Přejít na obsah

Fabie a praskání H7...


Premek84

Doporučené příspěvky

Zdravím chlapi,

to, že u Fabií praskají H7 žárovky asi častěji než by bylo zdrávo asi není žádná novinka - pokud ano opravte mě :) , ale mám najeto cca 67 tis. km a dotedka jsem menil uz snad 5x zarovku... vzdycky to tak nejak postupne poodchazelo... vcera kdyz jsem jel pro pritelkyni jsem dojel v poradku az pred dum a najednou zhas.... podotykam, ze jsem nenajek do zadne jamy..nic...proste najednou ZHAS a tma :aggressive: tak uz jsem si rikal, ze poprve se alespon podivam do pojistkove skrinky co je za problem...ale ouha..rano koukam a obe zarovny strepany... nechapu to, ze obe najednou - kdybych vlitl do nejake diry OK - to uz se mi jednou stalo.... je pravda, ze prave z duvodu relativne casteho meneni zarovek jsem kupoval "šmejdy z benzínek" kolem 70 kč :kuk: , ale jsem zvyklej z Feldy kdy ty žárovky vydržej snad věčně...

Proto jsem se dnes naštval a koupil sadu Philipsu Blue Vision - ty samy akorat v H4 jsem si totiz koupil i do Feldy a je to nadhera - a to mam svetla v dolni poloze z duvodu "nefunkcniho" naklapece svetel :p

Takze jsem moc zvedavy jak to bude svitit - kdyz ono to ve Fabce sviti nadherne i s tema smejdama... ale spise otazka na Vas - jak dlouho Vam vydrzej zarovky a mate nekdo zkusenosti prave s vydrzi u Philipsu Blue Vision H7??

Trosku si totiz vycitam, ze jsem na "leto" kdy ve tme uz tak casto jezdit nebudu vyplaznul za sadu 8 kil... tak nevim jestli nekoupit jeste smejdy a tyhle krasavice schovat na zimu... co Vy na to? :feve::p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem to tak resil. Na zimu jsem dal OSRAM Silverstar a v polovine dubna jsem je chtel menit zpet na letni. Bohuzel nevydrzely a minuly tyden odesly po 5 mesicich obe najednou. Na leto tam mam OSRAM Light&Day, ktere maji dlouhou vydrz, ale nevim, jestli tam na zimu budu kupovat nejake extra svitici. Je to dost penez na tech par mesicu....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

jo jo, takovej malej nešvar Fábií :aggressive: Ale já si zas tak stěžovat nemůžu, nevím, mám ji rok a výměna cca 3 žárovek dohromady na oba světlomety a taky kupuju levnější Narvy. Takže pohoda, zatím... Ťuk ťuk

Asi před týdnem jsem si chtěl koupit taky nějakou lepší sadu H7, ale mám zkušenost, že se mi po cca 3měsících na tom českým tankodromu uklepaly vlákýnka.. :) jak je tady řečeno, ty obyč svítí stejně pěkně a teď přes léto je věčně světlo...

tak zatím zůstanu při starým.. ;) jo P.S. je zajimávý, že ti odcházejí až zas tak často? Záleží asi kolik najezdíš.. já moc ne, asi 20tis /rok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to odporove vedeni je dobre,meli ho tam davat stsndartne. ale neresi vsechny problemy,pokud casto rozsvecis a jeste v zime tak stejne praskaj...ja to asi pred 2 roky vyresil ze jsem zarovku malym proudem predzhavil (cca 200mA) a od te doby ani jedna .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

paralelne k vypinaci jsem dal odpor (tusim kolem 100 Ohm/5W) tim padem trvale tece zarovkou tech 200mA,coz nevadi ,zarovka nesviti (teda v noci je videt ze sviti,ale malinko) a hlavne uz ji proudovy naraz neublizi ve smyslu nataveni vlakna velkym proudem pri zapnuti hlavniho okruhu ,je to finta co se pouzivala i na sitove zarovky a halogenky jsou tady na to hodne citlive .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozumne vymyslené, pri vytiahnutom klúči nesvietia, je to ok :)

paralelne k vypinaci jsem dal odpor (tusim kolem 100 Ohm/5W) tim padem trvale tece zarovkou tech 200mA,coz nevadi ,zarovka nesviti (teda v noci je videt ze sviti,ale malinko) a hlavne uz ji proudovy naraz neublizi ve smyslu nataveni vlakna velkym proudem pri zapnuti hlavniho okruhu ,je to finta co se pouzivala i na sitove zarovky a halogenky jsou tady na to hodne citlive .

myslím že to kludne použiť môžeš, nakoľko pri 24V je prúd tečúci polovičný...

snese to odporo vévedení i 24v nebo jen 12 na osobáky. řeším to totíž i na nákladáku

Tí čo máte tie vedenia, zahrievajú sa nejak moc pri svietení????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

newim jestli je muj drat origo (sice to montovali v servisu,ale zname je ze jo ), a pri mereni multimetrem mi to ukazovalo 0,5 Ohm coz se mi nezdalo (0,5 Ohm x skoro 5A = priblizne 2,5 V ubytek coz je na zarofce uz znat a na te moji neni),takze jsem prepnul na Volty a zmeril ubytek mezi zvorkovnici na svetle a zarovkou

ubytek je 0,3V coz pri proudu kolem 5A zarovkou dava odpor 0,05 Ohm coz uz celkem beru (vykon bude tedy kolem 1,5W )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skús prosím merať pri vypnutom svetle a potom zapni.

newim jestli je muj drat origo (sice to montovali v servisu,ale zname je ze jo ), a pri mereni multimetrem mi to ukazovalo 0,5 Ohm coz se mi nezdalo (0,5 Ohm x skoro 5A = priblizne 2,5 V ubytek coz je na zarofce uz znat a na te moji neni),takze jsem prepnul na Volty a zmeril ubytek mezi zvorkovnici na svetle a zarovkou

ubytek je 0,3V coz pri proudu kolem 5A zarovkou dava odpor 0,05 Ohm coz uz celkem beru (vykon bude tedy kolem 1,5W )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...