Duben 7, 200916 r Pojedou ? Kde? Jsem myslel, že by to bylo v Ostravě? Je lepší, aby mu dal každy kilo na benal, než aby jel každy sam, ne?
Duben 7, 200916 r Jo jako tak sem to myslel spatne jsem to napsal, jinak mail uz sem mu poslal, a napsal jsem tam ze bychom potrebovali aby prijel do ostravy,jestli to nebude problem. tak uvidime co napise a kdy se ozve. pak sem hned nakopiruju mail
Duben 8, 200916 r Tak panove tohle mi napsal p.Janda z CIMBU "Dobrý den, děkuji za Váš zájem o naše produkty. Pokud bych měl přijet na Baník, museli by jste dát dohromady řekněme 10 aut a více. Od toho se potom odvíjí i cena jednotlivých úprav. Dejte dohromady seznam potenciálních zájemců, jaký přesně mají typ a rok výroby autíčka a já Vám k tomu napíšu ceny... Mr. Cimbu" Takze po Vas panove kteri mate zajem, potrebuju napsat typ motoru a r.v. auta, zaroven i spocitam kolik nas zatim je. Upraveno Duben 8, 200916 r od SERGEJ_3
Duben 8, 200916 r Hele sergeji mohl by jsi mi poslat na sz ten mejl na nej nebo www stranky na neco bych se ho chtel zeptat, a zatim bych tak na 50% prihlasil kvam
Duben 8, 200916 r Takze do toho chipu nepujdu, jeste jim tam zkusim napsat ale asi ne, jelikoz i kdyby ta cena byla 2500 tak me by to vyslo na 6tacu museli by mi vymenit aj sani takze uvidim co mi reknou.
Duben 9, 200916 r Otázka je co by dokázal udělat z 1.4 44 kW. a jakej je rozdíl mezy silnější verzí přímo od Škodovky. Nechtěl bych jen 50kW, ale vyladit to jako tu silnější verzi i se sacím potrubím.
Duben 9, 200916 r Individualni upravy byste si museli domluvit sami, mi staci chip. tak prosim napiste motory a r.v. auta
Duben 9, 200916 r Takze do toho chipu nepujdu, jeste jim tam zkusim napsat ale asi ne, jelikoz i kdyby ta cena byla 2500 tak me by to vyslo na 6tacu museli by mi vymenit aj sani takze uvidim co mi reknou. Proč musíš měnit sání?
Duben 9, 200916 r Když vyměníš vedení sání zdvedne se to ze 44kw na 47kw někde je tady na to i návod jek na to
Duben 9, 200916 r jo rychleji se dostane vzduch do válců vlastně ty motory jsou skorem stejné jen ty slabší jsou uměle oslabeny sáním ktere vypadá jako harmonika pak to trvá dýl než se dostane do válců proto silnější verze má sání přímé ale někde je tady na to přímo vlákno
Duben 9, 200916 r Takže by mi stačilo zvětšit průměr v tomto nejslabším místě? Musíš si to zvěčit, je to označené Upraveno Duben 9, 200916 r od Woody
Duben 9, 200916 r kolik máš ventilů?? jinak ano když by se ta roura zvětšila a ten sklon lomu narovnal mělo by se tam dostávat vice a rychleji vzduchu
Duben 9, 200916 r HM tak to o moc nepujde ale to mmáš F II ne ????? a ta má ve slabší verzi 47kw ne?? a ne 40
Duben 9, 200916 r aha tak ne koukal jsem co máš tak to je ještě ta slabší verze tak jedině chip a pak zkusit to sání
Duben 9, 200916 r Tak já bych zájem měl pokud to bude od Cimbu.Fabia 1,4 44kw 2001. Upraveno Duben 9, 200916 r od KAMIKADZE
Duben 9, 200916 r Hele montyku a co u me stim sanim teda? Kcemu se to dela? Z jakeho motoru se tam dava to sani? U me to taky je tak jak u woodyho? Myslis ze mi to pomuze, nejak to sani a ten chip? Jedna se mi hlavne o snizeni spotreby.
Duben 10, 200916 r HM tak to o moc nepujde ale to mmáš F II ne ?????a ta má ve slabší verzi 47kw ne?? a ne 40 FII slabší má 44kw ja mam FI 40kw
Duben 10, 200916 r každopádně já mám 51kw a teď už 56kw mám to chipnuté a sem stím spokojenej a sání sem ještě neřešil ale také na to dojde spotřeba šla dolů určitě a je to živější a líp to táhne dobré při předjíždění reaguje bez prodlev okamžitě
Duben 10, 200916 r Panove to sani bych zatim neresil, nutne to podle me nebude, radsi mi napiste typ auta jako kamikadze 2 KAMIKADZE: diky za info, pisu si to a delam seznam
Duben 11, 200916 r Hele montyku a co u me stim sanim teda? Kcemu se to dela? Z jakeho motoru se tam dava to sani? U me to taky je tak jak u woodyho? Myslis ze mi to pomuze, nejak to sani a ten chip? Jedna se mi hlavne o snizeni spotreby. Odpovím ti já.Sací potrubí má u F I 44kw menší průměr než 50kw.Je to z fabriky komerčně uškrcený motor,aby měli dvě verze, slabší(levnější) a silnější(dražší).Tyto motory se liší jen tím potrubím,vačkovým hřídelem(nepodstatná změna) a softwarem řídicí jednotky.Z toho vyplývá,že menší dírou motor pořádně nenakrmíš i při čipnutí.Já jenom vyměnil to potrubí a na motoru je to znát,je živější a líp se vytáčí.Výměnou vačky se získá jen asi 2 až 3 koně a to není adekvátní ceně výměny. Spotřeba klesne díky zvýšenému kroutícímu momentu a nemusíš tomu tak šlapat na krk.Potrubí z 50kw motoru se dá celkem levně sehnat z bouraček.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.