OTDi Vloženo 17. Duben 2008 Sdílet Vloženo 17. Duben 2008 když stála nafta 16 kč tak bych neřekl že tu jezdili většinou TDi, řekl bych že try doby co tu popisuješ tak to byli pouze D, a neřekl bych že si to lidi v dávných dobách nějak oblíbili, protože co já vím tak se dřív každý ropáků bál, říkalo se jak je drahá ůdržba a jak se kazijou, a každý preferoval benzin, spíš z aposlední dobu se ropáky tak zdokonalily že s tím teď chce jezdit každý, tak trochu opačne ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 17. Duben 2008 Sdílet Vloženo 17. Duben 2008 ..netvrdim, ze by to bylo spatny auto je lehoucky a agilni ..ale vetsinu majitelu u nas proste nemusim... Tak ja tu zadne neznam, takze je mozny, ze sou to mentalkove. Predpokladam reci typu, ze jedine HONDA nic nez HONDA a skodofka je hnuj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 17. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 17. Duben 2008 to je zajmavy že se s 81 kw nemůže dostat pod 6, já mám 81 kw a ještě čiplu na 100kw a když jedu normální jízdou tak je to za 5,2, tak kde to bereš kdybys to docet, psal jsem ze jezdi s bagrem , takze on normalni jizdou nejezdi ani nijak spotrebu nehlida btw tenhle topic byl o tom ze vam to kouri ne o spotrebe ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OTDi Vloženo 17. Duben 2008 Sdílet Vloženo 17. Duben 2008 tak když to nebylo o spotřebě ale o kouření tak proč teda sem píšeš příspěvky o spotřebě????? co? A jinak, ja si spotřebu nehlídám, u TDi se hlídá sama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alibaba I Vloženo 17. Duben 2008 Sdílet Vloženo 17. Duben 2008 ...proč mám sugestivní pocit, že v tomhle topicu přispívají samí nevybouření pubescenti ? No alespoň jsem se pobavil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 17. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 17. Duben 2008 tak když to nebylo o spotřebě ale o kouření tak proč teda sem píšeš příspěvky o spotřebě????? co? A jinak, ja si spotřebu nehlídám, u TDi se hlídá sama. ja s tim nezacal , procti si to cele , byly to jen reakce na jine prispevky me slo ciste jen o to ze uz me docela stve kdyz stojim za nejakym TDI zapinat takove to tlacitko s tocici sipkou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OTDi Vloženo 17. Duben 2008 Sdílet Vloženo 17. Duben 2008 ja napsal taky pouze reakci na příspěvek, a rád bych se s tebou svezl a vyzkoušel jak je v tvojim autě cítit TDi před tebou!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bazz Vloženo 17. Duben 2008 Sdílet Vloženo 17. Duben 2008 No nevím ,ale já mám taky čiplé TDI a že by mi nějak víc kouřilo tak to určitě ne na emisích s tím nebyl problém dost záleží na tom kdo tu úpravu dělal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
warhead Vloženo 17. Duben 2008 Sdílet Vloženo 17. Duben 2008 samy kraviny proste ja jsem zatim necejtil zadnej osobak kdyz sem mel pustenej vetrak snad krome nalozenych trabantu co meli zajimave aroma takovy blbosti jako dejchat prach z TDi nejsou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stasek Vloženo 17. Duben 2008 Sdílet Vloženo 17. Duben 2008 Když si tady tak krasne povídáme, víte někdo do kterého roku se dělali 1,8 T 4x4 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 17. Duben 2008 Sdílet Vloženo 17. Duben 2008 Když si tady tak krasne povídáme, víte někdo do kterého roku se dělali 1,8 T 4x4 ? Co vim tak do prichodu Tour ...tedy 2004 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stasek Vloženo 18. Duben 2008 Sdílet Vloženo 18. Duben 2008 Co vim tak do prichodu Tour ...tedy 2004 Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dastax Vloženo 18. Duben 2008 Sdílet Vloženo 18. Duben 2008 (editace) Heleďte pánové, co jsem to našel na internetu, neměli jste tam náhodou zrovna sraz TDÍčkařů? lol lol Editováno: 18. Duben 2008, autor: dastax Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 18. