hany601 Vloženo 7. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2012 Koupil jsem fabii 1,4mpi 2001 najeto 265 000Km.Noo zdalo se to jako levny kup:-).kazdopadne byla tukla na predek.Vse jsem poskladal a zjstil jsem ze sviti servo.Po napichnuti my rekly ze jim to ukazuje Snimac pomoci rizeni G250...To je snimac otaceni volantu????mam teda jit cestou vymeny nebo jeste rozmotata kabelaz pod baterkou????Problem je ze auto mel clovek co nic nevedel a nersil dokud to jelo.Takze nevim jak dloho to svitilo jemu nebo jestli to sviti az mne po oprave.Dalsi skvela zavada je ze jsem zjistil ze je povolena poloosa.Vi nekdo cim to utahnout jesti staci nejaky tisicihrannny orech asi 36 nebo je nutne nejakej special? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 8. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2012 Pánové prosím jde na to spolehnout,že když mam měrku na nádobce plochou,tak mám typ řízeni koyo? tieto 2 prílohy dávajú odpoveď na tvoj dotaz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 9. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2012 Libero moc dík! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 9. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2012 za málo,ak ti to pomohlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusano1309 Vloženo 10. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2012 Zdravím, jsem tu nový a rovnou mám problém. Mám Fábii 1,4 MPi 51 KW rok výroby 2001, už nějakou dobu mi problikávají světla a vůbec kopmlet osvětlení přístrojovky, občas se mi svítí kontrolka serva, čím to je? Je to jen špatným čidlem serva nebo musím vyměnit i čerpadlo? Díky za odpovědi. Pavel mam ten stejnej problem uz vis cim to je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusano1309 Vloženo 10. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2012 caute,jsem tu nový a rovnou mám problém. Mám Fábii 1,4 MPi 51 KW rok výroby 2001, už nějakou dobu mi problikávají světla a vůbec kopmlet osvětlení přístrojovky, občas se mi svítí kontrolka serva, čím to je? Je to jen špatným čidlem serva nebo musím vyměnit i čerpadlo? Díky za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 11. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2012 začal bych čidel.. je vysoká pravděpodobnost, že je to jen tím.. když to ale necháš tak, tak dokurvíš i zbytek, takže bych to zbytečně neodkládal.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 11. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2012 Na "čidlo" alias snímač úhlu natočení volantu bych šel až na druhým místě. Na první místo bych položil dokonalou čistotu všech spojů od alternátoru přes baterku, pojistky na vršku baterky, kabeláž k veškeré instalaci i k servu, stejně tak kostřicí spoje - všecko co je pod šroubkem povolit, odšroubovat, očistit pilníčkem nebo šmirglem, ofoukat piliny, namáznout vazelínou proti další oxidaci, vyměnit unavenou pérovou nebo vějířovou podložku za novou a pečlivě znovu dotáhnout. Překontrolovat i drátový spoje, jestli nejsou někde těsně mezi okem/konektorem na konci a izolací nalomené nebo úplně přerušené - teprve pokud tohle nepomůže, stojí za to investovat větší prachy do výměny snímače natočení nebo dokonce celýho serva... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 12. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2012 Je otázka co jsou větší prachy.. Tím cos psal zajebe celý den.. to už fakt je levnější dát 1500Kč za čidlo.. teda jak pro koho ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hany601 Vloženo 12. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2012 Zdarvim koupil jsem fabii 1,4mpi 2002.Zdrejmn uz dele jezdila z rozsvicenou kontrolkou serva.Kapalina tam je.Tak jsem si to nechal napichnout a ukazalo to cidlo pomoci rizeni G250.Mam ho teda vimenit nebo jit jeste po kabelech a svazku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 12. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2012 Může to být i kabeláží.. ale těch 10 let je z dlouhodobého pozorování taková střední doba kdy čidlo odejde.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 12. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2012 (editace) Je otázka co jsou větší prachy.. Tím cos psal zajebe celý den.. to už fakt je levnější dát 1500Kč za čidlo.. teda jak pro koho ;-) Jenže když vyměníš snímač a problém je v kabeláži/přechodových odporech v přívodních kabelech od baterky k samotnýmu servu, nic neopravíš a 1500,- kulatejch vyhodíš woknem. Vůbec to není o šetření, je to o skutečný příčině toho vysazování serva = může to být jak ten snímač, tak ty přechoďáky - a pokud jsou to přechoďáky, je výměna součástky za uvedenou částku v podstatě vyhozenýma penězma, protože to oškrabání všech spojů dotyčnýho stejně následně nemine. Editováno: 12. Říjen 2012, autor: Ekkar_z_Bastlírny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 12. