Přejít na obsah

Máte problémy s řízením? Nefunguje servo?


Martin 3500

Doporučené příspěvky

mne nepreblikavali svetla,ani palubovka,niekedy servo islo,potom neslo.

vymenili mi cerpadlo a povedali nech jazdim,nabehal som cca 2000km a ide to.

ale u kazdeho moze byt ina diagnoza,este k tomu diagnostika tiez vela nepomoze.

niekto musi rad radom oskusat vymenit senzor,cerpadlo,kable ...

a az potom sa snad trafi.

Editováno: , autor: romanbee
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím!mam tiež mam problem so servom:ked auto stoji celu noc naštartujem volant zhasne ,ale servo nejde asi pol km a potom funguje normalne ,ked zastavim vypnem motor a znovu štartnem servo mi funguje asi po 20 sec.behom jazdy nemam žiadny problem so servom,kontrolka mi neblikne,vždy zhasne po naštartovani,čim to može byt tym snimačom alebo svazkom kablov?Vopred dik!

Tak dnes som pozrel kabelaž ,je v poriadku,na serve nemam ten plast mam servo koyo 6Q,423 155AM,prestriekal som kontakty poskladal a nič sa nezlapšilo,na wag to nič nanašlo,až ked som ich upozornil tak pozrel či ide odber od serva a nesiel,tak povedal že je fuč servo,ale to som mal tuhe servo,keby mi to povolilo,tak neviem čo by mu ukazalo,v servise hned chcu menit celok,čim to može byt som z toho jelen...prosim poradte,aby som nekupoval zbytočne ako tu pišu všetky šučiastky serva dik!

Editováno: , autor: birko2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

len servo nerozoberaj . ked odpojis ten kabel a servo bude fachcit {kontrolka svieti}

ja som to odpojil a kontrolka nesvietila,ale ked som pojazdil a motor sa zohrial tak to fungovalo,ani neškublo počas jazdy,najhoršie to je rano,ked stoji celu noc,trva dlhšie kym to povoli,ako keby niekde bolo vlhko a ked sa pojazdi vyschne tak povoli servo fakt zahada......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj smejky,

tak pridavam sa k zufalcom... je to lepsie, servo nehneva v jednom kuse ako to bolo uz posledne mesiace, ale iba vynimocne... takze ja to vzdavam .. kable vymenene, snimac novy ... olej netecie... vsetko ako ma byt ... takze bud problem v riadiacej jednotke, alebo neviem ... jedno viem... jazdim pokym mi niekto nenapise co treba urobit k veci, alebo cakam pokym uplne odide...

ja uz na to nemam sil

...100 krat rozobrate servo

Ahoj Matiez,

no jo, servo ve fábce bylo ve své době převratné, ale po těch letech se sere, ach ta zatracená elektrika. Já mám tedy alespoň jistotu, že čidlo úhlu natočení kol je ok, akorát jsem koupil během tří měsícu čidla dvě :) . Olej mi též neteče, alespoň nemusím řešit řízení(zatím). Pokud čidlo odpojím (levý konektor při pohledu od nárazníku), nic nebliká. Servo jede v nouzovém režimu a posilu konstantně, tudíž při parkování makačka alá felicie 1.6 bez serva. Napětí nekolísá, jen svítí kontrolka serva, alespoň, že diagnostika ŘJ-řízení je funkční. Problém vidím na vedení kabelů od řídící jednotky řízení do hlavní ŘJ nebo je v prdeli samostatná ŘJ vozu. Já jsem zkontroloval baterii, alternátor, kabelový svazek, který se mi jeví ok. Mám komfortku, venkovní teplota je ok, světla fungují, jak mají, nepředpokládám hnijící kabelový svazek na "šavli" vozu, je od roku 2003 vyvěšen a odizolován. Kouknu, jest-li někde nevzniká zkrat, který rozhozuje servo, ale moc tomu nevěřím a hlavně nemám čas. Všiml jsem si, že problémy s kolisajícím el. napětím mají především benzínové 1.4MPI, pokud není servo kaput nebo uhnilý kabelový svazek. To by mohlo u této motorizace napovídat k vadné řídící jednotce vozu. Když něco objevím, vyřeším, dám vědět, ale fakt mě JIŽ NEBAVÍ SUNDAVAT NÁRAZNÍK :) :) :). Auto příští rok doplatím a prodávám hned, jelikož ta elektrika je luxusní, pokud funguje. Pokud ne, je to akorát k nasrání a v servisu škoda oprava finančně nákladná (nové servo, kab. svazek a záruka úspěchu je nulová). Šmejky

