cmoud Vloženo 10. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2012 Zdravim.Tak mi to kamarad napichnul a pise to ze nejde proud do jednotky serva a motoru serva...Takze svazek? skus sa pozriet na poistky pri baterke,pozri este pre istotu aj ostatne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 10. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2012 V měřených hodnotách jestli tomu rozumím dobře byla jenom hodnota vstupu napětí do serva, jinak všechny ostatní hodnoty nula. Motor bežal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martikk Vloženo 10. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2012 (editace) Motor běžel. Mysleli jsme že nedobíjí altík, ale ten je v pořádku. Pojistky jsou ok. Jedna byla přepálená ale ta byla od ventilátorů motoru. Editováno: 10. Prosinec 2012, autor: martikk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 10. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2012 Asi takto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martikk Vloženo 10. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2012 Takto. Ale pouze napětí 10 V a teplota jinak bez hodnot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 10. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2012 Tam musiš mať okolo 14 V na obrazku je 13..V len preto lebo odber je tam 60A volant je na plny rejd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martikk Vloženo 10. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2012 Asi takto. Takto. Ale pouze napětí 10 V a teplota jinak bez hodnot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martikk Vloženo 10. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2012 No ja vím, ale otázka je jestli proč tam není těch 14 V? Buď odešlo totalně sevo nebo bude problém někde v přívodu proudu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 10. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2012 Tak odmeraj na konektore ktory ide na servo ten červeny hruby a bude jasno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martikk Vloženo 10. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2012 Ok. Vyzkouším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hany601 Vloženo 12. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2012 Pojistky jak u palubky tak nad baterkou jsem kontroloval... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 12. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2012 Někde tam máš špatnej dotek, těch 10V se ze 14 ničím jiným nestane. Na přechodovým odporu se ztrácí 4V při plným odběru - použij Ohmův zákon, vyděl volty ampérama a dostaneš ohmy. pokud je řízení naplno v rejdu, bere 60-80A a pokud je tam přitom úbytek 4V, máš tam někde odpor přibližně 66miliohmů. Což je na takovým přívodu dost, správně by tam měly bejt nanejvejš jednotky miliohmů. Někde v cestě toho proudu máš nedokonale dotaženej nebo zoxidovanej spoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matto wednesday Vloženo 25. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2012 Dobrý deň! Čítal som túto tému o riadení Fabii. Mám tiež Fabiu rok 2001, TRW riadenie , a tiež dlhodobe problémy s riadením. Prvý problém: je so snímačom natočenia volantu, začala svietiť kontrolka serva, preblikávali svetlá, servočerpadlo sa zapínalo ako na bežiacom páse, keď prišla tuhá zima tak akoby sa snímač opravil sám, vtedy pracoval správne žiadne preblikávanie, tak nakoniec som došiel nato, že do snímača sa dostava vlhkosť a vytvorí studený spoj a začne blbnúť so servočerpadlom. Odmontoval som snímač dal som ho do rúry a vysušil som ho, zapojil som späť do servočerpadla od vtedy ide OK. Otázka by tu bola, že keď dlhodobo bude spínať snímač servočerpadlo tak čo sa mu môže stať? Niektorí tu písali, že mu to nerobí dobre, tak aby sme vedeli, že čo konkrétne? Druhý problém: tečie mi z obidvoch strán pri manžetách servoolej. Dolieval som pomohlo ale len dočasne, potom som dolial aj servoolej aj Wynn's Power Steering Stop Leak, no ale ani to nezastavilo tečenie oleja. Otázka, mám dolievať stále olej s prísadou proti tečeniu? alebo mám isť do repasu servoriadenia? Koľko vydrží to riadenie po repase? Má to zmysel? Alebo kúpiť nové riadenie? Koľko stojí také riadenie? Kde by sa dalo zohnať? Alebo kúpiť nové auto? No nebolo by zle ale nemám zbytočných 18000€ na nové auto, a všetky dane a poistky. Táto možnosť budem riešiť s odstupom času, možno v ďalšom živote Ten problém je najvážnejší nateraz, ale sú aj ďalšie, zatekanie do auta cez zadné čalúnenia, nesvietiace svetlo v batožinovom priestore, a ďalšie menej významné. Ďakujem Matto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 26. