Říjen 17, 201212 r OIII drtivá většina lidí ještě neviděla, ale chytráků "bych si koupil" je tady moře.
Říjen 17, 201212 r Kus dat na Audi A4 15" kola na gumach 205 a uvidis, ze je to taky koza. Dej na Octavku 19" kola s malym ET na gumach 225 a vyssi a uvidis, ze Octavka neni koza vsechno je to o tom, co ma to aito na sobe. AUDI ma trochu jiny a nizsi podvozek, nez Skodovky, taky protl, ze skoda neni dimenzovana na jizdu 200 kmh a vice, coz Audi je od zakladu a proto je taky vizualne sirsi
Říjen 17, 201212 r Zrovna jsem chtel napsat podobny prispevek, efekt jak rikate "kozy" se da rychle vyresit vhodnym pneu a alu kol. Porovnavat ale tyto dne znacky a z toho usoudit, ze OIII neni pro me je trosku nesmysl...kazda je pro urcitou jinou cilovou skupinu zakazniku a podle toho je uzpusobena. Podle me je tohle debata o nicem, zkuste se vratit z podstate. Denis: promin, ale ty sis nekoupil jeste zadne auto, ale rozhodne vis, ze OIII to nebude....az si budes platit vsechno sam, tudiz novy vuz, pohonne hmoty, pravidelny servis....budes jeste rad, za OIII, jelikoz s MB by jsi musel auto pri vetsi poruse prodat, aby te to neznicilo s "beznym" platem. Upraveno Říjen 17, 201212 r od s-talker
Říjen 17, 201212 r Marku, nezlob se na mě, ale fámy o drahém servisu Mercedesů a podobných prémiových značkách jsou nesmyslné. V rodině máme Mercedes, brácha má BMW a servis vychází v mnohých ohledech ještě levněji, než na Škodovku. A neberu-li v potaz plat, na který si stěžovat nemohu, mám-li dát 700 - 800 tisíc Za Octávku, nebo 850 tisíc za Mercedes, který má v základu to, co Octavia v podobné ceně (ba možná i něco navíc, co u Škodovky ani není), raději si pár tisíc připlatím, ono se mi to zase vrátí na zbytkové hodnotě vozu. Ovšem netřeba se přít a dělat OT - jak jsi psal, OII jsem si nekoupil a to je možná rozdíl oproti mnohým z vás, kterým se Škodovky líbí a koupili si auto dobrovolně - nemít auto firemní, rozhodně to Škodovka nebude a to také ovlivňuje můj pohled na věc. Nepochybuji, že OIII nebude špatným autem, ale předsudky dělám proto, že si Škodovka zkrátka nemůže dovolit dělat revoluci kvůli cílové skupině zákazníků - já však subjektivně spadám do jiné skupiny.. Jinak co se těch Audin týče, zřejmě to opravdu bude nižším podvozkem, ačkoli špatně nesedí ani na 16", na nichž OII vypadá tak nějak "normálně". Mj. to ale bude zřejmě způsobeno také tím, co psal mc2uba, že Audinu s maximální rychlostí pod 200km/h najdeme jen těžko, zatímco u OII je to většina motorů.. Upraveno Říjen 17, 201212 r od _Denis_
Říjen 17, 201212 r A kdyz jsi jina cilova skupina, tak proc to tady vubec resis? a myslis, ze je premiova znacka ta, ktera ma stejne ceny sveho modelu jako Skodovka a kterych po silnich jezdi vic nez korejcu? Ja si myslim, ze ne. MB a Bmw jsou uz stejne znacky, jako je VW apod., jen diky minulosti si kazdy mysli, ze mit Bmw apod. je luxus a je neco vic. Pritom je to stejna ovce, jako tech x tisic lidi, kteri si tyhle znacky kupuji. Proto laskave nech nas, co mame radi skodovku si tady resit O3 a necpi nam sem Bmw apod., o ktere my zajem nemame. A jeste.. kolik Octavii se proda v cene nad 700000 kc? Myslim si, ze je to male procento, proti tomu, kolik se koupi Octavii do 700 tis. kc. proto to ani nikdy nebude premiove auto, protoze je to znacka zamerena na prakticnost a ne na eleganci a vabeni bohatych panicek, ktere neumi nic jineho, nez nakupovat kabelky a boticky. Sorry za tohle, ale takhle to ja citim
Říjen 17, 201212 r V pohodě, vždyť jen diskutujeme, od toho fórum přeci je Ne, abych ukončil OT, nějak to shrnu: Škodovku mám rád, to né, že ne.. Jsou zatvrzelí odpůrci Škodovek, většinou však jen proto, že si buď honí ego, nebo neví, o čem mluví. Vzhledem k poklesu hodnoty bych nad bazarovým kouskem možná přemýšlel, neboť například Mercedesy si velmi dobře drží cenu, měl-li bych však investovat peníze za nové auto (berme v potaz lepší výbavy), vybral bych si něco, kde jsou ty peníze vidět - asi ješitnost, ale Mercedesy mám už léta opravdu rád. Na druhou stranu výše zmiňované BMW jsem uvedl spíše s nadsázkou, sám jsem měl kdysi BMW moc rád, no dnes dle mého nestojí za nic. I nyní jsem za Octavii rád a budeme-li mít ve firmě také OIII, těším se na ni (cca. nejpozději v létě až na podzim bych měl současné auto měnit) - rozhodně očekávám pokrok jak designový, tak technický, samozřejmě v rámci možností Škodovky, škrcené Volkswagenem. Výše publikovanou fotomontáž jsem dodělal již asi před půl rokem, kdy na internetu nebyly ještě žádné špionážní fotografie a částečně jsem některé detaily tvořil dle vlastních představ - čili na rozdíl od mnohých spekulantů se na ni těším a myslím, že ačkoli půjde jen o evoluci, bude se na co koukat
