per Posted April 4, 2008 Share Posted April 4, 2008 (edited) Chtěl jsem se zeptat, zda někdo již neřešil problém se sacím hrdlem a regulační klapkou? Ta je umístěná před vzduchovým filtrem. Mně nějakou dobu připadalo, že auto nejede úplně na plný výkon. Tak jsem sundal nasávání teplého vzduchu . A ejhle, auto má menší spotřebu a jde mírně lépe do otáček. Mám takový dojem, že právě ta regulační klapka špatně funguje. Jako by nepřepínala teplý na studený vzduch. Díky za zkušenosti a podněty, nebo třeba kdyby měl někdo fotku té klapky z rozebraného hrdla. 1.4MPI 50KW čip Sportmotor Edited April 4, 2008 by per Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
per Posted April 4, 2008 Author Share Posted April 4, 2008 A ještě blízko k tomu zajímavá diplomka : http://student.fsid.cvut.cz/~emrich/Downlo..._CVUT_Praha.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
per Posted April 16, 2008 Author Share Posted April 16, 2008 Tak jsem to nakonec rozebral, a klapka opravdu zasekla. Viz foto. Taková kravinka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peetr Posted April 22, 2008 Share Posted April 22, 2008 A co tou klapkou hýbe? Jak poznat správnou funkci? Jinak k té diplomce - zajímavé. Teď budu zjišťovat spotřebu s novým vlnovcem opletencem, doufám klesne. Naproti tomu na 120ce byl děravý výfuk přínosem pro výkon motoru. Jenže zas to taky víc sežralo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
per Posted April 22, 2008 Author Share Posted April 22, 2008 Je tam bimetalové těleso na které je napojené táhlo a vratná pružina. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.