JirkaBrno Vloženo 16. leden 2015 Sdílet Vloženo 16. leden 2015 marfane a co s tim motorem mas, ze menis zdvihatka a chces menit i pisty? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 16. leden 2015 Sdílet Vloženo 16. leden 2015 zdvihatka začali klepať aj pri teplom motory 4ks boli uplne mäkké. Ale teraz tam klepe pri volnobehu ešte niečo a mám podozrenie že sú to piesty, pri jemnom rozbiehani to najviac zaklepe no budem to musieť nahrať na video ako to robí. Zaujimavé je to že olej to nežerie, spotrebu to má dobrú (skutočnú) a výkon má tiež dobrý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 16. leden 2015 Sdílet Vloženo 16. leden 2015 http://www.cc-autodily.cz/search/?keyword=122090204 S podobným označením som našiel tu. Môžu sa použiť ?? tvoj kód motora tam nie je... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 16. leden 2015 Sdílet Vloženo 16. leden 2015 (editace) Už ste niekto menili piesty ?? Aké tam idú ?? Podľa ETKY by tam mal ísť 036107065EK do roku 2009 a od 2009 je 036107065DQ. Mám starú verziu ETKY takže ak máte novšiu a viete mi povedať či sú to správne čísla tak by som bol rád. čo som pozeral ja,tak: výrobca FMG do 5.7.2009 sú 036107065DP od 6.7.2009 do 11.9.2011 sú 036107065EJ výrobca KOLBENSCHMIDT 036107065DQ → 036107065EK → 036107065ER Editováno: 16. leden 2015, autor: libero Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 16. leden 2015 Sdílet Vloženo 16. leden 2015 tvoj kód motora tam nie je... Preto som sa aj pýtal, priemer rovnaký a na výkon aj vyšší ale OK. Original sa aké dávajú KOLBENSCHMIDT ?? A kde sa vôbec dajú zohnať v autokelly ich majú za 250€ to si robia akože srandu alebo čo ?? To sa oplatí potom zohnať motor z nejakej búračky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 16. leden 2015 Sdílet Vloženo 16. leden 2015 originál by možno bolo dobré zistiť v ŠA podľa VIN ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 16. leden 2015 Sdílet Vloženo 16. leden 2015 Milan to naozaj sú zhodné piesty BXW vs BNM ? 1,4MPI vs 1,4TDI? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 16. leden 2015 Sdílet Vloženo 16. leden 2015 tak som to našiel v ETKE ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 16. leden 2015 Sdílet Vloženo 16. leden 2015 Vznětové motory1,4 TDI PD/51 kW vrtaniexzdvih 79,5 x 95,5 1,4 16V 63ke vrtanie x zdvih 76,5x75,6 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 16. leden 2015 Sdílet Vloženo 16. leden 2015 tak to opravím,nech to niekoho neprivedie do omylu ..dík Maťo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 16. leden 2015 Sdílet Vloženo 16. leden 2015 jop , v etke maju rovnaky obrazok ale su rozdelene v obsahu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 16. leden 2015 Sdílet Vloženo 16. leden 2015 hh,opravené ....no čo už,piatok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 16. leden 2015 Sdílet Vloženo 16. leden 2015 vo všetkej triezvosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 16. leden 2015 Sdílet Vloženo 16. leden 2015 Benzínová "jednačtyři" je jedinej motor ze současný produkce, kterej se dá nazvat hooodně starým slovem "podčtverec" nebo "podčtvercovej". Znamená to, že má větší vrtání než zdvih, což je obecně vlastnost všech vysokootáčkovějších motorů a hlavně těch, co mají mít "sportovnější" charakter = snáz se vytočí a obecně dosahuje vyšší točky než "nadčtverec", kterej zase produkuje lepší průběh křivky krouťáku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 16. leden 2015 Sdílet Vloženo 16. leden 2015 Ja som sa tiež čudoval že ako môžu byť na diesle rovnaké piesty, ale aj tak dík za tie kódy. A kde sa dajú tie piesty zohnať ? Nikde v ponuke okrem autokelly som ich nenašiel. Teraz je otázka či to riešiť keď motor ide ako má akurát na volnobehu klepe a pri miernom plyne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 16. leden 2015 Sdílet Vloženo 16. leden 2015 Preto som sa aj pýtal, priemer rovnaký a na výkon aj vyšší ale OK. Original sa aké dávajú KOLBENSCHMIDT ?? A kde sa vôbec dajú zohnať v autokelly ich majú za 250€ to si robia akože srandu alebo čo ?? To sa oplatí potom zohnať motor z nejakej búračky. Dosť často počujem u 16V klepkať piset u studeneho motora a takyto som kružkoval a piest mal pekne chyteny chrbat ako u starej 120-tky. Je tomu asi 5r. a ešte stale tak isto klepka ani viac ani menej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 16. leden 2015 Sdílet Vloženo 16. leden 2015 takže nemám to riešiť jedine že sa to zhorší ?? ono to robí tak do 1200ot pri jemnom plyne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 16. leden 2015 Sdílet Vloženo 16. leden 2015 Ja by som to nechal tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 16. leden 2015 Sdílet Vloženo 16. leden 2015 ok a inak ono sa to nedá nejak zistiť že tie piesty sú zlé ?? či len rozobrať ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 16. leden 2015 Sdílet Vloženo 16. leden 2015 Len trochu ma vačšiu volu a tym padom klepka. To len vymena piestov by vyriešila ale sam vidiš že to sa finančne neoplati. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 16. leden 2015 Sdílet Vloženo 16. leden 2015 Ešte keby bola cena za jeden piest 70€ tak by som do toho išiel........Totižto nikde som nenašiel v ponuke piesty do môjho motora, to jedine potom ozaj zohnať si motor z búračky a hotovo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 16. leden 2015 Sdílet Vloženo 16. leden 2015 Presne tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 16. leden 2015 Sdílet Vloženo 16. leden 2015 (editace) A ty jezdis na 1200 otacek? Editováno: 16. leden 2015, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 17. leden 2015 Sdílet Vloženo 17. leden 2015 samozrejme že nie, len pri rozbiehani to tam počujem že práve tam to robí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 17. leden 2015 Sdílet Vloženo 17. leden 2015 Tak ono prvé BXW ešte tuším niečo s piestami rozrobené mali , len to TPI neviem nájsť ... Dúfam že mne sa toto vyhne 2011/11 CGGA 59kw ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.