Editováno: , autor: Smejky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chcem sa opytat ako sa prejavuje ,ked mi chyba poldeci alebo deci oleja v serve,mera sa to tak,že vyrovnam kolesa a na zatke mam tyčku na konci je taky stupienok,olej ma byt po ten zarez?,lebo mi to moje servo nejde do hlavy stale naštartujem 2 sec.svieti a zhasne behom jazdy nesvieti,potom servo povoli a niet problem,može to robit aj pri malej odchylke oleja ?

Editováno: , autor: birko2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hi Birko,

nejdříve se mrkni, zda-li ti někde olej neteče z manžet u řízení, jest-li jo, tak to budeš muset opravit. Pokud máš pocit, že ti v expanzce chybí jen 0,05 l servooleje, tak to na konečný tlak nemá významný vliv, dolej a neřeš. Na měrce máš zúžený průmět tyčinky, ten ti vyznačuje doporučené množství oleje. Nebo si sundej nárazník, strhej ochrannou hmotu a tam máš množství vyznačené (min x max) jako na nádržce chladící kapaliny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hi Birko,

nejdříve se mrkni, zda-li ti někde olej neteče z manžet u řízení, jest-li jo, tak to budeš muset opravit. Pokud máš pocit, že ti v expanzce chybí jen 0,05 l servooleje, tak to na konečný tlak nemá významný vliv, dolej a neřeš. Na měrce máš zúžený průmět tyčinky, ten ti vyznačuje doporučené množství oleje. Nebo si sundej nárazník, strhej ochrannou hmotu a tam máš množství vyznačené (min x max) jako na nádržce chladící kapaliny.

Praveže mam všetko suche,ta odmerka sa dotyka hladiny oleja ,servo koyo,len ked cez noc postoji,tak to trva kym povoli servo,ako keby sa niekde po chvilke vlhko vyparilo a ide,horšie to bolo ked pred tyždnom bola namraza,to trvalo možno 5 km,kym povolilo....

Editováno: , autor: birko2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim pánové, tak se problémy se servem nevyhnuly ani mě. Ale nevím co by mohlo být v pr...li. Servo mi někdy jde, a někdy nejde. Ale poslední dobou spíš nejde. Kontroloval jsem jestli mi někde neutíká olej, a všechno od nádobky až po nápravu suchý. Pak jsem ještě pro jistotu kouknul i přes víčko a nádobka je plná. Po připojení na diagnostiku to nehodí žádnou chybu (a je jedno jestli v tu dobu posilovač jde a nebo nejde), prostě se to tváří jako že funguje. V servisu mi kamarád kontroloval snímač natočení a prej je v pohodě a že to vypadá na vadnou ŘJ.

Teď se mi dokonce začalo dít to, že při jízdě mi servo normálně naskočí (což je někdy o hubu, když zaberu abych zatočil, a najednou sepne a jde to zlehounka. Už jsem byl smířený že koupím novou ŘJ ale teď když mi to začalo dělat tohle tak nevim co. Přeci jen to není malá investice.

