Publikováno Květen 18, 200817 r Britská společnost MIRA Ltd. představila první výsledek projektu H4V – hybridního automobilu s pohonem všech čtyř kol. Fanoušky mladoboleslavské automobilky jistě potěší, že jako základ pro funkční vzorek zvolila Škodu Fabia Combi první generace. Více zde: http://news.auto.cz/technika/skoda-fabia-h...-in-hybrid.html zdroj: auto.cz
Květen 19, 200817 r jen doplním, že značka škoda je v GB umístila na krásném druhém místě, rozhodlo o tom 16t hlasujících řidičů, z 1000b dosáhla na 846b a první byl Lexus s 864b
Květen 20, 200817 r Jsem netušil, že v brická verze fabií má kromě řízení napravo i vyústění výfuku taky vpravo, to jsou věci
Květen 20, 200817 r A jak je to u britských aut s motorem?Mají pohonné ústrojí taky prohozené?Nebo je to stejné jako u levostran. řízení.Tzn. motor napravo a převodovka nalevo?
Květen 21, 200817 r Jsem netušil, že v brická verze fabií má kromě řízení napravo i vyústění výfuku taky vpravo, to jsou věci vyusteni vyfuku je napravo kvoli uspore miesta, tlmic je umiestneny po dlzke, aby tam natrepali tie elektromotory
Květen 21, 200817 r neviem ci sa rozumieme, myslel som po dlzke tak ako ma stara honda crx - je to vidiet na foto - tu
Květen 21, 200817 r Britská společnost MIRA Ltd. představila první výsledek projektu H4V – hybridního automobilu s pohonem všech čtyř kol. Fanoušky mladoboleslavské automobilky jistě potěší, že jako základ pro funkční vzorek zvolila Škodu Fabia Combi první generace.Více zde: http://news.auto.cz/technika/skoda-fabia-h...-in-hybrid.html zdroj: auto.cz možná měli použít Fabii II na té se nedá už nic zkazit
Květen 22, 200817 r neviem ci sa rozumieme, myslel som po dlzke tak ako ma stara honda crx - je to vidiet na foto - tu jj jasné to chápu, ale spíš by mě zajímalo jestli klasická obyč seriovka fabie prodávaná v Británii s řízením na pravo má už jinak všechno úplně stejně, tzn. výfuk vlevo tak kde je Upraveno Květen 22, 200817 r od Milos
Květen 22, 200817 r takze rozdiely medzi normal a uk verziou: volant vpravo, budiky v mph, prave zrkadlo ma rovnako velke ako lave, svetla nastavene na lavu stranu, a drziak napojov na opacnej strane... mozno este nejake drobnosti, ale motor a vyfuk bezo zmeny
Květen 25, 200817 r takze rozdiely medzi normal a uk verziou: volant vpravo, budiky v mph, prave zrkadlo ma rovnako velke ako lave, svetla nastavene na lavu stranu, a drziak napojov na opacnej strane... mozno este nejake drobnosti, ale motor a vyfuk bezo zmeny Aha, takže venku vpodstatě kromě zrcátka a jinak štelovaných světlometů nebude nic poznat, teda když nepočítam posez řidiče , jsem čekal že toho bude víc.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.