Publikováno Březen 24, 200817 r Ahoj chlapi mám O1 1,9 tdi rv 2000 mr 2001 asi rok , za tu dobu jsem v předních světlech vyměnil už asi 6 žárovek H4 a to v obouch světlech . Nevíte co s tím ? Dal jsem tam i lepší od OSRAM asi 600Kč za dvě a ty vydržely asi měsíc ,což je u mě tak 40 hodin jízdy .Chtěl bych tam dát nějakou tu přestavbu na xenony ,máte s nějakou sadou zkušenost a jak funguje tlumené a dálkové?Nebo radši origo světlomety s xenony .Za kolik se nechají sehnat ? Nemáte někdo na prodej? Děkuji
Březen 24, 200817 r Problém asi nebude v žárovkách, ale ve velikosti palubního napětí, tzn. v regulátoru dobíjení. Obdobné problémy zajistila Škodovka všem uživatelům Fabie I, kde je základní nastavení mírně vyšší, než je obvyklé. Životnost žárovek klesá se třetí mocninou přepětí.
Březen 27, 200817 r to jasná páka - přebíjí ti altík - pokud nemáš voltmetr tak si nechej změřit dobíjení - a pak uslyšíš ortel - repase altíku :-). já jich na feldě spáli min 5 než mi to docvaklo :-)
Březen 28, 200817 r Ale ked si chces dat prestavbu na xenony resp. Bixenon tak tam to je jedno je tam trafo ktore ma toleranciu. U nas sa daju Bixenony zohnat uz okolo 4000 Sk tak u vas tak okolo 3200 pocitam. A ten rozdiel je fakt dost velky
Březen 28, 200817 r Aj ked to pojdes prestavovat, daj si skontrolovat to dobijanie / napatie palubnej siete, ani tomu trafu prepatie nebude robit dobre...
Březen 28, 200817 r Autor Aj ked to pojdes prestavovat, daj si skontrolovat to dobijanie / napatie palubnej siete, ani tomu trafu prepatie nebude robit dobre... Děkuji za rady hned to zítra změřím jsem dráteník tak to zvládnu volty to je moje jen je mi divné že odchází jen ty nejdražší žárovky na autě a máte někdo přestavbu na xenonovou sadu jaké máte zkušenosti ?
Březen 28, 200817 r Poznam dost ludi co si urobilo prestavbu a zatial ziadne zle skusenosti, kazdy si to pochvaluje a tie ceny su uz ozaj smiesne
Březen 30, 200817 r Děkuji za rady hned to zítra změřím jsem dráteník tak to zvládnu volty to je moje jen je mi divné že odchází jen ty nejdražší žárovky na autě a máte někdo přestavbu na xenonovou sadu jaké máte zkušenosti ? No, napětí samozřejmě přeměř, ale s žárovkami nemáš moc pravdu. Právě že ty dražší s větší svítivostí vydrží méně, než obyč H4 od Helly nebo Narvy. Určitě čím vyšší cena nemá žárovka delší životnost. Upraveno Březen 30, 200817 r od David-pv
Březen 30, 200817 r Autor Na, napětí samozřejmě přeměř, ale s žárovkami nemáš moc pravdu. Právě že ty dražší s větší svítivostí vydrží méně, než obyč H4 od Helly nebo Narvy. Určitě čím vyšší cena nemá žárovka delší životnost. Napětí jsem změřil se zátěží (topení vyhřívání světla) i bez to tam valí 14,4 V na žárovkách psali že májí o 50% delší životnost tak jsem tomu uvěřil před tím tam byly obyč a taky odešli tak nevím
Březen 30, 200817 r Napětí jsem změřil se zátěží (topení vyhřívání světla) i bez to tam valí 14,4 V na žárovkách psali že májí o 50% delší životnost tak jsem tomu uvěřil před tím tam byly obyč a taky odešli tak nevím To je moc ideál je max 13,9V
Březen 30, 200817 r meraj na volnobehu a potom pridavaj plyn bud na vagu ak mas alebo nech ti niekto stoji na plyne ak ti rastie napatie tak je tam problem
Březen 31, 200817 r Autor meraj na volnobehu a potom pridavaj plyn bud na vagu ak mas alebo nech ti niekto stoji na plyne ak ti rastie napatie tak je tam problem napětí jsem měřil jak no volnoběh tak asi 2500 otáček napětí je stejné stále 14,4 v občas to trochu klesne ale jen tak o 2 desetiny . Děkuji všem pavel
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.