Neměl někdo podobný problémy? Nebo nevěděl by někdo co s tím? Jo je to TRW.

děkuji za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chci se zeptat zda je normální, když na místě kroutím volantem tak trochu přizhasnou světla?? Mě kontrolka problikávala a servo vynechávalo. Zjistil jsem že mám olej pod měrkou,tak jsem ho dolil a jsem zvědavej jestli bude klid...Mám Fabii 1,4MPi 44kW r.v.2001 a servo TRW

Editováno: , autor: kajvet
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi jsem v koncích, vyměnil jsem komplet servočerpadlo TRW, senzor úhlu mám už asi pátý, kabelový svazek vypadá v pohodě, ale servo pořád nefunguje, nebo spíš někdy funguje a někdy ne (spíš ne).

Nicméně mě zarazilo, že když třeba stojím a netočím volantem, tak servo samo od sebe začne zběsile bzučet, začnou poblikávat světla a třeba za půl minuty je zase klid, světla neblikají a servo někdy jde (někdy ne).

Žlutý volant na budíkách asi spí, protože ani jednou nesvítil (svítí pouze, když odpojím senzor úhlu natočení kol).

Tohle téma jsem pročetl celé, ale i přes to nevím, co dál...

Za jakékoli rady budu vděčný. :help:

Jsem z Ostravy-Poruby, tak kdyby někdo z okolí měl podobný problém, můžeme o tom poreferovat osobně, popřípadě na to kouknout přímo v garáži.

A mám na prodej plně funkční servočerpadlo TRW za 4 000,- Kč (koupeno od známého, funkční na 100%), v případě zájmu mě prosím kontaktujte na mail nove.mobily@seznam.cz

post-15871-1256168413_thumb.jpg

Editováno: , autor: Kamil07
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím Kamile,

mám stejný problém, akorát jsem neměnil jednotku serva, protože na výměnu se mi nezdá. Ještě nemám překontrolovány kabely, jen nechvalně známý svazek nad podběhem před řidičem. Začíná se mi pomalu zdát, že je u mne asi hlavní řídící jednotka v háji. Když to vyřešíš, dej vědět. Díky Šmejky

Editováno: , autor: Smejky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj Šmejky,

myslím, že to jen tak nevyřeším.

Zvláštní je, že vždy když jsem vyměnil senzor úhlu natočení kol, tak vše fungovalo bez jediné chyby, ale pouze v den výměny, když jsem k autu přišel druhý den, tak už zase bylo všechno při starém a servo nejelo, pak zase chvíli jelo atd.

Asi ještě někoho poprosím, aby mi koukl na kabeláž, popřípadě to všechno proměřil, tak pak uvidíme.

Kdyby jsi to vyřešil dřív než já, tak tady prosím napiš kde byl problém.

Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny nešťastníky... mám podobný problémy viz poslední příspěvky. Čidlo vyměněno cca před 3-4měsíci. Celé léto klid a teď když nastává tohle hnusný počasí, tak se mi zdá, že se vrací problém s čidlem. Jedu a z ničeho nic začne jít volant lehce. Při jízdě z kopce mi sem tam probliknou světla a cvakne nějaký relátko v palubce. Zvuk je slyšet u řidiče. Na palubce nic nesvítí. Už taky nevím co s tím... budu rád za každou radu...dík

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odpoviem ti jednoducho. Keď sa pokazí viac ako jeden, dva atď. nové snímače, problém nieje v serve, ani v káblovaní ani v zväzku atď.

