kulhis Vloženo 26. Únor 2008 Vloženo 26. Únor 2008 Zdravím všechny...mám takový nepříjemný problém s mojí fabkou 1.4 16V 74kW 2001.Když mi auto stojí víc než asi deset minut,nastává problém se startováním...trvá to asi 5-8s než motor naskočí,při otevření dveří u řidiče totiž je slyšet zbytečně dlouho čerpadlo, které moc nadávkuje palivo.Když odemknu auto a vlezu dveřmi spolujezdce,tak je vše v pořádku,brnknu a jedu...pravděpodobně je tam nějaký systém obohacování při mrazivém počasí, který je v mém případě stále v provozu...měl jsem to ve Škoda bohemia v Kutné Hoře a nic...měli to tam asi týden a při odjezdu mi mávali,pač byli rádi že se mě zbavili...Nic nevyřešily,zkoušeli novou vstřikovací lištu,kabely jsou prý ready a problém v dveřním spínači pry není...vše prý poukazuje na řídící jednotku motoru (sakra)...Děkuji předem za vaše příspěvky.Je to opravdu nepříjemný problém,to mi věřte...Jo a diagnostika nic. Citovat
fabka2004 Vloženo 26. Únor 2008 Vloženo 26. Únor 2008 podla popisu (ak je korektny) tak staci cez VAG/VAS deaktivovat zapnutie palivoveho cerpadla pri otvoreni vodicovych dveri a je po probleme Citovat
kulhis Vloženo 26. Únor 2008 Autor Vloženo 26. Únor 2008 Mohu to vyzkoušet, ale mám zato že to nelze...pouze odpojit konektor spínače na dveře,ale to potom nefunguje spousty jiných věcí,což nechci.Ale přes vag/vas to určitě vyzkouším,jestli to tam někde najdem...nevíš takhle náhodou kde to hledat? Citovat
kulhis Vloženo 11. Březen 2008 Autor Vloženo 11. Březen 2008 Nevím...nejde to vyrušit.Nevíte někdo adresu, nebo něco jak bych mohl tento problém odstranit?? Citovat
MODUS Vloženo 11. Březen 2008 Vloženo 11. Březen 2008 Bylo by dobré změřit tlak paliva když to čerpadlo běží, mělo by tam byt okolo 0,3 MPa. Ten tlak je konstantní a udržuje se v palivovém filtru, takže palivo se vrací hned do nádrže. Ten filtr by mohl být problém mělo by se to proměřit. Citovat
mikubene Vloženo 11. Březen 2008 Vloženo 11. Březen 2008 Zrušení funkce předčerpání paliva - překódováním BSG - odečti od současného kódování hodnotu 16384 Citovat
jvees69 Vloženo 12. Březen 2008 Vloženo 12. Březen 2008 Něco mi říká, že to bude řídící jdnotkou.. Zkus sehnat na vypůjčení jinou a zkus to s ní.. Měl jsem podobnej problém u felície, alternátor dával víc a vypálil něco v ŘJ, pak ji bylo potřeba vyměnit a bylo to vyřešený.. samozřejmě ještě opravit altík.. ale snad to nebudeš mít tak horký jako já tenkrát.. Citovat
kulhis Vloženo 12. Březen 2008 Autor Vloženo 12. Březen 2008 Něco mi říká, že to bude řídící jdnotkou.. Zkus sehnat na vypůjčení jinou a zkus to s ní.. Měl jsem podobnej problém u felície, alternátor dával víc a vypálil něco v ŘJ, pak ji bylo potřeba vyměnit a bylo to vyřešený.. samozřejmě ještě opravit altík.. ale snad to nebudeš mít tak horký jako já tenkrát.. Tak že je to špatná řídící jednotka mi říkal už mechanik v bohemce v Kutné Hoře,ale jistý si nebyl...sehnal jsem novou ŘJ,stejné číslo ale na konci místo BK je DF.Je to jednotka do novější fabky 74kW s jiným zapalováním,což nelze sladit!Takže tu mám jednotku navíc k prdu...jo a palivo tlakuje v pořádku! Citovat
jvees69 Vloženo 12. Březen 2008 Vloženo 12. Březen 2008 Na vrakáči tu kterou potřebuješ určitě za pár seženeš.. podle mě to bude právě ŘJ.. ale nemusí samozřejmě,, Citovat
Mortiq Vloženo 13. Březen 2008 Vloženo 13. Březen 2008 Mam uplne stejnej problem tak kdybys to vyresil tak sem prosim napis svoje poznatky diky. Citovat
labi Vloženo 11. Listopad 2016 Vloženo 11. Listopad 2016 Zdravím, čistil jsem za chodu motoru škrtící klapku pomocí spreje na klapky a to jsem neměl dělat.Po vyčištění auto špatně chytá.Před čištěním chytalo na čtvrt úvratě a nyní motor po chytnutí houpne a má tendenci chcípnout.Občas i chcípne.Čím to může být? Citovat
cosmicboy Vloženo 11. Listopad 2016 Vloženo 11. Listopad 2016 Začal bych nastavením základních hodnot klapky přes VAG. Citovat
labi Vloženo 11. Listopad 2016 Vloženo 11. Listopad 2016 Bodejť.taky mě to napadlo.Bohužel co jsem měl vaga v noťasu tak mi po instalování W10 přestal chodit.Jen to umí mazat chyby.U dalších vecí třeba u základního nastavení nebo zkoušky akčních členů to píše že nemám licenci. Citovat
labi Vloženo 16. Listopad 2016 Vloženo 16. Listopad 2016 (editace) Tak zákl. nastavení klapky ok.Zkontroloval jsem v bloku hodnot i MAF čidlo a taky vše ok.Tak už nevím čím by to bylo.Že jsem se na to nevyprd!!!! Editováno: 16. Listopad 2016, autor: labi Citovat
cosmicboy Vloženo 16. Listopad 2016 Vloženo 16. Listopad 2016 Jediné co mohu poradit je odkaz na můj příspěvek z jiného tématu, mně to pomohlo. Víc nedokážu: Citovat
Martin Stárek Vloženo 8. Říjen 2019 Vloženo 8. Říjen 2019 Zdravím všechny.Jsem majitelem Škoda Fabia elegance 1.4/16V rok 2000, a v poslední době pozoruji, že jak startuji déle to točí než chytne motor. Včera jsem jel na noční a už ten start byl delší,ale jak jsem chtěl ráno v6 nastartovat,tak to strašně dlouho točilo,ale nakonec chytlo a u startu svítí žlutá kontrolka posilovače a pak zhasla. Svíčky jsou měněné a káble mi mechanik taky prošel.Auto jsem koupil v bazaru dovoz Německo v lednu tohoto roku, a jak jsem ho kupoval a chtěli ho nastartovat, tak museli nejprve dobít baterii. Prosím tímto o radu v čem by mohl být problém.Děkuji všem ochotným poradit Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.