Listopad 10, 201212 r ako to mam zistit ? mam nimi pokyvat ? potreboval by som zisti ktory konektor dodava stavu do servo motorceka cize ktory je plus a minus ...
Listopad 10, 201212 r zrovna ty dráty co dávají šťávu jsou tlusté, ty neuhnívají tak lehce.. máš vyvěšený a rozpletený kabelový svazek v motorovém prostoru?
Listopad 11, 201212 r Dobrý den, Potřeboval bych radu jak se dostat k tomu čerpadlu.. chci zkontrolovat hladinu oleje. Vím že je pod baterkou. Když vyndám baterku tak potom je tam ten plastový kryt ten se musí oddělat a potom je tam ještě něco? Nejsem mechanik tak se ptám jestli má smysl se do toho pouštět. No tak sem ten plastový kryt konečně "vyrval" a zkontroloval ten olej v servu - je ho tam přesně po rysku tak jak to má být. V servise mi řekli že na diagnostice to hlásí ten senzor G250...nic víc. Ale to se mi nezdá mám Fabii rv. 2000 starou plečku.. ale to čidlo jsem měnil v autorizovaném servise v létě 2008. Že by už zase odešlo? Tenkrát ale šlo slyšet servo jak zapíná a vypíná dokola + problikávaly světla. Teďka ne. Světla neproblikávají a servo jde slyšet jak "bzučí" při otáčení volantu i když řízení jde těžko (asi jede v tom nouzovém režimu). Tak nevím. Kdyby odešlo to servo nebo ŘJ serva tak by to snad vyhodilo hlášku i na diagnostice né?
Listopad 12, 201212 r Peteri,vyzera to na chybu v kabloch...Na serve co mas konektory,ten uplne vlavo je canbus+ovladavie verpadla,v strede tie 2 hrube kable su napajanie cerpadla a v pravo je konektor na snimac G250...Takze tu mas nejaku pomocku,podla ktorej to skus pomerat.Su to lavy a stredny konektor...
Listopad 12, 201212 r dakujem za radu .....takze ked tomu dobre rozumiem mam odmerat kostru a plusko na jenom a druhom konektore ? cize konektor 2 je jednotka plusko a dvojka kostra a na jednotke tomu velmi nerozumiem , tam je kostra 1 a 4 plusko ???
Listopad 12, 201212 r na konektore cislo 1 meraj medzi pinom cislo 4 a kostra a mal by si tam mat cca napatie akumulatora.Samozrejme pri zapnutom zapalovani...tie zvysne 2 piny 1 a 2 su na komunikaciu serva s ostatnymi sucastami...na konektore cislo 2 meraj medzi nimi,ci je tam naozaj 12V...zameraj sa hlavne na svorkovnicu cislo 1 piny 1 a 2,kedze nemas komunikaciu so servom...
Listopad 13, 201212 r co mam pomerat na svorkovnici cislo 1 piny 1 a 2 can bus ????? to napetie pomeram len neviem co na tych dvoch pinoch
Listopad 13, 201212 r neviem co ma na nich byt,ale ked ti servo nekomunikuje,tak by som isiel po tych kabloch,mozno su niekde poskodene/predrate...
Listopad 14, 201212 r tak problem je v svorkovnici 1 kde 4 pin nedostava 12 v ....zrejme je niekde chyba v kabli ale zatial som sa nedopracoval kde tak som napojil z poistkovej skrine 12 v priamo a servo ide ...uz len zistit kde je chyba v tom kabli ....zda sa mi ze ten cely zvezok sa rozdeluje nieco do riadiacej jednotky a nieco ide pod palubovku lebo tu farbu kkabla som do riadiacej jednotky nenasiel .....ale velka vdaka za radu
Listopad 14, 201212 r no tak vidis...na tom kabli ma byt napatie az ked otocis klucom v spinacke...treba to cele prekontrolovat...
Listopad 18, 201212 r nevies kde nahodou ide ten kabel ? mne sa zda ze niekde pod palubovku ale kde ? to mam celu palubovku rozobrat ?
Listopad 18, 201212 r Nalevo dole těsně před/nad kolenem máš pojistkovej box, v manuálu k autu máš popis k čemu je která pojistka (tabulku) - HLEDEJ, ŠMUDLO!!!!!
Listopad 18, 201212 r Ale ten drát určitě na jedný z nich začíná - takže tam najdeš pomyslnej transparent s nápisem "START" a odtamtud chcačky nechcačky musíš jít po tom drátu...
Listopad 30, 201212 r Tak panove jak jsem psal.Sel jsem teda po cidlu.Koupil jsem nove ve skodovce.Za 2500Kc.Je tam rizeni Koyo.Vymenil jsem ho a kontrolka porad sviti.Najel jsem s tim asi 100Km a porad to same.A pak jeden den kdyz jsem nastartoval tak konecne kontorlka zhasla asi na 30 sec a pak se rozsvitila znova a servo prestalo fungovat uplne....Uz mne to auto docel sere.Tak nevim jestli ted opravdu odeslo servo nebo je problem v kabelazy ale asi to bude servo co?
Prosinec 7, 201212 r Zdravim.Tak mi to kamarad napichnul a pise to ze nejde proud do jednotky serva a motoru serva...Takze svazek?
Prosinec 10, 201212 r Tak to nevim.Rekl mi tohle...Mam to teda znova nechat napichnout a ofotit obrazovku co presne to napsalo?
Prosinec 10, 201212 r Zdravím pánové. Přestalo mi jít servo. Vag nehlásí žádnou závadu. Při diagnostice vag píše že jde do serva 10 voltů. To je tak všechno co zatím mám. Pojistky ok. Proud ve svorkonici ok, akorát jsem teda naměřil jestli je tam 14V jak se tady píše. Kostra u serva ok. Upraveno Prosinec 10, 201212 r od martikk
Prosinec 10, 201212 r V měřených hodnotách jestli tomu rozumím dobře byla jenom hodnota vstupu napětí do serva, jinak všechny ostatní hodnoty nula.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.