Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

ako to mam zistit ? mam nimi pokyvat ? potreboval by som zisti ktory konektor dodava stavu do servo motorceka cize ktory je plus a minus ...

zrovna ty dráty co dávají šťávu jsou tlusté, ty neuhnívají tak lehce.. máš vyvěšený a rozpletený kabelový svazek v motorovém prostoru?

ano mam len od riadiacej jednotky dole je nerozbalene tych 20 cm

Dobrý den,

Potřeboval bych radu jak se dostat k tomu čerpadlu.. chci zkontrolovat hladinu oleje. Vím že je pod baterkou. Když vyndám baterku tak potom je tam ten plastový kryt ten se musí oddělat a potom je tam ještě něco? Nejsem mechanik tak se ptám jestli má smysl se do toho pouštět.

No tak sem ten plastový kryt konečně "vyrval" a zkontroloval ten olej v servu - je ho tam přesně po rysku tak jak to má být. V servise mi řekli že na diagnostice to hlásí ten senzor G250...nic víc. Ale to se mi nezdá mám Fabii rv. 2000 starou plečku.. ale to čidlo jsem měnil v autorizovaném servise v létě 2008. Že by už zase odešlo? Tenkrát ale šlo slyšet servo jak zapíná a vypíná dokola + problikávaly světla. Teďka ne. Světla neproblikávají a servo jde slyšet jak "bzučí" při otáčení volantu i když řízení jde těžko (asi jede v tom nouzovém režimu). Tak nevím. Kdyby odešlo to servo nebo ŘJ serva tak by to snad vyhodilo hlášku i na diagnostice né?

Peteri,vyzera to na chybu v kabloch...Na serve co mas konektory,ten uplne vlavo je canbus+ovladavie verpadla,v strede tie 2 hrube kable su napajanie cerpadla a v pravo je konektor na snimac G250...Takze tu mas nejaku pomocku,podla ktorej to skus pomerat.Su to lavy a stredny konektor...

post-60531-0-15160600-1352678640_thumb.j

dakujem za radu .....takze ked tomu dobre rozumiem mam odmerat kostru a plusko na jenom a druhom konektore ? cize konektor 2 je jednotka plusko a dvojka kostra a na jednotke tomu velmi nerozumiem , tam je kostra 1 a 4 plusko ???

na konektore cislo 1 meraj medzi pinom cislo 4 a kostra a mal by si tam mat cca napatie akumulatora.Samozrejme pri zapnutom zapalovani...tie zvysne 2 piny 1 a 2 su na komunikaciu serva s ostatnymi sucastami...na konektore cislo 2 meraj medzi nimi,ci je tam naozaj 12V...zameraj sa hlavne na svorkovnicu cislo 1 piny 1 a 2,kedze nemas komunikaciu so servom...

co mam pomerat na svorkovnici cislo 1 piny 1 a 2 can bus ????? to napetie pomeram len neviem co na tych dvoch pinoch

neviem co ma na nich byt,ale ked ti servo nekomunikuje,tak by som isiel po tych kabloch,mozno su niekde poskodene/predrate...

tak problem je v svorkovnici 1 kde 4 pin nedostava 12 v ....zrejme je niekde chyba v kabli ale zatial som sa nedopracoval kde tak som napojil z poistkovej skrine 12 v priamo a servo ide ...uz len zistit kde je chyba v tom kabli ....zda sa mi ze ten cely zvezok sa rozdeluje nieco do riadiacej jednotky a nieco ide pod palubovku lebo tu farbu kkabla som do riadiacej jednotky nenasiel .....ale velka vdaka za radu

no tak vidis...na tom kabli ma byt napatie az ked otocis klucom v spinacke...treba to cele prekontrolovat...

nevies kde nahodou ide ten kabel ? mne sa zda ze niekde pod palubovku ale kde ? to mam celu palubovku rozobrat ?

Nalevo dole těsně před/nad kolenem máš pojistkovej box, v manuálu k autu máš popis k čemu je která pojistka (tabulku) - HLEDEJ, ŠMUDLO!!!!!

nejde mi o poistky tie su dobre

Ale ten drát určitě na jedný z nich začíná - takže tam najdeš pomyslnej transparent s nápisem "START" a odtamtud chcačky nechcačky musíš jít po tom drátu... lollollol

tak,tak....

  • 2 týdny později...

Tak panove jak jsem psal.Sel jsem teda po cidlu.Koupil jsem nove ve skodovce.Za 2500Kc.Je tam rizeni Koyo.Vymenil jsem ho a kontrolka porad sviti.Najel jsem s tim asi 100Km a porad to same.A pak jeden den kdyz jsem nastartoval tak konecne kontorlka zhasla asi na 30 sec a pak se rozsvitila znova a servo prestalo fungovat uplne....Uz mne to auto docel sere.Tak nevim jestli ted opravdu odeslo servo nebo je problem v kabelazy ale asi to bude servo co?

hod to na Vag a precitaj chyby...potom sa uvidi,co sa vlastne stalo...

Zdravim.Tak mi to kamarad napichnul a pise to ze nejde proud do jednotky serva a motoru serva...Takze svazek?

Kam nejde prud. Po ktorom vodiči.

Tak to nevim.Rekl mi tohle...Mam to teda znova nechat napichnout a ofotit obrazovku co presne to napsalo?

to bude najlepšie...

Zdravím pánové. Přestalo mi jít servo. Vag nehlásí žádnou závadu. Při diagnostice vag píše že jde do serva 10 voltů. To je tak všechno co zatím mám. Pojistky ok. Proud ve svorkonici ok, akorát jsem teda naměřil jestli je tam 14V jak se tady píše. Kostra u serva ok.

Upraveno od martikk

Treban pozreť blok meranych hodnot.

V měřených hodnotách jestli tomu rozumím dobře byla jenom hodnota vstupu napětí do serva, jinak všechny ostatní hodnoty nula.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.