Peteri Vloženo 10. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2012 ako to mam zistit ? mam nimi pokyvat ? potreboval by som zisti ktory konektor dodava stavu do servo motorceka cize ktory je plus a minus ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Royce Vloženo 10. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2012 zrovna ty dráty co dávají šťávu jsou tlusté, ty neuhnívají tak lehce.. máš vyvěšený a rozpletený kabelový svazek v motorovém prostoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peteri Vloženo 10. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2012 ano mam len od riadiacej jednotky dole je nerozbalene tych 20 cm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MarekIRL Vloženo 11. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2012 Dobrý den, Potřeboval bych radu jak se dostat k tomu čerpadlu.. chci zkontrolovat hladinu oleje. Vím že je pod baterkou. Když vyndám baterku tak potom je tam ten plastový kryt ten se musí oddělat a potom je tam ještě něco? Nejsem mechanik tak se ptám jestli má smysl se do toho pouštět. No tak sem ten plastový kryt konečně "vyrval" a zkontroloval ten olej v servu - je ho tam přesně po rysku tak jak to má být. V servise mi řekli že na diagnostice to hlásí ten senzor G250...nic víc. Ale to se mi nezdá mám Fabii rv. 2000 starou plečku.. ale to čidlo jsem měnil v autorizovaném servise v létě 2008. Že by už zase odešlo? Tenkrát ale šlo slyšet servo jak zapíná a vypíná dokola + problikávaly světla. Teďka ne. Světla neproblikávají a servo jde slyšet jak "bzučí" při otáčení volantu i když řízení jde těžko (asi jede v tom nouzovém režimu). Tak nevím. Kdyby odešlo to servo nebo ŘJ serva tak by to snad vyhodilo hlášku i na diagnostice né? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cmoud Vloženo 12. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2012 Peteri,vyzera to na chybu v kabloch...Na serve co mas konektory,ten uplne vlavo je canbus+ovladavie verpadla,v strede tie 2 hrube kable su napajanie cerpadla a v pravo je konektor na snimac G250...Takze tu mas nejaku pomocku,podla ktorej to skus pomerat.Su to lavy a stredny konektor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peteri Vloženo 12. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2012 dakujem za radu .....takze ked tomu dobre rozumiem mam odmerat kostru a plusko na jenom a druhom konektore ? cize konektor 2 je jednotka plusko a dvojka kostra a na jednotke tomu velmi nerozumiem , tam je kostra 1 a 4 plusko ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cmoud Vloženo 12. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2012 na konektore cislo 1 meraj medzi pinom cislo 4 a kostra a mal by si tam mat cca napatie akumulatora.Samozrejme pri zapnutom zapalovani...tie zvysne 2 piny 1 a 2 su na komunikaciu serva s ostatnymi sucastami...na konektore cislo 2 meraj medzi nimi,ci je tam naozaj 12V...zameraj sa hlavne na svorkovnicu cislo 1 piny 1 a 2,kedze nemas komunikaciu so servom... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peteri Vloženo 13. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2012 co mam pomerat na svorkovnici cislo 1 piny 1 a 2 can bus ????? to napetie pomeram len neviem co na tych dvoch pinoch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cmoud Vloženo 13. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2012 neviem co ma na nich byt,ale ked ti servo nekomunikuje,tak by som isiel po tych kabloch,mozno su niekde poskodene/predrate... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peteri Vloženo 14. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2012 tak problem je v svorkovnici 1 kde 4 pin nedostava 12 v ....zrejme je niekde chyba v kabli ale zatial som sa nedopracoval kde tak som napojil z poistkovej skrine 12 v priamo a servo ide ...uz len zistit kde je chyba v tom kabli ....zda sa mi ze ten cely zvezok sa rozdeluje nieco do riadiacej jednotky a nieco ide pod palubovku lebo tu farbu kkabla som do riadiacej jednotky nenasiel .....ale velka vdaka za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cmoud Vloženo 14. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2012 no tak vidis...na tom kabli ma byt napatie az ked otocis klucom v spinacke...treba to cele prekontrolovat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peteri Vloženo 18. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2012 nevies kde nahodou ide ten kabel ? mne sa zda ze niekde pod palubovku ale kde ? to mam celu palubovku rozobrat ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 18. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2012 Nalevo dole těsně před/nad kolenem máš pojistkovej box, v manuálu k autu máš popis k čemu je která pojistka (tabulku) - HLEDEJ, ŠMUDLO!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peteri Vloženo 18. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2012 nejde mi o poistky tie su dobre Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 18. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2012 Ale ten drát určitě na jedný z nich začíná - takže tam najdeš pomyslnej transparent s nápisem "START" a odtamtud chcačky nechcačky musíš jít po tom drátu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cmoud Vloženo 19. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2012 tak,tak.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hany601 Vloženo 30. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2012 Tak panove jak jsem psal.Sel jsem teda po cidlu.Koupil jsem nove ve skodovce.Za 2500Kc.Je tam rizeni Koyo.Vymenil jsem ho a kontrolka porad sviti.Najel jsem s tim asi 100Km a porad to same.A pak jeden den kdyz jsem nastartoval tak konecne kontorlka zhasla asi na 30 sec a pak se rozsvitila znova a servo prestalo fungovat uplne....Uz mne to auto docel sere.Tak nevim jestli ted opravdu odeslo servo nebo je problem v kabelazy ale asi to bude servo co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cmoud Vloženo 3. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2012 hod to na Vag a precitaj chyby...potom sa uvidi,co sa vlastne stalo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hany601 Vloženo 7. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2012 Zdravim.Tak mi to kamarad napichnul a pise to ze nejde proud do jednotky serva a motoru serva...Takze svazek? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 7. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2012 Kam nejde prud. Po ktorom vodiči. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hany601 Vloženo 10. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2012 Tak to nevim.Rekl mi tohle...Mam to teda znova nechat napichnout a ofotit obrazovku co presne to napsalo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 10. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2012 to bude najlepšie... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martikk Vloženo 10. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2012 (editace) Zdravím pánové. Přestalo mi jít servo. Vag nehlásí žádnou závadu. Při diagnostice vag píše že jde do serva 10 voltů. To je tak všechno co zatím mám. Pojistky ok. Proud ve svorkonici ok, akorát jsem teda naměřil jestli je tam 14V jak se tady píše. Kostra u serva ok. Editováno: 10. Prosinec 2012, autor: martikk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 10. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2012 Treban pozreť blok meranych hodnot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martikk Vloženo 10. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2012 V měřených hodnotách jestli tomu rozumím dobře byla jenom hodnota vstupu napětí do serva, jinak všechny ostatní hodnoty nula. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.