru.

Navrhoval jsem v servisech, aby vyměnili jednotku, a tak se zjistilo, zda je dobrá. Doposud hledají závadu někde jinde, a nenacházení.

Taktéž se projevuje závada s klepáním motoru jak za studena(mlátí to fakt jako diesel), tak za tepla. Měl jsem před tímto vozem fabii 1,2 47kW a ta neměla takové závady a šlapala jako hodinky (potichoučku), spotřeba okolo 6 lítrů.

Pokud Vás někoho něco napadne, napište. Dík

[/quote

Mám 16V/55KW a hodně jsem jezdil i s 1.2/47kw a skutečně subjektivně mě 1.2 taky přišla živější a poměrně i tichá.Jinak taky klepu jak traktor :angry: ale takových je nás tu víc,bohužel řešení zatím nikdo nenašel.

Vloženo

mejfid: ja som po prvej jazde na HTP 40kW tiez bol velmi milo prekvapeny ze to ide rovnako ako 16V 55kW a nepocitoval som rozdiel v mestskej premavke a zdalo sa ze je to este aj lepsie ale pri prvej rychlejsej akceleracii ma zarazilo ze uz plny kotol a kopec a mimo mesto ma zobudilo zo sna. neviem ako 47 ale 40 je naozaj len na velmi pokojnu jazdu bez ocakavani v kopcoch je to slabucke.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...