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 18. Duben 2008 http://www.kour.cz/ tohle jim na akci hralo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Humanic Vloženo 18. Duben 2008 Sdílet Vloženo 18. Duben 2008 Už by to tady chtělo zamknout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dědek Vloženo 18. Duben 2008 Sdílet Vloženo 18. Duben 2008 Už by to tady chtělo zamknout. A nebo alespoň přejmenovat na "Bezte uz nekam" Pak se člověk diví jak to na silnici vypadá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dastax Vloženo 18. Duben 2008 Sdílet Vloženo 18. Duben 2008 Už by to tady chtělo zamknout. nojo, TDÍčkář se ozval copak chlapi, nechápete srandu? Dyť o tom celým tohle téma je.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FruFru Vloženo 18. Duben 2008 Sdílet Vloženo 18. Duben 2008 (editace) No úplně největší sranda je, jak tady všichni ti raketoví odborníci a nadzvukoví piloti s nulovou spotřebou matlají docela náhodně i - y a s - z , aspoň mi to tak přijde Už jsem tu dokonce viděl i kroužkované u na začátku slova, moc fajne Takže všem kárám s čipem, v metle, na hlínách ale hlavně v tédéíčku zdar, ať nám to táhne vocpodu Já už taky táhnu, jdu brzdit ty benzínové stíhací piloty. Neviděli jste můj klobouk? Editováno: 18. Duben 2008, autor: FruFru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sagič Vloženo 18. Duben 2008 Sdílet Vloženo 18. Duben 2008 Benzínová Octavia s pohonem kol Kvalitní benzínová sekačka na trávu se 4-taktním motorem, hospodárná, s velkými silovými rezervami a dlouhou životností. Bezkontaktní zapalování a automatická dekomprese umožňují příjemně tichý chod. Čtyři lehce se pohybující kola uložená v kuličkových ložiscích a automatický pohon kol usnadní Vaší práci. Plášť z velmi kvalitní umělé hmoty. Přesná doprava posečené trávy umožňuje vysoký stupeň naplnění sběrného koše. 5-ti stupňové nastavení výšky zajišťující vysoký komfort při obsluze. Všechna kola lze pohodlně nastavovat jednou páčkou.Velkoobjemný sběrný koš z odolné textilie umožňuje dostatečně dlouhou dobu sečení. Díky automatickému pohonu všech kol je vhodná k sečení velkých travnatých ploch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 18. Duben 2008 Sdílet Vloženo 18. Duben 2008 Heleďte pánové, co jsem to našel na internetu, neměli jste tam náhodou zrovna sraz TDÍčkařů? lol lol Safra hned bych se prijel podivat ... to asi srovna dostavaj benziny na prdel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 19. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 19. Duben 2008 Skoda Octavia TDI cip cimbu motosport Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavius84 Vloženo 19. Duben 2008 Sdílet Vloženo 19. Duben 2008 Je tvuj? Je na prodej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dědek Vloženo 19. Duben 2008 Sdílet Vloženo 19. Duben 2008 nojo, TDÍčkář se ozval A koho jsi čekal jiného? Včera jsem slyšel v rádiu že až bude málo ropy tak TDI budou jezdit na řepku a pro benzíny se už staví v Německu fabrika na zpracování dřevního odpadu a budou jezdit na dřevoplyn. Vypadá to pomalu vyrazit do lesa na šišky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 19. Duben 2008 Sdílet Vloženo 19. Duben 2008 tady to má úroveň Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 20. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 20. Duben 2008 (editace) pro Jastra moje katastroficka spotreba stav : ujeto 70km ,4lidi v aute , plny kufr tasek z chaty, mimo mesto prumer rychlost 110 - 120 , mesta 60 - 70 a ver ze podbeskydi je teren hodne razovity , zadna rovinka Editováno: 20. Duben 2008, autor: creck Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.