Přejít na obsah

Sací hrdlo s regulační klapkou


per

Doporučené příspěvky

Chtěl jsem se zeptat, zda někdo již neřešil problém se sacím hrdlem a regulační klapkou? Ta je umístěná před vzduchovým filtrem.

Mně nějakou dobu připadalo, že auto nejede úplně na plný výkon. Tak jsem sundal nasávání teplého vzduchu .

A ejhle, auto má menší spotřebu a jde mírně lépe do otáček.

Mám takový dojem, že právě ta regulační klapka špatně funguje. Jako by nepřepínala teplý na studený vzduch.

Díky za zkušenosti a podněty, nebo třeba kdyby měl někdo fotku té klapky z rozebraného hrdla.

1.4MPI 50KW čip Sportmotor

Editováno: , autor: per
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

A co tou klapkou hýbe? Jak poznat správnou funkci?

Jinak k té diplomce - zajímavé. Teď budu zjišťovat spotřebu s novým vlnovcem opletencem, doufám klesne. Naproti tomu na 120ce byl děravý výfuk přínosem pro výkon motoru. Jenže zas to taky víc sežralo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...