Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Ahoj Libero,

prave riesim taky isty problem, ze motor mi za tepleho pocasie niekedy dlho startuje. Ten nepodareny ventil na motore 1.4/63kW je za nadobou so vzduchovym filtrom. Obrazok je sice z motora 1.2, ale v 1.4 je na tom istom mieste. Ked pojdes po tej hadicke, co vchadza do motora na lavej strane, tak ho najdes. Je to valcek odhadom 5cm dlhy a 3cm priemer. Momentalne sa ho idem pokusit odfotit, aby som zistil, ake tam mam vyrobne cislo .... pretoze v servise argument "Auto bolo vyrobene v lete 2008 takze s predpokladom bliziacim sa k istote tam su diely vyrobene pred letom 2009" neobstal a trvaju na seriovom cisle. Pouzill som aj fotku od Ekkara - dufam ze sa nebude hnevat :-)

PS: nevie mi niekto poradit, ako dat dole celu tu nadobu so vzduchovym filtrom? Ten ventil sa da vymenit aj v domacich podmienkach, alebo to treba riesit cez servis?

Dakujem

post-38395-0-35643600-1340435263_thumb.j

post-38395-0-24671300-1340435283_thumb.j

Editováno: , autor: pauliej
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Zdravim, hlasim ten isty problem , horucavy a auto nestartuje. Fabia II 1.4 16V 63Kw 03/2009, zohnal som ventil z buracky zo starej 1.4 mpi znacky Bosch ktory sa tiez predava a auto startuje. Povodne mi servis navrhol vymenu zdarma ale platba za robotu 20eur. Zohnal som si z buracky za 10e. Takze som tam mal tiez ten valeo. Ventil bol za filter boxom. S pozdravom.

Vloženo

Ahojte, tak elektromagneticky ventil bol vymeneny pocas garancky. Auticko od vtedy startuje uplne v pohode aj za najvacsich horucav (auto parkujem vonku a vacsinu dna je na slnku). Mozem potvrdit, ze to bolo tym ventilom (cena noveho ventilu je 60-70 eur).

Pauliej

Vloženo

Mám stejný problém, za vysokých teplot mi motor chytne na popáté.Byl jsme na diagnostice, výměna svíček, baterii zkontrolovat a vše při starém.

Zítra jedu zase do servisu, tak je upozorním na ten magnetický ventil.

Vloženo

...Pouzill som aj fotku od Ekkara - dufam ze sa nebude hnevat :-)

PS: nevie mi niekto poradit, ako dat dole celu tu nadobu so vzduchovym filtrom?

...

Ekkar se vztekat nebude, neboj... Ten dekl jde sundat jen zatažením směrem nahoru - sedí na třech čepech s kuličkou na konci plus na sacím hrdle s klapou, musí se od něj akorát odpojit hadice odvětrání krytu rozvodu a z úchytu vysmeknout další hadice a vedení. Nelekni se, to sací hrdlo má průměr že by do něj spadla v poho i pivní flaška - je to jako když sumec otevře tlamu...

Vloženo

čaute,mohol by som použit ten elek.ventil s 55kw do 63kw (jeden vyrobca je BOSCH a druhý VALEO) tak či by to fungovalo :kol-32:

Urcite to pojde ja som pouzil z 1.4 mpi 44kw 2001 znacky bosch. Ked kuknes napr na autokelly ten isty je pre motory 1.4 mpi 44 a 50kw, 1.2 htp 40 44 47 51kw, 14. 16v 55 59 63 74 kw. Takze ten isty je pre vsetky motorizacie.

Vloženo

Urcite to pojde ja som pouzil z 1.4 mpi 44kw 2001 znacky bosch. Ked kuknes napr na autokelly ten isty je pre motory 1.4 mpi 44 a 50kw, 1.2 htp 40 44 47 51kw, 14. 16v 55 59 63 74 kw. Takze ten isty je pre vsetky motorizacie.

Vdaka,pojdem to vymenit.
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Ja som tiež dal Bosch za Valeo a auto štartuje (najprv som si musel počkat teploty :kol-28: ) Ale zato sa my dostavil další problem začalo my hučat niečo bud v prevodovke alebo spojkove ložisko v škoda serv.len hádali,tipovaly,najradšej by vymenily polmotora.Tak že radost :kol-29:

Vloženo

Pokud po sešlápnutí spojky přestane hučet, tak jeto na 90% dvojložisko na převodovce co drží hancí hřídele. Já měnil po 27tis. Běžná věc Hi...Hi

Ano,po zošliapnutí pedala prestane hučat.Aj pri rozjazde hučí ako vysavač :kol-32:
Vloženo

Tak 1500 kč ložisko+ vyndání a rozdělání převodovky + nalisování ložiska a montáž + olej. Škoda servis 15 tis Hi, Hi . Já to měl za 5 tis. Jinak vůle na ozubených kolech a synchronech 1,2, stupně hrůza jak na traktoře. Po koupě nových jehličkových ložisek 1,2 převodů stejný .

Vloženo

Tak 1500 kč ložisko+ vyndání a rozdělání převodovky + nalisování ložiska a montáž + olej. Škoda servis 15 tis Hi, Hi . Já to měl za 5 tis. Jinak vůle na ozubených kolech a synchronech 1,2, stupně hrůza jak na traktoře. Po koupě nových jehličkových ložisek 1,2 převodů stejný .

Po tej oprave dufam že ten hluk utíchol?
  • o 5 týdny později...
Vloženo

cus bus, tak já mám tento motor ve fabii a na dálnici jsem z ni dostal něco kolem 180, víc jsem nezkoušel, není proč...... při 110km točí motor přesně 3000 otáček, při 160 je to myslím něco kolem 4000-4200 otáček, ale to ted fakt nevím přesně.. maximum točáku je při 5000otáček, víc to točit nemá smysl.... myslím, že by jsi z něho měl těch 180 plus minus dostat... ale roomster je trošku jiné stavby než fabula, takže kdo ví... co se týká otáček, do 1500 je to OK, pod 1500 bys měl řadit... mám rok výroby 2011. ta spotřebna- nevím, proč se divíš, uvedom si, že min. třetinu- polovinu trasy jedeš se studeným motorem, takže tu spotřebu máš dobrou, já jezdím 27km a spotřeba je kolem 6 litrů dle PP, na dotankování je to cca 6.5 litrů dlouhodobě...tvých 7 litrů je slušná spotřeba, nečekej, že ti to bude jezdit za 5 litrů, to fakt neee

Na dalnici jsem udelal 180kmh v poho ,myslim ze 185 by to jeste jelo ale mam auto novy nechcu to nicit.Spis me zajima ten VENTIL co tu resite.No v zime je pravda ze to startovalo lepe.Ted me to startuje po otoceni klicku na 2-3 skutnuti.Mam v ramci zaruky si to taky radsi vymenit?Zaruku mam jeste 3 roky tos at pak neplatim za vec kterou jsem mohl menit zadara

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...