Červenec 16, 201213 r Zatím vypadá Leon velmi dobře. Za mě exteriér super, žádné roztekliny, žádná světla až k A sloupku, žádná dementní hra na sportovní značku. Možná trochu škoda té přístrojovky, ale těžko soudit z pár obrázků. Pokud by se shodovaly i motory pro OIII (1.8TSI/132kW, 2.0TDI/135kW) a šířka nabízené výbavy, měl by zřejmě Superb trochu problém. Pokud facelift nepřinese ledacos navíc. Přecejenom toho nenabízí o moc víc než aktuální OII.
Červenec 16, 201213 r Otazocka - ked dostal novy Leon full-LED predne svetlomety, dostane ich aj Octavia 3? Ne nebude mít full LED, bude mít tři varianty - Halogen, TOP1 , TOP2 verze. Nejvyšší verze bude mít akorát jednu charakteristickou dizajnovou věc, podle které hned poznáte že jede octavia 3 víc nemůžu říct, něco jako zadní "C" světla u OII to je taky docela specifický znak octavky. Upraveno Červenec 16, 201213 r od senky
Červenec 16, 201213 r Sakra jak ta Octavia bude vypadat?:-) Z Rapida jsem nakonec zklamaný, ale je to asi proto, že nebudu cílová skupina. Tak se nemůžu nové Octavie dočkat...
Červenec 17, 201213 r SUPERB je uzkej ? vzdyt je to lod jak krava teda ! nerekl bych ze je SUPERB teda uzkej Upraveno Červenec 17, 201213 r od Lukason
Červenec 17, 201213 r Jde o to, jestli to krom zadniho pohledu u liftbacku něčemu vadí. Moc nerozumím trendu širokých aut, ve kterých si ale na délku neposkládá člověk nohy. Podle mě je u Superbu pokud v něčem problém, tak v menším rozchodu. V zatáčce se zvlášť na mokru dá utrhnout velmi, velmi lehce. Taky je neohrabaný na sněhu. Upraveno Červenec 17, 201213 r od bojler
Červenec 17, 201213 r I Kabaň tvrdil, že bude nová Octavia sportovní:-) Tak aspoň prozraďte, která z počítačových retuší dostupná na netu je reálu nejblíže:-)
Červenec 18, 201213 r jak tak koukam tak budoucnost je v turbu a tech ( nechci bejt sprostej ) EMISICH ............. kde jsou ty casy kde se na emise nehledelo,..... ale dobu nezastavis a vyvoj taky ne kazdopadne to vypinani DVOU VALCU je docela dobra technika jen hlavne aby fungovala bezproblemu :kol-47:
Červenec 18, 201213 r Mám obavu, že při současné "kvalitě", co koncern předvádí na motorech TSI, bych si to raději odpustil. Navíc ty TSI budou úplně jiná, než současná. Takže se zase nejspíš budou vychytávat nějaké mouchy za pochodu.
Červenec 19, 201213 r Pokud by se shodovaly i motory pro OIII (1.8TSI/132kW, 2.0TDI/135kW)... Budu tam Zaujimava informacia je, ze 135 kW TDI bude pre beznu Octaviu. Z toho vyplyva, ze RS bude bud len benzinova, alebo, ze dostane este silnejsiu naftu (co tak nejake BiTDI) ?
Červenec 19, 201213 r Není škoda že 1.4TSI ACT 103Kw bude mít 250Nm i jako 1.8TSI 132kW ?? No nic není finální, jsem na to zvědavej!
Červenec 19, 201213 r Hlavně co vydrží to elektromechanické zařízení na "odpojení" válců. Jinak krouťák je to solidní, to bude pěkný tahoun. Tady je na to test v Polu. http://www.autoweb.cz/volkswagen-polo-14-tsi-bluegt-act/
Červenec 19, 201213 r jo, docela hezky popsané v tom článku, Octávka by mohla mít o něco vyšší spotřebu ale i tak by to bylo super. Spíš jsem zvědavej taky na tu 1.8 s 132kW, to už je jako OI RS a to lítalo
Červenec 19, 201213 r No někde jsem na tu novou 1.8 TSI četl první dojmy v nové A3 a pan redaktor se vyjádřil, že překvapivě oproti výše zmíněné 1.4 TSI 103 kW to nebyl nějaký výraznější rozdíl. Už ale nevím kde jsem to četl.
Červenec 19, 201213 r hezký, děkuji...na rozjezdu to dělá 2s pro silnější motor, to mi moc nepříjde že by to nebylo poznat je to o pocitu ale. Když to nacpou do Octávky tak to bude slušný. Pokud ta nová 1.4 TSI nebude tak předražená jako když vyšla před pár lety v Octávce asi kolem 500tis tak by to mohlo být dobré. Odhat A3 cenově s 1.4 TSI je kolik ? Přes 400tis..., nebo to spíš A3 startuje na 400tis...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.