Celý problém je v čidle. Niekto tu písal že sa tam dostane voda. Nieje tomu tak. Žiadna voda, ale obyčajná vlhkosť. Ako vznikne? Tak že pri chladnom počasí sa vyzráža na tyčy riadenia a čidlo sa zarosí a znehodnotí. Preto sú problémy hlavne pri zlom počasí. Tj. pri výmene new čidla, som celé čidlo prestriekal bezfarebným lakom v spreji minimálne 3 krát po sebe, tj. totálne vyplnenil lakom ten plošný spoj, nechal zaschnúť a nasadil na auto. Utesnenie serva, manžiet a podobne, absolútne nepomôže. Celý problém spočíva na 99% pri týchto posledných príspevkoch/čo sa tu písalo/ vo vlhkosti v čidle. Vysušenie fénom a podobné srandy sú dočasné. Na max. mesiac. Ahoj a lakujte ..... lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Suhlasim cidlo treba vycistit odmastnit a nalakovat tu stranu ktora je v riadeni .Ta druha strana cierna kde je kablik ta je perfektne izolovana u mna vag vypisoval skrat na kostru ale po vycisteni a nalakovani slape uz skoro dva mesiace a samy vidite ake je pocasie nalakoval som to asi tiez 3 krat :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Suhlasim cidlo treba vycistit odmastnit a nalakovat tu stranu ktora je v riadeni .Ta druha strana cierna kde je kablik ta je perfektne izolovana u mna vag vypisoval skrat na kostru ale po vycisteni a nalakovani slape uz skoro dva mesiace a samy vidite ake je pocasie nalakoval som to asi tiez 3 krat :palec2:

ako to je ked mam čidko koyo ?tiež možem nalakovat ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi taky začnu lakovat a budu doufat, že vše bude o.k., je tady ještě někdo, komu to pomohlo?

Ještě takový malý dotaz, čidlo mám použít to, s kterým mi to skoro nefunguje a dát ho nějak do kupy, nebo mám koupit fungl nové?

Díky za odpověď. -_-

Editováno: , autor: Kamil07
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V žiadnom prípade. Vždy lakujeme new čidlo. Pri vlhkosti nastane oxidácia preto sa tie čidlá s označením DX tj. repas čidla dávajú za polovičné ceny.

Absolútne nedoporučujem repas s koncovkou DX !!! Laku treba dať hodne veľa, nech sa polšný spoj celý zaleje lakom. Lak čidlu neuškodí a uchráni ho naveky! :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ako to je ked mam čidko koyo ?tiež možem nalakovat ?

Mam taky dojem ze koyo sa nelakuje v podstate ani nema co to je komplet cely snimac zaplastovany Kamil 07 ja by som to skusil na tvojom mieste zato nic nedas .Vysusit ja som to robil teplovzdusnou pistolou vycistit hlavne tu vidlicu z vnutornej strany tam bol problem u mna a mozno aj vlhkost odmastnit a prelakovat . U nas chcu za ten snimac okolo 100 € niekde dokonca treba vratit stary inak +70€ navyse pekne svinstvo .Vela zdaru

Editováno: , autor: stukator
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam taky dojem ze koyo sa nelakuje v podstate ani nema co to je komplet cely snimac zaplastovany Kamil 07 ja by som to skusil na tvojom mieste zato nic nedas .Vysusit ja som to robil teplovzdusnou pistolou vycistit hlavne tu vidlicu z vnutornej strany tam bol problem u mna a mozno aj vlhkost odmastnit a prelakovat . U nas chcu za ten snimac okolo 100 € niekde dokonca treba vratit stary inak +70€ navyse pekne svinstvo .Vela zdaru

Chlapy mal niekto už chybny snimač na koyo,lebo vašinou su tu linky na TRW,mne to pripada na to čidlo,ked je chladnejšie trva to dlhšie,ale ked je troška krajšie počasie tak mi servo povoli po cca 2 min,stale ako keby niečo nahrialo a povoli servo,potom je to bez problemov,ani kontrolky neblikaju ani volant neškubne,vypnem motor a hned startnem ,ked je teply motor ,tak sa to opakuje akurat povoli povoli po par sekundach,wag neukaže nič,kable vyzeraju v pohode,servo tiež,nechcem zbytočne kupit servo a bude chyba niekde inde ako to tu čitam,keby som vedel že je to čidlo tak by som ho kupil a hotovo,skuste poradit ohladne serva koyo čo ešte pozriet dík!

Editováno: , autor: birko2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...