Přejít na obsah

Máte problémy s řízením? Nefunguje servo?


Martin 3500

Doporučené příspěvky

Koupil jsem fabii 1,4mpi 2001 najeto 265 000Km.Noo zdalo se to jako levny kup:-).kazdopadne byla tukla na predek.Vse jsem poskladal a zjstil jsem ze sviti servo.Po napichnuti my rekly ze jim to ukazuje Snimac pomoci rizeni G250...To je snimac otaceni volantu????mam teda jit cestou vymeny nebo jeste rozmotata kabelaz pod baterkou????Problem je ze auto mel clovek co nic nevedel a nersil dokud to jelo.Takze nevim jak dloho to svitilo jemu nebo jestli to sviti az mne po oprave.Dalsi skvela zavada je ze jsem zjistil ze je povolena poloosa.Vi nekdo cim to utahnout jesti staci nejaky tisicihrannny orech asi 36 nebo je nutne nejakej special?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, jsem tu nový a rovnou mám problém. Mám Fábii 1,4 MPi 51 KW rok výroby 2001, už nějakou dobu mi problikávají světla a vůbec kopmlet osvětlení přístrojovky, občas se mi svítí kontrolka serva, čím to je? Je to jen špatným čidlem serva nebo musím vyměnit i čerpadlo? Díky za odpovědi. Pavel

mam ten stejnej problem uz vis cim to je
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

caute,jsem tu nový a rovnou mám problém. Mám Fábii 1,4 MPi 51 KW rok výroby 2001, už nějakou dobu mi problikávají světla a vůbec kopmlet osvětlení přístrojovky, občas se mi svítí kontrolka serva, čím to je? Je to jen špatným čidlem serva nebo musím vyměnit i čerpadlo? Díky za odpovědi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na "čidlo" alias snímač úhlu natočení volantu bych šel až na druhým místě.

Na první místo bych položil dokonalou čistotu všech spojů od alternátoru přes baterku, pojistky na vršku baterky, kabeláž k veškeré instalaci i k servu, stejně tak kostřicí spoje - všecko co je pod šroubkem povolit, odšroubovat, očistit pilníčkem nebo šmirglem, ofoukat piliny, namáznout vazelínou proti další oxidaci, vyměnit unavenou pérovou nebo vějířovou podložku za novou a pečlivě znovu dotáhnout. Překontrolovat i drátový spoje, jestli nejsou někde těsně mezi okem/konektorem na konci a izolací nalomené nebo úplně přerušené - teprve pokud tohle nepomůže, stojí za to investovat větší prachy do výměny snímače natočení nebo dokonce celýho serva...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je otázka co jsou větší prachy.. Tím cos psal zajebe celý den.. to už fakt je levnější dát 1500Kč za čidlo.. teda jak pro koho ;-)

Jenže když vyměníš snímač a problém je v kabeláži/přechodových odporech v přívodních kabelech od baterky k samotnýmu servu, nic neopravíš a 1500,- kulatejch vyhodíš woknem. Vůbec to není o šetření, je to o skutečný příčině toho vysazování serva = může to být jak ten snímač, tak ty přechoďáky - a pokud jsou to přechoďáky, je výměna součástky za uvedenou částku v podstatě vyhozenýma penězma, protože to oškrabání všech spojů dotyčnýho stejně následně nemine. Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Dobrý den,

Potřeboval bych radu jak se dostat k tomu čerpadlu.. chci zkontrolovat hladinu oleje. Vím že je pod baterkou. Když vyndám baterku tak potom je tam ten plastový kryt ten se musí oddělat a potom je tam ještě něco? Nejsem mechanik tak se ptám jestli má smysl se do toho pouštět.

Jediné co vím je jak vyndat baterku ale ten plastový kryt pod ní jsem nikdy nevyndával.

Editováno: , autor: MarekIRL
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,mam problem so servom,vcera vecer som isiel z roboty,vsetko ok,prisiel som domov,vypnem motor,po pol hodinke som este potreboval niekam ist a svieti kontrolka serva...Po diagnostike vagom mi to vypysuje chybu 01309,vo vise 3.0 som o tom nic nenasiel...Je cerpadlo KO???meral som napatie a vsetko je podla DP.Takze co s tym???

Diki za odpovede...

Edit:priloha

post-60531-0-91058700-1352105891_thumb.j

Editováno: , autor: cmoud
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pani viete mi prosim poradit ? nejde mi servo volant ide tazko samozrejme svieti kontrolka a mam taky problem ze uz si neviem poradit ....vymenil som najprv cidlo teraz islo 300 eur do repasu servocerpadla a stale bez zmeny ....cerpadlo je mrtve nevydava ziadny zvuk pri natacani volantom.. diagnostika mi vyhodila cidlo a servo motorcek a je to v kybli ....nic nejde a peniaze fuc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kedze mi na moj prispevok nikto neodpovedal,odpoviem si sam... :kol-46:

Servo v tahu...po vymntovani a kontrole vodicov/napajania som sa pustil kuchat cerpadlo...Samozrejme vsetko bolo ok,az na elektroniku.Ta je v tahu...Takze som objednal druhe samozrejme starsie,nemam 600€navyse a hned s nim aj snimac natocenia volantu...Cena???250€.Tak uvidime,zajtra by malo prist.Takze drzte palce... :palec2:

Peteri:Mne sa to tvarilo tak isto,cerpadlo mas KO...Skusim som pripojit len motor s elektronikou,ci sa bude motor tocit a nic...Aku chybu ti vyhodil Vag???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...