Leden 16, 201510 r zdvihatka začali klepať aj pri teplom motory 4ks boli uplne mäkké. Ale teraz tam klepe pri volnobehu ešte niečo a mám podozrenie že sú to piesty, pri jemnom rozbiehani to najviac zaklepe no budem to musieť nahrať na video ako to robí. Zaujimavé je to že olej to nežerie, spotrebu to má dobrú (skutočnú) a výkon má tiež dobrý.
Leden 16, 201510 r http://www.cc-autodily.cz/search/?keyword=122090204 S podobným označením som našiel tu. Môžu sa použiť ?? tvoj kód motora tam nie je...
Leden 16, 201510 r Už ste niekto menili piesty ?? Aké tam idú ?? Podľa ETKY by tam mal ísť 036107065EK do roku 2009 a od 2009 je 036107065DQ. Mám starú verziu ETKY takže ak máte novšiu a viete mi povedať či sú to správne čísla tak by som bol rád. čo som pozeral ja,tak: výrobca FMG do 5.7.2009 sú 036107065DP od 6.7.2009 do 11.9.2011 sú 036107065EJ výrobca KOLBENSCHMIDT 036107065DQ → 036107065EK → 036107065ER Upraveno Leden 16, 201510 r od libero
Leden 16, 201510 r tvoj kód motora tam nie je... Preto som sa aj pýtal, priemer rovnaký a na výkon aj vyšší ale OK. Original sa aké dávajú KOLBENSCHMIDT ?? A kde sa vôbec dajú zohnať v autokelly ich majú za 250€ to si robia akože srandu alebo čo ?? To sa oplatí potom zohnať motor z nejakej búračky.
Leden 16, 201510 r Vznětové motory1,4 TDI PD/51 kW vrtaniexzdvih 79,5 x 95,5 1,4 16V 63ke vrtanie x zdvih 76,5x75,6
Leden 16, 201510 r Benzínová "jednačtyři" je jedinej motor ze současný produkce, kterej se dá nazvat hooodně starým slovem "podčtverec" nebo "podčtvercovej". Znamená to, že má větší vrtání než zdvih, což je obecně vlastnost všech vysokootáčkovějších motorů a hlavně těch, co mají mít "sportovnější" charakter = snáz se vytočí a obecně dosahuje vyšší točky než "nadčtverec", kterej zase produkuje lepší průběh křivky krouťáku.
Leden 16, 201510 r Ja som sa tiež čudoval že ako môžu byť na diesle rovnaké piesty, ale aj tak dík za tie kódy. A kde sa dajú tie piesty zohnať ? Nikde v ponuke okrem autokelly som ich nenašiel. Teraz je otázka či to riešiť keď motor ide ako má akurát na volnobehu klepe a pri miernom plyne.
Leden 16, 201510 r Preto som sa aj pýtal, priemer rovnaký a na výkon aj vyšší ale OK. Original sa aké dávajú KOLBENSCHMIDT ?? A kde sa vôbec dajú zohnať v autokelly ich majú za 250€ to si robia akože srandu alebo čo ?? To sa oplatí potom zohnať motor z nejakej búračky. Dosť často počujem u 16V klepkať piset u studeneho motora a takyto som kružkoval a piest mal pekne chyteny chrbat ako u starej 120-tky. Je tomu asi 5r. a ešte stale tak isto klepka ani viac ani menej.
Leden 16, 201510 r takže nemám to riešiť jedine že sa to zhorší ?? ono to robí tak do 1200ot pri jemnom plyne.
Leden 16, 201510 r Len trochu ma vačšiu volu a tym padom klepka. To len vymena piestov by vyriešila ale sam vidiš že to sa finančne neoplati.
Leden 16, 201510 r Ešte keby bola cena za jeden piest 70€ tak by som do toho išiel........Totižto nikde som nenašiel v ponuke piesty do môjho motora, to jedine potom ozaj zohnať si motor z búračky a hotovo.
Leden 17, 201510 r Tak ono prvé BXW ešte tuším niečo s piestami rozrobené mali , len to TPI neviem nájsť ... Dúfam že mne sa toto vyhne 2011/11 CGGA 59kw ...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.