Prosinec 10, 201212 r Zdravim.Tak mi to kamarad napichnul a pise to ze nejde proud do jednotky serva a motoru serva...Takze svazek? skus sa pozriet na poistky pri baterke,pozri este pre istotu aj ostatne...
Prosinec 10, 201212 r V měřených hodnotách jestli tomu rozumím dobře byla jenom hodnota vstupu napětí do serva, jinak všechny ostatní hodnoty nula. Motor bežal?
Prosinec 10, 201212 r Motor běžel. Mysleli jsme že nedobíjí altík, ale ten je v pořádku. Pojistky jsou ok. Jedna byla přepálená ale ta byla od ventilátorů motoru. Upraveno Prosinec 10, 201212 r od martikk
Prosinec 10, 201212 r Tam musiš mať okolo 14 V na obrazku je 13..V len preto lebo odber je tam 60A volant je na plny rejd.
Prosinec 10, 201212 r No ja vím, ale otázka je jestli proč tam není těch 14 V? Buď odešlo totalně sevo nebo bude problém někde v přívodu proudu?
Prosinec 12, 201212 r Někde tam máš špatnej dotek, těch 10V se ze 14 ničím jiným nestane. Na přechodovým odporu se ztrácí 4V při plným odběru - použij Ohmův zákon, vyděl volty ampérama a dostaneš ohmy. pokud je řízení naplno v rejdu, bere 60-80A a pokud je tam přitom úbytek 4V, máš tam někde odpor přibližně 66miliohmů. Což je na takovým přívodu dost, správně by tam měly bejt nanejvejš jednotky miliohmů. Někde v cestě toho proudu máš nedokonale dotaženej nebo zoxidovanej spoj.
Prosinec 25, 201212 r Dobrý deň! Čítal som túto tému o riadení Fabii. Mám tiež Fabiu rok 2001, TRW riadenie , a tiež dlhodobe problémy s riadením. Prvý problém: je so snímačom natočenia volantu, začala svietiť kontrolka serva, preblikávali svetlá, servočerpadlo sa zapínalo ako na bežiacom páse, keď prišla tuhá zima tak akoby sa snímač opravil sám, vtedy pracoval správne žiadne preblikávanie, tak nakoniec som došiel nato, že do snímača sa dostava vlhkosť a vytvorí studený spoj a začne blbnúť so servočerpadlom. Odmontoval som snímač dal som ho do rúry a vysušil som ho, zapojil som späť do servočerpadla od vtedy ide OK. Otázka by tu bola, že keď dlhodobo bude spínať snímač servočerpadlo tak čo sa mu môže stať? Niektorí tu písali, že mu to nerobí dobre, tak aby sme vedeli, že čo konkrétne? Druhý problém: tečie mi z obidvoch strán pri manžetách servoolej. Dolieval som pomohlo ale len dočasne, potom som dolial aj servoolej aj Wynn's Power Steering Stop Leak, no ale ani to nezastavilo tečenie oleja. Otázka, mám dolievať stále olej s prísadou proti tečeniu? alebo mám isť do repasu servoriadenia? Koľko vydrží to riadenie po repase? Má to zmysel? Alebo kúpiť nové riadenie? Koľko stojí také riadenie? Kde by sa dalo zohnať? Alebo kúpiť nové auto? No nebolo by zle ale nemám zbytočných 18000€ na nové auto, a všetky dane a poistky. Táto možnosť budem riešiť s odstupom času, možno v ďalšom živote Ten problém je najvážnejší nateraz, ale sú aj ďalšie, zatekanie do auta cez zadné čalúnenia, nesvietiace svetlo v batožinovom priestore, a ďalšie menej významné. Ďakujem Matto
Prosinec 26, 201212 r S tím servem - čerpadlu, resp. jeho motoru neprospívá to nárazové časté spínání, když "vaklá" snímač natočení volantu. A pokud teče, neodstraní to nějaké svinstvo přimíchané do oleje, protože tlaky v hydraulice jsou tak vysoký, že pomůže jedině repas těsnicích kroužků. Nechej si udělat repas, buď se to dá udělat přímo na tom kusu, který máš v autě - anebo jsem kdesi viděl nabídku na výměnnou opravu - Tvoje řízení si servis vymontuje, opraví a použije pro dalšího zákoše, zatímco Ty už mezitím jezdíš s jiným, opraveným řízením.
