Publikováno Květen 9, 200817 r Zdravím všechny, už začínám být trochu naštvaný na superba. Je v pořádku, že se vrtule v motorovém prostoru točí neustále (ta vetší a když je klima na AUTO, takse točí neustále i ta menší), tj. i teď ráno při 5stupních nad nulou (obě dvě)??? Ještě u žádného auta jsem to nezažil. Všem díky.
Květen 9, 200817 r Zdravím všechny, už začínám být trochu naštvaný na superba. Je v pořádku, že se vrtule v motorovém prostoru točí neustále (ta vetší a když je klima na AUTO, takse točí neustále i ta menší), tj. i teď ráno při 5stupních nad nulou (obě dvě)??? Ještě u žádného auta jsem to nezažil.Všem díky. To je OK. Ona je ulozena na lozisku ktore je pohanane od remenic z rozvodu. Je to hlavne tichsie a viac bezpecnejsie pre chladenie motora ako el. motor. Pocul som este ze to je aj pre udrzanie teploty motora aby ten vzduch sa tam tocil dookola no ci je to pravda neviem.
Květen 9, 200817 r Hele já jsem taky všim něčeho podobného,ale u motoru 1.8T, že se mi taky točí ikdyž má motor provozní teplotu a reaguje otáčkama i na přidání plynu....takže asi normální(klima přitom na econ).
Květen 9, 200817 r Autor To je OK. Ona je ulozena na lozisku ktore je pohanane od remenic z rozvodu. Je to hlavne tichsie a viac bezpecnejsie pre chladenie motora ako el. motor. Pocul som este ze to je aj pre udrzanie teploty motora aby ten vzduch sa tam tocil dookola no ci je to pravda neviem. Tak to jsem rád, byl jsem trochu překvapený, že vrtule běží pořád. Prostě předtím jsem měl Renaulty a ještě v benzínu, takže škodovky jsou pro mě trochu španělská vesnice. Jen ještě vyřešit to chvění motoru.
Květen 9, 200817 r Ta mala je na klimu a pousti se vzdy kdyz je zapla klima, je to elektromotor a ta druha ma mit viskospojku ale ve vetsine pripadu se taci hned od startu.
Červenec 8, 201114 r Ahoj, ta malá vrtule je na klimu ? Já sem to schválně pozoroval když mi čistily klimu , auto stálo, natočený motor, puštěná klima na max , 1 chladič horkej jako prase a ta el . vrtule nic, ani netukla. Motor 2,8 AMX , asi bude v háju čidlo ?? Martin
Červenec 8, 201114 r Aha , tak to proměřim a zjistim to hned, a co by se mohlo stát , kdyby nešel furt ? Pak napišu jak to dopadlo.
Červenec 8, 201114 r Klima bude vypinat a zapinat a asi ti i poleze nahoru teplota vody. Pokud pojedes tak to asi bude stacit chladit, na miste se bude "pretlakovavat" a vypinat.
Červenec 8, 201114 r Aha tak to jo, no už vim že moturek je v háji, proud jde až k němu ale netočí se, ale ted zkoušim ten větrák dostat ven, drží to 1 šroubek a pak ňáký západky se kterýma nemůžu hnout. no jdu to zkoušet... Zatím díky za rady.. Martin
Červenec 8, 201114 r myslím že byl na 3 šroubky a přístup na nic, ale jestli jsem posouval předek už nevím. Měl jsem ho tolikrát dole, že si to už ani nespojuju.
Červenec 8, 201114 r Takže takle, motorek mám venku a drží ho 1 šroubek a 2 západky. Ale další dilema, znovu jsem ho zkusil připojit na 12 V a nejde, Tak si řikám že nemám co zkazit a jestli to jsou uhlíky tak že by stačily poklepat, tak jsem po něm praštil a znovu připojil a ejhle ? JEDE !! Takže mám raděj koupit nový nebo ještě dát tehle starý , ale jak dlouho vydrží , to je otázka ?
Červenec 8, 201114 r no právě, rozebrat nejde, anebo jde ale už ho nikdo nesloži, je to slisovany, a jsou tam jen takovy packy, no nevim...
Červenec 10, 201114 r Martine, mě po opravě jede už přes 2 roky. Stačí vyšistit, vyměnit uhlíky a jede. Určitě se to vyplatí. Uhlíky mají v originále hodně mekký takže rotor je netknutej.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.