Říjen 17, 201212 r tak jsem to zkoumal je tam sice napsáno octavia že by to bylo s tím dením svícením sám nevím Upraveno Říjen 17, 201212 r od octaviaaaa
Říjen 17, 201212 r K debatě o BMW a Mercedes apod.... Měl jsem možnost postavit proti novému Golfu 7 nové BMW 1, Opel Astra, Hyundai i30, Ford Focus a Mercedes B-Klasse. BMW je zajímavé a je čistě zaměřeno na řidiče, zbytek je tragédie. Opel nechci komentovat, protože na tyhle auta mám vlastní názor... Ford Focus designově zvenčí zajímavý, uvnitř řídící centrum raketoplánu hadr; tisíce tlačítek, nepřehledné a nepohodlné sezení. Hyundai mě překvapil, ale zas na druhou stranu jsem neviděl hůř vybavený auto... A Mercedes? Design zvenčí opět zajímavý, ale to je asi tak všechno, co by se dalo nazvat dobrým. Golf je prostě Golf, i když se některé věci také daly udělat jinak... A k OIII... Měl jsem možnost jet se základní verzí a základními koly. Opticky to sice není zcela poživatelné (kola byla dost utopená), ale přijatelné. Interiér super, sedadla velice dobrá - dokonce bych řekl, že i lepší jak u stávajícího modelu. A stojím si za svým, že je to revoluce. Cílová skupina zákazníků je papírově stejná, ale vkus této skupiny se stal mnohem dynamičtějším a mnoho zákazníků má jiné požadavky, než tomu bylo např. před 8 lety. A rozměrově jsme opět někde jinde, než u současného modelu. A co se týče kamufláže, tak je udělaná velice dobře a v provozu jsou zakryté všechny markantní a důležité prvky nového designu
Říjen 18, 201212 r Jen to potvrzuje, jak je Rapid designově odvozenej od OIII - minimální tvarový a rozměrový odchylky detailů, na první pohled budou na silnici splývat. Zcela zřetelně oba dva typy vycházejí ze stejnýho konceptu, výrazná odlišnost je jen v použitým podvozku (Rapid má přední nápravu z Pola/Fabie s menším rozchodem plus menší rozvor). Holt škrtící spár z Vlkohradu nedovolí používat lepší techniku všem...
Říjen 18, 201212 r Jak vidím, tak už odhazujou kamufláž. Líbí se mi tvarování zadních bočních dveří - podobné jako u Vision D.
Říjen 18, 201212 r Zadní boční dveře se mi také líbí, je to něco nového Já jen doufám, že je ta kamufláž opravdová, neboť s tímto tvarem světel, nezajímavou barvou a malinkými kolečky moc dobře nevypadá Jinak na tom nárazníku je vidět, že jsou překryté nějakou tou fólií také kočičí oči Upraveno Říjen 18, 201212 r od _Denis_
Říjen 18, 201212 r Kola to jsou předpokládám patnáctky. Na současný Octě ještě budiž (sám je mám a nevypadá to zle), ale jestli bude OIII o tolik větší než OII, jak se tvrdí, tak bych jako základ viděl 16" jako u Supa.
Říjen 18, 201212 r základ budou 100% stále 15", na to je Škodovka expert.. Vizuálně však budou 16" minimem, aby to auto nevypadalo jako kočárek.. Horší však je, například v mém případě, že vlivem firmy na autě nemohu mít více, než ty 16" a na větších autech je mi to už přímo proti srsti. Když dám příklad, při pravidelnější výměně aut mám rád střídání elegantního/sportovního stylu (třeba barevnou kombinací interiéru, apod.). S takto vypadajícími koly by však například červená, sportovní kombinace sedadel vypadala vůči exteriéru směšně..
Říjen 18, 201212 r .D to vypada jako hranata O2 No doufám, že je na tom ještě nějaké maskování, jinak máš skoro pravdu. Tak kde je ta revoluce, jak tady někdo psal? Alespoň z tohoto úhlu pohledu a na této fotografii to vypadá dost nezajímavě, kromě tvaru toho okénka v zadních dveřích, které se mě osobně zrovna moc nelíbí.
Říjen 18, 201212 r Pokud to beru z pohledu potencionalniho zakaznika, tak me doted nic nepresvedcilo k tomu, abych si radeji koupil OIII, nezli ojetou OII Face Je dulezite dodat, ze jsem jeste auto nevide ze predu....ikdyz to mozna bude © by Rapid Upraveno Říjen 18, 201212 r od s-talker
Říjen 18, 201212 r Hmm, tady vypadá o poznání lépe, z profilu přípomíná Passata.. Jen 3 postřehy: 1) proč má tato testovací verze volant vpravo? 2) Octavia konečně dostane chrom lištu pod okny? Super! 3) bohužel se zdá, že ten výše vyfocený tvar zadních světel odpovídá skutečnosti, jen jim pozměnili grafiku.. Možná se to grafikou ještě zlepší, ale zatím mi to nepřijde nic moc.. Upraveno Říjen 18, 201212 r od _Denis_
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.