Fire Vloženo 15. Květen 2008 Sdílet Vloženo 15. Květen 2008 po kolik tis. km by se mela z bezpecnostnich duvodu vymenit ? diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 15. Květen 2008 Sdílet Vloženo 15. Květen 2008 Mění se po dvou letech. Počet najetých kilometrů na to nemá vliv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomasch Vloženo 15. Květen 2008 Sdílet Vloženo 15. Květen 2008 Dva roky bez vlivu počtu km. Snižuje se bod varu vnikáním vlhkosti do systému a také prý koroze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 15. Květen 2008 Autor Sdílet Vloženo 15. Květen 2008 Mění se po dvou letech. Počet najetých kilometrů na to nemá vliv. Díky, já jsem ju měnil dnes, tak mě jen zajímá další interval, díkec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barbarosa Vloženo 15. Květen 2008 Sdílet Vloženo 15. Květen 2008 jak je to u ABS, dělá se to nějak jinak nebo se to klasicky odsaje z nádobky dolije novou a vyšlapat z trubiček starou ? Záleží na kterém kole začnu nebo je to jedno ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 15. Květen 2008 Sdílet Vloženo 15. Květen 2008 (editace) jak je to u ABS, dělá se to nějak jinak nebo se to klasicky odsaje z nádobky dolije novou a vyšlapat z trubiček starou ? Záleží na kterém kole začnu nebo je to jedno ?? Hlavne nezavzdusnit ABS - jinak normalne vytlacit starou kapalinu novou kapalinou A zacina se na nejvzdalenejsim kole tedy zadni kolo a to strana u krajnice Editováno: 15. Květen 2008, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 15. Květen 2008 Sdílet Vloženo 15. Květen 2008 http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...&hl=velvana Poslední téma o brzdové kapalině. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukascheck Vloženo 15. Květen 2008 Sdílet Vloženo 15. Květen 2008 Když to má ABSku tak by se to mělo dělat přes diagnostiku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 16. Květen 2008 Sdílet Vloženo 16. Květen 2008 (editace) Když to má ABSku tak by se to mělo dělat přes diagnostiku Ale kde pak to jen kdyz vytlacis vsechnu kapalinu a pak jedes na cisto, pokud vse vytlacis novou kapalinou neni treba. Ventilky pro kazdy okruh jsou uzavrene a cerpadlo neni treba spoustet - myslim tim ABS system Editováno: 16. Květen 2008, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 16. Květen 2008 Sdílet Vloženo 16. Květen 2008 Hlavně dolívat průběžně kapalinu do nádržky a nemůže se to zavzdušnit. Taky píšou, že při výměně kapaliny vytlačit z každého kola 2 deci kapaliny. Ale chlapi, docela by mě zajímalo, jak se to odvzdušňuje přes ten vag, já to z těch pár řádek v DP prostě nepochopil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukascheck Vloženo 16. Květen 2008 Sdílet Vloženo 16. Květen 2008 Ale kde pak to jen kdyz vytlacis vsechnu kapalinu a pak jedes na cisto, pokud vse vytlacis novou kapalinou neni treba. Ventilky pro kazdy okruh jsou uzavrene a cerpadlo neni treba spoustet - myslim tim ABS system Psal jsem jak se to má správně dělat aby se vyměnila kapalina i v ABSce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukascheck Vloženo 16. Květen 2008 Sdílet Vloženo 16. Květen 2008 Hlavně dolívat průběžně kapalinu do nádržky a nemůže se to zavzdušnit. Taky píšou, že při výměně kapaliny vytlačit z každého kola 2 deci kapaliny. Ale chlapi, docela by mě zajímalo, jak se to odvzdušňuje přes ten vag, já to z těch pár řádek v DP prostě nepochopil. Přesně to nevím ale dá se tam nějakej ten program - nevím číslo kanálu a on Ti postupně natlačí ke kolům a ty jen povolíš odvzdušňovák Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mimisekz Vloženo 25. Květen 2008 Sdílet Vloženo 25. Květen 2008 Psal jsem jak se to má správně dělat aby se vyměnila kapalina i v ABSce mám Škoda Octavie 1,9 Tdi 66kW, ABS - ano, najeto poctivých 61000km. Kotouče ATE desky Textar. Najeto mají asi 5 tis. Nyní se mi při brždění občas stává to, že první brždění dobré 100% a druhé zmáčknutí pedálu pedál tvrdší ve vyšší poloze a účinnost brzd horší, po povolení a okamžitém dalším zmáčknutí pedálu brzdový pedal v horní poloze jako,kdyby byl motor v nečinnosti. O účinku brzd ani nemluvím. Jinak únik brzd. kapaliny jsem nepozoroval. Při vypnutém motoru a po našlapání pedálu je pedál tvrdý a nikam se nepropadá. Jen občas se mi zdá, že hned po nastartování a při okamžitém brždění neni účinek na 100%. Kapalinu jsem neměnil a pochybuju, že původní majitel jí měnil. je možné , že by to měla za následek kapalina? Mohl by někdo poradit díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hawran Vloženo 25. Květen 2008 Sdílet Vloženo 25. Květen 2008 špatná podlak. pumpa http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.aspx?...p;NodeId=100039 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
remus1 Vloženo 13. Červen 2008 Sdílet Vloženo 13. Červen 2008 Včera mi při jízdě začala blikat kontrolka hladiny drzdové kapaliny. Koukal jsem, že jí tam je ale dost. Nevíte někdo kde by mohl být problém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadaoct Vloženo 13. Červen 2008 Sdílet Vloženo 13. Červen 2008 zřejmě f čidle... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.