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2012 S tím servem - čerpadlu, resp. jeho motoru neprospívá to nárazové časté spínání, když "vaklá" snímač natočení volantu. A pokud teče, neodstraní to nějaké svinstvo přimíchané do oleje, protože tlaky v hydraulice jsou tak vysoký, že pomůže jedině repas těsnicích kroužků. Nechej si udělat repas, buď se to dá udělat přímo na tom kusu, který máš v autě - anebo jsem kdesi viděl nabídku na výměnnou opravu - Tvoje řízení si servis vymontuje, opraví a použije pro dalšího zákoše, zatímco Ty už mezitím jezdíš s jiným, opraveným řízením. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matto wednesday Vloženo 9. leden 2013 Sdílet Vloženo 9. leden 2013 Niekto vie niečo o tomto serve: http://www.hamar.cz/cs/10002510-rizeni-trw-jnp739-jrp739-jednorotorove-kompletni-3322937390519.html Pise sa tam, ze je to nove servo, je naozaj nove, nie len vynovené (repas)? Jeden mechanik mi hovoril, že tieto serva sú druhovýroba (Poľsko), že je lepšie dať repasovať servo origo čo mám v aute. Kde je vlastne pravda? Keby niekto niečo vedel o problematike, mohol by napísať pár viet. Ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 9. leden 2013 Sdílet Vloženo 9. leden 2013 nevím, no TRW vypadá že je nové, ale čepy mi přijdou jako "dovoz" neviděl jsem origo nebo trw čep žlutý, teda na TDI jelikož zrovna dnes měním jak čepy tyček, tak čepy ramen a oboje mám origo TRW a není takovýto. Možná se pletu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítězslav Rauch Vloženo 9. leden 2013 Sdílet Vloženo 9. leden 2013 Je to originál, já ho tam bral asi před rokem. To žlutý jsou jenom krytky :-) i ty čepy jsou originál TRW. Dej si pozor jestli máš řízení starší jednorotorové TRW, nebo už to novější dvourotorové TRW nebo Koyo. Snímač ani servočerpadlo pochopitelně není součástí, takže záleží na tom co máš vlastně v prd-li... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matto wednesday Vloženo 9. leden 2013 Sdílet Vloženo 9. leden 2013 Tu píšu, že je to jednorotorové: http://www.hamar.cz/cs/10002510-rizeni-trw-jnp739-jrp739-jednorotorove-kompletni-3322937390519.html Je to komplet nové alebo repas vykonaný firmou TRW? Čo si myslíš o repase starého servoriadenia? Koľko vydrží repas toho čo mám teraz v aute? Ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítězslav Rauch Vloženo 9. leden 2013 Sdílet Vloženo 9. leden 2013 No já myslel aby sis dal bacha co máš na autě teď a nekoupil jiný. Jinak je to komplet nový, Pokud víš, že si auto necháš ještě aspoň 4 roky nebo víc tak kup nový... :-) Co s tím máš teď? Teče ti to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matto wednesday Vloženo 9. leden 2013 Sdílet Vloženo 9. leden 2013 áno, tečie z obidvoch strán. Ja som čítal na stránke TRW, že tieto serva s označením JNP739 pochádzajú od firmy TRW Conekt http://www.trw.com/additional_businesses/trw_conekt, http://www.conekt.net/ čo je dcérska spoločnosť TRW, nemám istotu či to nie je repas od TRW, tu otom píšu: http://www.trwaftermarket.com/en/Products/Steering--Suspension/Remanufactured-Steering-Racks-and-Pumps/, tak čo to je vlastne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítězslav Rauch Vloženo 9. leden 2013 Sdílet Vloženo 9. leden 2013 Tak o tom nic nevím, ale řízení co jsem koupil od Hamaru (přesně to na které jsi dával odkaz) bylo nové originál TRW včetně čepů, tak se toho neboj, už rok slouží v pohodě... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matto wednesday Vloženo 11. leden 2013 Sdílet Vloženo 11. leden 2013 Keď Ti vymenili servoriadenie tak stačilo nastaviť len geometriu, alebo aj niečo iné? Na servočerpadle je čierny plastový kryt, ten sa rozpadáva, nedá sa nejak zohnať ten kryt? alebo zlepiť? Nemáš stým nejaké skúsenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 11. leden 2013 Sdílet Vloženo 11. leden 2013 treba urobiť geometriu.. http://eshop.prondo.cz/tlumenI-hydrauliky-Cerpadla-fab~z6Q0423165.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vítězslav Rauch Vloženo 11. leden 2013 Sdílet Vloženo 11. leden 2013 Ano, stačí udělat geometrii... Já měl ten kryt taky rozpadlý, ale už jsem tam nový nedával, je to jenom odhlučnění serva. Větší hlučnost nijak nepociťuji. Spíš je to naprd, protože se v tom stále drží vlhkost a servo tím víc trpí... Ale klidně kup nový, není to zas taková položka. Důležitější je ale spíš jak pro servo tak pro celý řízení kryt pod motor, aspoň ten malý... Jestli nemáš tak můžu jen doporučit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davcatuma Vloženo 12. leden 2013 Sdílet Vloženo 12. leden 2013 a v čem je ten kryt dobrý, pro to servo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.