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2012 Je otázka co je pravděpodobnější.. 10 let starým autům prostě ty snímače odchází.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarekIRL Vloženo 4. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2012 (editace) Dobrý den, Potřeboval bych radu jak se dostat k tomu čerpadlu.. chci zkontrolovat hladinu oleje. Vím že je pod baterkou. Když vyndám baterku tak potom je tam ten plastový kryt ten se musí oddělat a potom je tam ještě něco? Nejsem mechanik tak se ptám jestli má smysl se do toho pouštět. Jediné co vím je jak vyndat baterku ale ten plastový kryt pod ní jsem nikdy nevyndával. Editováno: 4. Listopad 2012, autor: MarekIRL Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
birko2 Vloženo 5. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2012 ten plastovy kryt musi ist dole a pod nim je nadobka s kvapalinou....mal by si to zvladnut bez problemov... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cmoud Vloženo 5. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2012 (editace) Ahoj,mam problem so servom,vcera vecer som isiel z roboty,vsetko ok,prisiel som domov,vypnem motor,po pol hodinke som este potreboval niekam ist a svieti kontrolka serva...Po diagnostike vagom mi to vypysuje chybu 01309,vo vise 3.0 som o tom nic nenasiel...Je cerpadlo KO???meral som napatie a vsetko je podla DP.Takze co s tym??? Diki za odpovede... Edit:priloha Editováno: 5. Listopad 2012, autor: cmoud Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peteri Vloženo 8. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2012 pani viete mi prosim poradit ? nejde mi servo volant ide tazko samozrejme svieti kontrolka a mam taky problem ze uz si neviem poradit ....vymenil som najprv cidlo teraz islo 300 eur do repasu servocerpadla a stale bez zmeny ....cerpadlo je mrtve nevydava ziadny zvuk pri natacani volantom.. diagnostika mi vyhodila cidlo a servo motorcek a je to v kybli ....nic nejde a peniaze fuc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 8. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2012 Pojistka pro servo nahoře na baterce je v pořádku, spoje na silovým káblu máš očištěný a dobře utažený? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peteri Vloženo 8. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2012 ano obe poistky nad baterkou su v poriadku , skusim este pozriet ten hruby kabel to je zrejme ten na kostru ....ale pochybujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 8. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2012 Taky bych se zaměřil na napájení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cmoud Vloženo 8. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2012 kedze mi na moj prispevok nikto neodpovedal,odpoviem si sam... Servo v tahu...po vymntovani a kontrole vodicov/napajania som sa pustil kuchat cerpadlo...Samozrejme vsetko bolo ok,az na elektroniku.Ta je v tahu...Takze som objednal druhe samozrejme starsie,nemam 600€navyse a hned s nim aj snimac natocenia volantu...Cena???250€.Tak uvidime,zajtra by malo prist.Takze drzte palce... Peteri:Mne sa to tvarilo tak isto,cerpadlo mas KO...Skusim som pripojit len motor s elektronikou,ci sa bude motor tocit a nic...Aku chybu ti vyhodil Vag??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peteri Vloženo 9. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2012 vag mi vyhodil--- power sttering control module (j 500) 49-00 no comunication ale cerpadlo som uz vymenil za repasovane zeby bolo vadne ??? ako prosim vyskusat to cerpadlo ci je naozaj ko ? tusim stredny konektor je + a - ....alebo sa mylim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 9. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2012 Power Steering Control Module je "výkonový řídící modul" = měl by ses zajímat o ŘJ serva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peteri Vloženo 9. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2012 rozumiem Ekkar_z_Bastlírny ale co mam este urobyt servo motorcek je uz vymenneny a nejde to , ja fakt neviem ....dajte niekto konkretny navrh ja viem co je to znacenie chyby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 10. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2012 a nemáš jen uhnité/ukroucené= dráty?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.