lukino200 Vloženo 18. Květen 2008 Vloženo 18. Květen 2008 Britská společnost MIRA Ltd. představila první výsledek projektu H4V – hybridního automobilu s pohonem všech čtyř kol. Fanoušky mladoboleslavské automobilky jistě potěší, že jako základ pro funkční vzorek zvolila Škodu Fabia Combi první generace. Více zde: http://news.auto.cz/technika/skoda-fabia-h...-in-hybrid.html zdroj: auto.cz Citovat
mischicka Vloženo 19. Květen 2008 Vloženo 19. Květen 2008 Velmi zajímavé, zrovna dnes jsme v SM četl, že v GB na škodovky hodně drží Citovat
rolbař Vloženo 19. Květen 2008 Vloženo 19. Květen 2008 jen doplním, že značka škoda je v GB umístila na krásném druhém místě, rozhodlo o tom 16t hlasujících řidičů, z 1000b dosáhla na 846b a první byl Lexus s 864b Citovat
Milos Vloženo 20. Květen 2008 Vloženo 20. Květen 2008 Jsem netušil, že v brická verze fabií má kromě řízení napravo i vyústění výfuku taky vpravo, to jsou věci Citovat
TomášT Vloženo 20. Květen 2008 Vloženo 20. Květen 2008 A jak je to u britských aut s motorem?Mají pohonné ústrojí taky prohozené?Nebo je to stejné jako u levostran. řízení.Tzn. motor napravo a převodovka nalevo? Citovat
domino666 Vloženo 21. Květen 2008 Vloženo 21. Květen 2008 Jsem netušil, že v brická verze fabií má kromě řízení napravo i vyústění výfuku taky vpravo, to jsou věci vyusteni vyfuku je napravo kvoli uspore miesta, tlmic je umiestneny po dlzke, aby tam natrepali tie elektromotory Citovat
domino666 Vloženo 21. Květen 2008 Vloženo 21. Květen 2008 neviem ci sa rozumieme, myslel som po dlzke tak ako ma stara honda crx - je to vidiet na foto - tu Citovat
superfatty Vloženo 21. Květen 2008 Vloženo 21. Květen 2008 Britská společnost MIRA Ltd. představila první výsledek projektu H4V – hybridního automobilu s pohonem všech čtyř kol. Fanoušky mladoboleslavské automobilky jistě potěší, že jako základ pro funkční vzorek zvolila Škodu Fabia Combi první generace.Více zde: http://news.auto.cz/technika/skoda-fabia-h...-in-hybrid.html zdroj: auto.cz možná měli použít Fabii II na té se nedá už nic zkazit Citovat
Milos Vloženo 22. Květen 2008 Vloženo 22. Květen 2008 (editace) neviem ci sa rozumieme, myslel som po dlzke tak ako ma stara honda crx - je to vidiet na foto - tu jj jasné to chápu, ale spíš by mě zajímalo jestli klasická obyč seriovka fabie prodávaná v Británii s řízením na pravo má už jinak všechno úplně stejně, tzn. výfuk vlevo tak kde je Editováno: 22. Květen 2008, autor: Milos Citovat
domino666 Vloženo 22. Květen 2008 Vloženo 22. Květen 2008 takze rozdiely medzi normal a uk verziou: volant vpravo, budiky v mph, prave zrkadlo ma rovnako velke ako lave, svetla nastavene na lavu stranu, a drziak napojov na opacnej strane... mozno este nejake drobnosti, ale motor a vyfuk bezo zmeny Citovat
Milos Vloženo 25. Květen 2008 Vloženo 25. Květen 2008 takze rozdiely medzi normal a uk verziou: volant vpravo, budiky v mph, prave zrkadlo ma rovnako velke ako lave, svetla nastavene na lavu stranu, a drziak napojov na opacnej strane... mozno este nejake drobnosti, ale motor a vyfuk bezo zmeny Aha, takže venku vpodstatě kromě zrcátka a jinak štelovaných světlometů nebude nic poznat, teda když nepočítam posez řidiče , jsem čekal že toho bude víc. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.