Přejít na obsah

Máte problémy s řízením? Nefunguje servo?


Martin 3500

Doporučené příspěvky

Dobrý den,

Potřeboval bych radu jak se dostat k tomu čerpadlu.. chci zkontrolovat hladinu oleje. Vím že je pod baterkou. Když vyndám baterku tak potom je tam ten plastový kryt ten se musí oddělat a potom je tam ještě něco? Nejsem mechanik tak se ptám jestli má smysl se do toho pouštět.

No tak sem ten plastový kryt konečně "vyrval" a zkontroloval ten olej v servu - je ho tam přesně po rysku tak jak to má být. V servise mi řekli že na diagnostice to hlásí ten senzor G250...nic víc. Ale to se mi nezdá mám Fabii rv. 2000 starou plečku.. ale to čidlo jsem měnil v autorizovaném servise v létě 2008. Že by už zase odešlo? Tenkrát ale šlo slyšet servo jak zapíná a vypíná dokola + problikávaly světla. Teďka ne. Světla neproblikávají a servo jde slyšet jak "bzučí" při otáčení volantu i když řízení jde těžko (asi jede v tom nouzovém režimu). Tak nevím. Kdyby odešlo to servo nebo ŘJ serva tak by to snad vyhodilo hlášku i na diagnostice né?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Peteri,vyzera to na chybu v kabloch...Na serve co mas konektory,ten uplne vlavo je canbus+ovladavie verpadla,v strede tie 2 hrube kable su napajanie cerpadla a v pravo je konektor na snimac G250...Takze tu mas nejaku pomocku,podla ktorej to skus pomerat.Su to lavy a stredny konektor...

post-60531-0-15160600-1352678640_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na konektore cislo 1 meraj medzi pinom cislo 4 a kostra a mal by si tam mat cca napatie akumulatora.Samozrejme pri zapnutom zapalovani...tie zvysne 2 piny 1 a 2 su na komunikaciu serva s ostatnymi sucastami...na konektore cislo 2 meraj medzi nimi,ci je tam naozaj 12V...zameraj sa hlavne na svorkovnicu cislo 1 piny 1 a 2,kedze nemas komunikaciu so servom...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak problem je v svorkovnici 1 kde 4 pin nedostava 12 v ....zrejme je niekde chyba v kabli ale zatial som sa nedopracoval kde tak som napojil z poistkovej skrine 12 v priamo a servo ide ...uz len zistit kde je chyba v tom kabli ....zda sa mi ze ten cely zvezok sa rozdeluje nieco do riadiacej jednotky a nieco ide pod palubovku lebo tu farbu kkabla som do riadiacej jednotky nenasiel .....ale velka vdaka za radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak panove jak jsem psal.Sel jsem teda po cidlu.Koupil jsem nove ve skodovce.Za 2500Kc.Je tam rizeni Koyo.Vymenil jsem ho a kontrolka porad sviti.Najel jsem s tim asi 100Km a porad to same.A pak jeden den kdyz jsem nastartoval tak konecne kontorlka zhasla asi na 30 sec a pak se rozsvitila znova a servo prestalo fungovat uplne....Uz mne to auto docel sere.Tak nevim jestli ted opravdu odeslo servo nebo je problem v kabelazy ale asi to bude servo co?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím pánové. Přestalo mi jít servo. Vag nehlásí žádnou závadu. Při diagnostice vag píše že jde do serva 10 voltů. To je tak všechno co zatím mám. Pojistky ok. Proud ve svorkonici ok, akorát jsem teda naměřil jestli je tam 14V jak se tady píše. Kostra u serva ok.

Editováno: , autor: martikk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...