Leden 9, 201312 r Niekto vie niečo o tomto serve: http://www.hamar.cz/cs/10002510-rizeni-trw-jnp739-jrp739-jednorotorove-kompletni-3322937390519.html Pise sa tam, ze je to nove servo, je naozaj nove, nie len vynovené (repas)? Jeden mechanik mi hovoril, že tieto serva sú druhovýroba (Poľsko), že je lepšie dať repasovať servo origo čo mám v aute. Kde je vlastne pravda? Keby niekto niečo vedel o problematike, mohol by napísať pár viet. Ďakujem.
Leden 9, 201312 r nevím, no TRW vypadá že je nové, ale čepy mi přijdou jako "dovoz" neviděl jsem origo nebo trw čep žlutý, teda na TDI jelikož zrovna dnes měním jak čepy tyček, tak čepy ramen a oboje mám origo TRW a není takovýto. Možná se pletu.
Leden 9, 201312 r Je to originál, já ho tam bral asi před rokem. To žlutý jsou jenom krytky :-) i ty čepy jsou originál TRW. Dej si pozor jestli máš řízení starší jednorotorové TRW, nebo už to novější dvourotorové TRW nebo Koyo. Snímač ani servočerpadlo pochopitelně není součástí, takže záleží na tom co máš vlastně v prd-li...
Leden 9, 201312 r Tu píšu, že je to jednorotorové: http://www.hamar.cz/cs/10002510-rizeni-trw-jnp739-jrp739-jednorotorove-kompletni-3322937390519.html Je to komplet nové alebo repas vykonaný firmou TRW? Čo si myslíš o repase starého servoriadenia? Koľko vydrží repas toho čo mám teraz v aute? Ďakujem.
Leden 9, 201312 r No já myslel aby sis dal bacha co máš na autě teď a nekoupil jiný. Jinak je to komplet nový, Pokud víš, že si auto necháš ještě aspoň 4 roky nebo víc tak kup nový... :-) Co s tím máš teď? Teče ti to?
Leden 9, 201312 r áno, tečie z obidvoch strán. Ja som čítal na stránke TRW, že tieto serva s označením JNP739 pochádzajú od firmy TRW Conekt http://www.trw.com/additional_businesses/trw_conekt, http://www.conekt.net/ čo je dcérska spoločnosť TRW, nemám istotu či to nie je repas od TRW, tu otom píšu: http://www.trwaftermarket.com/en/Products/Steering--Suspension/Remanufactured-Steering-Racks-and-Pumps/, tak čo to je vlastne?
Leden 9, 201312 r Tak o tom nic nevím, ale řízení co jsem koupil od Hamaru (přesně to na které jsi dával odkaz) bylo nové originál TRW včetně čepů, tak se toho neboj, už rok slouží v pohodě...
Leden 11, 201312 r Keď Ti vymenili servoriadenie tak stačilo nastaviť len geometriu, alebo aj niečo iné? Na servočerpadle je čierny plastový kryt, ten sa rozpadáva, nedá sa nejak zohnať ten kryt? alebo zlepiť? Nemáš stým nejaké skúsenosti?
Leden 11, 201312 r treba urobiť geometriu.. http://eshop.prondo.cz/tlumenI-hydrauliky-Cerpadla-fab~z6Q0423165.html
Leden 11, 201312 r Ano, stačí udělat geometrii... Já měl ten kryt taky rozpadlý, ale už jsem tam nový nedával, je to jenom odhlučnění serva. Větší hlučnost nijak nepociťuji. Spíš je to naprd, protože se v tom stále drží vlhkost a servo tím víc trpí... Ale klidně kup nový, není to zas taková položka. Důležitější je ale spíš jak pro servo tak pro celý řízení kryt pod motor, aspoň ten malý... Jestli nemáš tak můžu jen doporučit...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.