Přejít na obsah

1.9TDI - problém s výkonem při sešlápnutí plynu


Doporučené příspěvky

Jeste takova jedna pripominka a zaroven dotaz kdyz se meni vaha vzduchu nemela by se v diagnostice vymazat chyby a jeste neco vim ze se to delalo u Opelu kdyz jsem tam resil tyto problemy, ale presne jak pise i Kibi ze pokud mas nekoho v okoli se stejnym motorem tak to prohodit a zkusit :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak chlapy byla to ta vaha vzduchu, jinak kontrolka mi neblikala kdyz to netahlo. Ihned mi to ve skodovce vymenili za origo, platil sem 3200 kc i s praci, sice drazsi nez rikate, ale zase na to mam zaruku atd. tedka to zase lita jak zihadlo :-) jinak dik za povzbuzeni ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

občas mám pocit jak tady popisujete...jedu jedu a nejednou mi prijde, ze se autu nejak nechce, auto zabere az po seslapnuti cca 3/4 plynového pedálu na podlahu...na druhou stranu dle palubáku mi aktualni spotrebu pri 130 ukazuje priblizne 13.2 l/100km, coz by mělo byt v porádku,ne? před týdnem sem váhu vyndal a rozebral, vyčistil lihem lehce steteckem a vrátil zpet...podle me zadna zmena...nevím jestli je to pravdu jen muj pocit, ale to auto kdyz jsem pred rokem kupoval bylo sviznejsi dnes je hlucnejsi a linejsi...

PS: kdyby se našel nekdo z Čes. Bud. kdo by byl ochotnej vahu prohodit a vyzkoušet nezlobil bych se :)

Editováno: , autor: šutr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čuate lidi,

taky pozoruju,že mi nějak klesl výkon. Mam při každym řazení pedál až na podlaze abych auto trošku vytočil do 2,5. Zrovna nedávno sem měnil olej.. snad to s tim nemá nic společnýho.. dal sem mu 5w 40 takže asi ne. Pozoruju ale ještě jiný věci a nevimzda to nemá s tim neco společnýho.

1. občas se mi stane, že když se zahřeje motor tak vidím že teplota ukazuje lehký přehřátí motoru a stzejně tak víc nafty v nádrži. Když ale vypnu motor tak ukazatele klesnou... chvilku se držej v jednom místě a pak se všecky zaklepou a klesnou až dolu. Po dalším startu je teplota a nafta už na svém místě ? co to může být ?

2. Když jedu, vyšlápnu spojku a vracím ji zpět tak mi to trošku jakoby klepne v pedálu na plyn. Čím to je ?

3. Nikdy sem to nesledoval... ale je normaální, že pedál na plyn je v mnohem nižší poloze než brzda a spojka ?

Poradíte někdo ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

od doby co jsem si to tady četl mi to taky vrtá v hlavě. Při pětce a plný plyn mám při 130km/h dle GPS spotřebu 15L. |Není to už moc??? Auto je ale chiplé. Dnes jsem jel s kamarádouvou tdi a tam při stejné rychlosti 11L, ale taky jde na výměnu váhy, protože zrychlení z 80 na 120 při čtyřce má přes 13 vteřin, to já mám 7:) Ale taky mi přijde, že tak před měsícem to na dálnici tahalo líp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 3 roky později...

Zdravím, je možný aby váha vzduchu odešla ze dne na den? vcera jezdilo auto uplne normálne táhlo nádherně do otáček tak jak má, a dneska nic, od 2000tis. otacek zadny nástup akcelerace.. ujel sem 30km, zastavil asi na hodinu pak jsem jel dál, kdyz pridavam lehce tak to jede normálne seslapnu víc plyn a zacne se to jakoby dusit, tak jsem to trochu víc proslapnul abych dostal vysokých otáček jestli to nepomůže a rozsvítila se mi kontrolka motoru, co by to pravděpodobně mohlo být? díky mam fábku rs najeto 125tis

Editováno: , autor: Lukáš Pavel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

možné to je, je to přeci jen obyčejné čidlo...pokud čuješ problém od ní, vyndej jí, mechanicky na ní nijak nesahej a prostříkni tu "štěrbinu" ve které je měřící "proužek" kovu čističem na brzdy...nech chvilku zaschnout a vrať jí....

 

osobně bych první mrkl po podtlakových hadičkách - úzké co vedou od podtlakového bloku v levém horním rohu motorového prostoru směrem k EGR, airboxu, ale hlavně se zaměř na tu k baňce turba

 

pak mrkni na tlakové hadice turbo - IC...může tam být netěsnost, nebo dokonce hadice může být ustřelená...

 

jinak pokud máš kolem sebe někoho s VAGem, nemusíš nic zkoumat, udělej LOG a dej ho sem ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Myslim, že jsem ve správným vlákně...Od začátku co mám auto se mi nezdá reakce na plyn. Fabia 1,9 74kW ATD. Když přeřadim a šlápnu na plyn, docela dlouho trvá, než se to "nafouká". Nárůst tahu je znát kolem 2000ot., což je asi normál, ale já sednu do tátovy Octavie 66kW AGR a tam prostě přeřadim a zatáhne hned. Když sednu do bráchovo Bory 85kW AJM, přeřadim a zatáhne hned. Jen mě to trvá strašně dlouho. Musel bych to mnohem víc točit, aby to zatahovalo hned po přeřazení. Je to vlastnost totohle motoru, nebo by mohla bejt někde chyba? (Regulace turba, váha vzduchu)? Případně neupnul by někdo vzorovej log váhy vzduchu a tlaků turba? Zejtra bych to taky nalogoval, tak abych věděl, jak by to mělo vypadat. Takhle se to chová od začátku co to mám, zhruba 50 tkm a chyby žádný. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,nevím jestli ti pomůžu,ale taky se mi zdá,že by moje f1 combi ATD mohlo zatáhnout rychleji.Jinak auto jezdí motoricky naprosto

bez problému.Mám tady dva logy jeden do kopce na 3,a druhý na 4 po rovině obsazenost 3osoby.Můžeš ty logy zkouknout a porovnat.

Kdyby na ty logy kouknul někdo znalý,byl bych rád.

 

http://leteckaposta.cz/246707897

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak ty to máš oproti mě docela pěkný. Je to ten druhej (první byl jen překlep). Je tam nějakej renonc. 2250 otáček, váha hlásí nejvíc, N75 má vysokou špičku a plnící tlak je 2264mbar, což je už i podle dílenský příručky nad limitem 2250mbar. Ty tam kolem těch otáček máš sice taky špičku, ale mnohem menší a tlak ti tam vyleze nejvíc na 2050mbar. Mě to po tej špičce dost spadne, až na 1770mbar. To je asi kravina. Váha vzduchu mi navíc hlásí mnohem míň než tobě.

Zkoušel jsem vagem změřit i 0-100 a vyšlo mi 17s. Fabrika říká, že to má být 11,6s. A to si myslim, že to bylo lehounce z kopce.

http://leteckaposta.cz/839812825

Editováno: , autor: SpeederBB
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lidi poraďte. K čemu vede ta hadička jak na ní visí valvoline a co se stane, když bude odpojená? http://www.autoopravy.eu/foto/485-1.jpg

Jak jsem si půjčoval od bratra z Bory tu váhu vzduchu, pak mu jí tam vrátil, tak mu to prej teď nechce jet. Hned to zdechne a nechce nastartovat. Napadlo mě jedině, že jsem mu tam zapomněl vrátit tu hadičku. 

 

EDIT: Vyřešeno, hadička byla skřípnutá. 

Editováno: , autor: SpeederBB
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...